Főoldal

Aktualitások


Képeslapok

Naptárak

Kártyák

Memóriajátékok

Filatélia


Más jellegű kiadványok

Pólók

Könyvek

Megrendelés, árak
 
 
 

2005. évben megjelent vasúti képeslapok katalógusa

A MÁV Rt. M61 004 és M41 2157 pályaszámú dízelmozdonyai Tapolcán 1999. február 13-án.

A MÁV Rt. M61 004 és M41 2157 pályaszámú dízelmozdonyai Tapolcán 1999. február 13-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1889
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV Rt. 6342004-6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Pázmáneumnál, 2005. február 16-án.

A MÁV Rt. 6342004-6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Pázmáneumnál, 2005. február 16-án.

Kódszám: 1888
Fotó: Kovách László

A Bolgár Államvasutak (BDZS) 9552 10026.6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Békéscsaba pályaudvarán 2005. október 17-én.

A Bolgár Államvasutak (BDZS) 9552 10026.6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Békéscsaba pályaudvarán 2005. október 17-én.

Kódszám: 1887
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M40 113 pályaszámú dízelmozdonya Békéscsabán, 2005. október 17 -én.

A MÁV Rt. M40 113 pályaszámú dízelmozdonya Békéscsabán, 2005. október 17 -én.

Kódszám: 1886
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Kovách László

A MÁV 424 005 pályaszámú nosztalgia gőzöse Budapest-Istvántelken, 2004. április 20-án.

A MÁV 424 005 pályaszámú nosztalgia gőzöse Budapest-Istvántelken, 2004. április 20-án.

Kódszám: 1885
Gyártó: MÁV Gépgyár, 1924.
Vmax = 100km/h
Fotó: Zika Balázs

A MÁV 204 (ex 220 194) pályaszámú I/a osztályú gőzöse Budapest-Istvántelken, 2004 05. l0-én.

A MÁV 204 (ex 220 194) pályaszámú I/a osztályú gőzöse Budapest-Istvántelken, 2004 05. l0-én.

Kódszám: 1884
Gyártó: MÁV Gépgyár, 1920
Vmax = 90 km/h
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. V43 1111 és V43 1195 pályaszámú villamos mozdonyai Budapest-Józsefváros pályaudvarán 2005. október 7-én.

A MÁV Rt. V43 1111 és V43 1195 pályaszámú villamos mozdonyai Budapest-Józsefváros pályaudvarán 2005. október 7-én.

Kódszám: 1883
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. V43 1279 pályaszámú villamos mozdonya Győr pályaudvarán 2003. január 10-én.

A MÁV Rt. V43 1279 pályaszámú villamos mozdonya Győr pályaudvarán 2003. január 10-én.

Kódszám: 1882
Fotó: Zika Balázs

A Dán Államvasutak (DSB) 1519 pályaszámú dízel-villamos mozdony a Vordingborg állomáson, 2004. augusztus 19-én.

A Dán Államvasutak (DSB) 1519 pályaszámú dízel-villamos mozdony a Vordingborg állomáson, 2004. augusztus 19-én.

Kódszám: 1881
Fotó: Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101 109-7 pályaszámú villamosmozdonya Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101 109-7 pályaszámú villamosmozdonya Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

Kódszám: 1880
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV Rt. Bzmot 185 pályaszámú motorkocsija Kaposvár állomáson, 2002. őszén.

A MÁV Rt. Bzmot 185 pályaszámú motorkocsija Kaposvár állomáson, 2002. őszén.

Kódszám: 1879
Fotó: Sándor jános

A MÁV 424,292 pályaszámú gőzmozdonya Győr Vontatási Főnökségen, 1979-ben.

A MÁV 424,292 pályaszámú gőzmozdonya Győr Vontatási Főnökségen, 1979-ben.

Kódszám: 1878
Gyártó: MÁVAG, Budapest
Fotó: Reményi Gyula

A MÁV Rt. V43 2281 pályaszámú villamos mozdonya Balatonszentgyörgyön, 2002. július 26-án.

A MÁV Rt. V43 2281 pályaszámú villamos mozdonya Balatonszentgyörgyön, 2002. július 26-án.

Kódszám: 1877
Gyártó: Ganz-MÁVAG.
Foto: Zika Balázs

A MÁV Rt 6342 004-6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Solymár-Üröm állomáson, 2003. szeptember 28-án.

