Főoldal

Aktualitások


Képeslapok

Naptárak

Kártyák

Memóriajátékok

Filatélia


Más jellegű kiadványok

Pólók

Könyvek

Megrendelés, árak
 
 
 

Külföldi nagyvasúti villanymozdonyok képeslapjainak katalógusa

DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530478001-7 pályaszámú Phoenix típusú villanymozdonya.

DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530478001-7 pályaszámú Phoenix típusú villanymozdonya.

Kódszám: 4003
Fotó: Szendrei Tamás

A DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530478001-7 pályaszámú Phoenix típusú és a 91530470774-7 pályaszámú Asea 470 típusú villanymozdonyai.

A DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530478001-7 pályaszámú Phoenix típusú és a 91530470774-7 pályaszámú Asea 470 típusú villanymozdonyai.

Kódszám: 3998
Fotó: Szabó Csaba

DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530471002-2  pályaszámú Phoenix típusú villanymozdonya Várpalotán.

DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530471002-2 pályaszámú Phoenix típusú villanymozdonya Várpalotán.

Kódszám: 3995
Fotó: Takács Ferenc

DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530478001-7 pályaszámú Phoenix típusú villanymozdonya.

DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530478001-7 pályaszámú Phoenix típusú villanymozdonya.

Kódszám: 3993
Fotó: Szabó Csaba

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 162 007-9 pályaszámú villamos mozdonya Zwardon határállomáson, 2012 februárjában.

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 162 007-9 pályaszámú villamos mozdonya Zwardon határállomáson, 2012 februárjában.

Kódszám: 3925
Gyártó: ČKD Praha
Fotó: Hajtó Bálint

A Tátrai Villamosvasút (TEŽ) 420.959-9 pályaszámú villamos motorvonata Csorba-tó állomáson 2006 februárjában.

A Tátrai Villamosvasút (TEŽ) 420.959-9 pályaszámú villamos motorvonata Csorba-tó állomáson 2006 februárjában.

Kódszám: 3914
Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: Hajtó Bálint

A Portugál Vasutak (CP) 5607-5 pályaszámú villanymozdonya Lisszabon főpályaudvarán, 2014. július 13-án.

A Portugál Vasutak (CP) 5607-5 pályaszámú villanymozdonya Lisszabon főpályaudvarán, 2014. július 13-án.

Kódszám: 3912
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei, 1993.
P = 5600 kW Vmax = 220 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A WESTbahn vasúttársaság Stadler típusú emeletes ingavonata Bécs Nyugati pályaudvarán, 2014. október 11-én.

A WESTbahn vasúttársaság Stadler típusú emeletes ingavonata Bécs Nyugati pályaudvarán, 2014. október 11-én.

Kódszám: 3910
Gyártó: Stadler, 2011.
P = 4000 kW Vmax = 200 km/h
Fotó: Sándor János

A Portugál Vasutak (CP) ETR 460 típusú Pendolino szerelvénye Portó főpályaudvarán, 2014. július 8-án.

A Portugál Vasutak (CP) ETR 460 típusú Pendolino szerelvénye Portó főpályaudvarán, 2014. július 8-án.

Kódszám: 3909
Gyártó: Alstom, 2000.
Vmax = 220 km/h P = 4000 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az ÖBB 1116 248-6 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Bécs Déli pályaudvarán, 2015. június 20-án.

Az ÖBB 1116 248-6 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Bécs Déli pályaudvarán, 2015. június 20-án.

Kódszám: 3906
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
Fotó: Kovách László

A San Marino - Rimini villamosított vasútvonal teljes hossza 32 km, a szintkülönbség 643 méter volt, melyen 17 alagút épült. A vasút 1932. június 12-től 1944. június 26-ig üzemelt, mert a háborús sérüléseket nem javították ki.

A San Marino - Rimini villamosított vasútvonal teljes hossza 32 km, a szintkülönbség 643 méter volt, melyen 17 alagút épült. A vasút 1932. június 12-től 1944. június 26-ig üzemelt, mert a háborús sérüléseket nem javították ki.

Kódszám: 3905
A képen a 2011-ben felújított, egyetlen megmaradt és San Marinóban kiállított AB 03 pályaszámú motorkocsi látható, 2015. szeptember 1-én.
Fotó: ifj. Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 2442-214 pályaszámú “E-Talent 2” fantázia nevű regionális villamos motorvonata München főpályaudvarán, 2014. június 9-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 2442-214 pályaszámú “E-Talent 2” fantázia nevű regionális villamos motorvonata München főpályaudvarán, 2014. június 9-én.

Kódszám: 3904
Gyártó: Bombardier, 2011.
Vmax = 160 km/h P = 3030 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az ÖBB 4023 011-2 pályaszámú Talent villamos motorvonata Payerbach-Reichenau állomáson, 2016. március 14-én.

Az ÖBB 4023 011-2 pályaszámú Talent villamos motorvonata Payerbach-Reichenau állomáson, 2016. március 14-én.

Kódszám: 3903
Gyártó: Bombardier, 2004.
Vmax = 140 km/h P = 1400 kW
Fotó: Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 típusú szerelvénye München főpályaudvarán, 2014. június 7-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 típusú szerelvénye München főpályaudvarán, 2014. június 7-én.

Kódszám: 3902
Gyártó: Krauss-Maffei, 2000
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax = 330 km/h P = 8000 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 671 001 pályaszámú villamos motorvonata Hőlakon, 2010-ben.

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 671 001 pályaszámú villamos motorvonata Hőlakon, 2010-ben.

Kódszám: 3901
Gyártó: Skoda Plzen, 2010.
Vmax = 160 km/h P = 2000 kW
Fotó: Hajtó Bálint

A Spanyol Államvasutak (RENFE) nagysebességű “Velaro” szerelvénye (az ICE-3 spanyol verziója) Toledo pályaudvarán, 2014. július 6-án.

A Spanyol Államvasutak (RENFE) nagysebességű “Velaro” szerelvénye (az ICE-3 spanyol verziója) Toledo pályaudvarán, 2014. július 6-án.

Kódszám: 3900
Gyártó: Krauss-Maffei, 2007.
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax = 350 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az ÖBB Railjet 80-80 708 pályaszámú vezérlőkocsija a Kelenföldi pályaudvar előtt 2015. október 22-én.

Az ÖBB Railjet 80-80 708 pályaszámú vezérlőkocsija a Kelenföldi pályaudvar előtt 2015. október 22-én.

Kódszám: 3894
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
(3881)
Fotó: Kovách László

Az ÖBB Rail Cargo 1116 072 pályaszámú Siemens Taurus villamos mozdonya Budaörs állomáson 2015. szeptember 21-én.

Az ÖBB Rail Cargo 1116 072 pályaszámú Siemens Taurus villamos mozdonya Budaörs állomáson 2015. szeptember 21-én.

Kódszám: 3884
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
(3871)
Fotó: Kovách László

A Spanyol Állavasutak (RENFE) nagysebességű “Velaro” szerelvénye (az ICE-3 spanyol verziója) Toledo pályaudvarán, 2014. július 6-án.

A Spanyol Állavasutak (RENFE) nagysebességű “Velaro” szerelvénye (az ICE-3 spanyol verziója) Toledo pályaudvarán, 2014. július 6-án.

Kódszám: 3849
Gyártó: Krauss-Maffei, 2007
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax = 350 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 671 005 pályaszámú villamos motorvonata Zsolnán, 2012. február 17-én.

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 671 005 pályaszámú villamos motorvonata Zsolnán, 2012. február 17-én.

