Főoldal

Aktualitások


Képeslapok

Naptárak

Kártyák

Memóriajátékok

Filatélia


Más jellegű kiadványok

Pólók

Könyvek

Megrendelés, árak
 
 
 

Buszok képeslapjainak katalógusa

A BKV Zrt. S91 prototípusú midibusza a Batthyány-téren, háttérben az Országházzal, 2016. április 30-án.

A BKV Zrt. S91 prototípusú midibusza a Batthyány-téren, háttérben az Országházzal, 2016. április 30-án.

Kódszám: 989
Gyártó: Rába-Molitus-Webasto, 2013.
Motor: Mercedes OM 904 LA, Euro 5
4 henger P = 170 LE
Fotó: Kovách László

Ikarus 620 típusú autóbusz Budapesten, az Örs vezér terén, 2015. december 12-én.

Ikarus 620 típusú autóbusz Budapesten, az Örs vezér terén, 2015. december 12-én.

Kódszám: 987
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D614.12 8275 cm3, 6 henger
Fotó: Kovách László

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz az 1970-es években a Rákóczi úton.

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz az 1970-es években a Rákóczi úton.

Kódszám: 986
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614
8275 cm3, 6 henger
Vmax = 78 km/h P = 145 LE
Fotó: Újvári Sándor gyűjteményéből

Ikarus 55.21 típusú távolsági autóbusz Tatán, 2007. szeptember 22-én.

Ikarus 55.21 típusú távolsági autóbusz Tatán, 2007. szeptember 22-én.

Kódszám: 984
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614 8275 cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Fotó: Almási Zoltán

Ikarus 255.70 E típusú távolsági autóbusz Verőcén, 2013. július 26-án.

Ikarus 255.70 E típusú távolsági autóbusz Verőcén, 2013. július 26-án.

Kódszám: 983
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1980.
Motor: D2156HM6U 10350 cm3, 6 henger
Vmax = 92 km/h P = 192 LE
Férőhely: 43+2 fő
Fotó: Kovách László

A BKV Ikarus 556 típusú autóbusza.

A BKV Ikarus 556 típusú autóbusza.

Kódszám: 982
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: JÁFI 9572 cm3, 6 henger
Vmax = 63 km/h P = 180 LE
Fotó: Tildy Tibor

Ikarus 250 típusú távolsági autóbusz 2014. július 31-én.

Ikarus 250 típusú távolsági autóbusz 2014. július 31-én.

Kódszám: 981
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Rába-MAN 10350 cm3, 6 henger
Vmax = 105 km/h P = 190 LE
Férőhely: 52+1 fő
Fotó: Papp Szabolcs

A Fővárosi Autóbusz Üzem MÁVAG N26/38 típusú autóbusz Budapesten, az ’50-es évek elején.

A Fővárosi Autóbusz Üzem MÁVAG N26/38 típusú autóbusz Budapesten, az ’50-es évek elején.

Kódszám: 980
Gyártó: Magyar Királyi Állami Vasgyárak, 1938.
Motor: 7870 cm3, 6 henger
Vmax = 50 km/h P = 110 LE
Fotó: Újvári Sándor gyűjteményéből

A BKV Zrt. Ikarus 435 típusú autóbusza, 2012. április 10-én.

A BKV Zrt. Ikarus 435 típusú autóbusza, 2012. április 10-én.

Kódszám: 979
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Vmax = 77 km/h
Fotó: Kovách László

Ikarus 250 SL típusú konferencia autóbusz 1984-ben.

Ikarus 250 SL típusú konferencia autóbusz 1984-ben.

Kódszám: 977
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12 10690 cm3, 6 henger
Vmax = 115 km/h P = 220 LE
Férőhely: 14+1 fő
Fotó: Tildy Tibor

A Hajdú Volán Ikarus 311 típusú autóbusza a ‘70-es években.

A Hajdú Volán Ikarus 311 típusú autóbusza a ‘70-es években.

Kódszám: 976
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D414 5520 cm3, 4 henger
Vmax = 78 km/h P = 95 LE
Fotó: Újvári Sándor gyűjteményéből

Ikarus 55 Lux típusú távolsági autóbusz Tihanyban, a ‘60-as években.

Ikarus 55 Lux típusú távolsági autóbusz Tihanyban, a ‘60-as években.

Kódszám: 975
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Újvári Sándor gyűjteményéből

A BKV Zrt. alvállalkozója a VT-Arriva Kft. Volvo Aabenraa 8500 és MAN A21 Lion’s City típusú autóbuszai az Etele téren, 2015. augusztus 1-én.

A BKV Zrt. alvállalkozója a VT-Arriva Kft. Volvo Aabenraa 8500 és MAN A21 Lion’s City típusú autóbuszai az Etele téren, 2015. augusztus 1-én.

Kódszám: 960
Fotó: Kovách László

A Kapos Volán Ikarus 415 típusú autóbusza, 2011 telén, Somogyvárott.

A Kapos Volán Ikarus 415 típusú autóbusza, 2011 telén, Somogyvárott.

Kódszám: 958
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest- Mátyásföld.
Fotó: Sándor János

Ikarus E94 típusú autóbusz Helsinki fôpályaudvara elôtt, 2013. március 18-án.

Ikarus E94 típusú autóbusz Helsinki fôpályaudvara elôtt, 2013. március 18-án.

Kódszám: 957
Gyártó: Ikarus EAG
Fotó: Draschitz Gábor

Az Alba Volán Zrt Ikarus 280.52F típusú autóbusza.

Az Alba Volán Zrt Ikarus 280.52F típusú autóbusza.

Kódszám: 956
1996-ban Argentínába készült bemutató autóbusznak, de nem került kiszállításra.
Motor: Mercedes OM 447 EURO-2
Fotó: Tóth Attila Tibor

A BKV Zrt. Ikarus 127.02 típusú autóbusza 2014-ben.

A BKV Zrt. Ikarus 127.02 típusú autóbusza 2014-ben.

Kódszám: 954
Motor: Cummins ISL 8,9-280B,EURO-5
Fotó: Tóth Attila Tibor

Ikarus 311 típusú autóbusz, 2009. augusztus 14-én.

Ikarus 311 típusú autóbusz, 2009. augusztus 14-én.

Kódszám: 953
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest- Mátyásföld.
Férőhely: 41
Fotó: Papp Szabolcs

Praga típusú autóbusz, Kolinban, 2011. augusztus 12-én.

Praga típusú autóbusz, Kolinban, 2011. augusztus 12-én.