A MÁV Rt 6342 004-6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Solymár-Üröm állomáson, 2003. szeptember 28-án.

Kódszám: 1876
Foto: Zika Balázs

Az Upplands Lokaltrafik (svéd magánvasút) 304 pályaszámú villamos motorvonata Uppsala pályaudvarán, 2004. október 10-én.

Az Upplands Lokaltrafik (svéd magánvasút) 304 pályaszámú villamos motorvonata Uppsala pályaudvarán, 2004. október 10-én.

Kódszám: 1875
Foto: ifj. Kovách László

A Svéd Államvasutak (SJ) 3192 pályaszámú villamos motorvonata Västeros pályaudvarán, 2004. október 9-én.

A Svéd Államvasutak (SJ) 3192 pályaszámú villamos motorvonata Västeros pályaudvarán, 2004. október 9-én.

Kódszám: 1874
Fotó: ifj. Kovách lászló

Az ÖBB 1116159-3 pályaszámú Siemens Taurus villamos mozdonya Bécs Déli pályaudvaron, 2004. május 2-án.

Az ÖBB 1116159-3 pályaszámú Siemens Taurus villamos mozdonya Bécs Déli pályaudvaron, 2004. május 2-án.

Kódszám: 1873
Fotó: ifj.Kovách László

A GySEV Rt. V43 334 pályaszámú villamosmozdonya Szombathely állomáson, 2005.január 27-én.

A GySEV Rt. V43 334 pályaszámú villamosmozdonya Szombathely állomáson, 2005.január 27-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1872
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Zika Balázs

A GySEV Rt. M44 307 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Sopronban, 2005. június 18-án.

A GySEV Rt. M44 307 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Sopronban, 2005. június 18-án.

Kódszám: 1871
Gyártó: Ganz-MÁVAG, 1971.
Fotó: Zika Balázs

A GySEV ABmot 15 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Vönöck állomáson, 1978. október 21-én.

A GySEV ABmot 15 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Vönöck állomáson, 1978. október 21-én.

Kódszám: 1870
Gyártó: Ganz
Fotó: Nagy Imre

A GySEV M62 908 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Fertőszentmiklóson, 1978. október 21-én.

A GySEV M62 908 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Fertőszentmiklóson, 1978. október 21-én.

Kódszám: 1869
Gyártó: LZOR Luganszk (Vorosilovgrád), Szovjetúnió
Fotó: Nagy Imre

A GySEV Rt. M40 401 pályaszámú dízel mozdonya Sopron állomáson, 2005. június 18-án.

A GySEV Rt. M40 401 pályaszámú dízel mozdonya Sopron állomáson, 2005. június 18-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1868
Fotó: Zika Balázs

A GySEV Rt. 1116065-2 pályaszámú Siemens Taurus villamosmozdonya Sopron állomáson, 2005. június 18-án.

A GySEV Rt. 1116065-2 pályaszámú Siemens Taurus villamosmozdonya Sopron állomáson, 2005. június 18-án.

Kódszám: 1867
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Zika Balázs

A GySEV Rt. 5047 501-1 pályaszámú dízel-hidraulikus erőátviteli motorkocsija Sopron állomáson, 2005. június 23-án.

A GySEV Rt. 5047 501-1 pályaszámú dízel-hidraulikus erőátviteli motorkocsija Sopron állomáson, 2005. június 23-án.

Kódszám: 1866
Gyártó: Jenbacher Energiesystem (1996.)
p= 415 kW Vmax = 120 km/h
Fotó: Zika Balázs

A GySEV Rt. 1047501-0 és a 1047 504-4 pályaszámú Siemens Taurus villamosmozdonyai Győr állomáson, 2004. május 2-án.

A GySEV Rt. 1047501-0 és a 1047 504-4 pályaszámú Siemens Taurus villamosmozdonyai Győr állomáson, 2004. május 2-án.

Kódszám: 1865
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A GySEV Rt. 5146-02 pályaszámú dízelhidraulikus motorkocsija Sopron állomáson, 1996. szeptember 25-én.