Kódszám: 3807
Gyártó: Skoda Plzen, 2010.
Vmax = 160 km/h P = 2000 kW
Fotó: Hajtó Bálint

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 362 002-8 pályaszámú villamos mozdonya Csorbán.

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 362 002-8 pályaszámú villamos mozdonya Csorbán.

Kódszám: 3806
Gyártó: Škoda Plzen, 1990.
Vmax = 140 km/h P = 3060 kW
Fotó: Hajtó Bálint

A Szlovákiai Teher Vasúttársaság (ŽSCS) 240 022-4 pályaszámú villamos mozdonya Pozsony-Kelet állomáson, 2007. június 16-án.

A Szlovákiai Teher Vasúttársaság (ŽSCS) 240 022-4 pályaszámú villamos mozdonya Pozsony-Kelet állomáson, 2007. június 16-án.

Kódszám: 3803
Gyártó: Škoda Plzen, 1968.
Vmax = 120 km/h P = 3080 kW
Fotó: Kovách László

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 381 002-5 pályaszámú a Szlovákiai Teher Vasúttársaság villamosmozdonya Kassán, 2013. április 21-én.

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 381 002-5 pályaszámú a Szlovákiai Teher Vasúttársaság villamosmozdonya Kassán, 2013. április 21-én.

Kódszám: 3799
Gyártó: Škoda Plzen
Fotó: Hajtó Bálint

Az egykori Hőlak-Trencséntepliczi Villamos Vasút (HTV) 411 903-8 pályaszámú 600 V feszültségű villamos motorvonata, 2010. december 15-én.

Az egykori Hőlak-Trencséntepliczi Villamos Vasút (HTV) 411 903-8 pályaszámú 600 V feszültségű villamos motorvonata, 2010. december 15-én.

Kódszám: 3797
A vonal teljes hossza 5859 méter.
Nyomtáv: 760 mm
Gyártó: Tatra Studenka, 1951
Fotó: Hajtó Bálint

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 350 016 pályaszámú villamos mozdonya Csorbán, 2009. január 13-án.

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 350 016 pályaszámú villamos mozdonya Csorbán, 2009. január 13-án.

Kódszám: 3796
Gyártó: Škoda Plzen
Vmax = 160 km/h P = 4000 kW
Fotó: Hajtó Bálint

A Török Köztársasági Államvasutak (TCDD) 14039 pályaszámú ingázó motorvonata Isztambul főpályaudvarán, 2012. november 1-én.

A Török Köztársasági Államvasutak (TCDD) 14039 pályaszámú ingázó motorvonata Isztambul főpályaudvarán, 2012. november 1-én.

Kódszám: 3793
Gyártó: Tüvasas, 1979.
Vmax = 120 km/h P = 1029 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Holland Vasutak (NSR) 2124 pályaszámú “Sprinter” ingázó motorvonata Leiden pályaudvarán, 2009. október 20-án.

A Holland Vasutak (NSR) 2124 pályaszámú “Sprinter” ingázó motorvonata Leiden pályaudvarán, 2009. október 20-án.

Kódszám: 3792
Gyártó: Bombardier-Siemens
Vmax = 120 km/h P = 1280 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az ALEX német magánvasút Siemens Taurus típusú 183 004 pályaszámú villanymozdonya München főpályaudvarán, 2014. június 9-én.

Az ALEX német magánvasút Siemens Taurus típusú 183 004 pályaszámú villanymozdonya München főpályaudvarán, 2014. június 9-én.

Kódszám: 3790
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei, 2007.
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A Spanyol Állavasutak (RENFE) nagysebességű 490-es sorozatú Pendolino “Alaris” szerelvénye Toledo pályaudvarán, 2014. július 6-án.

A Spanyol Állavasutak (RENFE) nagysebességű 490-es sorozatú Pendolino “Alaris” szerelvénye Toledo pályaudvarán, 2014. július 6-án.

Kódszám: 3789
Gyártó: Alstom 1999.
Vmax = 250 km/h P = 5500 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az ÖBB 1116 237 pályaszámú Siemens Taurus vontatta Railjet szerelvénye München Főpályaudvaron, 2014. június 9-én.

Az ÖBB 1116 237 pályaszámú Siemens Taurus vontatta Railjet szerelvénye München Főpályaudvaron, 2014. június 9-én.

Kódszám: 3788
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 típusú szerelvénye München főpályaudvarán, 2014. június 7-án.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 típusú szerelvénye München főpályaudvarán, 2014. június 7-án.

Kódszám: 3787
Gyártó: Krauss-Maffei, 2000.
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax = 330 km/h P = 8000 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 500 típusú Pendolino szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 500 típusú Pendolino szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Kódszám: 3786
Gyártó: Alstom, 2000.
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Róma főpályaudvarán, 2013. június 30-án.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Róma főpályaudvarán, 2013. június 30-án.

Kódszám: 3785
Gyártó: Alstom, 2008.
Vmax = 250 km/h P = 5500 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az ÖBB 1116 138-9 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Bécs Nyugati pályaudvaron, 2014. október 11-én.

Az ÖBB 1116 138-9 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Bécs Nyugati pályaudvaron, 2014. október 11-én.

Kódszám: 3784
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Sándor János

A Gornergrat Bahn keskenynyomközű vasút 3051-3054 pályaszámú iker motorkocsija Gornergrat végállomáson (tszf 3089 m) háttérben a Matterhornnal (Svájc), 2009. szeptember 7-én.

A Gornergrat Bahn keskenynyomközű vasút 3051-3054 pályaszámú iker motorkocsija Gornergrat végállomáson (tszf 3089 m) háttérben a Matterhornnal (Svájc), 2009. szeptember 7-én.

Kódszám: 3783
Nyomtáv: 1000 mm
Épült: 1993.
Vmax= 28 km/h P= 804 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Velence Santa Lucia pályaudvarán, 2013. február 9-én.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Velence Santa Lucia pályaudvarán, 2013. február 9-én.

Kódszám: 3782
Gyártó: Alstom, 2008.
Vmax = 250 km/h P = 5500 kW
Fotó: Kovách László

A Spanyol Államvasutak (RENFE) nagysebességű „Velaro” szerelvénye (az ICE-3 spanyol verziója) Toledo pályaudvarán, 2014. július 6-án.

A Spanyol Államvasutak (RENFE) nagysebességű „Velaro” szerelvénye (az ICE-3 spanyol verziója) Toledo pályaudvarán, 2014. július 6-án.

Kódszám: 3778
Gyártó: Krauss-Maffei, 2007.
Elektromos részek: ABB - AEG – Siemens
Vmax = 350 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Spanyol Államvasutak (RENFE) nagysebességű „Talgo 350” típusú szerelvénye Sevilla Santa Justa pályaudvarán, 2014. július 27-én.

A Spanyol Államvasutak (RENFE) nagysebességű „Talgo 350” típusú szerelvénye Sevilla Santa Justa pályaudvarán, 2014. július 27-én.

Kódszám: 3777
Gyártó: Bombardier / Talgo, 2010
Vmax = 350 km/h P = 8000 kW
Fotó: ifj. Kovách László

DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530478001-7 pályaszámú Phoenix típusú villanymozdonya

DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530478001-7 pályaszámú Phoenix típusú villanymozdonya

Kódszám: 3763
Fotó: Szabó Csaba

DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530480003-9 pályaszámú Trans Montana mozdonya

DB Schenker Rail Hungária Kft. 91530480003-9 pályaszámú Trans Montana mozdonya

Kódszám: 3756
Fotó: Kovács Dávid

Az ALEX német magánvasút Siemens Taurus típusú 183 001 pályaszámú villanymozdonya München főpályaudvarán, 2014. június 9-én.