Kódszám: 952
Fotó: Kovách László

Ikarus 630 típusú városnéző autóbusz Budapesten, a Hősök terén, 2008. május 26-án.

Ikarus 630 típusú városnéző autóbusz Budapesten, a Hősök terén, 2008. május 26-án.

Kódszám: 951
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest- Mátyásföld, 1971. Felújítva 2006-ban.
Motor: 8275 cm3, 6 henger
P = 145 LE
Fotó: Kovách László

Ikarus 55.21 típusú autóbusz, 2013. április 25-én.

Ikarus 55.21 típusú autóbusz, 2013. április 25-én.

Kódszám: 950
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest- Mátyásföld.
Motor: Csepel D614, 8274 cm3
Vmax = 100 km/h P = 145 LE
Fotó: Papp Szabolcs

A BKV Zrt. 614 pályaszámú Ganz-Solaris típusú trolibusza a Hősök terén 2014. március 19-én.

A BKV Zrt. 614 pályaszámú Ganz-Solaris típusú trolibusza a Hősök terén 2014. március 19-én.

Kódszám: 949
Fotó: Kovách László

A BKV Zrt. Ikarus 260 típusú autóbusza Budapesten, az Örs Vezér terén, 2015. január 25-én.

A BKV Zrt. Ikarus 260 típusú autóbusza Budapesten, az Örs Vezér terén, 2015. január 25-én.

Kódszám: 947
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest- Mátyásföld
Fotó: Kovách László

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz, 2012. június 2-án, Chemnitzben.

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz, 2012. június 2-án, Chemnitzben.

Kódszám: 946
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest- Mátyásföld, 1972.
Férőhely: 40+1+1
Fotó: Kovách László

Skoda 706 RTO típusú autóbusz, 2013. szeptermber 21-én a Prágában.

Skoda 706 RTO típusú autóbusz, 2013. szeptermber 21-én a Prágában.

Kódszám: 932
Fotó: Kovách László

Ikarus 55.21 típusú távolsági autóbusz, 2010. október 1-én.

Ikarus 55.21 típusú távolsági autóbusz, 2010. október 1-én.

Kódszám: 931
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D614, 8274 cm3
Vmax = 100 km/h P = 145 LE
Fotó: Papp Szabolcs

Ikarus 620 és 630 kabrio típusú autóbuszok Budapesten, a Hősök terén, 2011. április 2-án.

Ikarus 620 és 630 kabrio típusú autóbuszok Budapesten, a Hősök terén, 2011. április 2-án.

Kódszám: 929
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Fotó: Papp Szabolcs

Ikarus 280.03 típusú autóbusz Chemnitzben, 2012. június 2-án.

Ikarus 280.03 típusú autóbusz Chemnitzben, 2012. június 2-án.

Kódszám: 928
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Fotó: Kovách László

KAvZ-685 típusú autóbusz Jereván főpályaudvarán, 2013. június 26-án.

KAvZ-685 típusú autóbusz Jereván főpályaudvarán, 2013. június 26-án.

Kódszám: 927
Gyártó: Kurgami Auto Zavod
Fotó: Kovách László

A BKV Zrt. Ikarus 405 típusú autóbusza a Lánchídon, 2014. augusztus 2-án.

A BKV Zrt. Ikarus 405 típusú autóbusza a Lánchídon, 2014. augusztus 2-án.

Kódszám: 926
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Ikarus 620 típusú városi autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Budapesten, egy ÁMG 406 típusú pótkocsival, 2014. április 11-én.

Ikarus 620 típusú városi autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Budapesten, egy ÁMG 406 típusú pótkocsival, 2014. április 11-én.

Kódszám: 924
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.10, 8274 cm3,
Vmax = 60 km/h P = 145 LE
Férőhely: 39+1
Fotó: Kovách László

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Budapesten, 2014. április 19-én.

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Budapesten, 2014. április 19-én.

Kódszám: 922
Gyártó: Ikarus Karosszéria-és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1966.
Made by: Ikarus Bodywork- and Vehicle Factory, Budapest-Mátyásföld, 1966.
Motor: Rába-MAN D 2156 HM6U, 9572 cm3
Vmax= 63 km/h P = 141 kW
Férőhely: 42 + 140 + 1
Fotó: Kovách László

Ikarus 31 típusú távolsági autóbusz a Tököli reptéren rendezett találkozón, 2014. április 24-én.

Ikarus 31 típusú távolsági autóbusz a Tököli reptéren rendezett találkozón, 2014. április 24-én.

Kódszám: 921
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D413
5322cm3, 4 henger
Vmax = 76 km/h P = 75 LE
Férőhely: 41
Fotó: Kovách László

Ikarus 66.52 típusú távolsági autóbusz Hartmannsdorfban, 2013. május 19-én.

Ikarus 66.52 típusú távolsági autóbusz Hartmannsdorfban, 2013. május 19-én.

Kódszám: 920
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Vmax = 100 km/h P = 145 LE
Fotó: Kovách László

Ikarus 620 típusú városi autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Budapesten, a Batthyány téren, 2013.december 14-én.

Ikarus 620 típusú városi autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Budapesten, a Batthyány téren, 2013.december 14-én.

Kódszám: 904
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.10, 8725 cm3
Vmax = 60 km/h P = 145 LE
Férőhely: 39+1
Fotó: Kovách László

Veteránbusz találkozó Tökölön, 2013. április 25-én.

Veteránbusz találkozó Tökölön, 2013. április 25-én.

Kódszám: 903
Fotó: Papp Szabolcs

Ikarus 256 típusú autóbusz Bakuban (Azerbajdzsán) 2013. június 18-án.

Ikarus 256 típusú autóbusz Bakuban (Azerbajdzsán) 2013. június 18-án.

Kódszám: 900
Fotó: Kovách Attila

Ikarus 66.62 típusú távolsági autóbusz Hartmannsdorfban, 2013. május 19-én.

Ikarus 66.62 típusú távolsági autóbusz Hartmannsdorfban, 2013. május 19-én.

Kódszám: 899
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Vmax = 80 km/h P = 145 LE
Fotó: Kovách László

Ikarus 280 típusú autóbusz Hartmannsdorfban, 2013. május 18-án.

Ikarus 280 típusú autóbusz Hartmannsdorfban, 2013. május 18-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 898
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Fotó: Kovách László

A BKV Zrt. Ikarus 435 típusú autóbusza, 2011. május 18-án.

A BKV Zrt. Ikarus 435 típusú autóbusza, 2011. május 18-án.

