Főoldal

Aktualitások


Képeslapok

Naptárak

Kártyák

Memóriajátékok

Filatélia


Más jellegű kiadványok

Pólók

Könyvek

Megrendelés, árak
 
 
 

2001. évben megjelent vasúti képeslapok katalógusa

A Görög Vasutak (OSE) A 489 pályaszámú dízelmozdonya Athén főpályaudvarán, 2001. július 3-án.

A Görög Vasutak (OSE) A 489 pályaszámú dízelmozdonya Athén főpályaudvarán, 2001. július 3-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1341
Gyártó: AD Tranz, 1999.
Fotó: ifj. Kovách László

A Portugál Vasutak (CP) nagysebességű „Pendolino” villamos motorvonata Lisszabon Santa Apolonia pályaudvaron, 2000. márciusában.

A Portugál Vasutak (CP) nagysebességű „Pendolino” villamos motorvonata Lisszabon Santa Apolonia pályaudvaron, 2000. márciusában.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1340
Gyártó: FIAT / Siemens, 1998.
P = 2040
Vmax = 220 km/h
Fotó: Joó Ferenc

Az Ír Vasutak (IE) 131 pályaszámú dízelmozdonya egy személyvonattal Limerick-ben, 2001. március 7-én.

Az Ír Vasutak (IE) 131 pályaszámú dízelmozdonya egy személyvonattal Limerick-ben, 2001. március 7-én.

Kódszám: 1339
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. M40 206 pályaszámú dízelmozdonya Budapest-Kőbánya felsőn, 2001. július 23-án.

A MÁV Rt. M40 206 pályaszámú dízelmozdonya Budapest-Kőbánya felsőn, 2001. július 23-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1338
Fotó: Kovács Krisztián

Téli álom Balatonfenyvesen

Téli álom Balatonfenyvesen

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1337
Fotó: Balogh Imre

NOHAB-ok a Magyar Vasúttörténeti Parkban

NOHAB-ok a Magyar Vasúttörténeti Parkban

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1336
Fotó: Kovács Krisztián

A MÁV 301,016 pályaszámú eredeti alakjára felújított gőzmozdonya Nagykanizsán, 2001. szeptember 7-én.

A MÁV 301,016 pályaszámú eredeti alakjára felújított gőzmozdonya Nagykanizsán, 2001. szeptember 7-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1335
Fotó: Soltész József

A MÁV M61 015 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya Budapest Déli pályaudvaron 1987-ben.<BR>Gyártó: NOHAB/GM, Trollhättan, Svédország

A MÁV M61 015 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya Budapest Déli pályaudvaron 1987-ben.
Gyártó: NOHAB/GM, Trollhättan, Svédország

Kódszám: 1334
Co’Co’
P = 1435 kW
Vmax = 105 km/h
Fotó: Dékány László

A MÁV M61 011 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya gyorsvonattal Tapolca állomáson

A MÁV M61 011 pályaszámú NOHAB típusú dízelvillamos mozdonya gyorsvonattal Tapolca állomáson

Kódszám: 1333
Gyártó: NOHAB/GM, 1964.
Co’Co’
P = 1435 kW
Vmax = 105 km/h
Fotó: Németh Andor

A MÁV 375,562 pályaszámú gőzmozdonya nosztalgia különvonattal a Putnok-Eger vonalon 2000. októberében.

A MÁV 375,562 pályaszámú gőzmozdonya nosztalgia különvonattal a Putnok-Eger vonalon 2000. októberében.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1332
Gyártó: MÁVAG, 1923.
Fotó: Németh Andor

Budapest<BR>Gyermekvasút<BR>A MÁV Széchenyi-hegyi Gyermekvasút 490,056 pályaszámú gőzmozdonya

Budapest
Gyermekvasút
A MÁV Széchenyi-hegyi Gyermekvasút 490,056 pályaszámú gőzmozdonya

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1331
Fotó: Kovách László

A MÁV 424,247 pályaszámú gőzmozdonya tehervonattal Kisterenye állomáson, 2000. októberében.

A MÁV 424,247 pályaszámú gőzmozdonya tehervonattal Kisterenye állomáson, 2000. októberében.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1330
Gyártó: MÁVAG, 1955.
Fotó: Németh Andor

A MÁV V42 522 pályaszámú mozdonya Békéscsaba állomáson a 80-as évek közepén

A MÁV V42 522 pályaszámú mozdonya Békéscsaba állomáson a 80-as évek közepén

Kódszám: 1329
Gyártó: Ganz-MÁVAG + Ganz Villamossági Művek, 1963
Vmax = 80 km/h
P = 1214 kW
Fotó: Németh Andor

CFF 764,379 pályaszámú gőzmozdony - Komandói Állami Erdei Vasutak, Erdély, 1994. június

CFF 764,379 pályaszámú gőzmozdony - Komandói Állami Erdei Vasutak, Erdély, 1994. június

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1328
Fotó: Letenyei Tamás

ER (Egyiptomi Államvasutak) luxusmotorvonata 1967. június

ER (Egyiptomi Államvasutak) luxusmotorvonata 1967. június

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1327
Fotó: Hercegh István

MÁV A172 pályaszámú (ex Abmot 368) motorkocsija a ”Répás árok” feletti viadukton, 1994.