Az ALEX német magánvasút Siemens Taurus típusú 183 001 pályaszámú villanymozdonya München főpályaudvarán, 2014. június 9-én.

Kódszám: 3742
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei, 2007.
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A Holland Vasutak (NSR) emeletes Inter City szerelvénye Amsterdam Főpályaudvarán, 2009. október 17-én.

A Holland Vasutak (NSR) emeletes Inter City szerelvénye Amsterdam Főpályaudvarán, 2009. október 17-én.

Kódszám: 3741
Vmax = 160 km/h P = 1248 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az East Coast Railways (ECR) IC125 típusú szerelvénye London Kings Cross pályaudvarán, 2013. június 7-én.

Az East Coast Railways (ECR) IC125 típusú szerelvénye London Kings Cross pályaudvarán, 2013. június 7-én.

Kódszám: 3739
Gyártó: Hyundai, 2012.
Vmax = 200 km/h P = 1320 kW
Fotó: Kovách Attila

A Grúz Vasutak (Sakartuelos Rkinigsa - SR) 2M2T típusú 4 kocsis szerelvénye Mahindzsauri (Batumi) pályaudvarán, 2013. július 7-én.

A Grúz Vasutak (Sakartuelos Rkinigsa - SR) 2M2T típusú 4 kocsis szerelvénye Mahindzsauri (Batumi) pályaudvarán, 2013. július 7-én.

Kódszám: 3738
Gyártó: CSR Nanjing Puzhen Rolling Stock Co, 2012.
Elektromos részek: Skoda
Vmax = 120 km/h P = 3200 kW
Fotó: Kovách László

Az Ukrán Vasutak (UZ) HRCS2-007 pályaszámú ROTEM típusú szerelvénye Harkov Déli pályaudvarán, 2013. június 10-én.

Az Ukrán Vasutak (UZ) HRCS2-007 pályaszámú ROTEM típusú szerelvénye Harkov Déli pályaudvarán, 2013. június 10-én.

Kódszám: 3737
Gyártó: Hyundai, 2012.
Vmax = 160 km/h P = 6000 kW
Fotó: Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-1 típusú 16 kocsis szerelvénye München főpályaudvarán, 2014. június 7-án.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-1 típusú 16 kocsis szerelvénye München főpályaudvarán, 2014. június 7-án.

Kódszám: 3736
Gyártó: Krauss-Maffei, 1991.
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax = 280 km/h P = 9600 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 103 245-7 pályaszámú egykori Inter City villanymozdonya, München főpályaudvarán, 2014. június 9-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 103 245-7 pályaszámú egykori Inter City villanymozdonya, München főpályaudvarán, 2014. június 9-én.

Kódszám: 3734
Gyártó: Henschel, Siemens, Krauss-Maffei, 1973
Vmax = 200 km/h P = 7440 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A VT-Västtrafik svéd magán vasúttársaság 9035 pályaszámú X50-3 “Regina” típusú szerelvénye Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

A VT-Västtrafik svéd magán vasúttársaság 9035 pályaszámú X50-3 “Regina” típusú szerelvénye Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

Kódszám: 3733
Gyártó: Bombardier, 2004
Vmax = 200 km/h P = 2110 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2013. november 2-án.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2013. november 2-án.

Kódszám: 3732
Gyártó: Alstom, 2008
Vmax = 250 km/h P = 5500 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV) olasz magán vasúttársaság ETR 575 típusú AGV szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2013. november 2-án.

A Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV) olasz magán vasúttársaság ETR 575 típusú AGV szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2013. november 2-án.

Kódszám: 3731
Gyártó: Alstom, 2011
Vmax = 300 km/h P = 7500 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 típusú szerelvénye München főpályaudvarán, 2014. június 7-án.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 típusú szerelvénye München főpályaudvarán, 2014. június 7-án.

Kódszám: 3730
Gyártó: Krauss-Maffei, 2000.
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax = 330 km/h P = 8000 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az ÖBB 1116 200-7 pályaszámú Siemens Taurus vontatta Railjet szerelvénye München Főpályaudvarán, 2014. június 7-én.

Az ÖBB 1116 200-7 pályaszámú Siemens Taurus vontatta Railjet szerelvénye München Főpályaudvarán, 2014. június 7-én.

Kódszám: 3729
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 757 006-2 psz.-ú villanymozdonya a Kassai Jármuparádén, 2013. április 21-én.

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 757 006-2 psz.-ú villanymozdonya a Kassai Jármuparádén, 2013. április 21-én.

Kódszám: 3697
Gyártó: Skoda Plzen, 1968.
Vmax = 100 km/h P = 1455 kW
Fotó: Kovách László

A Lokorail a.s. magánvasút 182 072-9 pályaszámú villanymozdonya Kassán, 2013. április 22-én.

A Lokorail a.s. magánvasút 182 072-9 pályaszámú villanymozdonya Kassán, 2013. április 22-én.

Kódszám: 3694
Gyártó: Škoda Plzen, 1963.
Vmax = 90 km/h P = 2790 kW
Fotó: Kovách László

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 350 004-8 villanymozdonya a Kassán, 2012. április 21-én.

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 350 004-8 villanymozdonya a Kassán, 2012. április 21-én.

Kódszám: 3624
Gyártó: Skoda Plzen, 1974.
Vmax = 160 km/h P = 4000 kW
Fotó: Kovách László

A Szlovákiai Teher Vasúttársaság (ŽSCS) 240 019-0 villanymozdonya Komáromban, 2013. január 22-én.

A Szlovákiai Teher Vasúttársaság (ŽSCS) 240 019-0 villanymozdonya Komáromban, 2013. január 22-én.

Kódszám: 3621
Gyártó: Skoda Plzen, 1968.
Vmax = 120 km/h P = 3080 kW
Fotó: Hajtó Bálint

Az Olasz Vasutak (FS) ETR500 Pendolino típusú  szerelvénye Róma Termini pályaudvarán, 2012. november 24-én.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR500 Pendolino típusú szerelvénye Róma Termini pályaudvarán, 2012. november 24-én.

Kódszám: 3617
Gyártó: Alstom
Vmax = 300 km/h P = 5500 kW
Fotó: Kovách László

A Svéd Vasutak (SJ) X2000 típusú nagysebességű billenőszekrényes villamos motorvonata Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

A Svéd Vasutak (SJ) X2000 típusú nagysebességű billenőszekrényes villamos motorvonata Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

Kódszám: 3616
Gyártó: ABB, 1990
Vmax = 200 km/h P = 3260 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak regionális járatának (DB Regio) Bombardier Talent 2 típusú villamos motorvonata Berlin Főpályaudvarán, 2013. január 16-án.

A Német Szövetségi Vasutak regionális járatának (DB Regio) Bombardier Talent 2 típusú villamos motorvonata Berlin Főpályaudvarán, 2013. január 16-án.

Kódszám: 3615
Gyártó: Bombardier Transportation
Fotó: Kovách Attila

Az ÖBB 4024 055-8 pályaszámú Talent típusú villamos motorvonata Wien Hütteldorf állomáson,2007. július 17-én.

Az ÖBB 4024 055-8 pályaszámú Talent típusú villamos motorvonata Wien Hütteldorf állomáson,2007. július 17-én.

Kódszám: 3613
Gyártó: Bombardier, 2004.
Vmax = 140 km/h P = 1400 kW
Fotó: Tilai Norbert

A Szerb Vasutak (ZS) 461 157 pályaszámú villanymozdonya a montenegrói Sutomoreban, 2012. szeptember 15-én.

A Szerb Vasutak (ZS) 461 157 pályaszámú villanymozdonya a montenegrói Sutomoreban, 2012. szeptember 15-én.

