Főoldal

Aktualitások


Képeslapok

Naptárak

Kártyák

Memóriajátékok

Filatélia


Más jellegű kiadványok

Pólók

Könyvek

Megrendelés, árak
 
 
 

2003. évben megjelent vasúti képeslapok katalógusa

A MÁV Rt. 63-41 004-7 pályaszámú motorvonata a pilisvörösvári viadukton, 2003. június 7-én.

A MÁV Rt. 63-41 004-7 pályaszámú motorvonata a pilisvörösvári viadukton, 2003. június 7-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1604
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV Rt 1047 007-8 pályaszámú kétáramrendszerű Taurus villamosmozdonya Komáromban, 2002. november 5-én.

A MÁV Rt 1047 007-8 pályaszámú kétáramrendszerű Taurus villamosmozdonya Komáromban, 2002. november 5-én.

Kódszám: 1603
Gyártó: Siemens SGP Krauss Maffei, 2002
Vmax = 230 km/h P = 6400 kW
Fotó: Zika Balázs

Kismaros állomás bejárati jelzője<BR>Készült a 2002. évi kisvasúti nap alkalmából

Kismaros állomás bejárati jelzője
Készült a 2002. évi kisvasúti nap alkalmából

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1602
Fotó: Lugosi Albert

Száztíz éves a királyréti kisvasút (1893-2003)

Száztíz éves a királyréti kisvasút (1893-2003)

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1601
Fotó: Nagy Péter, Lugosi Albert és archív

Az ÖBB 80-33 014-6 pályaszámú vezérlőkocsija Sopronban, 2003. november 27-én.

Az ÖBB 80-33 014-6 pályaszámú vezérlőkocsija Sopronban, 2003. november 27-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1600
Gyártó: Simmering, Graz Pauker
Fotó: Kovách László

Szokolya, Királyrét<BR>Református templom, Kaczár-tanya, kisvasút, Hotel Királyrét parkja

Szokolya, Királyrét
Református templom, Kaczár-tanya, kisvasút, Hotel Királyrét parkja

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1599
Fotó: Lugosi Albert

Baross Gábor Forgalmi és Pályafenntartási Szakszolgálat

Baross Gábor Forgalmi és Pályafenntartási Szakszolgálat

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1598
Fotó: Lugosi Albert, Nagy Péter

Hóesésben a MÁV 411 118 pályaszámú gőzmozdonya

Hóesésben a MÁV 411 118 pályaszámú gőzmozdonya

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1597
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV V43 1299 pályaszámú villamosmozdonya Budapest Keleti pályaudvaron, 1999. novemberében

A MÁV V43 1299 pályaszámú villamosmozdonya Budapest Keleti pályaudvaron, 1999. novemberében

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1596
Fotó: Grátzer Ákos

A MÁV 424,247 pályaszámú gőzmozdonya az Európa vonattal Győr állomáson, 2003. április l-én.

A MÁV 424,247 pályaszámú gőzmozdonya az Európa vonattal Győr állomáson, 2003. április l-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1595
Fotó: Derecskei Lajos

A MÁV Hajdú Kft 40 62 002-3 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Mendén, 2003. július 14-én.

A MÁV Hajdú Kft 40 62 002-3 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Mendén, 2003. július 14-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1594
Gyártó: LZOR Vorosilovgrad
Foto: Klavora Ottó

A MÁV Rt 6342 002-0 pályaszámú Siemens Desiro típusú ikermotorkocsija próbajáraton Veresegyházán, 2003. szeptember 4-én.

A MÁV Rt 6342 002-0 pályaszámú Siemens Desiro típusú ikermotorkocsija próbajáraton Veresegyházán, 2003. szeptember 4-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1593
Fotó: Zika Balázs

A Spanyol Vasutak (RENFE) TGV típusú AVE villamos motorvonata Sevilla, Santa Justa pályaudvaron, 1992 júliusában.

A Spanyol Vasutak (RENFE) TGV típusú AVE villamos motorvonata Sevilla, Santa Justa pályaudvaron, 1992 júliusában.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1592
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: Joó Ferenc

A Győr-Sopron-Ebenfurthi Vasút (GySEV) 1047 502 pályaszámú villamosmozdonya Budapest Déli pályaudvaron a Répce IC-vonattal, 2002. július 23-án.

A Győr-Sopron-Ebenfurthi Vasút (GySEV) 1047 502 pályaszámú villamosmozdonya Budapest Déli pályaudvaron a Répce IC-vonattal, 2002. július 23-án.

Kódszám: 1591
Gyártó: Siemens / Krauss Maffei, 2002.
Vmax = 230 km/h P = 6400 kW
Fotó: Joó Ferenc

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 218 számú emeletes TGV szerelvénye Marseille-ben, 2000. július 15-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 218 számú emeletes TGV szerelvénye Marseille-ben, 2000. július 15-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1590
Gyártó: GEC-Alsthom, 1995-97.
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Román Államvasutak (SNCFR) 150,025 pályaszámú nehéz tehervonati gőzmozdonya a 150 éves vasúti parádén, 1996. július 14-én.

A Román Államvasutak (SNCFR) 150,025 pályaszámú nehéz tehervonati gőzmozdonya a 150 éves vasúti parádén, 1996. július 14-én.

Kódszám: 1589
Gyártó: Resicabánya, 1952
Vmax = 80 km/h P = 1251 kW
Fotó: Kovách László

A Cseh Vasutak 498, 106 pályaszámú „Albatrosz” gőzmozdonya a 150 éves vasúti parádén Budapest Angyalföldön, 1996. július 14-én.

A Cseh Vasutak 498, 106 pályaszámú „Albatrosz” gőzmozdonya a 150 éves vasúti parádén Budapest Angyalföldön, 1996. július 14-én.

Kódszám: 1588
Gyártó: Skoda Plzen, 1955.
Vmax = 162 km/h
Fotó: Kovách László

Az egykori Német Birodalmi Vasutak 01 1102 pályaszámú áramvonalasított 3 hengeres gőzmozdonya a 150 éves vasúti parádén Budapest Angyalföldön, 1996. július 14-én.