MÁV A172 pályaszámú (ex Abmot 368) motorkocsija a ”Répás árok” feletti viadukton, 1994.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1326
Fotó: Letenyei Tamás

Veszprém állomás fűtőháza 1993. decemberében

Veszprém állomás fűtőháza 1993. decemberében

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1325
Fotó: Letenyei Tamás

MÁV M62 162 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Veszprém állomáson 1993. decemberében

MÁV M62 162 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Veszprém állomáson 1993. decemberében

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1324
Fotó: Letenyei Tamás

MÁV 375,1032 pályaszámú gőzmozdonya, 1984-ben Veszprémben állították ki

MÁV 375,1032 pályaszámú gőzmozdonya, 1984-ben Veszprémben állították ki

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1323
Fotó: Letenyei Tamás

A Szíriai Hedjaz Vasút (CFH) 260 pályaszámú gőzmozdonya indulás előtt Damaszkusz főpályaudvarán, 2001. május 6-én.

A Szíriai Hedjaz Vasút (CFH) 260 pályaszámú gőzmozdonya indulás előtt Damaszkusz főpályaudvarán, 2001. május 6-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1322
Gyártó: Hartmann, 1918.
Nyomtáv: 1050 mm
Fotó: Reményi Gyula

A Szíriai Hedjaz Vasút (CFH) 130-755 pályaszámú gőzmozdonya Serghaya állomáson, 2001. május 4-én.

A Szíriai Hedjaz Vasút (CFH) 130-755 pályaszámú gőzmozdonya Serghaya állomáson, 2001. május 4-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1321
Gyártó: SLM, 1894.
Nyomtáv: 1050 mm
Fotó: Reményi Gyula

A Szlovák Vasút (ŽSR) 350 015-4 pályaszámú kétáramnemes gyorsvonati villamosmozdonya Bp Keleti pu-on, 1997. március

A Szlovák Vasút (ŽSR) 350 015-4 pályaszámú kétáramnemes gyorsvonati villamosmozdonya Bp Keleti pu-on, 1997. március

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1320
Gyártó: Skoda Plzen, 1975.
Vmax = 160 km/h
P = 4000 kW
Fotó: Kovách László

A Görög Vasutak (OSE) A 254 pályaszámú (M41 típusú) dízelmozdonya Volos állomáson 1999. június 5-én.

A Görög Vasutak (OSE) A 254 pályaszámú (M41 típusú) dízelmozdonya Volos állomáson 1999. június 5-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1319
Gyártó: Ganz-MÁVAG, 1982.
Vmax = 100 km/h
P = 1325 kW
Fotó: Reményi Gyula

A Tunéziai Államvasutak (SNCFT) 040-DL-236 pályaszámú (M41 típusú) dízel-hidraulikus mozdonya a tuniszi vontatási főnökségen 2000. november 16-án.

A Tunéziai Államvasutak (SNCFT) 040-DL-236 pályaszámú (M41 típusú) dízel-hidraulikus mozdonya a tuniszi vontatási főnökségen 2000. november 16-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1318
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
Vmax = 110 km/h
P = 1323 kW
Nyomtáv. 1000 mm
Fotó: Reményi Gyula

A MÁV Rt. Bzmot 322 pályaszámú dizel-hidraulikus motorkocsija Várpalotán, 2001. június 10-én.

A MÁV Rt. Bzmot 322 pályaszámú dizel-hidraulikus motorkocsija Várpalotán, 2001. június 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1317
Gyártó: MÁV Szolnoki Vasjármű Kft.
P = 206 kW
Vmax = 80 km/h
Fotó: Kovách László

A Tunéziai Államvasutak (SNCFT) 91 91 0000568-6 pályaszámú dízel-villamos mozdonya keresztülhalad Sousse főterén 2000. november 18-án.

A Tunéziai Államvasutak (SNCFT) 91 91 0000568-6 pályaszámú dízel-villamos mozdonya keresztülhalad Sousse főterén 2000. november 18-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1316
Gyártó: GM Locomotive Group USA, 1999.
Vmax = 140 km/h
P = 1472 kW
Nyomtáv = 1000 mm
Fotó: Reményi Gyula

A Szlovák Államvasutak (ŽSR) 263 012-7 pályaszámú váltakozó áramú univerzális villamosmozdonya Zólyom állomáson, 2000. szeptember 17-én.

A Szlovák Államvasutak (ŽSR) 263 012-7 pályaszámú váltakozó áramú univerzális villamosmozdonya Zólyom állomáson, 2000. szeptember 17-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1315
Gyártó: SKODA Plzen, 1987.
Vmax = 120 km/h
P = 2930 kW
Fotó: Kovách László

A Szlovák Államvasutak (ŽSR) 755 001-5 pályaszámú dízelmozdonya Pozsony - Ligetújfalu állomáson, 1998. augusztus 21-én.