Kódszám: 3612
Gyártó: Electroputere (Romania), 1972.
Vmax = 120 km/h P = 5100 kW
Fotó: Kovách László

Az ÖBB 1116 264-1 pályaszámú Taurus villanymozdonya Hegyeshalmon, 2008. március 29-én.

Az ÖBB 1116 264-1 pályaszámú Taurus villanymozdonya Hegyeshalmon, 2008. március 29-én.

Kódszám: 3610
Gyártó: Siemens
Vmax = 230 km/h P = 6208 kW
Fotó: Tilai Norbert

Az Olasz Vasutak (FS) E.402.104 pályaszámú villanymozdonya Velence Santa Lucia pályaudvarán, 2013. február 9-én.

Az Olasz Vasutak (FS) E.402.104 pályaszámú villanymozdonya Velence Santa Lucia pályaudvarán, 2013. február 9-én.

Kódszám: 3609
Gyártó: Ansaldo, 1997.
Vmax = 220 km/h P = 5600 kW
Fotó: Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) ETR600 “Nuovo Pendolino” típusú szerelvénye Velence Santa Lucia pályaudvarán, 2013. február 9-én.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR600 “Nuovo Pendolino” típusú szerelvénye Velence Santa Lucia pályaudvarán, 2013. február 9-én.

Kódszám: 3608
Gyártó: Alstom, 2008.
Vmax = 250 km/h P = 5500 kW
Fotó: Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-T villamos motorvonata Berlin Főpályaudvarán, 2013. január 16-án.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-T villamos motorvonata Berlin Főpályaudvarán, 2013. január 16-án.

Kódszám: 3607
Gyártó: Krauss-Maffei, 2000.
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax = 230 km/h P = 4000 kW
Fotó: Kovách Attila

A Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV) olasz magán vasúttársaság ETR 575 típusú AGV szerelvénye Velence Santa Lucia pályaudvarán, 2013. február 9-én.

A Nuovo Trasporto Viaggiatori (NTV) olasz magán vasúttársaság ETR 575 típusú AGV szerelvénye Velence Santa Lucia pályaudvarán, 2013. február 9-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3606
Gyártó: Alstom, 2011
Vmax = 300 km/h P = 7500 kW
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 363 094-4 pályaszámú villanymozdonya a Pozsony-Ligetújfalu állomáson, 1998. augusztus 19-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 363 094-4 pályaszámú villanymozdonya a Pozsony-Ligetújfalu állomáson, 1998. augusztus 19-én.

Kódszám: 3548
Gyártó: Skoda Plzen, 1984
Vmax = 120 km/h P = 3060 kW
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 121-4 és 754 010-7 pályaszámú mozdonyai Zólyom vára előtt, 1998. augusztus 9-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 121-4 és 754 010-7 pályaszámú mozdonyai Zólyom vára előtt, 1998. augusztus 9-én.

Kódszám: 3547
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 098-4 villanymozdonya a komáromi Vág-hídon, 2011. június 17-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 098-4 villanymozdonya a komáromi Vág-hídon, 2011. június 17-én.

Kódszám: 3545
Gyártó: Skoda Plzen, 1968.
Vmax = 120 km/h P = 3080 kW
Fotó: Kovách László

A Svéd Vasutak (SJ) 3732 pályaszámú Coradia Duplex típusú 3 kocsis emeletes szerelvénye Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

A Svéd Vasutak (SJ) 3732 pályaszámú Coradia Duplex típusú 3 kocsis emeletes szerelvénye Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

Kódszám: 3536
Gyártó: Alstom, 2005
Vmax = 200 km/h P = 2400 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4344 pályaszámú Thalys PBKA szerelvénye Hága főpályaudvarán, 2009. október 22-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4344 pályaszámú Thalys PBKA szerelvénye Hága főpályaudvarán, 2009. október 22-én.

Kódszám: 3534
Gyártó: GEC-Alsthom, 1997
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Holland Vasutak (NSR) emeletes elővárosi  szerelvénye Leiden pályaudvar, 2009. október 20-án.

A Holland Vasutak (NSR) emeletes elővárosi szerelvénye Leiden pályaudvar, 2009. október 20-án.

Kódszám: 3533
Vmax = 160 km/h P = 1592 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Kódszám: 3532
Gyártó: Alstom, 2008
Vmax = 250 km/h P = 5500 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az ÖBB 1044 típusú villanymozdonya Semmering és Breitenstein között, 2010. május 23-án.

Az ÖBB 1044 típusú villanymozdonya Semmering és Breitenstein között, 2010. május 23-án.

Kódszám: 3531
Fotó: ifj. Kovách László

Az ÖBB Taurus villamos mozdonyai Bécs- Westbahnhof pályaudvaron, 2008. április 26-án.

Az ÖBB Taurus villamos mozdonyai Bécs- Westbahnhof pályaudvaron, 2008. április 26-án.

Kódszám: 3529
Fotó: Tilai Norbert

A Német szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Nürnberg főpályaudvarán, 2010. február 5-én.

A Német szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Nürnberg főpályaudvarán, 2010. február 5-én.

Kódszám: 3526
Gyártó: Krauss-Maffei, 2000.
Elekromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax= 330 km/h P=8000 kW
Fotó: Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101.070-1 pályaszámú villanymozdonya a Tauernbahn vasútvonalon, Ausztriában 2008. december 26-án.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101.070-1 pályaszámú villanymozdonya a Tauernbahn vasútvonalon, Ausztriában 2008. december 26-án.

Kódszám: 3525
Fotó: Rizsavi Tamás

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 500 típusú Pendolino szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 500 típusú Pendolino szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Kódszám: 3524
Gyártó: Alstom, 2000
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az MRCE-Dispolok ES64 F4-158 pályaszámú Siemens Eurosprinter villamos mozdonya Békéscsaba állomáson, 2010. október 2-án.

Az MRCE-Dispolok ES64 F4-158 pályaszámú Siemens Eurosprinter villamos mozdonya Békéscsaba állomáson, 2010. október 2-án.

Kódszám: 3523
Vmax = 140 km/h
Fotó: Kovách László

Az ÖBB 1116 012-4 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Alsógallán, 2007. szeptember 14-én.

Az ÖBB 1116 012-4 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Alsógallán, 2007. szeptember 14-én.

Kódszám: 3512
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Mezey Zoltán

Az ÖBB 1116 187-4 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Salzburg Főpályaudvaron, 2009. augusztus 11-én.

Az ÖBB 1116 187-4 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Salzburg Főpályaudvaron, 2009. augusztus 11-én.

Kódszám: 3511
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Rizsavi Tamás

Az ÖBB 1116 280-7 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Bernhardsthal állomáson, 2009. július 30-án.

Az ÖBB 1116 280-7 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Bernhardsthal állomáson, 2009. július 30-án.

Kódszám: 3510
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Tilai Norbert

Az ÖBB 1116 264-1 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Schwarzach-St. Veit am Tauernbahn között, 2009. augusztus 14-én.

Az ÖBB 1116 264-1 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Schwarzach-St. Veit am Tauernbahn között, 2009. augusztus 14-én.

Kódszám: 3506
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Mezey Zoltán

Az ÖBB 1116 005-8 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Wien Westbahnhof pályaudvaron, 2007. július 17-én.

Az ÖBB 1116 005-8 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Wien Westbahnhof pályaudvaron, 2007. július 17-én.

Kódszám: 3505
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Tilai Norbert

Az ÖBB 1116 007-4 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Hegyeshalom állomáson, 2009. június 21-én.