Kódszám: 897
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz Hartmannsdorfban, 2013. május 19-én.

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz Hartmannsdorfban, 2013. május 19-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 896
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Vmax = 100 km/h P = 140 LE
Fotó: Kovách László

Ikarus 311 típusú városi autóbusz Chemnitzben 2012. június 12-én.

Ikarus 311 típusú városi autóbusz Chemnitzben 2012. június 12-én.

Kódszám: 893
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D413 5322cm3, 4 henger
Vmax = 76 km/h P = 85 LE
Férőhely: 41
Fotó: Kovách László

Ikarus 630 típusú autóbusz Hartmannsdorfban, 2013. május 18-án.

Ikarus 630 típusú autóbusz Hartmannsdorfban, 2013. május 18-án.

Kódszám: 892
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Fotó: Kovách László

A Debreceni Zsuzsi Erdei Vasút Mk48 2002 pályaszámú dízelmozdonya egy Ikarus 31 típusú autóbusszal, 2012. október 6-án.

A Debreceni Zsuzsi Erdei Vasút Mk48 2002 pályaszámú dízelmozdonya egy Ikarus 31 típusú autóbusszal, 2012. október 6-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3690
Fotó: Hoványi Péter

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz, 2012. június 2-án, Chemnitzben.

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz, 2012. június 2-án, Chemnitzben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 890
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1972.
Motor: Csepel D614.12 8275 cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férôhely: 40+1+1
Fotó: Kovách László

Ikarus 260 típusú autóbusz Isztambulban, 2012. november 2-án.

Ikarus 260 típusú autóbusz Isztambulban, 2012. november 2-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 889
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: ifj. Kovách László

Ikarus 311 és Ikarus 55 típusú autóbuszok Löbau-ban, 2011. május 28-án.

Ikarus 311 és Ikarus 55 típusú autóbuszok Löbau-ban, 2011. május 28-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 888
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Fotó: Papp Szabolcs

Molitusbus S91 típusú autóbusz Polgáron, 2011. Szeptember 16-án.

Molitusbus S91 típusú autóbusz Polgáron, 2011. Szeptember 16-án.

Kódszám: 887
Gyártó: Webasto, 2010.
Az egykori Ikarus tervezögárdája által készült.
Fotó: Papp Szabolcs

Ikarus 386 SL típusú konferenciabusz Polgáron, 2008. augusztus 1-jén.

Ikarus 386 SL típusú konferenciabusz Polgáron, 2008. augusztus 1-jén.

Kódszám: 885
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Székesfehérvár, 1984.
Fotó: Papp Szabolcs

Ikarus 630 típusú városnézô autóbusz Budapesten, a Széll Kálmán téren, 2012. május 10-én.

Ikarus 630 típusú városnézô autóbusz Budapesten, a Széll Kálmán téren, 2012. május 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 884
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest- Mátyásföld, 1971. Felújítva 2006-ban.
Motor: 8275 cm3, 6 henger
P = 145 LE
Fotó: Kovách László

A BKV Zrt. Ikarus 260 típusú autóbusza, 2012. április 10-én.

A BKV Zrt. Ikarus 260 típusú autóbusza, 2012. április 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 882
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Fotó: Kovách László

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Budapesten, 2013. május 4-én.

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Budapesten, 2013. május 4-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 881
Gyártó: Ikarus Karosszéria-és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1966.
Motor: Rába-MAN D 2156 HM6U, 9572 cm3
Vmax= 63 km/h P = 141 kW
Férôhely: 42 + 140 + 1
Fotó: Kovách László

Ikarus 30 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tökölön, 2013. április 25-én.

Ikarus 30 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tökölön, 2013. április 25-én.

Kódszám: 880
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1951-56.
Motor:CsepelD413 5322 cm3, 4 henger
Vmax = 76 km/h P = 85 LE
Férôhely: 41
Fotó: Papp Szabolcs

Ikarus 620 típusú városi autóbusz FAÜ ill. BKV színezésében Budapesten, a Keleti Pályaudvar elôtt, 2011. szeptember 10-én.

Ikarus 620 típusú városi autóbusz FAÜ ill. BKV színezésében Budapesten, a Keleti Pályaudvar elôtt, 2011. szeptember 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 879
Gyártó: Ikarus Karosszéria-és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D-614.10, 8725 cm3
Vmax= 60 km/h P = 145 LE
Férôhely: 65+1
Fotó: Papp Szabolcs

Ikarus 55 Lux típusú távolsági autóbusz, 2012. június 2-án, Chemnitzben.

Ikarus 55 Lux típusú távolsági autóbusz, 2012. június 2-án, Chemnitzben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 878
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1969.
Motor: Csepel D614.12 8275cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férôhely: 39 + 1
Fotó: Kovách László

Ikarus 260 típusú távolsági autóbusz Ukrajnában, 2009. január 1-én.

Ikarus 260 típusú távolsági autóbusz Ukrajnában, 2009. január 1-én.

Kódszám: 836
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: ifj. Kovách László

A Nova-Busz Kft. Ikarus 255.70 E típusú autóbusza.

A Nova-Busz Kft. Ikarus 255.70 E típusú autóbusza.

Kódszám: 835
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1980.
Motor: D2156HM6U 10350 cm3
P = 192 LE
Fotó: Nova-Busz Kft.

A BKV Rt. Ikarus 280 típus autóbusza a Pongrác úton, 2011.szeptember 24-án.

A BKV Rt. Ikarus 280 típus autóbusza a Pongrác úton, 2011.szeptember 24-án.

Kódszám: 833
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Skoda 706 Rto Lux és Karosa SL11 típusú autóbuszok, 2011. augusztus 14-én.

Skoda 706 Rto Lux és Karosa SL11 típusú autóbuszok, 2011. augusztus 14-én.

Kódszám: 832
Fotó: Kovách László

Ikarus 620 típusú városi autóbusz FAÜ ill. BKV színezésében Budapesten, 2011. szeptember 10-én.

Ikarus 620 típusú városi autóbusz FAÜ ill. BKV színezésében Budapesten, 2011. szeptember 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 831
Gyártó: Ikarus Karosszéria-és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D-614.10, 8725 cm3
Vmax= 60 km/h P = 145 LE
Férőhely: 65 + 1 fő
Fotó: ifj. Kovách László

Skoda 706 Rto típusú kabrió autóbusz, 2011. augusztus 13-án a Kolinban (Csehország) rendezett autóbusz találkozón..