A Szlovák Államvasutak (ŽSR) 755 001-5 pályaszámú dízelmozdonya Pozsony - Ligetújfalu állomáson, 1998. augusztus 21-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1314
Gyártó: Martinska, 1998.
Vmax = 100 km/h
P = 1500 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV M62 165 pályaszámú dízel elektromos mozdonya Székesfehérvárott 2001. június 24-én.

A MÁV M62 165 pályaszámú dízel elektromos mozdonya Székesfehérvárott 2001. június 24-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1313
Gyártó: LZOR, Lugansk (Vorosilovgrád), Szovjetunió
Vmax = 100 km/h
P = 1472 kW
Fotó: Kovách László

Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal a Hűvösvölgyi viaduktnál, 2001. január 14.

Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal a Hűvösvölgyi viaduktnál, 2001. január 14.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1312
Fotó: Kovách László

A MÁV M61 020 pályaszámú dízelvillamos mozdony Székesfehérvárott, 2000.

A MÁV M61 020 pályaszámú dízelvillamos mozdony Székesfehérvárott, 2000.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1311
Gyártó: NOHAB / GM Trollhättan, Svédország
Co’Co’
Vmax = 105 km/h
P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

U34.901 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdony Vychylovka állomáson 1997. augusztus 16-án.

U34.901 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdony Vychylovka állomáson 1997. augusztus 16-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1310
Gyártó: MÁVAG, Budapest.
Fotó: Kovách László

A MÁV M62 262 pályaszámú dízel elektromos mozdonya Kispest kitérőben 2001-ben.

A MÁV M62 262 pályaszámú dízel elektromos mozdonya Kispest kitérőben 2001-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1309
Gyártó: LZOR, Lugansk (Vorosilovgrád), Szovjetunió
Vmax = 100 km/h
P = 1472 kW
Fotó: Kovách László

A 976,52 pályaszámú nosztalgia gőzmozdony Feketebalogon, 1997. augusztus 17-én.

A 976,52 pályaszámú nosztalgia gőzmozdony Feketebalogon, 1997. augusztus 17-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1308
Gyártó: CKD, 1948.
Fotó: Kovách László

A MÁV M41 2349 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Balatonkenesén, 2001. július 27-én.

A MÁV M41 2349 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Balatonkenesén, 2001. július 27-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1307
Fotó: Kovách László

A MÁV V43 1008 pályaszámú villamos mozdonya Őskűn 2001. június 7-én.

A MÁV V43 1008 pályaszámú villamos mozdonya Őskűn 2001. június 7-én.

Kódszám: 1306
Gyártó: Ganz – MÁVAG Budapest.
Vmax = 130 km/h
P = 2220 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV V42 527 pályaszámú Ward-Leonard rendszerű villamos mozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2000-ben.<BR>Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek, 1966.

A MÁV V42 527 pályaszámú Ward-Leonard rendszerű villamos mozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2000-ben.
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek, 1966.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1305
Vmax = 80 km/h
P = 1214 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV M61 006 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Balatonakarattyán, 2000. április 20.

A MÁV M61 006 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Balatonakarattyán, 2000. április 20.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1304
Gyártó: NOHAB / GM Trollhättan, Svédország
Co’Co’
Vmax = 105 km/h
P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV M62 182 pályaszámú dízel elektromos mozdonya Székesfehérvárott 2001-ben.

A MÁV M62 182 pályaszámú dízel elektromos mozdonya Székesfehérvárott 2001-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1303
Gyártó/Hersteller: LZOR, Lugansk (Vorosilovgrád), Szovjetunió
Vmax = 100 km/h
P = 1472 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV V43 1032 pályaszámú villamos mozdonya Budapest - Keleti pu-on 1999. februárjában

A MÁV V43 1032 pályaszámú villamos mozdonya Budapest - Keleti pu-on 1999. februárjában

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1302
Gyártó: Ganz – MÁVAG Budapest.
Vmax = 130 km/h
P = 2220 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV 375,562 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Piliscsabán, 1996. februárjában

A MÁV 375,562 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Piliscsabán, 1996. februárjában

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1301
Fotó: Kovách László

AA MÁV M41 2117 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Balatonkenesén, 2001. augusztus 9-én.

AA MÁV M41 2117 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Balatonkenesén, 2001. augusztus 9-én.

Kódszám: 1300
Fotó: Kovách László

A MÁV M28 1003 pályaszámú dízel-hidraulikus tolatómozdonya Székesfehérvárott, 2001. június 24-én.<BR>Gyártó: Rába, Győr<BR>Vmax = 50 km/h

A MÁV M28 1003 pályaszámú dízel-hidraulikus tolatómozdonya Székesfehérvárott, 2001. június 24-én.
Gyártó: Rába, Győr
Vmax = 50 km/h

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1299
P = 100 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV M63 003 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Ajkán, 1998. július 9-én.