Az egykori Német Birodalmi Vasutak 01 1102 pályaszámú áramvonalasított 3 hengeres gőzmozdonya a 150 éves vasúti parádén Budapest Angyalföldön, 1996. július 14-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1587
Gyártó: Schwartzkopff, 1940
Vmax = 150 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV 424,247 és a Szlovák Vasút 498,104 (Albatrosz) pályaszámú gőzmozdonyai Budapest Nyugati pályaudvaron, 2000. október 20-án.

A MÁV 424,247 és a Szlovák Vasút 498,104 (Albatrosz) pályaszámú gőzmozdonyai Budapest Nyugati pályaudvaron, 2000. október 20-án.

Kódszám: 1586
Fotó: Jakóts Ádám

A világ leggyorsabb gőzmozdonya a Mallard (Vadkacsa) - az LNER A4 típusú, 4-6-2 tengelyelrendezésű 4468 pályaszámú, York, a Brit Nemzeti Vasúti Múzeumban, 1997 június.

A világ leggyorsabb gőzmozdonya a Mallard (Vadkacsa) - az LNER A4 típusú, 4-6-2 tengelyelrendezésű 4468 pályaszámú, York, a Brit Nemzeti Vasúti Múzeumban, 1997 június.

Kódszám: 1585
Gyártó: LNER, 1938.
Vmax = 202 km/h
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV 375.694 pályaszámú gőzmozdonya kiállítva Nyíregyházán

A MÁV 375.694 pályaszámú gőzmozdonya kiállítva Nyíregyházán

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1584
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest
Fotó: Kovách László

A MÁV 242 001 pályaszámú gőzmozdony a Székesfehérvárott, 2003. május 31-én.

A MÁV 242 001 pályaszámú gőzmozdony a Székesfehérvárott, 2003. május 31-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1583
Fotó: Sándor János

A MÁV Rt. V43 1335 pályaszámú villanymozdonya Budapest Déli pályaudvaron

A MÁV Rt. V43 1335 pályaszámú villanymozdonya Budapest Déli pályaudvaron

Kódszám: 1582
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Vmax = 130 km/h P = 2220 kW
Fotó: Bakos Attila

A MÁV Rt. 1047 010-2 pályaszámú Taurus villamosmozdonya Kaposvárott, 2003. április 26-án.

A MÁV Rt. 1047 010-2 pályaszámú Taurus villamosmozdonya Kaposvárott, 2003. április 26-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1581
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei, 2002
Vmax = 230 km/h P = 6400 kW
Fotó: Sándor János

A MÁV Rt. M47 1313 és M47 1308 pályaszámú dízelmozdonyai nosztalgiavonattal Szilvásváradon, 2003. július 12-én.

A MÁV Rt. M47 1313 és M47 1308 pályaszámú dízelmozdonyai nosztalgiavonattal Szilvásváradon, 2003. július 12-én.

Kódszám: 1580
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. M62 208 pályaszámú dízelvillamos mozdonya gyorsvonattal Öskünél, 2000. április 29-én

A MÁV Rt. M62 208 pályaszámú dízelvillamos mozdonya gyorsvonattal Öskünél, 2000. április 29-én

Kódszám: 1579
Gyártó: LZOR, Lugansk (Vorosilovgrád), Szovjetúnió
Vmax = 100 km/h P = 1472 kW
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV Rt. 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata Piliscséven, 2003. augusztus 5-én.

A MÁV Rt. 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata Piliscséven, 2003. augusztus 5-én.

Kódszám: 1578
Gyártó: Mityisinszkij Masinosztroityelnij Závod, Moszkva
Foto: Zika Balázs

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ A61 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Badacsonytomajon, 2003. július 12-én.

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ A61 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Badacsonytomajon, 2003. július 12-én.

Kódszám: 1577
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Sverige
Co 'Co' Vmax = 120 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. MDmot 3025 pályaszámú dízel-hidraulikus motorvonata Szilvásváradon, 2000. július 23-án.

A MÁV Rt. MDmot 3025 pályaszámú dízel-hidraulikus motorvonata Szilvásváradon, 2000. július 23-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1576
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Vmax = 100 km/h P = 590 kW
Fotó: Klavora Ottó

A MÁV Rt. Bzmot 305 pályaszámú dízel-hidraulikus motorkocsija Vinye mellett 2003. május 18-án.

A MÁV Rt. Bzmot 305 pályaszámú dízel-hidraulikus motorkocsija Vinye mellett 2003. május 18-án.

Kódszám: 1575
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M61 019 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya az osztopáni bejárati jelző előtt, 1999. május 22-én .

A MÁV Rt. M61 019 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya az osztopáni bejárati jelző előtt, 1999. május 22-én .

Kódszám: 1574
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Sándor János

A MÁV 424 247 pályaszámú gőzmozdonya nosztalgiavonattal Budapest-Rákosrendezőn, 2003. május 24-én.

A MÁV 424 247 pályaszámú gőzmozdonya nosztalgiavonattal Budapest-Rákosrendezőn, 2003. május 24-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1573
Fotó: Klavora Ottó

A MÁV Rt. V63 023 pályaszámú villamosmozdonya tehervonattal Újszászon, 2003. április l7-én.

A MÁV Rt. V63 023 pályaszámú villamosmozdonya tehervonattal Újszászon, 2003. április l7-én.

Kódszám: 1572
Gyártó: Ganz-MÁVAG + Ganz Villamossági Művek Budapest
Vmax = 120 km/h P = 3600 kW
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. M41 2148 pályaszámú dízelmozdonya Balatonalmádiban, 2003. január 9-én.

A MÁV Rt. M41 2148 pályaszámú dízelmozdonya Balatonalmádiban, 2003. január 9-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1571
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
B'B' Vmax = 100 km/h P = 1325 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 324 540 pályaszámú nosztalgiavonattal, Badacsony 2000 nyara.

A MÁV Rt. 324 540 pályaszámú nosztalgiavonattal, Badacsony 2000 nyara.