Skoda 706 Rto típusú kabrió autóbusz, 2011. augusztus 13-án a Kolinban (Csehország) rendezett autóbusz találkozón..

Kódszám: 830
Fotó: Kovách László

A BKV Zrt. Ikarus 405 típusú autóbusza a Szentháromság téren, 2012. május 6-án.

A BKV Zrt. Ikarus 405 típusú autóbusza a Szentháromság téren, 2012. május 6-án.

Kódszám: 829
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

A BKV Zrt. Ikarus 435 típusú autóbusza, 2012. április 11-én.

A BKV Zrt. Ikarus 435 típusú autóbusza, 2012. április 11-én.

Kódszám: 828
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Budapesten, 2011. június 19-én.

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Budapesten, 2011. június 19-én.

Kódszám: 826
Gyártó: Ikarus Karosszéria-és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1966.
Motor: Rába-MAN D 2156 HM6U, 9572 cm3
Vmax= 63 km/h P = 141 kW
Férőhely: 42 + 140 + 1 fő
Fotó: Kovách László

Ikarus 311 típusú városi autóbusz a Miskolci Közlekedési Vállalat színezésében Lillafüreden, 2008. február 16-án.

Ikarus 311 típusú városi autóbusz a Miskolci Közlekedési Vállalat színezésében Lillafüreden, 2008. február 16-án.

Kódszám: 825
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D413, 5322cm3, 4 henger
Vmax = 76 km/h P = 85 LE
Férőhely: 41
Fotó: Almási Zoltán

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz, 2012. május 20-án.

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz, 2012. május 20-án.

Kódszám: 824
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1971.
Vmax = 100 km/h P = 140 LE
Fotó: Kovách László

Veterán távolsági autóbusz Ometepe-szigeten, Moyogalpa városban (Nicaragua), háttérben a Concepcion vulkán, 2011. január 14-én.

Veterán távolsági autóbusz Ometepe-szigeten, Moyogalpa városban (Nicaragua), háttérben a Concepcion vulkán, 2011. január 14-én.

Kódszám: 808
Fotó: dr. Horváth Alexandra



Dodge típusú veterán autóbusz La Vallettaban, 2007. szeptember 10-én.

Dodge típusú veterán autóbusz La Vallettaban, 2007. szeptember 10-én.

Kódszám: 806
Fotó: ifj.Kovách László

A Volánbusz Zrt. Volvo 7700 típusú távolsági autóbusza Szentendrén, 2011. augusztus 1-én.

A Volánbusz Zrt. Volvo 7700 típusú távolsági autóbusza Szentendrén, 2011. augusztus 1-én.

Kódszám: 804
Fotó: Kovách László

Ikarus 311 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-an.

Ikarus 311 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-an.

Kódszám: 803
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest - Mátyásföld.
Férőhely: 41 fő
Fotó: ifj.Kovách László

A BKV Zrt. lkarus 280 -típusú autóbusza, 2011. május 18-án.

A BKV Zrt. lkarus 280 -típusú autóbusza, 2011. május 18-án.

Kódszám: 802
Gyartó: lkarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest - Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

A Debreceni Közlekedési Zrt. Volvo Civis 12 típusú városi autóbusza, 2011. május 20-án.

A Debreceni Közlekedési Zrt. Volvo Civis 12 típusú városi autóbusza, 2011. május 20-án.

Kódszám: 801
Fotó: Kovách László

A Nógrád Volán Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-an.

A Nógrád Volán Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-an.

Kódszám: 797
Gyartó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest -Mátyásföld.
Fotó: ifj.Kovách László

Ikarus 31 típusú városi autóbusz a Miskolci Közlekedési Vállalat színezésében a veteránbusz talalkoz6n Tatán, 2006. szeptember 16-an.

Ikarus 31 típusú városi autóbusz a Miskolci Közlekedési Vállalat színezésében a veteránbusz talalkoz6n Tatán, 2006. szeptember 16-an.

Kódszám: 796
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D413
5322cm3, 4 henger
Vmax = 76 km/h P = 85 LE
Férőhely: 41 fő
Fotó: ifj.Kovách László

A Kapos Volán Ikarus 280 típusú autóbusza, 2005. december 30-án.

A Kapos Volán Ikarus 280 típusú autóbusza, 2005. december 30-án.

Kódszám: 782
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Sándor János

MAN SÜ240 SL típusú autóbusz Gyomaendrődön, 2002-ben.

MAN SÜ240 SL típusú autóbusz Gyomaendrődön, 2002-ben.

Kódszám: 780
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz Tatán, 2007. szeptember 22-én.

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz Tatán, 2007. szeptember 22-én.

Kódszám: 779
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Credo LC 9,5 Városközi Midi autóbusz

Credo LC 9,5 Városközi Midi autóbusz

Kódszám: 778
Gyártó: Kravtex Kft, Győr
Motor: Iveco 8060.45, 5861 cm3
P = 152 kW
Fotó: Kovách László

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Szegeden, 2003. június 21-én.

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Szegeden, 2003. június 21-én.

Kódszám: 777
Gyártó: Ikarus Karosszéria-és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1966.
Motor: Rába-MAN D 2156 HM6U, 9572 cm3
Vmax= 63 km/h P = 141 kW
Férőhely: 42 + 140 + 1 fő
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz. Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz. Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

Kódszám: 775
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1956.
Motor: Csepel D614.12, 8275cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 39+1 fő
Fotó: Kovách László

TATA típusú iskolabusz, 2007. áprilisában a Vörös Erődnél Delhiben, India

TATA típusú iskolabusz, 2007. áprilisában a Vörös Erődnél Delhiben, India

Kódszám: 774
Fotó: ifj. Kovách László

IVECO típusú autóbusz a tunéziai Karthagó-ban, 2000. március 15-én.

IVECO típusú autóbusz a tunéziai Karthagó-ban, 2000. március 15-én.

Kódszám: 773
Fotó: Kovách László

Ikarus buszok találkozója Szegeden, 2003. június 21-én.

Ikarus buszok találkozója Szegeden, 2003. június 21-én.

Kódszám: 772
Fotó: Kovách László

A Miskolc Városi Közlekedési Rt. Ikarus 260 típusú autóbusza, 1998. április 8-án.

A Miskolc Városi Közlekedési Rt. Ikarus 260 típusú autóbusza, 1998. április 8-án.

Kódszám: 771
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 Lux típusú távolsági autóbusz. Tata, 2007. szeptember 22-én.

Ikarus 55 Lux típusú távolsági autóbusz. Tata, 2007. szeptember 22-én.