A MÁV M63 003 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Ajkán, 1998. július 9-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1298
Gyártó: Ganz – MÁVAG Budapest, 1975.
Vmax = 130 km/h
P = 2208 kW
Fotó: Letenyei Tamás

A Svájci Gotthard Vasút 14270 pályaszámú villamos mozdonya (Krokodil) Erstfeld Vontatási Főnökségen kiállítva 1998. október 5-én.<BR>Gyártó: Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik Winterthur, 1920.

A Svájci Gotthard Vasút 14270 pályaszámú villamos mozdonya (Krokodil) Erstfeld Vontatási Főnökségen kiállítva 1998. október 5-én.
Gyártó: Schweizerische Lokomotiv- und Maschinenfabrik Winterthur, 1920.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1297
Fotó: Letenyei Tamás

AA Szíriai Hedjaz vasút (CFH) R-503 pályaszámú hidromechanikus motorkocsija Damaszkuszban az Al Kadam vontatási telepen 2001. május 5-én.<BR>Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest, 1974.<BR> Vmax  = 100 km/h  

AA Szíriai Hedjaz vasút (CFH) R-503 pályaszámú hidromechanikus motorkocsija Damaszkuszban az Al Kadam vontatási telepen 2001. május 5-én.
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest, 1974.
Vmax = 100 km/h  

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1296
Nyomtáv: 1050 mm
Fotó: Reményi Gyula

A Szíriai Hedjaz vasút (CFH) A-301 pályaszámú dízelelektromos mozdonya Damaszkuszban az Al Kadam vontatási telepen 2001. május 5-én.<BR>Gyártó: August 23 Gyár (1977, Bukarest)

A Szíriai Hedjaz vasút (CFH) A-301 pályaszámú dízelelektromos mozdonya Damaszkuszban az Al Kadam vontatási telepen 2001. május 5-én.
Gyártó: August 23 Gyár (1977, Bukarest)

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1295
Vmax = 100 km/h
Nyomtáv: 1050 mm
Fotó: Reményi Gyula

Az Mk 45 2005 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdony

Az Mk 45 2005 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdony

Kódszám: 1294
Helyszín: Budapest, Gyermekvasút
Gyártó: August 23 Gyár (1973, Bukarest)
Vmax = 40 km/h
P = 331 kW
Fotó: Kovách László

Budapest<BR>Gyermekvasút<BR>Az Mk 45 2001 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdony vonattal

Budapest
Gyermekvasút
Az Mk 45 2001 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdony vonattal

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1293
Gyártó: August 23 Gyár (1973, Bukarest)
Vmax = 40 km/h P = 331 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV M61 001 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron 2000. október 26-án

A MÁV M61 001 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron 2000. október 26-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1292
Gyártó: NOHAB / GM Trollhättan, Svédország
Co’Co’
Vmax = 105 km/h
P = 1435 kW
Fotó: Grátzer Ákos

KEMENCEI ERDEI MÚZEUMVASÚT

KEMENCEI ERDEI MÚZEUMVASÚT

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1291
Fotó: Grátzer Ákos

A MÁV  M41 2105 pályaszámú B’B’ tengelyelrendezésű, könnyű fővonali univerzális dízel-hidraulikus mozdonya.

A MÁV M41 2105 pályaszámú B’B’ tengelyelrendezésű, könnyű fővonali univerzális dízel-hidraulikus mozdonya.

Kódszám: 1290
Gyártó: Ganz-MÁVAG és Ganz VM Budapest
Vmax = 100 km/h
P= 1325 kW
Fotó: MTI, Ganz-Hunslet Rt. archivum

A Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút V43 322 pályaszámú villamosmozdonya  Budapest-Keleti pályaudvaron 1996. májusában.

A Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút V43 322 pályaszámú villamosmozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron 1996. májusában.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1289
Gyártó: Ganz-MÁVAG (Budapest)
V max= 130 km/h
P = 2220 kW
Fotó: Kovách László

A Román Államvasutak (CFR) 231.065 pályaszámú-ú  2’C1’ „Pacific” tengelyelrendezésű gyorsvonati gőzmozdonya Budapest-Angyalföldön, 1996. július 13-án.