A GySEV Rt. 5146-02 pályaszámú dízelhidraulikus motorkocsija Sopron állomáson, 1996. szeptember 25-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1864
Gyártó: SGP 1961.
Vmax: 100 km/h P = 400 kW
Fotó: Kovách László

A GySEV Ba mot 701 pályaszámú dízelhidraulikus motorkocsija Sopronban, 1978-ban.

A GySEV Ba mot 701 pályaszámú dízelhidraulikus motorkocsija Sopronban, 1978-ban.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1863
Gyártó: Rába, Győr 1962.
P = 2x11O kW Vmax = 90 km/h
Fotó: Nagy Imre

A GySEV Rt. 124 pályaszámú (ex MÁV 375, 675) nosztalgia gőzöse Sopron állomáson, 1997. október 21-én.

A GySEV Rt. 124 pályaszámú (ex MÁV 375, 675) nosztalgia gőzöse Sopron állomáson, 1997. október 21-én.

Kódszám: 1862
Gyártó: MÁVAG, Budapest 1950. Vmax = 60 km/h
Fotó: Kovách László

A GySEV M41 005 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Budapest Keleti pályaudvaron, 1979-ben.

A GySEV M41 005 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Budapest Keleti pályaudvaron, 1979-ben.

Kódszám: 1861
Fotó: Nagy Imre

A GySEV Rt. V 43 329 pályaszámú villamosmozdonya Sopron állomáson, 2005. június 23-án.

A GySEV Rt. V 43 329 pályaszámú villamosmozdonya Sopron állomáson, 2005. június 23-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1860
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Zika Balázs

A Dán Államvasutak (DSB) elővárosi motorvonata Koppenhágai Főpályaudvaron, 2004. augusztus 18-án.

A Dán Államvasutak (DSB) elővárosi motorvonata Koppenhágai Főpályaudvaron, 2004. augusztus 18-án.

Kódszám: 1859
Fotó: Kovách László

A Királyréti Állami Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú ”Morgó” gőzmozdonya Királyrét állomáson, 2005-ben.

A Királyréti Állami Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú ”Morgó” gőzmozdonya Királyrét állomáson, 2005-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1858
Fotó: Bagosi Attila Ferenc

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1857
Az Mk45 2003 pályaszámú dizelmozdony vonattal.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1856
Az Mk45 2005 pályaszámú dizelmozdony vonattal a Széchenyi-hegyi végállomáson.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1855
Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal Hüvösvölgy végállomáson.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1854
Az Mk45 2004 pályaszámú dizelmozdony vonattal
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 424.247 pályaszámú gőzmozdonya Istvántelken, 2004. április 20-án.

A MÁV Rt. 424.247 pályaszámú gőzmozdonya Istvántelken, 2004. április 20-án.

Kódszám: 1853
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt M41 2110 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Pilisvörösvárott, 2005. február 16-án.

A MÁV Rt M41 2110 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Pilisvörösvárott, 2005. február 16-án.

Kódszám: 1852
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M44 523, V43 1230 és V43 1039 pályaszámú mozdonyai Kecskeméten, 2004. július 1-én.

A MÁV Rt. M44 523, V43 1230 és V43 1039 pályaszámú mozdonyai Kecskeméten, 2004. július 1-én.

Kódszám: 1851
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. V46 026 pályaszámú villamos mozdonya a nyolcvanas évek végén.

A MÁV Rt. V46 026 pályaszámú villamos mozdonya a nyolcvanas évek végén.

Kódszám: 1850
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Nagy Imre

A MÁV Rt. BDVmot 020 pályaszámú villamos motorvonata Csomádon, 2003. szeptember 4-én.

A MÁV Rt. BDVmot 020 pályaszámú villamos motorvonata Csomádon, 2003. szeptember 4-én.

Kódszám: 1849
Gyártó: Ganz-Hunslet
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ 2761017 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Odenseben, 2004. augusztus 15-én.

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ 2761017 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Odenseben, 2004. augusztus 15-én.

Kódszám: 1848
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige
Co'Co' Vmax = 120 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 324.540 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Badacsonytomajon, 2004. június 23-án.

A MÁV Rt. 324.540 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Badacsonytomajon, 2004. június 23-án.

Kódszám: 1847
Fotó: Klavora Ottó

A MÁV Rt. BVmot 001 pályaszámú villamos motorvonata a körvasúton, 2005. május 23-án.