Az ÖBB 1116 007-4 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Hegyeshalom állomáson, 2009. június 21-én.

Kódszám: 3504
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Tilai Norbert

Az ÖBB 1116 007-4 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya, Budaörs mh. előtt, 2007. december 15-én.

Az ÖBB 1116 007-4 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya, Budaörs mh. előtt, 2007. december 15-én.

Kódszám: 3501
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Mezey Zoltán

A Cseh Vasutak (CD) 363 084-5 pályaszámú villamos mozdonya Prága Hlavni Nádrazi pályaudvaron, 2007. augusztus 20-án.

A Cseh Vasutak (CD) 363 084-5 pályaszámú villamos mozdonya Prága Hlavni Nádrazi pályaudvaron, 2007. augusztus 20-án.

Kódszám: 3443
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) E499.047 (ex 140.047) pályaszámú villanymozdonya a Pozsonyi Járműparádén, 2002. szeptemberében.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) E499.047 (ex 140.047) pályaszámú villanymozdonya a Pozsonyi Járműparádén, 2002. szeptemberében.

Kódszám: 3439
Gyartó: Skoda Plzen, 1953
Fotó: Kovách László

A Cseh Vasutak (CD) 150 202-0 pályaszámú villamos mozdonya Prága Hlavni Nádrazi pályaudvaron, 2010. május 21-én.

A Cseh Vasutak (CD) 150 202-0 pályaszámú villamos mozdonya Prága Hlavni Nádrazi pályaudvaron, 2010. május 21-én.

Kódszám: 3429
Fotó: Kovách László

A Szlovák Vasutak (ZSSK) 350 011-3 pályaszámú villamosmozdonya Prága Hlavni Nádrazi pályaudvaron, 2010. május 21-én.

A Szlovák Vasutak (ZSSK) 350 011-3 pályaszámú villamosmozdonya Prága Hlavni Nádrazi pályaudvaron, 2010. május 21-én.

Kódszám: 3428
Fotó: Kovách László

A Cseh Vasutak (CD) 363 078-7 pályaszámú villamos mozdonya Prága Hlavni Nádrazi pályaudvaron, 2007. augusztus 20-án.

A Cseh Vasutak (CD) 363 078-7 pályaszámú villamos mozdonya Prága Hlavni Nádrazi pályaudvaron, 2007. augusztus 20-án.

Kódszám: 3426
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 350 002-2 sorozatú villanymozdonya a Vág folyó hídján Trencsényben, 2003. szeptember 18-án.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 350 002-2 sorozatú villanymozdonya a Vág folyó hídján Trencsényben, 2003. szeptember 18-án.

Kódszám: 3370
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 240 sorozatú villanymozdonya Révkomáromban, 2010. február 28-án.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 240 sorozatú villanymozdonya Révkomáromban, 2010. február 28-án.

Kódszám: 3362
Gyártó: Skoda Plzen
Fotó: Rizsavi Tamás

Az ÖBB Railjet 1116 204 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Keleti pályaudvaron, 2010. április 3-án.

Az ÖBB Railjet 1116 204 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Keleti pályaudvaron, 2010. április 3-án.

Kódszám: 3351
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Kovách László

Az Adria Transport 1215 922-5 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya, Tauernbahn – Ausztria 2009. augusztus 13-án.

Az Adria Transport 1215 922-5 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya, Tauernbahn – Ausztria 2009. augusztus 13-án.

Kódszám: 3348
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Mezey Zoltán

Az ÖBB 1116 033-0 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya 2009. augusztus 12-én.

Az ÖBB 1116 033-0 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya 2009. augusztus 12-én.

Kódszám: 3346
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Mezey Zoltán

Az ÖBB Siemens Taurus villanymozdonyok felvonulása 2008. április 26-án.

Az ÖBB Siemens Taurus villanymozdonyok felvonulása 2008. április 26-án.

Kódszám: 3344
Fotó: Tilai Norbert

Az ÖBB 1116 041-3 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Rákos állomáson, 2010. március 4-én.

Az ÖBB 1116 041-3 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Rákos állomáson, 2010. március 4-én.

Kódszám: 3341
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Kovách László

Az ÖBB 1116 193-2 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Schwarzach- St.Veit közelében, 2009. augusztus 11-én.

Az ÖBB 1116 193-2 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Schwarzach- St.Veit közelében, 2009. augusztus 11-én.

Kódszám: 3340
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Mezey Zoltán

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4303 pályaszámú Thalys PBKA szerelvénye Amszterdam főpályaudvarán, 2009. október 17-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4303 pályaszámú Thalys PBKA szerelvénye Amszterdam főpályaudvarán, 2009. október 17-én.

Kódszám: 3338
Gyártó: Alstom, 1996-97.
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Nürnberg főpályaudvarán, 2010. február 5-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Nürnberg főpályaudvarán, 2010. február 5-én.

Kódszám: 3337
Gyártó: Krauss-Maffei, 2000.
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax= 330 km/h P= 8000 kW
Fotó: Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-1 villamos motorvonata München főpályaudvarán, 2009. február 5-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-1 villamos motorvonata München főpályaudvarán, 2009. február 5-én.

Kódszám: 3336
Gyártó: Krauss-Maffei, 2000.
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax= 330 kmh P= 9600 kW
Fotó: Kovách László

Az ÖBB 1116 276-5 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Schwarzach-St. Veit amTauernbahn között, 2009. augusztus 14-én.

Az ÖBB 1116 276-5 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Schwarzach-St. Veit amTauernbahn között, 2009. augusztus 14-én.

Kódszám: 3334
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Rizsavi Tamás

Salzburg, körfűtőház, 2009. augusztus 11-én.

Salzburg, körfűtőház, 2009. augusztus 11-én.

Kódszám: 3333
Fotó: Rizsavi Tamás

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben, Euregio személyvonattal indul Sopronból, 2005. június 23-án.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben, Euregio személyvonattal indul Sopronból, 2005. június 23-án.

Kódszám: 3275
Fotó: Zika Balázs

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 3112 pályaszámú TGV szerelvénye, Párizs Gare du Nord pályaudvaron, 2000. július 10-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 3112 pályaszámú TGV szerelvénye, Párizs Gare du Nord pályaudvaron, 2000. július 10-én.

Kódszám: 3217
Gyártó: GEC-Alsthom.
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: Ifj. Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) Pendolino típusú nagysebességű vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvaron, 2007. február 11-én.

Az Olasz Vasutak (FS) Pendolino típusú nagysebességű vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvaron, 2007. február 11-én.

Kódszám: 3189
Fotó: Kovách László

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 003-3 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Győrben, 2008 februárjában.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 003-3 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Győrben, 2008 februárjában.

Kódszám: 3159
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Tilai Norbert

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 250-0 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Salzburgban, 2006. július 22-én.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 250-0 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Salzburgban, 2006. július 22-én.

Kódszám: 3158
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Tilai Norbert

A Szlovén Vasutak (SZ) 541-101 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya, 2006. szeptember 7-én.

A Szlovén Vasutak (SZ) 541-101 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya, 2006. szeptember 7-én.

Kódszám: 3157
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Mezey Zoltán

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 015-7 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya a Liszt Ferenc Eurocity-vel, 2005. május 26-án.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 015-7 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya a Liszt Ferenc Eurocity-vel, 2005. május 26-án.

Kódszám: 3155
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Zika Balázs

A Dispolok ES 64 U-063 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Mosonszentmiklóson, 2006. május 8-án.

A Dispolok ES 64 U-063 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Mosonszentmiklóson, 2006. május 8-án.