A Román Államvasutak (CFR) 231.065 pályaszámú-ú 2’C1’ „Pacific” tengelyelrendezésű gyorsvonati gőzmozdonya Budapest-Angyalföldön, 1996. július 13-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1288
Gyártó: J.A. Maffei, München 1925.
Fotó: Kovách László

Budapest<BR>Gyermekvasút<BR>Nosztalgiavonat a 490,056  pályaszámú gőzmozdonnyal a Hűvösvölgyi alagútnál 2001. július 1-én<BR

Budapest
Gyermekvasút
Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal a Hűvösvölgyi alagútnál 2001. július 1-én(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1287
Fotó: Kovách László

Budapest<BR>Gyermekvasút<BR>A 490,039 pályaszámú gőzmozdony a Hűvösvölgyi végállomásnál

Budapest
Gyermekvasút
A 490,039 pályaszámú gőzmozdony a Hűvösvölgyi végállomásnál

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1286
Gyártó: MÁVAG, Budapest 1942.
Fotó: Kovách László

A Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Rt. 324.1518 pályaszámú-ú műemlékmozdonya (korábban MÁV 324.087) Sopron, 2001. július 22-én

A Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Rt. 324.1518 pályaszámú-ú műemlékmozdonya (korábban MÁV 324.087) Sopron, 2001. július 22-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1285
Gyártó: MÁV Gépgyár, MÁVAG Budapest 1910.
Gyári szám: 2519
Fotó: Kovách László

A világ leggyorsabb gőzmozdonya – a Mallard (Vadkacsa) - az LNER A4 tipusú, 4-6-2 tengelyelrendezésű 4468. pályaszámú, York-ban, a Brit Nemzeti Vasúti Múzeumban 1997. júniusában.

A világ leggyorsabb gőzmozdonya – a Mallard (Vadkacsa) - az LNER A4 tipusú, 4-6-2 tengelyelrendezésű 4468. pályaszámú, York-ban, a Brit Nemzeti Vasúti Múzeumban 1997. júniusában.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1284
Gyártó: LNER, 1938
Vmax: 202 km/h
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt.  M61 017 pályaszámú NOHAB dízelvillamos mozdonya Balatonfenyvesen, 1997. április 3-án a Szombathely-Kaposvár vonattal.<BR>Gyártó: NOHAB/GM Trollhättan, Svédország

A MÁV Rt. M61 017 pályaszámú NOHAB dízelvillamos mozdonya Balatonfenyvesen, 1997. április 3-án a Szombathely-Kaposvár vonattal.
Gyártó: NOHAB/GM Trollhättan, Svédország

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1283
Co’Co’
P = 1435 kW
Vmax = 105 km/h
Fotó: Joó Ferenc

A brit GNER vasúttársaság által kölcsönzött 3304+3303 pályaszámú-ú., 3 áramnemű, nagysebességű Eurostar vonata York-ban, Londonba közlekedő gyorsvonatként, 2001. március 14-én.<BR>Gyártó: GEC-Alsthom, 1993-1995.<BR>P = 12200 kW

A brit GNER vasúttársaság által kölcsönzött 3304+3303 pályaszámú-ú., 3 áramnemű, nagysebességű Eurostar vonata York-ban, Londonba közlekedő gyorsvonatként, 2001. március 14-én.
Gyártó: GEC-Alsthom, 1993-1995.
P = 12200 kW

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1282
Vmax = 300 km/h
Fotó: Joó Ferenc

Siófok

Siófok

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1281
Vasútállomás
Fotó: Kovách László

A CFF 764,411 R pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya Tazlón (Tuzlau), Erdély 1994. június 23-án.

A CFF 764,411 R pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya Tazlón (Tuzlau), Erdély 1994. június 23-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1280
Gyártotta: Szászrégen (Reghin)
Gy.év/szám: 1986/619.
Fotó: Letenyei Tamás

A Marosvásárhely - Szováta keskenynyomközű vasút (CFR) tehervágány gépkocsija (DAC teherautó) Ákosfalván  (Acaturi), Erdély 1994. június 21-én

A Marosvásárhely - Szováta keskenynyomközű vasút (CFR) tehervágány gépkocsija (DAC teherautó) Ákosfalván (Acaturi), Erdély 1994. június 21-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1279
Fotó: Letenyei Tamás

A MÁV V63 001 pályaszámú-ú univerzális villamos mozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2000. július 13-án<BR>Gyártó: Ganz-Mávag + Ganz Villamossági Művek, Budapest

A MÁV V63 001 pályaszámú-ú univerzális villamos mozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2000. július 13-án
Gyártó: Ganz-Mávag + Ganz Villamossági Művek, Budapest

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1278
P = 3600 kW
Vmax = 120 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV M61 004 pályaszámú-ú NOHAB mozdony kiállítva Budapesten a Közlekedési Múzeum előtt.

A MÁV M61 004 pályaszámú-ú NOHAB mozdony kiállítva Budapesten a Közlekedési Múzeum előtt.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1277
Fotó: Kovách László

Budapest<BR>Gyermekvasút<BR>Az Mk45 2005 pályaszámú dízelhidraulikus mozdony a Hűvösvölgyi viadukton

Budapest
Gyermekvasút
Az Mk45 2005 pályaszámú dízelhidraulikus mozdony a Hűvösvölgyi viadukton

Kódszám: 1276
Gyártó: Augusztus 23-a Gyár, Bukarest, 1973.
P = 331 kW Vmax = 40 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV Pft 661 pályaszámú-ú Warszawa típusú személyvágány-gépkocsija Veszprémben, 1995. február 1-én.