Kódszám: 770
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12, 8275cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 39+1 fő
Fotó: Kovách László

A Volánbusz ZRt. Ikarus 260 típusú távolsági autóbusza Rádon, 2005. február 27-én.

A Volánbusz ZRt. Ikarus 260 típusú távolsági autóbusza Rádon, 2005. február 27-én.

Kódszám: 742
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 típusú távolsági autóbuszok, Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

Ikarus 55 típusú távolsági autóbuszok, Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

Kódszám: 741
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12
Fotó: ifj. Kovách László

A BKV ZRt. Ikarus 412 típusú alacsonypadlós autóbusza, 2007. májusában.

A BKV ZRt. Ikarus 412 típusú alacsonypadlós autóbusza, 2007. májusában.

Kódszám: 740
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Ikarus 630 típusú városnéző autóbusz Budapesten, a Vajdahunyad vár előtt, 2008. április 30-án.

Ikarus 630 típusú városnéző autóbusz Budapesten, a Vajdahunyad vár előtt, 2008. április 30-án.

Kódszám: 739
Felújítva 2006-ban.
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1971.Felújítva 2006-ban.
Motor: 8275 cm3, 6 henger
P = 145 LE
Fotó: Kovách László

Ikarus-Avia 553 típusú autóbusz Pozsony Kelet- állomáson, 2001. szeptember 8-án.

Ikarus-Avia 553 típusú autóbusz Pozsony Kelet- állomáson, 2001. szeptember 8-án.

Kódszám: 738
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Skoda Rto 706 típusú távolsági autóbusz Pozsony Kelet- állomáson, 2001. szeptember 8-án.

Skoda Rto 706 típusú távolsági autóbusz Pozsony Kelet- állomáson, 2001. szeptember 8-án.

Kódszám: 737
Fotó: Kovách László

Ikarus 311 típusú autóbusz Szegeden II. Rákóczi Ferenc Vezérlő Fejedelem lovasszobra előtt, 2003. június 21-én.

Ikarus 311 típusú autóbusz Szegeden II. Rákóczi Ferenc Vezérlő Fejedelem lovasszobra előtt, 2003. június 21-én.

Kódszám: 736
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: 6 henger
Férőhely: 41
Fotó: Kovách László

Ikarus 311 típusú autóbuszok a II. Veteránbusz találkozón Tatán, 2007. szeptember 22-én.

Ikarus 311 típusú autóbuszok a II. Veteránbusz találkozón Tatán, 2007. szeptember 22-én.

Kódszám: 733
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: 6 henger
Férőhely: 41
Fotó: Kovách László

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Kódszám: 732
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12 8275 cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 40+1+1
Fotó: ifj. Kovách László

A Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija, 2003. október 23-án.

A Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija, 2003. október 23-án.

Kódszám: 731
Fotó: Kovách László

A Kapos Volán Ikarus 55 típusú távolsági autóbusza, Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

A Kapos Volán Ikarus 55 típusú távolsági autóbusza, Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

Kódszám: 730
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12
8275cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 39+1 fő
Fotó: Kovách László

Ikarus 311 típusú autóbusz

Ikarus 311 típusú autóbusz

Kódszám: 715
Budapesten, 2008. augusztus 2-án.
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest Mátyásföld
Motor: 6 henger
Férőhelyek száma: 41
Fotó: Kovách László

A Hajdú Volán Ikarus 630 típusú autóbuszaz 1970-es években.

A Hajdú Volán Ikarus 630 típusú autóbuszaz 1970-es években.

Kódszám: 711
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár,
Budapest-Mátyásföld.
Motor: 8275 cm3, 6 henger
P = 145 LE
Fotó: Újvári Sándor gyűjteményéből

Veterán autóbusz Buggiba-ban (Málta), 2007.szeptember 8-án.

Veterán autóbusz Buggiba-ban (Málta), 2007.szeptember 8-án.

Kódszám: 710
Fotó: Ifj. Kovách László

Ikarus 55 Lux típusú távolsági autóbusz.

Ikarus 55 Lux típusú távolsági autóbusz.

Kódszám: 709
Tata, 2007. szeptember 22-én.
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12 8275cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 39+1 fő
Fotó: Kovách László

Ikarus 311 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Ikarus 311 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Kódszám: 708
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: 6 henger
Férőhely: 41
Fotó: Ifj. Kovách László

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Tatán, 2007.szeptember 22-én.

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Tatán, 2007.szeptember 22-én.

Kódszám: 706
Gyártó: Ikarus Karosszéria-és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1966.
Motor: Rába-MAN D 2156 HM6U, 9572 cm3
Vmax= 63 km/h P = 141 kW
Férőhely: 42 + 140 + 1
Fotó: Kovách László

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz,

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz,

Kódszám: 705
Budapest, Hősök tere, 2008. április 22-én.
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár,Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12 8275 cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 40+1+1
Fotó: Kovách László

Saurer típusú nosztalgia autóbusz Ober Grafendorfban (Ausztria) 2007. május 27-én.

Saurer típusú nosztalgia autóbusz Ober Grafendorfban (Ausztria) 2007. május 27-én.

Kódszám: 704
Fotó: Kovách László

Ikarus 30 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Ikarus 30 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Kódszám: 703
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1951-56.
Motor: Csepel D413 5322cm3, 4 henger
Vmax = 76 km/h P = 85 LE
Férőhely: 41
Fotó: ifj. Kovách László

Ikarus 55 Lux típusú távolsági autóbusz

Ikarus 55 Lux típusú távolsági autóbusz

Kódszám: 702
Tata, 2007. szeptember 22-én.
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Ikarus 311 típusú távolsági autóbusz

Ikarus 311 típusú távolsági autóbusz

Kódszám: 701
Budapesten, 2008. április 22-én.
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár,Budapest-Mátyásföld.
Motor: 6 henger
Férőhelyek száma: 41 fő
Fotó: Kovách László

Ikarus 630 és 66 típusú autóbuszok Budapest, Hősök terén, 2008. április 29-én.

Ikarus 630 és 66 típusú autóbuszok Budapest, Hősök terén, 2008. április 29-én.

Kódszám: 700
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Ikarus 630csuklós típusú autóbusza az 1970-es években.

Ikarus 630csuklós típusú autóbusza az 1970-es években.

Kódszám: 699
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár + FAU főműhely
Fotó: Újvári Sándor gyűjteményéből

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón Vámosszabadin, 2007. május 13-án.

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón Vámosszabadin, 2007. május 13-án.