A MÁV Rt. BVmot 001 pályaszámú villamos motorvonata a körvasúton, 2005. május 23-án.

Kódszám: 1846
Gyártó: Ganz-Hunslet
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. M62 208 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Somogyváron, 2004. május 20-án.

A MÁV Rt. M62 208 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Somogyváron, 2004. május 20-án.

Kódszám: 1845
Gyártó: LZOR Luganszk (Vorosilovgrád), Szovjetúnió
Fotó: Sándor János

A MÁV Rt. 63-41 006-2 pályaszámú motorvonata Óbudán, 2003. április 29-én.

A MÁV Rt. 63-41 006-2 pályaszámú motorvonata Óbudán, 2003. április 29-én.

Kódszám: 1844
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. Bzmot típusú 310 pályaszámú négyrészes motorvonata Magyarnándor közelében, 2005. június ll-én.

A MÁV Rt. Bzmot típusú 310 pályaszámú négyrészes motorvonata Magyarnándor közelében, 2005. június ll-én.

Kódszám: 1843
Gyártó: Tatra Studenka
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 424.247 pályaszámú gőzmozdony a és V63 034 pályaszámú villamos mozdonya Budapest Keleti pályaudvaron 2003. július 12-én.

A MÁV Rt. 424.247 pályaszámú gőzmozdony a és V63 034 pályaszámú villamos mozdonya Budapest Keleti pályaudvaron 2003. július 12-én.

Kódszám: 1842
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. 6342001-2 pályaszámú Siemens Desiro típusú motorvonata Pilisvörösváron, 2005. február 16-án.

A MÁV Rt. 6342001-2 pályaszámú Siemens Desiro típusú motorvonata Pilisvörösváron, 2005. február 16-án.

Kódszám: 1841
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. MDmot 3007 és 3030 pályaszámú motorvonatai a Budapesti körvasúton,2005. május 24-én.

A MÁV Rt. MDmot 3007 és 3030 pályaszámú motorvonatai a Budapesti körvasúton,2005. május 24-én.

Kódszám: 1840
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. 1047 001-1 pályaszámú Siemens Taurus villamos mozdonya egy Rola vonattal halad át Komárom állomáson, 2005. május 12-én.

A MÁV Rt. 1047 001-1 pályaszámú Siemens Taurus villamos mozdonya egy Rola vonattal halad át Komárom állomáson, 2005. május 12-én.

Kódszám: 1839
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. M41 2143 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Székesfehérvár-Repülőtér állomáson, 2005. június l5-én.

A MÁV Rt. M41 2143 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Székesfehérvár-Repülőtér állomáson, 2005. június l5-én.

Kódszám: 1838
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. M41 2143 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Székesfehérvár állomáson, 2005. június 14-én.

A MÁV Rt. M41 2143 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Székesfehérvár állomáson, 2005. június 14-én.

Kódszám: 1837
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. 6342 013-7 pályaszámú Siemens Desiro típusú motorvonata Pilisvörösvár-Szabadságligeten, 2005. május 10-én.

A MÁV Rt. 6342 013-7 pályaszámú Siemens Desiro típusú motorvonata Pilisvörösvár-Szabadságligeten, 2005. május 10-én.

Kódszám: 1836
Fotó: Kovách László

Warszawa 223 típusú sínautó Kassán

Warszawa 223 típusú sínautó Kassán

Kódszám: 1835
Motor: 4 henger, 2120 cm'
Vmax: 130 km/h P = 52 kW
Fotó: Kovách László

Az 1. ÖSEK ”Licaon” nevű,Európa legidősebb üzemképes gőzmozdonya az Angyalföldi parádén, 1996. július 14-én.

Az 1. ÖSEK ”Licaon” nevű,Európa legidősebb üzemképes gőzmozdonya az Angyalföldi parádén, 1996. július 14-én.

Kódszám: 1834
Gyártó: Gloggnitz, 1851.
Fotó: Tárnai Jenő

A MÁV Rt. BVmot 003 pályaszámú négyrészes InterCity villamos motorvonata Balatonszentgyörgy állomáson, 1998. július 17-én.

A MÁV Rt. BVmot 003 pályaszámú négyrészes InterCity villamos motorvonata Balatonszentgyörgy állomáson, 1998. július 17-én.