A MÁV Pft 661 pályaszámú-ú Warszawa típusú személyvágány-gépkocsija Veszprémben, 1995. február 1-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1275
Fotó: Letenyei Tamás

A MÁV 424,247 és a Szlovák Vasút (ŽSR) 498,104 pályaszámú-ú gőzmozdonyai Budapest Nyugati-pályaudvaron, 2000. október 20-án.

A MÁV 424,247 és a Szlovák Vasút (ŽSR) 498,104 pályaszámú-ú gőzmozdonyai Budapest Nyugati-pályaudvaron, 2000. október 20-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1274
Fotó: Jakóts Ádám

AA Német Szövetségi Vasút (DB) nagysebességű ICE vonata München főpályaudvarán, 2000. június 30-án.<BR>Gyártó: Krauss – Maffei<BR>Elektromos részek: ABB-AEG-Siemens<BR>P = 9600 kW

AA Német Szövetségi Vasút (DB) nagysebességű ICE vonata München főpályaudvarán, 2000. június 30-án.
Gyártó: Krauss – Maffei
Elektromos részek: ABB-AEG-Siemens
P = 9600 kW

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1273
Vmax = 250 km/h
Fotó: Jakóts Ádám

A Luxemburgi Nemzeti Vasúttársaság (CFL) 1604 pályaszámú-ú dízelvillamos mozdonya Luxemburgban, 2000. december 10.

A Luxemburgi Nemzeti Vasúttársaság (CFL) 1604 pályaszámú-ú dízelvillamos mozdonya Luxemburgban, 2000. december 10.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1272
Gyártó: AFB (NOHAB Licence), 1955.
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. M61 002 pályaszámú-ú NOHAB dízelvillamos mozdonya Badacsonytomajon, 1996. júliusában.<BR>Gyártó: NOHAB/GM Trollhättan, Svédország<BR>Co’Co’  

A MÁV Rt. M61 002 pályaszámú-ú NOHAB dízelvillamos mozdonya Badacsonytomajon, 1996. júliusában.
Gyártó: NOHAB/GM Trollhättan, Svédország
Co’Co’  

Kódszám: 1271
Vmax = 105 km/h
Fotó: Joó Ferenc

A Portugál Vasutak (CP) 0187 pályaszámú-ú nosztalgia gőzmozdonya Régua állomáson 2000. szeptember 18-án.

A Portugál Vasutak (CP) 0187 pályaszámú-ú nosztalgia gőzmozdonya Régua állomáson 2000. szeptember 18-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1270
Gyártó: Henschel / Cassel, 1925.
Fotó: Reményi Gyula

Motoros hajtány, Dombrád, Kisvasúti Múzeum 2000. augusztus 1-én (Nyíregyházi Kisvasút 760 mm)

Motoros hajtány, Dombrád, Kisvasúti Múzeum 2000. augusztus 1-én (Nyíregyházi Kisvasút 760 mm)

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1269
Fotó: Kovách László

Mesztegnyői Állami Erdei Vasút (760 mm) szerelvénye Mesztegnyő állomáson, 2000. május 19-én

Mesztegnyői Állami Erdei Vasút (760 mm) szerelvénye Mesztegnyő állomáson, 2000. május 19-én

Kódszám: 1268
Fotó: Kovách László

Csömödéri Erdei Vasút (760 mm) vonatkeresztezés a Bánokszentgyörgyi elágazásnál 1997. augusztus 13-án

Csömödéri Erdei Vasút (760 mm) vonatkeresztezés a Bánokszentgyörgyi elágazásnál 1997. augusztus 13-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1267
Fotó: Bacsinszky Tibor

Az Olasz Államvasutak (FS) E.492.004. pályaszámú villamosmozdonya Budapest Nyugati pályaudvaron, <BR>2001. március 8-án

Az Olasz Államvasutak (FS) E.492.004. pályaszámú villamosmozdonya Budapest Nyugati pályaudvaron,
2001. március 8-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1266
Gyártó: FIAT Ferroviaria Savigliano Ansaldo Trasporti
Fotó: Kovách László

A British Rail színeibe festett 50031 pályaszámú Co-Co dízelvillamos meghajtású múzeumi mozdony a bargoed-i viadukton (Cardiff és Rhymney között), 1998. június 15-én.<BR>Gyártó: English Electric Co (Vulcan Foundry, Newton-le-Willows) 1967-68.<BR>P = 2010 kW (English Electric 16CVST)

A British Rail színeibe festett 50031 pályaszámú Co-Co dízelvillamos meghajtású múzeumi mozdony a bargoed-i viadukton (Cardiff és Rhymney között), 1998. június 15-én.
Gyártó: English Electric Co (Vulcan Foundry, Newton-le-Willows) 1967-68.
P = 2010 kW (English Electric 16CVST)

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1263
Vmax = 97 km/h
Fotó: Joó Ferenc