Kódszám: 1570
Fotó: Sándor János

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasút) 1116 003-3 pályaszámú Taurus villamosmozdonya Győrben 2002. szeptember 30-án

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasút) 1116 003-3 pályaszámú Taurus villamosmozdonya Győrben 2002. szeptember 30-án

Kódszám: 1569
Gyártó: Siemens SGP-Krauss Maffei, 2002
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Klavora Ottó

A Német Szövetségi Vasút (DB) nagysebességű ICE vonata Bécs-Süd pályaudvarán, 2000 nyarán

A Német Szövetségi Vasút (DB) nagysebességű ICE vonata Bécs-Süd pályaudvarán, 2000 nyarán

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1568
Gyártó: Krauss Maffei
Elektromos részek: ABB-AEG-Siemens
P = 9600 kW Vmax = 250 km/h
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV 109,109 (egykori 302,610) pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Siófok állomáson 1999.08.11-én.

A MÁV 109,109 (egykori 302,610) pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Siófok állomáson 1999.08.11-én.

Kódszám: 1567
Gyártó: Floridsdorf Lf.v. Sigl, Wiener Neustadt, 1917
Vmax = 100 km/h
Fotó: Kovách László

A Svájci Gotthard Vasút 14270 pályaszámú villamos mozdonya (Krokodil) Erstfeld Vontatási Főnökségen kiállítva, 2002.

A Svájci Gotthard Vasút 14270 pályaszámú villamos mozdonya (Krokodil) Erstfeld Vontatási Főnökségen kiállítva, 2002.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1566
Gyártó: Schweizerische Lokomotiv und Maschinenfabrik Winterthur, 1920.
Fotó: Joó Ferenc

A HSB 99 5906 pályaszámú (korábban NWE 41 psz.) gőzmozdonya, Hasselfelde, 2002. május 11-én.

A HSB 99 5906 pályaszámú (korábban NWE 41 psz.) gőzmozdonya, Hasselfelde, 2002. május 11-én.

Kódszám: 1565
Gyártó: Karlruhe, 1918
Vmax = 30 km/h P = 170 kW m = 36 t
Fotó: Philippe Verelst

A Mecseki Szénbányák III. pályaszámú villamosmozdonya Pécsbánya-rendezőn.

A Mecseki Szénbányák III. pályaszámú villamosmozdonya Pécsbánya-rendezőn.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1564
Gyártó: Ganz
Fotó: Német István

A MÁV Rt V63 144 pályaszámú villamosmozdonya Keszthelyen, 2002. július 26-án.

A MÁV Rt V63 144 pályaszámú villamosmozdonya Keszthelyen, 2002. július 26-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1563
Gyártó: Ganz- MÁVAG
Co'Co' Vmax = 160 km/h P = 3600 kW
Fotó: Sándor János

A GySEV Rt. 1047 505-1 pályaszámú kétáramnemű (25 kV

A GySEV Rt. 1047 505-1 pályaszámú kétáramnemű (25 kV

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1562
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei, 2002.
Vmax = 230 km/h P = 6400 kW
Fotó: Reményi Gyula

A MÁV Rt. 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata a Nyugati pályaudvaron, 2003. április l7-én.

A MÁV Rt. 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata a Nyugati pályaudvaron, 2003. április l7-én.

Kódszám: 1561
Gyártó: Mityisinszkij Masinosztroityelnij Závod, Moszkva
Fotó: Zika Balázs

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasutak) 2015 002-4 pályaszámú dízel-elektromos mozdonya Sopron állomáson 2003. április 20-án.

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasutak) 2015 002-4 pályaszámú dízel-elektromos mozdonya Sopron állomáson 2003. április 20-án.

Kódszám: 1560
Gyártó: Siemens AG - Krauss Maffei, 2002.
Vmax = 140 km/h P = 4000 kW
Fotó: Zika Balázs

A Jagodinai Kábelgyár (Szerbia) 62-377 pályaszámú gőzmozdonya Jagodinában, 2002. szeptember 20-án.

A Jagodinai Kábelgyár (Szerbia) 62-377 pályaszámú gőzmozdonya Jagodinában, 2002. szeptember 20-án.

Kódszám: 1559
Gyártó: Duro Dakovic, Slavonski Brod, 1954.
Nyomtáv: 1435 mm
Fotó: Reményi Gyula

A MÁV 324 540 ( korábban 324 1564 ) pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya, a Tapolcai fűtőház előtt.

A MÁV 324 540 ( korábban 324 1564 ) pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya, a Tapolcai fűtőház előtt.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1558
Gyártó: MÁVAG, 1915
Fotó: Bakos Attila

A DSB (Dán Államvasutak) K 563 pályaszámú gőzmozdonya Roskilde-ben 1999. május 15-én

A DSB (Dán Államvasutak) K 563 pályaszámú gőzmozdonya Roskilde-ben 1999. május 15-én

Kódszám: 1557
Gyártó: Esslingen, 1899.
Fotó: Philippe Verelst

A DSB (Dán Államvasutak) F441 pályaszámú gőzmozdonya Randers-ban 2000. július 16-án

A DSB (Dán Államvasutak) F441 pályaszámú gőzmozdonya Randers-ban 2000. július 16-án

Kódszám: 1556
Gyártó: Frichs A/S Arhus 1914.
Fotó: Philippe Verelst

A HSB 99 6102-0 pályaszámú, ”Fiffi” becenevű gőzmozdonya Alexisbad-ban 2002. május ll-én

A HSB 99 6102-0 pályaszámú, ”Fiffi” becenevű gőzmozdonya Alexisbad-ban 2002. május ll-én

Kódszám: 1555
Gyártó: Henschel, 1914. Vmax = 30 km/h
Súlya: 32 t Teljesítmény: 250 LE
Fotó: Philippe Verelst

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ A61 017 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya Székesfehérvárott 2003. május 31-én.

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ A61 017 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya Székesfehérvárott 2003. május 31-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1554
Gyártó: NOHAB-GM Trollhättan, Svédország, 1964.
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Reményi Gyula

A MÁV Rt. M61 017 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya Polgárdi-ipartelepek állomáson 1995 augusztus 15-én.

A MÁV Rt. M61 017 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya Polgárdi-ipartelepek állomáson 1995 augusztus 15-én.