Kódszám: 1833
Gyártó: Ganz-Hunslet
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. M61 001 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Balatonfüreden, az utolsó menetrendszerinti vonatával, 2000. március 7-én.

A MÁV Rt. M61 001 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Balatonfüreden, az utolsó menetrendszerinti vonatával, 2000. március 7-én.

Kódszám: 1832
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Sverige
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A Svéd TAGAB cég TMY 106 (ex-DSB MY 1108) pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Odenseben, 2004. augusztus 15-én.

A Svéd TAGAB cég TMY 106 (ex-DSB MY 1108) pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Odenseben, 2004. augusztus 15-én.

Kódszám: 1831
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige Co'Co'
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M61 002 és M61 004 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonyai Budapest Déli-pályaudvaron, 1996. május 10-én.

A MÁV Rt. M61 002 és M61 004 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonyai Budapest Déli-pályaudvaron, 1996. május 10-én.

Kódszám: 1830
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Sverige
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Reményi Gyula

A MÁV M61 006 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Keszthelyen 2000-ben.

A MÁV M61 006 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Keszthelyen 2000-ben.

Kódszám: 1829
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Sverige
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A Svéd Államvasutak T41.200 és T41.204 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonyai Odenseben, 2004. augusztus 15-én.

A Svéd Államvasutak T41.200 és T41.204 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonyai Odenseben, 2004. augusztus 15-én.

Kódszám: 1828
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Sverige P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M61 019 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya vontat egy olasz Pendolinot Budapest-Angyalföldön, 1996. július 13-án.

A MÁV Rt. M61 019 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya vontat egy olasz Pendolinot Budapest-Angyalföldön, 1996. július 13-án.

Kódszám: 1827
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Sverige
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A SNCB / NMBS 5515 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Rivage állomáson, 2003. június ll-én.

A SNCB / NMBS 5515 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Rivage állomáson, 2003. június ll-én.

Kódszám: 1826
Gyártó: BN / ACEC / SEMG, 1961
Co'Co' Vmax = 120 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. M61 004 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya, 1998. nyarán.

A MÁV Rt. M61 004 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya, 1998. nyarán.

Kódszám: 1825
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Sverige
Co' Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A DSB MY 1135 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Odenseben, 2004. augusztus 15-én.

A DSB MY 1135 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Odenseben, 2004. augusztus 15-én.

Kódszám: 1824
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Sverige Co'Co'
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M61 020 pályaszámú NOHAB-GM díze1villamos mozdonya Tapolcán, 2000. márciusában.

A MÁV Rt. M61 020 pályaszámú NOHAB-GM díze1villamos mozdonya Tapolcán, 2000. márciusában.

Kódszám: 1823
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Sverige
Co' Co' Vmax = 105 km!h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A DSB MY 1101, CFL 1604, MÁV 2761017, PFT 202.020 (ex-CFL 1602) és NSB Di3.616 mozdonyok a NOHAB találkozón Odenseben,2004. augusztus 14-én.

A DSB MY 1101, CFL 1604, MÁV 2761017, PFT 202.020 (ex-CFL 1602) és NSB Di3.616 mozdonyok a NOHAB találkozón Odenseben,2004. augusztus 14-én.

Kódszám: 1822
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV M61 004 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Piliscsabán, 1998. december 31-én.

A MÁV M61 004 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Piliscsabán, 1998. december 31-én.

Kódszám: 1821
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A MAY Kt. Abl un pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Révfülöpön, 2003. július 12-én.

A MAY Kt. Abl un pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Révfülöpön, 2003. július 12-én.

Kódszám: 1820
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Sverige
Co'Co' Vmax = 120 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

Az egykori Csehszlovák Államvasutak (CSD) 486 007 pályaszámú gőzmozdonya Pozsonyban 2003. szeptember 6-án.

Az egykori Csehszlovák Államvasutak (CSD) 486 007 pályaszámú gőzmozdonya Pozsonyban 2003. szeptember 6-án.

Kódszám: 1819
Gyártó: CKD Praha, 1933
P = 1693 kW Vmax = 110 km/h
Fotó: Kovách László

A Cseh Vasutak (CD) 498,104 pályaszámú ”Albatrosz” gőzmozdonya Győrben.

A Cseh Vasutak (CD) 498,104 pályaszámú ”Albatrosz” gőzmozdonya Győrben.