A Tunéziai Államvasutak (SNCFT) 040-DO-322 pályaszámú DO (M41) tipusú dizel-hidraulikus mozdonya Tuniszban, 2000. március 15-én.<BR>Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest<BR>P = 1764 kW (2400 LE)  

A Tunéziai Államvasutak (SNCFT) 040-DO-322 pályaszámú DO (M41) tipusú dizel-hidraulikus mozdonya Tuniszban, 2000. március 15-én.
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest
P = 1764 kW (2400 LE)  

Kódszám: 1262
Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: Kovách László

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút ( 760 mm ) 4090 002-9 pályaszámú villamos motorvonata Mariazell állomáson 1999. augusztus 22-én<BR>Gyártó: SGP-ELIN, 1994.<BR>P= 250 kW

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút ( 760 mm ) 4090 002-9 pályaszámú villamos motorvonata Mariazell állomáson 1999. augusztus 22-én
Gyártó: SGP-ELIN, 1994.
P= 250 kW

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1261
V=70 km/h
Áramrendszer: 6,5 kV / 25 Hz
Fotó: Kovách László

A Német Vasút Rt (DB AG) 185 001-5 pályaszámú kétáramrendszerű (15 kV-16,7 Hz / 25kV-50 Hz) villamosmozdonya Budapest Nyugati pályaudvaron 2000. december  14-én<BR>Gyártó: Adtranz, 2000.<BR>P = 4200 kW

A Német Vasút Rt (DB AG) 185 001-5 pályaszámú kétáramrendszerű (15 kV-16,7 Hz / 25kV-50 Hz) villamosmozdonya Budapest Nyugati pályaudvaron 2000. december 14-én
Gyártó: Adtranz, 2000.
P = 4200 kW

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1260
Vmax = 140 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M40 220 pályaszámú dizel-villamos mozdonya Pilisjászfalu előtt 1999. május 30-án

A MÁV Rt. M40 220 pályaszámú dizel-villamos mozdonya Pilisjászfalu előtt 1999. május 30-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1259
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest
P= 736 kW
Vmax= 100 km/h
Fotó: Kovách László

A Magyar Államvasutak Rt Btx 020 pályaszámú vezérlőkocsija Pécs pályaudvarán, 2000. augusztus 8-án.

A Magyar Államvasutak Rt Btx 020 pályaszámú vezérlőkocsija Pécs pályaudvarán, 2000. augusztus 8-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1258
Gyártó: Ganz MÁVAG, 1972
Vmax = 100 km/h
Fotó: Kovách László

A Szlovák Államvasutak (ZSR) 851 009-1 pályaszámú dizel-hidrodinamikus erőátvitelű

A Szlovák Államvasutak (ZSR) 851 009-1 pályaszámú dizel-hidrodinamikus erőátvitelű

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1257
motorkocsija Zólyom állomáson 2000. szeptember 17–én
Gyártó: TATRA Studenka 1968.
P= 588 kW
Vmax= 110 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Bzmot 402 pályaszámú Bzx  sorozatú mellékkocsiból átalakitott

A MÁV Rt. Bzmot 402 pályaszámú Bzx sorozatú mellékkocsiból átalakitott

Kódszám: 1256
dizel-hidraulikus motorkocsija Pozsony-Ligetújfalu állomáson 1998.
Átépitette: Szombathelyi Vasjármű Kft.
Motor: Volvo THD 102 KB
P= 210 kW
Vmax= 80 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. V43 1227 pályaszámú villamosmozdonya Budapest- Nyugati pályaudvaron 1999. nyarán.

A MÁV Rt. V43 1227 pályaszámú villamosmozdonya Budapest- Nyugati pályaudvaron 1999. nyarán.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1255
Gyártó: Ganz-MÁVAG (1974, Budapest)
Vmax = 130 km/h
P = 2220 kW
Fotó: Joó Ferenc

A Norvég Államvasutak (NSB) Di 3 626 pályaszámú dízelelektromos mozdonya Andalsnes-ben, 1999. október 16-án.

A Norvég Államvasutak (NSB) Di 3 626 pályaszámú dízelelektromos mozdonya Andalsnes-ben, 1999. október 16-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1254
Gyártó: NOHAB (Trollhatten, 1965.)
Vmax = 105 km/h
P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A Holland Vasutak (NS) 406. sorozatú, 4 áramnemű (15kV 16,7 Hz, 25 kV 50Hz, 1500V=, 3000V=), nagysebességű ICE3 villamos motorvonata Osnabrück állomásra érkezik egy Anszerdam-Hannover Messe EXE vonattal 2000. szeptember 22-én.