Kódszám: 1553
Gyártó: NOHAB-GM Trollhättan, Svédország, 1964.
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Reményi Gyula

A MÁV Rt. M61 010 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Balatonalmádiban, 1999. februárjában

A MÁV Rt. M61 010 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Balatonalmádiban, 1999. februárjában

Kódszám: 1552
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Schulek Tibor

A Skagensbahnen (dán magánvasút) SB9 pályaszámú (egykori DSB MX 1041) NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Frederikshavn-ban (Dánia) 1999. május 15-én.

A Skagensbahnen (dán magánvasút) SB9 pályaszámú (egykori DSB MX 1041) NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Frederikshavn-ban (Dánia) 1999. május 15-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1551
Gyártó: NOHAB TroIlhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 133 km/h P = 1078 kW
Fotó: Philippe Verelst

A MÁV Rt. M61 020 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya Tapolcán 2000. április 19-án

A MÁV Rt. M61 020 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya Tapolcán 2000. április 19-án

Kódszám: 1550
Gyártó: NOHAB - GM Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

Az SJ (Svéd Államvasutak) Ra10 pályaszámú, NOHAB-ASEA típusú expresszvonati villamosmozdonya a hamari ”Diesel Days” rendezvényen Norvégiában 1999. augusztus 8-án.

Az SJ (Svéd Államvasutak) Ra10 pályaszámú, NOHAB-ASEA típusú expresszvonati villamosmozdonya a hamari ”Diesel Days” rendezvényen Norvégiában 1999. augusztus 8-án.

Kódszám: 1549
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Bo'Bo' Vmax = 150 km/h P = 2700 kW
Fotó: Horváth Ákos

A Luxemburgi Nemzeti Vasúttársaság (CFL) 1604 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Koge állomáson, 1999. május 14-én. Mellette a HFHJ (dán magánvasút) MX 16 (ex DSB MX 1045) pályaszámú dízelvillamos mozdonya áll.

A Luxemburgi Nemzeti Vasúttársaság (CFL) 1604 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Koge állomáson, 1999. május 14-én. Mellette a HFHJ (dán magánvasút) MX 16 (ex DSB MX 1045) pályaszámú dízelvillamos mozdonya áll.

Kódszám: 1548
Gyártó: Anglo-France-Belge (AFB), 1955. ill. NOHAB Trollhättan, 1961.
Fotó: Smetz Guy

Az NSB (Norvég Államvasutak) Di3.619 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Guda állomáson, 2000. június 24-én.

Az NSB (Norvég Államvasutak) Di3.619 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Guda állomáson, 2000. június 24-én.

Kódszám: 1547
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 143 km/h P = 1305 kW
Fotó: Horváth Ákos

A MÁV Rt. M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Esztergomban, 2002. május 16-án.

A MÁV Rt. M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Esztergomban, 2002. május 16-án.

Kódszám: 1546
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. M61 013 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya Budapest Déli pályaudvaron 1996. május 10-én.

A MÁV Rt. M61 013 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya Budapest Déli pályaudvaron 1996. május 10-én.

Kódszám: 1545
Gyártó: NOHAB – GM Trollhättan, Svédország
Co’Co’ Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Reményi Gyula

A VLTJ (Dán magánvasút) MX 26 (ex.DSB MX 1025) pályaszámú dízelvillamos mozdonya Randers állomáson, Dániában 1999. május 15-én

A VLTJ (Dán magánvasút) MX 26 (ex.DSB MX 1025) pályaszámú dízelvillamos mozdonya Randers állomáson, Dániában 1999. május 15-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1544
Gyártó: NOHAB - GM Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 133 km/h P = 1435 kW
Fotó: Philippe Verelst

A MÁV M61 007 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya az 1980-as években.

A MÁV M61 007 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya az 1980-as években.

Kódszám: 1543
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Szován István

A MÁV Rt. M61 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Balatonakarattyán, 1995. december 31-én.

A MÁV Rt. M61 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Balatonakarattyán, 1995. december 31-én.

Kódszám: 1542
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Almási Zoltán

A MÁV Rt. M61 004 pályaszámú NOHAB típusú díze1villamos mozdonya Tapolcán, 1999. február 13-án

A MÁV Rt. M61 004 pályaszámú NOHAB típusú díze1villamos mozdonya Tapolcán, 1999. február 13-án

Kódszám: 1541
Gyártó: NOHAB - GM TroIlhattan, Svédország
Co' Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ A61 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Balatonakarattyán, 2003. július 12-én.

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ A61 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Balatonakarattyán, 2003. július 12-én.

Kódszám: 1540
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 120 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV 301,016 pályaszámú eredeti alakjára felújított  gőzmozdonya Nagykanizsa előtt, 2001. szeptember 8-án

A MÁV 301,016 pályaszámú eredeti alakjára felújított gőzmozdonya Nagykanizsa előtt, 2001. szeptember 8-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1539
Fotó: Soltész József

A MÁV 375,1032 pályaszámú gőzmozdonya .

A MÁV 375,1032 pályaszámú gőzmozdonya .

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1538
A budapesti MÁVAG által gyártott utolsó gőzmozdony.
Forgalomba helyezve Veszprémben, 1959. március 20-án,
kivonva 1981. május 4-én.
1984-ben felújítás után Veszprémben állították ki.
A fotó 2003. május 17-én készült.

Fotó: Kovách László

A MÁV M63 002 pályaszámú dízel-elektromos mozdonya Budapest Déli pályaudvaron, 1988-ban.

A MÁV M63 002 pályaszámú dízel-elektromos mozdonya Budapest Déli pályaudvaron, 1988-ban.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1537
Gyártó: Ganz-MÁVAG, 1970
Vmax = 130 km/h P = 2208 kW
Fotó: Szőcsényi Zoltán

A HFHJ (dán magánvasút) MX 16 (ex DSB MX 1045) pályaszámú és OSJS (dán magánvasút) MX 42 (ex DSB MX 1005) és a CFL 1604 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonyai Koge állomáson, 1999. május 14-én.