Kódszám: 666
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12 8275 cm3 , 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 40+1+1
Fotó: Kovách László

Ikarus 31-es típusú távolsági autóbusz Budapesten, 1966. október 26-án.

Ikarus 31-es típusú távolsági autóbusz Budapesten, 1966. október 26-án.

Kódszám: 664
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D-414.3
Vmax = 78 km/h P = 95 LE
Utasszám: 28+1
Fotó: Sziklai Dezső

IVECO típusú autóbusz a tunéziai Sousse-ban, 2000. márciusában.

IVECO típusú autóbusz a tunéziai Sousse-ban, 2000. márciusában.

Kódszám: 661
Fotó: Kovách László

A BKV Zrt. Volvo B7000 típusú autóbusza a 62-es viszonylaton,  Kőbánya Szent László tér, 2007. március 31-én.

A BKV Zrt. Volvo B7000 típusú autóbusza a 62-es viszonylaton, Kőbánya Szent László tér, 2007. március 31-én.

Kódszám: 660
Fotó: Kovách László

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Kódszám: 659
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár,Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12 8275 cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 40+1+1
Fotó: ifj. Kovách László

Ikarus 30 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Ikarus 30 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Kódszám: 658
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1951-1956.
Motor: Csepel D413 5322 cm3, 4 henger
Vmax = 76 km/h P = 85 LE
Férőhely: 41
Fotó: ifj. Kovách László

A BKV Zrt. Ikarus 415 típusú városi autóbusza a Normáfánál, 2007. április 8-án.

A BKV Zrt. Ikarus 415 típusú városi autóbusza a Normáfánál, 2007. április 8-án.

Kódszám: 657
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Fotó: Kovách László

Ikarus 311 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Ikarus 311 típusú autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Kódszám: 656
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: 6 henger
Férőhely: 41
Fotó: ifj. Kovách László

Ikarus 31 típusú városi autóbusz a Miskolci Közlekedési Vállalat színezésében a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Ikarus 31 típusú városi autóbusz a Miskolci Közlekedési Vállalat színezésében a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Kódszám: 654
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D413 5322 cm3, 4 henger
Vmax = 76 km/h P = 85 LE
Férőhely: 41
Fotó: ifj. Kovách László

Ikarus 55 típusú távolsági autóbuszok a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Ikarus 55 típusú távolsági autóbuszok a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Kódszám: 652
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12 8275 cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 40+1+1
Fotó: ifj. Kovách László

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz a Moszkvai Tömegközlekedési Múzeumban, 2005. január 3-án.

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz a Moszkvai Tömegközlekedési Múzeumban, 2005. január 3-án.

Kódszám: 651
Gyártó: Ikarus Karosszéria-és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1969.
Motor: Rába-MAN D 2156 HM6U, 9572 cm3
Vmax= 63 km/h P = 141 kW
Férőhely: 42+140+1
Fotó: Vladimir Varaksin

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz a veteránbusz találkozón Tatán, 2006. szeptember 16-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 650
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12 8275 cm3, 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 40+1+1
Fotó: ifj. Kovách László

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz a Moszkvai Tömegközlekedési Múzeumban, 2005. január 3-án.

Ikarus 55 típusú távolsági autóbusz a Moszkvai Tömegközlekedési Múzeumban, 2005. január 3-án.

Kódszám: 649
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12 8275 cm3 , 6 henger / Zylinder / cylinder
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 40+1+1
Fotó: Vladimir Varaksin

Ikarus 55-ös típusú távolsági autóbusz Székesfehérvár, 2001. május 10-én.

Ikarus 55-ös típusú távolsági autóbusz Székesfehérvár, 2001. május 10-én.

Kódszám: 647
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest -Mátyásföld
Motor: Csepel D-614.12, 8275 cm3
Vmax = 98 km/h P = 107 kW
Utasszám: 39 + 1 fő
Fotó: Kovách László

Autóbusz Memphiszben (Egyiptom) 2002. augusztus 2-án.

Autóbusz Memphiszben (Egyiptom) 2002. augusztus 2-án.

Kódszám: 642
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 típusú távolsági luxus autóbusz Tatabányán, 1998. június 15-én.

Ikarus 55 típusú távolsági luxus autóbusz Tatabányán, 1998. június 15-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 641
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár,Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D614.12 6 henger 8275 cm3
P = 145 LE Vmax = 98 km/h
Férőhely: 39 + 1fő
Fotó: Kovách László

A BKV Rt. Ikarus 260 típusú autóbusza Budapest - Rákoscsabán, 2002. október 23-án.

A BKV Rt. Ikarus 260 típusú autóbusza Budapest - Rákoscsabán, 2002. október 23-án.

Kódszám: 640
Fotó: ifj. Kovách László

A BKV Zrt. Ikarus 405 típusú autóbusza Budavári Bécsi kapu téren, 2006. június 24-én.

A BKV Zrt. Ikarus 405 típusú autóbusza Budavári Bécsi kapu téren, 2006. június 24-én.

Kódszám: 638
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 típusú távolsági autóbuszok találkozója Szegeden, 2003. június 21-én.

Ikarus 55 típusú távolsági autóbuszok találkozója Szegeden, 2003. június 21-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 636
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár,Budapest-Mátyásföld.
Motor: Csepel D614.12 8275 cm3 6 henger
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Férőhely: 40 + 1 + 1 fő
Fotó: Kovách László

A BKV Rt. Volvo B7000 típusú autóbusza Budapesten, a Baross téren, 2004. júliusában.

A BKV Rt. Volvo B7000 típusú autóbusza Budapesten, a Baross téren, 2004. júliusában.

Kódszám: 634
Fotó: ifj. Kovách László

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Szegeden, 2003. június 21-én.

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Szegeden, 2003. június 21-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 632
Gyártó: Ikarus Karosszéria-és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1966.
Motor: Rába-MAN D 2156 HM6U, 9572 cm3
Vmax= 63 km/h P = 141 kW
Férőhely: 42+140+1 fő
Fotó: Kovách László

Ikarus 311 típusú autóbusz Szegeden, 2003. július 5.

Ikarus 311 típusú autóbusz Szegeden, 2003. július 5.