A Holland Vasutak (NS) 406. sorozatú, 4 áramnemű (15kV 16,7 Hz, 25 kV 50Hz, 1500V=, 3000V=), nagysebességű ICE3 villamos motorvonata Osnabrück állomásra érkezik egy Anszerdam-Hannover Messe EXE vonattal 2000. szeptember 22-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1253
Gyártó: Siemens / Adtranz (1999.)
Vmax = 330 km/h (AC), 220 km/h (DC)
P = 8000 kW (AC), 4300 kW (DC)

1253. Fotó: Joó Ferenc

Budapest<BR>Gyermekvasút<BR>Az Mk45 2005 pályaszámú dízelmozdony vonattal

Budapest
Gyermekvasút
Az Mk45 2005 pályaszámú dízelmozdony vonattal

Kódszám: 1252
Fotó: Joó Ferenc


A Magyar Államvasutak Rt Bz mot 336 pályaszámú dízel-hidraulikus motorkocsija Esztergom állomáson, 2000. október 31-én

A Magyar Államvasutak Rt Bz mot 336 pályaszámú dízel-hidraulikus motorkocsija Esztergom állomáson, 2000. október 31-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1251
Gyártó: MÁV Szolnoki Vasjármű Kft, 1996.
P = 206 kW
Vmax = 80 km/h
Fotó: Kovách László


A Magyar Államvasutak Rt M61 019 pályaszámú NOHAB dízelvillamos mozdonya Sávoly állomáson, 1999. május 30-án.

A Magyar Államvasutak Rt M61 019 pályaszámú NOHAB dízelvillamos mozdonya Sávoly állomáson, 1999. május 30-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1250
Gyártó: NOHAB/GM Trollhatten, Sverige
Co’Co’
P = 1435 kW
Vmax = 105 km/h
Fotó: Kovách László




A Magyar Államvasutak Rt M62 171 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Badacsonytördemic – Szigliget állomáson, 2000. július 6-án.

A Magyar Államvasutak Rt M62 171 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Badacsonytördemic – Szigliget állomáson, 2000. július 6-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1249
Gyártó: LZOR, Lugansk (Vorosilovgrád), Szovjetunió/UdSSR, 1967.
P = 1472 kW
Vmax = 100 km/h
Fotó: Seregélyes András



A Széchenyi Múzeumvasút „Kastély” állomásán létesített keskenynyomközű vasúti skanzen: a HANY ISTÓK nevű 760 mm-es szertartályos gőzmozdony, 2000. október 20-án.

A Széchenyi Múzeumvasút „Kastély” állomásán létesített keskenynyomközű vasúti skanzen: a HANY ISTÓK nevű 760 mm-es szertartályos gőzmozdony, 2000. október 20-án.

Kódszám: 1248
Gyártó: ORENSTEIN és KOPPEL, Berlin-Drewitz, 1923.
Fotó: Kovách László



A Széchenyi Múzeumvasút „Kastély” állomásán létesített keskenynyomközű vasúti skanzen: a KINCSES nevű 760 mm-es szertartályos gőzmozdony, 2000. október 20-án.

A Széchenyi Múzeumvasút „Kastély” állomásán létesített keskenynyomközű vasúti skanzen: a KINCSES nevű 760 mm-es szertartályos gőzmozdony, 2000. október 20-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1247
Gyártó: MÁV Gépgyár
Fotó: Kovách László


Budapest<BR>Gyermekvasút<BR>Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal János-hegy állomáson, 2001. január 14-én.

Budapest
Gyermekvasút
Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal János-hegy állomáson, 2001. január 14-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1246
Fotó: Kovách László



A Magyar Államvasutak 442,013 pályaszámú szertartályos gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2000. július 13-án.

A Magyar Államvasutak 442,013 pályaszámú szertartályos gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2000. július 13-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1245
Gyártó: MÁV Gépgyár
Vmax = 85 km/h
Fotó: Kovách László



A Magyar Államvasutak 328,054 pályaszámú gyorsvonati gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2000. július 13-án.

A Magyar Államvasutak 328,054 pályaszámú gyorsvonati gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2000. július 13-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1244
Gyártó: MÁV Gépgyár
Gyártási év: 1922
Gyártási szám: 4664
Vmax = 100 km/h
Fotó: Kovách László


A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban

ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat
ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat

Siemens Taurus
Siemens Taurus

Borzsavölgyi kisvasút
Borzsavölgyi kisvasút

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban
Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban

A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen
A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen

5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál
5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál

Barkas B1000 és IFA W50 L/A
Barkas B1000 és IFA W50 L/A

Siemens Combino Supra Budapest NF 12B
Siemens Combino Supra Budapest NF 12B

Ferrari 308 GTB (1976)
Ferrari 308 GTB (1976)

6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson
6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson

ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben
ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben

Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija
Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya
Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya

Trabant P50
Trabant P50

MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya
MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya

A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban
A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban

Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán
Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya
A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya

A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben
A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...
Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...

Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban
Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban

Chrysler Sedan 1942
Chrysler Sedan 1942

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya
A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya

SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye
SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Barkas
Barkas

DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán
DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón
Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya
A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya

Wartburg 311
Wartburg 311

Budapest,Királyi Palota
Budapest,Királyi Palota

Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban
Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban

Rovás memória
Rovás memória

© Top Card Kiadó, 2003.
Minden jog fenntartva.