Kódszám: 3154
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Tilai Norbert

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1216 226 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Wien Südbhf vontatási telepen, 2006. március 22-én.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1216 226 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Wien Südbhf vontatási telepen, 2006. március 22-én.

Kódszám: 3153
A mozdony az EU országai zászlóinak festését kapta.
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Reményi Gyula

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 264-1 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Bruck an der Mur állomáson, 2006. január 6-án.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 264-1 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Bruck an der Mur állomáson, 2006. január 6-án.

Kódszám: 3152
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Reményi Gyula

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 005-8 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya,villanymozdonya, Szár és Bicske között 2007. szeptember 22-én.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 005-8 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya,villanymozdonya, Szár és Bicske között 2007. szeptember 22-én.

Kódszám: 3150
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Mezey Zoltán

A GIPR (Great Indian Peninsula Railway), később Centrail Railway  4006 pályaszámú “Sir Roger Lumley”  nevű villanymozdonya a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én.

A GIPR (Great Indian Peninsula Railway), később Centrail Railway 4006 pályaszámú “Sir Roger Lumley” nevű villanymozdonya a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én.

Kódszám: 3136
Nyomtáv: 1676 mm
Fotó: ifj. Kovách László

A Hershey Elektromos Vasút 501 és 401 pályaszámú villamos szerelvénye Havanna, Casa Blanca állomáson, 2008. március 22-én.

A Hershey Elektromos Vasút 501 és 401 pályaszámú villamos szerelvénye Havanna, Casa Blanca állomáson, 2008. március 22-én.

Kódszám: 3131
Kuba egyetlen villamosított vasútvonalát 1917-ben építette Hershey amerikai cukornád-ültetvényes Havanna és Matanzas között.
Fotó: ifj. Kovách László

Az Olasz Államvasutak E 550 sorozatú háromfázisú villanymozdonya.

Az Olasz Államvasutak E 550 sorozatú háromfázisú villanymozdonya.

Kódszám: 3126
Gyártották 1908-21 között,
Kandó Kálmán tervei alapján, 186 példányban.
Feszültség: 3,6kV ; 16,66 Hz
Sebességi fokozatok: 22,5km/h 45km/h
Teljesítmény: 620kW 1470kW
Fotó: Fojtán István gyüjteményéből

A Val Tellina Vasút (Olaszország, Comói tó - Tellina völgy) R.A.(Rete Adriatica) 361 pályaszámú villamos mozdonya személyzettel és magyar mérnökökkel (1904 táján).

A Val Tellina Vasút (Olaszország, Comói tó - Tellina völgy) R.A.(Rete Adriatica) 361 pályaszámú villamos mozdonya személyzettel és magyar mérnökökkel (1904 táján).

Kódszám: 3125
Kandó Kálmán tervei alapján a GANZ három ilyen személyvonati mozdonyt gyártott.
Fotó: Parragh Péter gyüjteményéből

A Val Tellina Vasút (Olaszország, Comói tó - Tellina völgy) R.A.(Rete Adriatica) 361 pályaszámú villamos mozdonya

A Val Tellina Vasút (Olaszország, Comói tó - Tellina völgy) R.A.(Rete Adriatica) 361 pályaszámú villamos mozdonya

Kódszám: 3124
az 1910-es években. Kandó Kálmán tervei alapján a GANZ 1903-04 között 3 db ilyen típusú mozdonyt gyártott.
Fotó: Parragh Péter gyüjteményéből

A PKP (Lengyel Államvasutak) EN81-001 pályaszámú motorkocsija Krakkó Glowny pályaudvaron, 2006. október 21-én.

A PKP (Lengyel Államvasutak) EN81-001 pályaszámú motorkocsija Krakkó Glowny pályaudvaron, 2006. október 21-én.

Kódszám: 3113
Fotó: ifj. Kovách László

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye, Párizs Gare du Nord pályaudvaron, 2000. július 10-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye, Párizs Gare du Nord pályaudvaron, 2000. július 10-én.

Kódszám: 3112
Gyártó: GEC-Alsthom,1996.
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj Kovách László

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút 1099.06 pályaszámú villamosmozdonya Mariazell állomáson, 1999. auguszus 22-én.

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút 1099.06 pályaszámú villamosmozdonya Mariazell állomáson, 1999. auguszus 22-én.

Kódszám: 3097
Gyártó: SGP-ELIN, 1994.
Nyomtáv: 760 mm
Fotó: Kovách László

Az Indiai Vasutak WAP 5 típusú 30011 pályaszámú “Navodit” nevű villanymozdonya Mughalsarai rendezőpályaudvaron, 2007. április 13-án. Ennek a típusnak az első 10 darabját az ADTranz gyártotta.

Az Indiai Vasutak WAP 5 típusú 30011 pályaszámú “Navodit” nevű villanymozdonya Mughalsarai rendezőpályaudvaron, 2007. április 13-án. Ennek a típusnak az első 10 darabját az ADTranz gyártotta.

Kódszám: 3074
Gyártó: Chittarnajan Locomotive Works
Vmax = 160 km/h P = 4000 kW
Nyomtáv: 1676 mm
Fotó: ifj. Kovách László

Az  Indiai Vasutak WAP 4E típusú 22605 pályaszámú villanymozdonya személyvonattal Fatehpur Szikri állomáson, 2007. április 7-én.

Az Indiai Vasutak WAP 4E típusú 22605 pályaszámú villanymozdonya személyvonattal Fatehpur Szikri állomáson, 2007. április 7-én.

Kódszám: 3072
Gyártó: Chittarnajan Locomotive Works
Nyomtáv: 1676 mm
Fotó: ifj. Kovách László

A GIPR (Great Indian Peninsula Railway), később Centrail Railway EF osztályú WCG1 típusú 20027 pályaszámú “Sir Leslie Wilson” nevű villanymozdonya a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én. Európában közkeletű neve a “Krokodil”, Indiában a “khekda”, azaz “rák” nevet kapta.

A GIPR (Great Indian Peninsula Railway), később Centrail Railway EF osztályú WCG1 típusú 20027 pályaszámú “Sir Leslie Wilson” nevű villanymozdonya a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én. Európában közkeletű neve a “Krokodil”, Indiában a “khekda”, azaz “rák” nevet kapta.

Kódszám: 3067
Ez volt a szubkontinens első villanymozdonya.
Gyártó: SLM Winterthur & Vulcan Foundry, Manchaster, 1928.
Vmax = 80 km/h P = 485 kW
Nyomtáv: 1676 mm
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV V63 155 pályaszámú és az ÖBB 1116 017-3 pályaszámú villamos mozdonyai Budapest, Keleti pályaudvaron.

A MÁV V63 155 pályaszámú és az ÖBB 1116 017-3 pályaszámú villamos mozdonyai Budapest, Keleti pályaudvaron.

Kódszám: 3038
Fotó: Zika Balázs

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1141 024-8  pályaszámú könnyű univerzális nosztalgia villamos mozdonya Mürzuschlagon,  2005. december 17-én

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1141 024-8 pályaszámú könnyű univerzális nosztalgia villamos mozdonya Mürzuschlagon, 2005. december 17-én

Kódszám: 3013
Gyártási év: 1955.
Vmax = 110 km/h P = 2160 kW
Fotó: Reményi Gyula

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101 131-1 pályaszámú villamos mozdonya a Köln és Frankfurt között egykor közlekedő Metropolitan vonattal Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101 131-1 pályaszámú villamos mozdonya a Köln és Frankfurt között egykor közlekedő Metropolitan vonattal Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

Kódszám: 3005
Vmax = 220 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

Szeged Szabad Királyi város Tűzoltósága lóvontatású motoros tűzoltófecskendője

Szeged Szabad Királyi város Tűzoltósága lóvontatású motoros tűzoltófecskendője

Kódszám: 1963

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101 109-7 pályaszámú villamosmozdonya Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101 109-7 pályaszámú villamosmozdonya Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

Kódszám: 1880
Fotó: ifj. Kovách László

Az ÖBB 1116159-3 pályaszámú Siemens Taurus villamos mozdonya Bécs Déli pályaudvaron, 2004. május 2-án.