A HFHJ (dán magánvasút) MX 16 (ex DSB MX 1045) pályaszámú és OSJS (dán magánvasút) MX 42 (ex DSB MX 1005) és a CFL 1604 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonyai Koge állomáson, 1999. május 14-én.

Kódszám: 1535
Gyártó: NOHAB – GM Trollhättan, Svédország, 1961.
Co’Co’ Vmax = 133 km/h
Gyártó: AFB (NOHAB Licence), 1955
Co’Co’
Fotó: Philippe Verelst

A MÁV MDa 3015 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal eredeti színezésben, 1985-ben.

A MÁV MDa 3015 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal eredeti színezésben, 1985-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1534
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Vmax = 100 km/h P = 590 kW
Fotó: MTI - Ganz-Hunslet archívum


A Jugoszláv Vasutak (JZ) 85-045 pályaszámú gőzmozdonya Uzicében kiállítva az egykori Boszniai Keleti Vasút állomása előtt.

A Jugoszláv Vasutak (JZ) 85-045 pályaszámú gőzmozdonya Uzicében kiállítva az egykori Boszniai Keleti Vasút állomása előtt.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1533
Gyártó: Slavonski Brod-i Gépgyár, 1940
Nyomtáv: 760 mm
Fotó: Reményi Gyula


A MÁV M41 2150 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal Balatonalmádiban, 2003. január 9-én.

A MÁV M41 2150 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal Balatonalmádiban, 2003. január 9-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1532
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: Kovách László

A MÁV M41 2207 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya az 1980-as években

A MÁV M41 2207 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya az 1980-as években

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1531
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: archív Almási Zoltán gyűjteményéből


A MÁV M41 2169 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal Veszprém közelében, 2001. október 23-án

A MÁV M41 2169 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal Veszprém közelében, 2001. október 23-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1530
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: Kovách László



A MÁV M41 2172 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal Somoskőújfalun, 2002. szeptember 7-én

A MÁV M41 2172 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal Somoskőújfalun, 2002. szeptember 7-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1529
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: Dékány László



Az SNCFT 040 DL 237 pályaszámú M41 típusú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal Tuniszban, 2001. május 29-én

Az SNCFT 040 DL 237 pályaszámú M41 típusú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal Tuniszban, 2001. május 29-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1528
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: István Zsolt


A MÁV M41 2199 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal Balatonakarattyán, 2002 nyarán

A MÁV M41 2199 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal Balatonakarattyán, 2002 nyarán

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1527
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: Kovách László

A MÁV M41 2103 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya eredeti színezésben az 1970-es években

A MÁV M41 2103 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya eredeti színezésben az 1970-es években

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1526
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: archív Almási Zoltán gyűjteményéből



Az SNCFT 040 DL 236 pályaszámú M41 típusú dízel-hidraulikus mozdonya Tuniszban, 2001. május 28-án

Az SNCFT 040 DL 236 pályaszámú M41 típusú dízel-hidraulikus mozdonya Tuniszban, 2001. május 28-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1525
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: István Zsolt


A MÁV M41 2131 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Mátészalkán, 2001. augusztus 13-án

A MÁV M41 2131 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Mátészalkán, 2001. augusztus 13-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1524
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: Zika Balázs

A MÁV M41 2137 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya szerelvénnyel Salgótarjánban 1999. május 22-én

A MÁV M41 2137 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya szerelvénnyel Salgótarjánban 1999. május 22-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1523
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: Joó Ferenc


A MÁV M41 2150 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Balatonakarattyán, 2003. január 8-án

A MÁV M41 2150 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Balatonakarattyán, 2003. január 8-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1522
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: Kovách László

A MÁV M41 2202 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Süsüvel Budapest – Rákos-rendezőn, 2003. február 5-én

A MÁV M41 2202 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Süsüvel Budapest – Rákos-rendezőn, 2003. február 5-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1521
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: Kovách László

A MÁV M41 2183 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya szerelvénnyel a vinyei viadukton 2003. május 18-án

A MÁV M41 2183 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya szerelvénnyel a vinyei viadukton 2003. május 18-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1520
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: Kovách László

A GySEV V43 327 pályaszámú mozdonya egy M44-est vontat Fertőszéplaknál, 2000. október 20-án.

A GySEV V43 327 pályaszámú mozdonya egy M44-est vontat Fertőszéplaknál, 2000. október 20-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1519
Fotó: Kovách László


A MÁV M40 105 és M62 203 pályaszámú dízel-elektromos mozdonyai Nagykanizsán, 2002. március 23-án

A MÁV M40 105 és M62 203 pályaszámú dízel-elektromos mozdonyai Nagykanizsán, 2002. március 23-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1518
Fotó: Szőke Zoltán

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút<BR>A C50 3712 pályaszámú dízelmozdony szerelvénnyel Hűvösvölgyben

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
A C50 3712 pályaszámú dízelmozdony szerelvénnyel Hűvösvölgyben

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1517
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút<BR>Az Mk45 2006 pályaszámú dízelmozdonya vonattal Széchenyi-hegyen

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
Az Mk45 2006 pályaszámú dízelmozdonya vonattal Széchenyi-hegyen

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1516
Gyártó: Augusztus 23-a Gyár (1973, Bukarest)
Vmax = 40 km/h P = 331 kW
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút<BR>A 490,039 pályaszámú kiállított gőzmozdony Hűvösvölgyben

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
A 490,039 pályaszámú kiállított gőzmozdony Hűvösvölgyben

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1515
Fotó: Kovách László

BUDAPEST <BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút<BR>Az Mk45 2006 pályaszámú dízelmozdonya vonattal Szépjuhásznén

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
Az Mk45 2006 pályaszámú dízelmozdonya vonattal Szépjuhásznén

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1514
Gyártó: Augusztus 23-a Gyár (1973, Bukarest)
Vmax = 40 km/h P = 331 kW
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút<BR>Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1513
Fotó: Német István

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút<BR>Az Mk45 2002 pályaszámú dízelmozdonya szerelvénnyel a Hüvösvölgyi alagútnál

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
Az Mk45 2002 pályaszámú dízelmozdonya szerelvénnyel a Hüvösvölgyi alagútnál