Kódszám: 630
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1964.
P = 100 LE Vmax = 85 km/h
Fotó: Kovách László

Ikarus 620-as típusú városi autóbusz Budapesten, 1966. július 5-én

Ikarus 620-as típusú városi autóbusz Budapesten, 1966. július 5-én

Kódszám: 627
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Budapest-Mátyásfö1d, 1966.
Motor: Csepel D-614.10 8725 cm3
Vmax = 60 km/h P= 145 LE
Utasszám: 65+1
Fotó: Sziklai Dezső, MTI-Ikarus Rt.archívum

Ikarus 55-ös típusú távolsági autóbusz Székesfehérváron, 2001. május 10-én.

Ikarus 55-ös típusú távolsági autóbusz Székesfehérváron, 2001. május 10-én.

Kódszám: 626
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár,Budapest -Mátyásföld
Motor: Csepel D-614.12, 8275 cm3
Vmax = 98 km/h P = 107 kW
Utasszám: 39 + 1 fő
Fotó: Kovách László

Ikarus 290 típusú repülőtéri autóbusz a Budapesti Nemzetközi Vásár előtt 1979-ben. Ebből a típusból 12 darab készült 1977-82 között.

Ikarus 290 típusú repülőtéri autóbusz a Budapesti Nemzetközi Vásár előtt 1979-ben. Ebből a típusból 12 darab készült 1977-82 között.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 616
Motor: Rába 6 henger
Férőhely: 146 fő
Vmax: 40 km/h P = 141 kW
Fotó: MTI – Ikarus archív

Ikarus 55-ös típusú távolsági autóbusz Szegeden, 2003. június 21-én.

Ikarus 55-ös típusú távolsági autóbusz Szegeden, 2003. június 21-én.

Kódszám: 610
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest -Mátyásföld
Motor: Csepel D-614.12, 8275 cm'
Vmax = 98 krn/h P = 107 kW
Utasszám: 39 + 1 fő
Fotó: Kovách László

Ikarus 311 típusú autóbusz Szegeden, 2003. július 5-én.

Ikarus 311 típusú autóbusz Szegeden, 2003. július 5-én.

Kódszám: 602
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár Budapest-Mátyásföld, 1964.
Vmax = 85 km/h P=100 LE
Fotó: Kovách László

A Kapos Valán Rt. Ikarus 280 típusú csuklós távolsági autóbusza Somogyváron, 2004. augusztus 14-én.

A Kapos Valán Rt. Ikarus 280 típusú csuklós távolsági autóbusza Somogyváron, 2004. augusztus 14-én.

Kódszám: 601
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Fotó: Sándor János

A BKV Rt. Volvo B7000 típusú autóbusza Budapesten, a Baross téren, 2004. júliusában.

A BKV Rt. Volvo B7000 típusú autóbusza Budapesten, a Baross téren, 2004. júliusában.

Kódszám: 600
Fotó: ifj. Kovách László

A BKV Ikarus 556 tipusú autóbusza Szentendrén 1994-ben.

A BKV Ikarus 556 tipusú autóbusza Szentendrén 1994-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 595
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Jármügyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Rába MAN, 10350 cm3
Vmax = 63 km/h P = 141 kW
Féröhely: 110 fö
Fotó: Kovách László

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz Cegléden, 1997. június 9-én.

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz Cegléden, 1997. június 9-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 594
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Jármügyár, Budapest-Mátyásföld, 1972.
Motor: Csepel 0614.12, 6 henger, 8275 cm3
Vmax = 98 km/h P = 107 kW
Féröhely: 39+ 1 fö
Fotó: Kovách László

A Volánbusz Rt. Ikarus 260 típusú távolsági autóbusza Pilisszentkereszten, 2000. szeptemberében.

A Volánbusz Rt. Ikarus 260 típusú távolsági autóbusza Pilisszentkereszten, 2000. szeptemberében.

Kódszám: 593
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Jármügyár, Budapest- Mátyásföld
Fotó: Kovách László

A Miskolc Városi Közlekedési Rt. Ikarus 280 típusú városi csuklós autóbusza, 1997. áprilisában.

A Miskolc Városi Közlekedési Rt. Ikarus 280 típusú városi csuklós autóbusza, 1997. áprilisában.

Kódszám: 592
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Jármügyár, Budapest- Mátyásföld
Fotó: Kovách László

A BKV Rt IK 435 típusú autóbusza Budapesten, a Baross téren, 2004. júliusában

A BKV Rt IK 435 típusú autóbusza Budapesten, a Baross téren, 2004. júliusában

Kódszám: 590
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Jármügyár Budapest-Mátyásföld
Utasszám: 40 + 128 + 1
Motor: 8 henger, 11630 cm3 P = 191 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Ikarus 311 típusú autóbusz Szegeden, 2003. július 5.

Ikarus 311 típusú autóbusz Szegeden, 2003. július 5.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 587
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1964.
P = 100 LE Vmax = 85 km/h
Fotó: Kovách László

A BKV Rt. Volvo B7000 típusú autóbusza Budapesten, a Baross utcában, 2004. május 31-én.

A BKV Rt. Volvo B7000 típusú autóbusza Budapesten, a Baross utcában, 2004. május 31-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 585
Fotó: Schulek Tibor

Ikarus 630 típusú távolsági autóbusz Budapesten, 1966. október 26-án

Ikarus 630 típusú távolsági autóbusz Budapesten, 1966. október 26-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 582
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Jármügyár, Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D-614. 10 8725 cm3
Vmax=60km/h P=145LE Utasszám: 40 + 20 + 1
Fotó: Sziklai Dezső, MTI-Ikarus archív

A BKV Rt. Ikarus 280 típusú autóbusza Kőbánya-Újhegyen, 2003-ban

A BKV Rt. Ikarus 280 típusú autóbusza Kőbánya-Újhegyen, 2003-ban

Kódszám: 581
Fotó: Ferencz Tamás

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Szegeden, 2003. június 21-én.

Ikarus 180 típusú városi csuklós autóbusz FAÜ ill. BKV színezésben Szegeden, 2003. június 21-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 578
Gyártó: Ikarus Karosszéria-és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1966.
Motor: Rába-MAN D 2156 HM6U, 9572 cm3
Vmax= 63 km/h P = 141 kW
Férőhely: 42+140+1 fő
Fotó: Kovách László

Ikarus 620-as típusú városi autóbusz Budapesten, 1966. július 5-én

Ikarus 620-as típusú városi autóbusz Budapesten, 1966. július 5-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 576
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár
Motor: Csepel D-614.10 8725 cm3
Vmax = 60 km/h P = 145 LE
Utasszám: 65 +1
Fotó: Sziklai Dezső, MTI-Ikarus Rt. archívum

Ikarus 66 típusú autóbusz

Ikarus 66 típusú autóbusz

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 575
Motor: 6 hengeres, 8275 cm3-es Csepel D614.12
Vmax= 98 km/h P = 145 LE
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár
Budapest – Mátyásföld, 1972
Utasszám: 39 + 1
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 típusú távolsági luxus autóbusz Tatabányán, 1998. június 15-én.