Az ÖBB 1116159-3 pályaszámú Siemens Taurus villamos mozdonya Bécs Déli pályaudvaron, 2004. május 2-án.

Kódszám: 1873
Fotó: ifj.Kovách László

Az ÖBB 1116 200-5 pályaszámú kétáramnemes Semmeringi Jubileumi villamosmozdonya az egykori Keleti Fűtőházban, 2004. szeptember 5-én.

Az ÖBB 1116 200-5 pályaszámú kétáramnemes Semmeringi Jubileumi villamosmozdonya az egykori Keleti Fűtőházban, 2004. szeptember 5-én.

Kódszám: 1766
Fotó: Klavora Ottó

A Svájci Szövetségi Vasutak 11673 pályaszámú Európa legerősebb villamosmozdonya a Bellinzona-i vár alatt, 2003. augusztus 2-án.

A Svájci Szövetségi Vasutak 11673 pályaszámú Európa legerősebb villamosmozdonya a Bellinzona-i vár alatt, 2003. augusztus 2-án.

Kódszám: 1764
Gyártó: SLM / BBC / SAAS, 1975-80
P = 7850 kW Vmax = 140 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A Finn Államvasutak (VR) 3230 pályaszámú villamosmozdonya Helsinki föpályaudvarán, 2004. Október 14-én.

A Finn Államvasutak (VR) 3230 pályaszámú villamosmozdonya Helsinki föpályaudvarán, 2004. Október 14-én.

Kódszám: 1749
Gyártó: ABB - SLM, 1999.
P = 6000 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

Az Olasz Államvasutak E402 032 pályaszámú villanymozdonya Milánóban, 2001 augusztus 24-én

Az Olasz Államvasutak E402 032 pályaszámú villanymozdonya Milánóban, 2001 augusztus 24-én

Kódszám: 1694
Fotó: Dékány László

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) mozdonyai Casu-Port állomáson, 2000. 10. 28-án.

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) mozdonyai Casu-Port állomáson, 2000. 10. 28-án.

Kódszám: 1686
Fotó: Philippe Verelst

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM)villanymozdonya Casablanca és Marrakech között.

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM)villanymozdonya Casablanca és Marrakech között.

Kódszám: 1681
Fotó: Jacques Sebban

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 218 413-3 pályaszámú dízelhidraulikus mozdonya Hamburgban, 2003. július 20-án

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 218 413-3 pályaszámú dízelhidraulikus mozdonya Hamburgban, 2003. július 20-án

Kódszám: 1639
Gyártó: Henschel KM Group Mak
Vmax = 140 km/h P = 1840 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 131 033-3 pályaszámú villanymozdonya tehervonattal Csorbán 1999. december 22-én

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 131 033-3 pályaszámú villanymozdonya tehervonattal Csorbán 1999. december 22-én

Kódszám: 1632
Gyártó: Skoda Plzen
Fotó: István Zsolt

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 754 054-5 pályaszámú dízelmozdonya és a 210 012-1 pályaszámú tolatómozdonya Zólyom vára előtt, 2003. szeptember 16-án.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 754 054-5 pályaszámú dízelmozdonya és a 210 012-1 pályaszámú tolatómozdonya Zólyom vára előtt, 2003. szeptember 16-án.

Kódszám: 1630
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 183 010-9 pályaszámú villanymozdonya  Kerpelény és Vágratkó állomások között, a Kerpelényi víztározónál 2003. szeptember 18-án.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 183 010-9 pályaszámú villanymozdonya Kerpelény és Vágratkó állomások között, a Kerpelényi víztározónál 2003. szeptember 18-án.

Kódszám: 1629
Gyártó: Skoda Plzen
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 078-6 pályaszámú villanymozdonya személyvonattal Érsekújvárott, 2000. július 25-én

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 078-6 pályaszámú villanymozdonya személyvonattal Érsekújvárott, 2000. július 25-én

Kódszám: 1627
Gyártó: Skoda Plzen
Fotó: István Zsolt

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 350 sorozatszámú villanymozdonya a sztrecsényi Vág-hídon, háttérben az Óvárral, 2003. szeptember 17-én

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 350 sorozatszámú villanymozdonya a sztrecsényi Vág-hídon, háttérben az Óvárral, 2003. szeptember 17-én

Kódszám: 1626
Gyártó: Skoda Plzen
Fotó: Kovách László

A svájci Rhatische Bahn (RhB) 624 pályaszámú villamos mozdonya

A svájci Rhatische Bahn (RhB) 624 pályaszámú villamos mozdonya

Kódszám: 1619
Svájc legmagasabb (61m) viaduktján, Langwiesnél, 2003. július 26-án.
Fotó: ifj Kovách László

Az ÖBB 80-33 014-6 pályaszámú vezérlőkocsija Sopronban, 2003. november 27-én.

Az ÖBB 80-33 014-6 pályaszámú vezérlőkocsija Sopronban, 2003. november 27-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1600
Gyártó: Simmering, Graz Pauker
Fotó: Kovách László

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasút) 1116 003-3 pályaszámú Taurus villamosmozdonya Győrben 2002. szeptember 30-án

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasút) 1116 003-3 pályaszámú Taurus villamosmozdonya Győrben 2002. szeptember 30-án

Kódszám: 1569
Gyártó: Siemens SGP-Krauss Maffei, 2002
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Klavora Ottó

A Svájci Gotthard Vasút 14270 pályaszámú villamos mozdonya (Krokodil) Erstfeld Vontatási Főnökségen kiállítva, 2002.

A Svájci Gotthard Vasút 14270 pályaszámú villamos mozdonya (Krokodil) Erstfeld Vontatási Főnökségen kiállítva, 2002.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1566
Gyártó: Schweizerische Lokomotiv und Maschinenfabrik Winterthur, 1920.
Fotó: Joó Ferenc

Az SJ (Svéd Államvasutak) Ra10 pályaszámú, NOHAB-ASEA típusú expresszvonati villamosmozdonya a hamari ”Diesel Days” rendezvényen Norvégiában 1999. augusztus 8-án.

Az SJ (Svéd Államvasutak) Ra10 pályaszámú, NOHAB-ASEA típusú expresszvonati villamosmozdonya a hamari ”Diesel Days” rendezvényen Norvégiában 1999. augusztus 8-án.

Kódszám: 1549
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Bo'Bo' Vmax = 150 km/h P = 2700 kW
Fotó: Horváth Ákos

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) különvonata villanymozdonnyal Casablanca - Marrakesh között, 2000. októberében

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) különvonata villanymozdonnyal Casablanca - Marrakesh között, 2000. októberében

Kódszám: 1485
Fotó: Jacques Sebban

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasutak) 1014-011-5 pályaszámú kétáramrendszerű villamosmozdonya Bécs Südbahnhofon, 2002. május 17-én.

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasutak) 1014-011-5 pályaszámú kétáramrendszerű villamosmozdonya Bécs Südbahnhofon, 2002. május 17-én.