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1512
Gyártó: Augusztus 23-a Gyár (1973, Bukarest)
Vmax = 40 km/h P = 331 kW
Fotó: Kovách László

Nagybörzsönyi Erdei Vasút 3756 pályaszámú C50-es típusú mozdonya személyvonattal Kisirtáspuszta megállóhelyen, 2002. november 3-án

Nagybörzsönyi Erdei Vasút 3756 pályaszámú C50-es típusú mozdonya személyvonattal Kisirtáspuszta megállóhelyen, 2002. november 3-án

Kódszám: 1511
Kisvasúti nap: október 1. szombatja
Fotó: ifj. Kovách László

A Széchenyi Múzeumvasút ”Kastély” állomásán létesített keskenynyomközú vasúti skanzen   Triglav nevű (600 mm) szertartályos gőzmozdonya, 1902-72. között teljesített szolgálatot. Nagycenk, 2000. október 20-án

A Széchenyi Múzeumvasút ”Kastély” állomásán létesített keskenynyomközú vasúti skanzen Triglav nevű (600 mm) szertartályos gőzmozdonya, 1902-72. között teljesített szolgálatot. Nagycenk, 2000. október 20-án

Kódszám: 1510
Kisvasúti nap: szeptember 22-hez közeli szombat
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Balatonfenyvesi Gazdasági Vasút C50-es mozdonya személyvonattal a Keleti és Nyugati főcsatornák találkozása feletti hídon. Balatonfenyves, 2002. június 3-án.

A MÁV Rt. Balatonfenyvesi Gazdasági Vasút C50-es mozdonya személyvonattal a Keleti és Nyugati főcsatornák találkozása feletti hídon. Balatonfenyves, 2002. június 3-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1509
Kisvasúti nap: szeptember 1. szombatja
Fotó: Kovách László

Pálházai Állami Erdei Vasút C01-402 pályaszámú C50 típusú mozdonya személyvonattal 1996. júniusában.

Pálházai Állami Erdei Vasút C01-402 pályaszámú C50 típusú mozdonya személyvonattal 1996. júniusában.

Kódszám: 1508
Kisvasúti nap: augusztus 3. szombatja
Fotó: Kovách László

Kemencei Erdei Múzeumvasút (600 mm) személyvonati szerelvénye az MD 40 típusú P5-ös mozdonnyal 2002. szeptember 29-én.

Kemencei Erdei Múzeumvasút (600 mm) személyvonati szerelvénye az MD 40 típusú P5-ös mozdonnyal 2002. szeptember 29-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1507
Kisvasúti nap: július 4. szombatja
Fotó: Chikán Gábor

MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút Mk45 2003 pályaszámú dízelmozdonya új színezésben 2003. április 13-án.

MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút Mk45 2003 pályaszámú dízelmozdonya új színezésben 2003. április 13-án.

Kódszám: 1506
Kisvasúti nap: április 2. szombatja
Fotó: ifj. Kovách László

A Királyréti Erdei Vasút Mk48 2031 pályaszámú mozdonya ágyazatterítő szerelvénnyel Morgó állomáson 2002. augusztus 2-án

A Királyréti Erdei Vasút Mk48 2031 pályaszámú mozdonya ágyazatterítő szerelvénnyel Morgó állomáson 2002. augusztus 2-án

Kódszám: 1505
Kisvasúti nap: május 1. szombatja
Fotó: Chikán Gábor

Mesztegnyői Erdei Vasút E048 pályaszámú C50-es mozdonya a Búsvári-halastó mellett, 2002. május 1-én.

Mesztegnyői Erdei Vasút E048 pályaszámú C50-es mozdonya a Búsvári-halastó mellett, 2002. május 1-én.

Kódszám: 1504
Kisvasúti nap: május elseje
Fotó: ifj. Kovách László

A Kaszói Erdei Vasút Karácsony nevű gőzöse Kaszópusztán 2002. május 18-án

A Kaszói Erdei Vasút Karácsony nevű gőzöse Kaszópusztán 2002. május 18-án

Kódszám: 1503
Kisvasúti nap: május 3. szombatja
Fotó: ifj.Kovách László

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút 447, 401 pályaszámú gőzmozdonya különvonattal a Görbe-hídon 2001. november 7-én

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút 447, 401 pályaszámú gőzmozdonya különvonattal a Görbe-hídon 2001. november 7-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1502
Kisvasúti nap: május 2. szombatja
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV Rt Nyírvidéki Regionális Vasút hóban elakadt Mk48-as mozdonyai Nagytanyánál 2003. február 7-én

A MÁV Rt Nyírvidéki Regionális Vasút hóban elakadt Mk48-as mozdonyai Nagytanyánál 2003. február 7-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1501
Kisvasúti nap: szeptember 2. szombatja
Fotó: Jakóts Ádám

MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút 490,056 pályaszámú gőzmozdonya az alagútnál 2003. április 13-án.

MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút 490,056 pályaszámú gőzmozdonya az alagútnál 2003. április 13-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1500
Kisvasúti nap: április 2. szombatja
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút<BR>Az Mk49 2006 pályaszámú dízelmozdony kiállítva a Széchenyi-hegyen

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
Az Mk49 2006 pályaszámú dízelmozdony kiállítva a Széchenyi-hegyen

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1499
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút<BR>Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal a Hűvösvölgyi viadukton

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal a Hűvösvölgyi viadukton

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1498
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút<BR>Az Mk45 2004 pályaszámú dízelmozdonya szerelvénnyel Hárshegy állomáson

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
Az Mk45 2004 pályaszámú dízelmozdonya szerelvénnyel Hárshegy állomáson

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1497
Gyártó: Augusztus 23-a Gyár (1973, Bukarest)
Vmax = 40 km/h P = 331 kW
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút<BR>Nosztalgia motorvonat

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
Nosztalgia motorvonat

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1496
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút<BR>Az Mk45 2003 pályaszámú dízelmozdonya vonattal a Hüvösvölgyi viadukton

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
Az Mk45 2003 pályaszámú dízelmozdonya vonattal a Hüvösvölgyi viadukton

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1495
Gyártó: Augusztus 23-a Gyár (1973, Bukarest)
Vmax = 40 km/h P = 331 kW
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi GyermekvasútT<BR>Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal a Szépjuhászné állomáson

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi GyermekvasútT
Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal a Szépjuhászné állomáson

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1494
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M61 020 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya és M62 265 pályaszámú mozdonya, 2000. május 1-én.