Ikarus 55 típusú távolsági luxus autóbusz Tatabányán, 1998. június 15-én.

Kódszám: 572
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D614.12
6 henger 8275 cm3
Vmax = 98 km/h
P = 145 LE
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 típusú autóbusz Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

Ikarus 55 típusú autóbusz Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 571
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D614.12
6 henger 8275 cm3
Vmax = 98 km/h
P = 145 LE
Fotó: Kovách László

A BKV Rt. Ikarus 280.40 típusú, átépített autóbusza Budapest Etele téren, 2002. november 11-én.

A BKV Rt. Ikarus 280.40 típusú, átépített autóbusza Budapest Etele téren, 2002. november 11-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 567
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Motor: Rába D 10 UTS 150. Euro II.
Fotó: ifj. Kovách László

A BKV Rt. Ikarus 260 típusú autóbusza Budapest Baross téren, 2002. november 11-én.

A BKV Rt. Ikarus 260 típusú autóbusza Budapest Baross téren, 2002. november 11-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 566
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Utasszám: 21+74+1
Motor: 6 henger, 10350 cm3
P = 141 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A BKV Rt. Ikarus 412 típusú alacsony padlós autóbusza a Szugló utcában 2002. január 29-én.

A BKV Rt. Ikarus 412 típusú alacsony padlós autóbusza a Szugló utcában 2002. január 29-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 564
Gyártó: IRIS Busz Kft, Székesfehérvár, 2001.
Fotó: Német István

Ikarus 31-es típusú távolsági autóbusz Budapesten, 1966. október 26-án.

Ikarus 31-es típusú távolsági autóbusz Budapesten, 1966. október 26-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 558
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D-414.3
Vmax = 78 km/h
P = 95 LE
Utasszám: 28+1
Fotó: Sziklai Dezső, MTI-Ikarus Rt. archív

A Budapesti Közlekedési Részvénytársaság Ikarus 280.40 típusú autóbusza a Bornemissza téren, 2001.

A Budapesti Közlekedési Részvénytársaság Ikarus 280.40 típusú autóbusza a Bornemissza téren, 2001.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 553
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár
Motor típus: Rába D 10 Euro II.
Fotó: Német István

Ikarus 556 típusú autóbusz Budapesten az egykori Sport Szálló előtt 1966. július 5-én

Ikarus 556 típusú autóbusz Budapesten az egykori Sport Szálló előtt 1966. július 5-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 552
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár
Motor típus: Rába-MAN D 2156 HM6U
Motortérfogat: 10350 cm3
Vmax = 63 km/h
P = 141 kW
Férőhely: 110 fő
Fotó: Sziklai Dezső, MTI-Ikarus Rt. Archív

Ikarus 55 típusú autóbuszok találkozója Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

Ikarus 55 típusú autóbuszok találkozója Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 550
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D614.12 6 henger 8275 cm3
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 típusú autóbuszok találkozója Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

Ikarus 55 típusú autóbuszok találkozója Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 549
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D614.12 6 henger 8275 cm3
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 típusú autóbuszok találkozója Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

Ikarus 55 típusú autóbuszok találkozója Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 548
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D614.12 6 henger 8275 cm3
Vmax = 98 km/h P = 145 LE
Fotó: Kovách László

Ikarus 55 típusú távolsági luxus autóbusz Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

Ikarus 55 típusú távolsági luxus autóbusz Székesfehérvárott, 2001. május 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 547
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1969.
Motor: Csepel D614.12
6 henger 8275 cm3
Vmax = 98 km/h
P = 145 LE
Férőhely: 40 + 1 + 1
Fotó: Kovách László

Ikarus 180 típusú csuklós autóbusz Budapesten, 1966-ban.

Ikarus 180 típusú csuklós autóbusz Budapesten, 1966-ban.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 546
Gyártó: Ikarus Karosszéria- és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld, 1966.
Motor: Rába-MAN D 2156 HM6U, 10350 cm3
Vmax = 63 km/h P = 192 LE
Férőhely: 180 + 1
Fotó: MTI archív

Ikarus 66 típusú autóbusz Cegléden, 1997. június

Ikarus 66 típusú autóbusz Cegléden, 1997. június

Kódszám: 542
Fotó: Kovách László

Ikarus 620-as típusú városi autóbusz Budapesten, az 1960-as évek elején

Ikarus 620-as típusú városi autóbusz Budapesten, az 1960-as évek elején

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 536
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár Budapest-Mátyásföld
Motor: Csepel D-614.10
8725 cm3
Vmax = 60 km/h
P = 145 LE
Utasszám: 65+1
Fotó: MTI-Ikarus Rt. archívum

A BKV Rt Ikarus 260 típusú autóbusza Budapest-Hűvösvölgy végállomáson, 1999. szeptemberében.

A BKV Rt Ikarus 260 típusú autóbusza Budapest-Hűvösvölgy végállomáson, 1999. szeptemberében.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 535
Gyártó: Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Budapest-Mátyásföld.
Utasszám: 21 +74 +1<
Motor: 6 henger, 10350 cm3
P = 141 kW
Fotó: Kovách László

A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban

ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat
ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat

Siemens Taurus
Siemens Taurus

Borzsavölgyi kisvasút
Borzsavölgyi kisvasút

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban
Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban

A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen
A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen

5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál
5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál

Barkas B1000 és IFA W50 L/A
Barkas B1000 és IFA W50 L/A

Siemens Combino Supra Budapest NF 12B
Siemens Combino Supra Budapest NF 12B

Ferrari 308 GTB (1976)
Ferrari 308 GTB (1976)

6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson
6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson

ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben
ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben

Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija
Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya
Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya

Trabant P50
Trabant P50

MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya
MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya

A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban
A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban

Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán
Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya
A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya

A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben
A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...
Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...

Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban
Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban

Chrysler Sedan 1942
Chrysler Sedan 1942

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya
A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya

SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye
SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Barkas
Barkas

DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán
DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón
Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya
A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya

Wartburg 311
Wartburg 311

Budapest,Királyi Palota
Budapest,Királyi Palota

Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban
Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban

Rovás memória
Rovás memória

© Top Card Kiadó, 2003.
Minden jog fenntartva.