Kódszám: 1468
Gyártó: SGP-Elin / Siemens
P = 3000 kW Vmax = 170 km/h
Fotó: Klavora Ottó

Az Osztrák Szövetségi Vasút (ÖBB) 1063 012-7. pályaszámú villamos tolatómozdonya Innsbruckban 1996. június 18-án

Az Osztrák Szövetségi Vasút (ÖBB) 1063 012-7. pályaszámú villamos tolatómozdonya Innsbruckban 1996. június 18-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1433
Gyártó: SGP + BBC + Elin + Siemens
Vmax = 100 km/h
P = 2000 kW
Fotó: Kovách László

A svájci Rhatische Bahn (RhB) Ge 4/4 II.típusú, 1000 mm-es villamosmozdonya a Ftan melletti viadukton<BR>2001. júniusában.

A svájci Rhatische Bahn (RhB) Ge 4/4 II.típusú, 1000 mm-es villamosmozdonya a Ftan melletti viadukton
2001. júniusában.

Kódszám: 1396
Gyártó: SLM/BBC, Winterthur, 1973
Vmax = 90 km/h
P = 1650 kW
Fotó: Joó Ferenc

A Spanyol Állami Vasútrendszer (RENFE) 354-002-8 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Madrid Chamartín pályaudvaron, 2000-ben.

A Spanyol Állami Vasútrendszer (RENFE) 354-002-8 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Madrid Chamartín pályaudvaron, 2000-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1395
Fotó: Joó Ferenc

A Val Tellina vasút RA 342 pályaszámú tehervonati villamosmozdonya

A Val Tellina vasút RA 342 pályaszámú tehervonati villamosmozdonya

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1393
Gyártó: Ganz Gyár, Budapest, 1902
Tervezte: Kandó Kálmán

Bo'Bo'
P = 900 LE
Vmax = 29 km/h
Kovách László gyűjteményéből

Az Osztrák Államvasutak (ÖBB) 1044 281-2 pályaszámú univerzális villamos mozdonya Hegyeshalmon, 1996. április 17-én.<BR>Gyártó: SGP<BR>P = 5400 kW

Az Osztrák Államvasutak (ÖBB) 1044 281-2 pályaszámú univerzális villamos mozdonya Hegyeshalmon, 1996. április 17-én.
Gyártó: SGP
P = 5400 kW

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1350
Vmax = 160 km/h
Fotó: Kovách László

A Marokkói Vasutak (ONCFM) E-1115 pályaszámú villamos mozdonya Casablanca-Voyagers állomáson 1998. október 9-én.

A Marokkói Vasutak (ONCFM) E-1115 pályaszámú villamos mozdonya Casablanca-Voyagers állomáson 1998. október 9-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1344
Gyártó: Hitachi, Japán
Fotó: Reményi Gyula

A Szlovák Vasút (ŽSR) 350 015-4 pályaszámú kétáramnemes gyorsvonati villamosmozdonya Bp Keleti pu-on, 1997. március

A Szlovák Vasút (ŽSR) 350 015-4 pályaszámú kétáramnemes gyorsvonati villamosmozdonya Bp Keleti pu-on, 1997. március

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1320
Gyártó: Skoda Plzen, 1975.
Vmax = 160 km/h
P = 4000 kW
Fotó: Kovách László

A Szlovák Államvasutak (ŽSR) 263 012-7 pályaszámú váltakozó áramú univerzális villamosmozdonya Zólyom állomáson, 2000. szeptember 17-én.

A Szlovák Államvasutak (ŽSR) 263 012-7 pályaszámú váltakozó áramú univerzális villamosmozdonya Zólyom állomáson, 2000. szeptember 17-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1315
Gyártó: SKODA Plzen, 1987.
Vmax = 120 km/h
P = 2930 kW
Fotó: Kovách László

A Svájci Gotthard Vasút 14270 pályaszámú villamos mozdonya (Krokodil) Erstfeld Vontatási Főnökségen kiállítva 1998. október 5-én.<BR>Gyártó: Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik Winterthur, 1920.

A Svájci Gotthard Vasút 14270 pályaszámú villamos mozdonya (Krokodil) Erstfeld Vontatási Főnökségen kiállítva 1998. október 5-én.
Gyártó: Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik Winterthur, 1920.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1297
Fotó: Letenyei Tamás

Az Olasz Államvasutak (FS) E.492.004. pályaszámú villamosmozdonya Budapest Nyugati pályaudvaron, <BR>2001. március 8-án

Az Olasz Államvasutak (FS) E.492.004. pályaszámú villamosmozdonya Budapest Nyugati pályaudvaron,
2001. március 8-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1266
Gyártó: FIAT Ferroviaria Savigliano Ansaldo Trasporti
Fotó: Kovách László

A British Rail színeibe festett 50031 pályaszámú Co-Co dízelvillamos meghajtású múzeumi mozdony a bargoed-i viadukton (Cardiff és Rhymney között), 1998. június 15-én.<BR>Gyártó: English Electric Co (Vulcan Foundry, Newton-le-Willows) 1967-68.<BR>P = 2010 kW (English Electric 16CVST)

A British Rail színeibe festett 50031 pályaszámú Co-Co dízelvillamos meghajtású múzeumi mozdony a bargoed-i viadukton (Cardiff és Rhymney között), 1998. június 15-én.
Gyártó: English Electric Co (Vulcan Foundry, Newton-le-Willows) 1967-68.
P = 2010 kW (English Electric 16CVST)

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1263
Vmax = 97 km/h
Fotó: Joó Ferenc

A Német Vasút Rt (DB AG) 185 001-5 pályaszámú kétáramrendszerű (15 kV-16,7 Hz / 25kV-50 Hz) villamosmozdonya Budapest Nyugati pályaudvaron 2000. december  14-én<BR>Gyártó: Adtranz, 2000.<BR>P = 4200 kW

A Német Vasút Rt (DB AG) 185 001-5 pályaszámú kétáramrendszerű (15 kV-16,7 Hz / 25kV-50 Hz) villamosmozdonya Budapest Nyugati pályaudvaron 2000. december 14-én
Gyártó: Adtranz, 2000.
P = 4200 kW

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1260
Vmax = 140 km/h
Fotó: Kovách László

A Luxemburgi Nemzeti Vasúttársaság (CFL) 3007 pályaszámú villamosmozdony Luxemburgban, 2000. július

A Luxemburgi Nemzeti Vasúttársaság (CFL) 3007 pályaszámú villamosmozdony Luxemburgban, 2000. július

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1212
Fotó: ifj. Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 111 049-3 pályaszámú villamosmozdonya Innsbruck állomáson

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 111 049-3 pályaszámú villamosmozdonya Innsbruck állomáson

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1207
Fotó: Kovách László

A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban

ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat
ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat

Siemens Taurus
Siemens Taurus

Borzsavölgyi kisvasút
Borzsavölgyi kisvasút

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban
Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban

A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen
A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen

5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál
5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál

Barkas B1000 és IFA W50 L/A
Barkas B1000 és IFA W50 L/A

Siemens Combino Supra Budapest NF 12B
Siemens Combino Supra Budapest NF 12B

Ferrari 308 GTB (1976)
Ferrari 308 GTB (1976)

6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson
6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson

ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben
ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben

Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija
Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya
Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya

Trabant P50
Trabant P50

MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya
MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya

A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban
A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban

Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán
Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya
A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya

A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben
A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...
Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...

Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban
Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban

Chrysler Sedan 1942
Chrysler Sedan 1942

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya
A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya

SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye
SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Barkas
Barkas

DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán
DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón
Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya
A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya

Wartburg 311
Wartburg 311

Budapest,Királyi Palota
Budapest,Királyi Palota

Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban
Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban

Rovás memória
Rovás memória

© Top Card Kiadó, 2003.
Minden jog fenntartva.