A MÁV Rt. M61 020 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya és M62 265 pályaszámú mozdonya, 2000. május 1-én.

Kódszám: 1493
Fotó: Joó Ferenc

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) DH 371 pályaszámú dízelmozdonya Fes állomáson egy Algériába induló vonat elején 1998. október 7-én

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) DH 371 pályaszámú dízelmozdonya Fes állomáson egy Algériába induló vonat elején 1998. október 7-én

Kódszám: 1492
Fotó: Reményi Gyula

A Tunéziai Nemzeti Vasutak (SNCFT) YZB 672 pályaszámú dízel motorvonata a Tuniszi vontatási főnökségen 2000. november 16-án.

A Tunéziai Nemzeti Vasutak (SNCFT) YZB 672 pályaszámú dízel motorvonata a Tuniszi vontatási főnökségen 2000. november 16-án.

Kódszám: 1491
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest, 1975
P = 982 kW Vmax = 130 km/h Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: Reményi Gyula

A Tunéziai Nemzeti Vasutak (SNCFT) 91 91 0000569-4 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Bir Bou Regba-ban, 2001. május 25-én.

A Tunéziai Nemzeti Vasutak (SNCFT) 91 91 0000569-4 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Bir Bou Regba-ban, 2001. május 25-én.

Kódszám: 1490
Gyártó: GM Locomotive Group USA, 1999
P = 1472 kW Vmax = 140 km/h Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: István Zsolt

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) különvonata dízelmozdonnyal a Szaharában, 2000. októberében

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) különvonata dízelmozdonnyal a Szaharában, 2000. októberében

Kódszám: 1489
Fotó: Jacques Sebban

Pályafenntartó szerelvény Daciával Nyugat-Luxorban, 2002.július 27-én

Pályafenntartó szerelvény Daciával Nyugat-Luxorban, 2002.július 27-én

Kódszám: 1488
Gyártó: Aug.23. Gyár Bukarest
Nyomtáv: 600 mm
Fotó: Kovách László

A Tunéziai Nemzeti Vasutak (SNCFT) 040 DO-281 pályaszámú dízelmozdonya Tuniszban, 2001. május 29-én.

A Tunéziai Nemzeti Vasutak (SNCFT) 040 DO-281 pályaszámú dízelmozdonya Tuniszban, 2001. május 29-én.

Kódszám: 1487
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
P = 1764 kW Vmax = 130 km/h Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: István Zsolt

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) dízelmozdonya szerelvénnyel a Nílus partján Ad Dayr közelében, 2002. július 26-án

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) dízelmozdonya szerelvénnyel a Nílus partján Ad Dayr közelében, 2002. július 26-án

Kódszám: 1486
Gyártó: Thyssen Henschel Kassel, NSzK
Fotó: Kovách László

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) különvonata villanymozdonnyal Casablanca - Marrakesh között, 2000. októberében

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) különvonata villanymozdonnyal Casablanca - Marrakesh között, 2000. októberében

Kódszám: 1485
Fotó: Jacques Sebban

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) dízelmozdonya az Imbaba hídon a Nílus felett Kairóban, 2002. augusztus 5-én

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) dízelmozdonya az Imbaba hídon a Nílus felett Kairóban, 2002. augusztus 5-én

Kódszám: 1484
Gyártó: Thyssen Henschel Kassel, NSzK
Fotó: Kovách László

A Tunéziai Nemzeti Vasutak (SNCFT) YZV 62 pályaszámú tehervágánygépkocsija Sousse-ban, 2000. március 10-én

A Tunéziai Nemzeti Vasutak (SNCFT) YZV 62 pályaszámú tehervágánygépkocsija Sousse-ban, 2000. március 10-én

Kódszám: 1483
Fotó: Kovách László

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) 2301 pályaszámú dízelmozdonya Kairó főpályaudvarán, 2002. augusztus 3-án

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) 2301 pályaszámú dízelmozdonya Kairó főpályaudvarán, 2002. augusztus 3-án

Kódszám: 1482
Gyártó: General Motors, USA
Fotó: Kovách László

A Sousse és Mahdia között közlekedő felszíni Metró szerelvénye Monastirban, 2001. május 27-én.

A Sousse és Mahdia között közlekedő felszíni Metró szerelvénye Monastirban, 2001. május 27-én.

Kódszám: 1481
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
P = 982 kW Vmax = 130 km/h Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: István Zsolt

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) külön motorvonata Marrakesh és Rabat között, 2000. októberében

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) külön motorvonata Marrakesh és Rabat között, 2000. októberében

Kódszám: 1480
Fotó: Jacques Sebban

A MÁV Rt V43 1340 és V43 1276 pályaszámú villamosmozdonyai Budapest Déli pályaudvaron

A MÁV Rt V43 1340 és V43 1276 pályaszámú villamosmozdonyai Budapest Déli pályaudvaron

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1479
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Vmax= 130 km/h
P= 2220 kW
Fotó: Német István

A Szíriai Hedjaz Vasút (CFH) 130-755 pályaszámú gőzmozdonya Serghaya állomáson, háttérben a libanoni hegyekkel, 2001. május 4-én

A Szíriai Hedjaz Vasút (CFH) 130-755 pályaszámú gőzmozdonya Serghaya állomáson, háttérben a libanoni hegyekkel, 2001. május 4-én

Kódszám: 1478
Gyártó: SLM, 1894.
Nyomtáv: 1050 mm
Gyártó: Reményi Gyula

A MÁV M41 2301 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Székesfehérvárott, 2002. november 23-án

A MÁV M41 2301 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Székesfehérvárott, 2002. november 23-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1477
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Motor: Caterpillar 3516 B DI-TASC típus
P= 1500 kW
Fotó: Meszár András

A MÁV M41 2117 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Debrecenben 1999.augusztus 24-én

A MÁV M41 2117 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Debrecenben 1999.augusztus 24-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1476
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: Csorba Gábor

A MÁV M41 2156 és M41 2175 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonyai Miskolcon 2001.augusztus 9-én

A MÁV M41 2156 és M41 2175 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonyai Miskolcon 2001.augusztus 9-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1475
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Fotó: Gombos István

A Jagodinai Kábelgyár (Szerbia) 62-377 pályaszámú gőzmozdonya személyvonattal Jagodinában az állomás és a gyár között, 2002. szeptember 20-án

A Jagodinai Kábelgyár (Szerbia) 62-377 pályaszámú gőzmozdonya személyvonattal Jagodinában az állomás és a gyár között, 2002. szeptember 20-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1474
Gyártó: Duro Dakovic, Slavonski Brodi gépgyár 1954
Nyomtáv: 1435 mm
Fotó: Reményi Gyula

A MÁV Rt. M47 2060 pályaszámú B'B' tengelyelrendezésű, mellékvonali dízel-hidraulikus személyvonati mozdonya Siófokon 2000. június 16-án

A MÁV Rt. M47 2060 pályaszámú B'B' tengelyelrendezésű, mellékvonali dízel-hidraulikus személyvonati mozdonya Siófokon 2000. június 16-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1473
Gyártó: Aug. 23-a Gyár, Bukarest
P = 700 kW
Vmax = 70 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV Csajka (Sirály) GAZ 13 típusú személygépkocsija a paksi Vasúti Múzeumban 1998. júniusában

A MÁV Csajka (Sirály) GAZ 13 típusú személygépkocsija a paksi Vasúti Múzeumban 1998. júniusában

Kódszám: 1472
Gyártó: Gorkij Auto Závod, Szovjetúnió
Vmax = 60 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. TVG nh típusú 1272 pályaszámú tehervágánygépkocsija Vácott, 1996-ban

A MÁV Rt. TVG nh típusú 1272 pályaszámú tehervágánygépkocsija Vácott, 1996-ban

Kódszám: 1471
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M62 211 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Bagod megállóhelyről indul Studenkákkal 2002. szeptemberében

A MÁV Rt. M62 211 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Bagod megállóhelyről indul Studenkákkal 2002. szeptemberében

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1470
Fotó: Csányi Barna

A MÁV Rt. M44 045 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Alsócsinger-Ajka között 2002. augusztus 14-én

A MÁV Rt. M44 045 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Alsócsinger-Ajka között 2002. augusztus 14-én

Kódszám: 1469
Fotó: Szőke Zoltán

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasutak) 1014-011-5 pályaszámú kétáramrendszerű villamosmozdonya Bécs Südbahnhofon, 2002. május 17-én.

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasutak) 1014-011-5 pályaszámú kétáramrendszerű villamosmozdonya Bécs Südbahnhofon, 2002. május 17-én.

Kódszám: 1468
Gyártó: SGP-Elin / Siemens
P = 3000 kW Vmax = 170 km/h
Fotó: Klavora Ottó

Az Egyiptomi Nemzeti Vasúttársaság (ENR) 3225 pályaszámú dízelmozdonya Kairóban, 2002. augusztus 3-án.

Az Egyiptomi Nemzeti Vasúttársaság (ENR) 3225 pályaszámú dízelmozdonya Kairóban, 2002. augusztus 3-án.

Kódszám: 1467
Fotó: ifj. Kovách László

A Tunéziai Államvasutak (SNCFT) 91 91 0 000561-1 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Bir Bou Regba-ban, 2001. május 25-én.

A Tunéziai Államvasutak (SNCFT) 91 91 0 000561-1 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Bir Bou Regba-ban, 2001. május 25-én.

Kódszám: 1466
Gyártó: GM Locomotiv Group USA, 1999.
Vmax = 140 km/h Nyomtáv = 1000mm
Fotó: István Zsolt

A Királyréti Erdei Vasút Mk48 2018 pályaszámú mozdonya Paphegy állomás területén, 2002. november 4-én.

A Királyréti Erdei Vasút Mk48 2018 pályaszámú mozdonya Paphegy állomás területén, 2002. november 4-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1465
Kisvasúti nap: május első szombatja
Fotó: ifj. Kovách László

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút DO2-501 pályaszámú dízelmozdonya Lillafüred állomáson, 1997. áprilisában.

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút DO2-501 pályaszámú dízelmozdonya Lillafüred állomáson, 1997. áprilisában.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1464
Kisvasúti nap: május második szombatja
Fotó: Kovách László

A Mesztegnyői Erdei Vasút E04047 pályaszámú C50 típusú mozdonya a kisvasúti napon, 2002. május 1-én.

A Mesztegnyői Erdei Vasút E04047 pályaszámú C50 típusú mozdonya a kisvasúti napon, 2002. május 1-én.

Kódszám: 1463
Kisvasúti nap: május 1.
Fotó: ifj. Kovách László

A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban

ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat
ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat

Siemens Taurus
Siemens Taurus

Borzsavölgyi kisvasút
Borzsavölgyi kisvasút

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban
Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban

A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen
A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen

5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál
5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál

Barkas B1000 és IFA W50 L/A
Barkas B1000 és IFA W50 L/A

Siemens Combino Supra Budapest NF 12B
Siemens Combino Supra Budapest NF 12B

Ferrari 308 GTB (1976)
Ferrari 308 GTB (1976)

6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson
6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson

ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben
ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben

Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija
Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya
Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya

Trabant P50
Trabant P50

MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya
MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya

A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban
A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban

Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán
Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya
A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya

A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben
A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...
Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...

Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban
Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban

Chrysler Sedan 1942
Chrysler Sedan 1942

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya
A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya

SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye
SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Barkas
Barkas

DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán
DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón
Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya
A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya

Wartburg 311
Wartburg 311

Budapest,Királyi Palota
Budapest,Királyi Palota

Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban
Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban

Rovás memória
Rovás memória

© Top Card Kiadó, 2003.
Minden jog fenntartva.