Kódszám: 1818
Gyártó: Skoda Plzen, 1955.
Vmax = 162 km/h
Fotó: Fábián László

A MÁV 424,247 és a 424,005 pályaszámú gőzmozdonyai az Istvántelki Főműhelyben, 2004. április 14-én.

A MÁV 424,247 és a 424,005 pályaszámú gőzmozdonyai az Istvántelki Főműhelyben, 2004. április 14-én.

Kódszám: 1817
Fotó: Zika Balázs

A Szíriai Hedjaz Vasút (CPH) 130-755 pályaszámú gőzmozdonya indulás előtt Damaszkusz főpályaudvarán, 2001. május 4-én.

A Szíriai Hedjaz Vasút (CPH) 130-755 pályaszámú gőzmozdonya indulás előtt Damaszkusz főpályaudvarán, 2001. május 4-én.

Kódszám: 1816
Gyártó: SLM, 1894.
Nyomtáv: 1050 mm
Fotó: Reményi Gyula

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1815
Az Mk45 2003 pályaszámú dizelmozdony vonattal.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1814
A 49O,056 pályaszámú gőzmozdony
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1813
Nosztalgiavonat
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1812
Nosztalgiavonat a 490,056 pályaszárnú gőzmozdonnyal
Fotó: Kovách László

A Nagybörzsönyi Erdei Kisvasút kht. 3739 pályaszámú CSO-es mozdonya Kisirtáspusztán.

A Nagybörzsönyi Erdei Kisvasút kht. 3739 pályaszámú CSO-es mozdonya Kisirtáspusztán.

Kódszám: 1811
Kisvasúti nap: október 1. szombatja
Fotó: Tusnádi Csaba Károly

Szilvásváradi Állami Erdei Vasút 394 057 pályaszámú ”Szilvi” nevű gőzmozdonya SzalajkaFátyol-vízesés állomáson, 2000 október 14-én.

Szilvásváradi Állami Erdei Vasút 394 057 pályaszámú ”Szilvi” nevű gőzmozdonya SzalajkaFátyol-vízesés állomáson, 2000 október 14-én.

Kódszám: 1810
Kisvasúti nap: október 2. szombatja
Fotó: Tusnádi Csaba Károly

A Gemenci Állami Erdei Vasút 490,2003 pályaszámú Rezét nevű gőzmozdonya, 2003 októberében.

A Gemenci Állami Erdei Vasút 490,2003 pályaszámú Rezét nevű gőzmozdonya, 2003 októberében.

Kódszám: 1809
Kisvasúti nap: szeptember 3. szombatja
Fotó: Schulek Tibor

A Pálházai Állami Erdei Vasút C50-es mozdonya vonattal.

A Pálházai Állami Erdei Vasút C50-es mozdonya vonattal.

Kódszám: 1808
Kisvasúti nap: augusztus 3. szombatja
Fotó: Joó Ferenc

A Kemencei Erdei Múzeumvasút G414,0001 pályaszámú teherkocsija 2004. nyarán, mely előzőleg a Szigetvári GV-n közlekedett.

A Kemencei Erdei Múzeumvasút G414,0001 pályaszámú teherkocsija 2004. nyarán, mely előzőleg a Szigetvári GV-n közlekedett.

Kódszám: 1807
Kisvasúti nap: július 4. szombatja
Fotó: Chikán Gábor

A Debreceni Zsuzsi Erdei Kisvasút Mk 48 2006 pályaszámú mozdonya.

A Debreceni Zsuzsi Erdei Kisvasút Mk 48 2006 pályaszámú mozdonya.

Kódszám: 1806
Kisvasúti nap: április 4. szombatja
Fotó: Joó Ferenc

A Királyréti Állami Erdei Vasút Mk48 2031 pályaszámú dízelmozdonya Kismaroson, 2004. szeptemberében.

A Királyréti Állami Erdei Vasút Mk48 2031 pályaszámú dízelmozdonya Kismaroson, 2004. szeptemberében.

Kódszám: 1805
Kisvasúti nap: május 1. szombatja
Fotó: Lugosi Albert

A Mesztegnyői Erdei Vasút E04048 pályaszámú C50-es mozdonya

A Mesztegnyői Erdei Vasút E04048 pályaszámú C50-es mozdonya

Kódszám: 1804
Kisvasúti nap: április utolsó szombatja
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút Mk45 2003 pályaszámú dízelmozdonya.

A MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút Mk45 2003 pályaszámú dízelmozdonya.

Kódszám: 1803
Kisvasúti nap: április 2. szombatja
Fotó: Kovách László

A Kaszói Erdei Vasút

A Kaszói Erdei Vasút

Kódszám: 1802
Karácsony nevű gőzöse 1999. májusában.
Kisvasúti nap: május 3. szombatja
Fotó: Sándor János

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút 447,401 pályaszámú gőzmozdonya különvonattal 2004.január 30-án.

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút 447,401 pályaszámú gőzmozdonya különvonattal 2004.január 30-án.

Kódszám: 1801
Kisvasúti nap: május 2. szombatja.
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút 490,056 pályaszámú gőzmozdonya Szépjuhászné állomás után.

A MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút 490,056 pályaszámú gőzmozdonya Szépjuhászné állomás után.

Kódszám: 1800
Kisvasúti nap: április 2. szombaija
Fotó: Kovách László

A MÁV 376,589 pályaszámú gőzmozdonya kiállítva Budakeszin, 2003. decemberében.

A MÁV 376,589 pályaszámú gőzmozdonya kiállítva Budakeszin, 2003. decemberében.

Kódszám: 1799
Gyártó: MÁV Gépgyár, 1924.
Fotó: Kovách László

A 8-as pályaszámú 1000 mm-es nyomtávú gőzmozdony a Borsodnádasdi Lemezgyárban 1992 áprilisában.

A 8-as pályaszámú 1000 mm-es nyomtávú gőzmozdony a Borsodnádasdi Lemezgyárban 1992 áprilisában.

Kódszám: 1798
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV 370,006 pályaszámú (1911-ig MÁV Va osztály 5056) telítettgőzű kompaund gépezetű szerkocsis mellékvonali gőzmozdonya Nagymányokon, 1984-ben.

A MÁV 370,006 pályaszámú (1911-ig MÁV Va osztály 5056) telítettgőzű kompaund gépezetű szerkocsis mellékvonali gőzmozdonya Nagymányokon, 1984-ben.

Kódszám: 1797
1945 januártól 1949 novemberig Németorzság keleti felében teljesített szolgálatot. 1960 novemberében átadták a Mecseki Szénbányák Vállalat nagymányoki üzemének. 1986-tól kiállítva a Közlekedési Múzeum paksi kiállításán.
Gyártó: MÁV Gépgyár, Budapest, 1901.
Fotó: Tasnádi Tamás

A ZSR 422 0108, a MÁV 22,034 és a eSD 313.432 pályaszámú gőzmozdonyai a zólyomi parádén, 2004 szeptember ll-én.

A ZSR 422 0108, a MÁV 22,034 és a eSD 313.432 pályaszámú gőzmozdonyai a zólyomi parádén, 2004 szeptember ll-én.

Kódszám: 1796
Fotó: Kovách László

A MÁV 424,247 pályaszámú gőzmozdonya tehervonatot továbbít Salgótarján és Hatvan között, 2001 május 6-án.

A MÁV 424,247 pályaszámú gőzmozdonya tehervonatot továbbít Salgótarján és Hatvan között, 2001 május 6-án.

Kódszám: 1795
Gyártó: MÁVAG, Budapest, 1955.
Fotó: Németh Andor

A MÁV Rt. Kecskeméti Kisvasút 490,053 pályaszámú ”Bugaci Kispöfögő” névre keresztelt gőzmozdonya Bugac állomáson, 2004 augusztus 7-én.

A MÁV Rt. Kecskeméti Kisvasút 490,053 pályaszámú ”Bugaci Kispöfögő” névre keresztelt gőzmozdonya Bugac állomáson, 2004 augusztus 7-én.

Kódszám: 1794
Fotó: Tusnádi Csaba Károly

A MÁV 324,540 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya a Balaton északi partján. A gőzmozdonyt 1919 augusztus 8-án elhurcolták, 1945-ig a pályaszáma: CFR 324,580.

A MÁV 324,540 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya a Balaton északi partján. A gőzmozdonyt 1919 augusztus 8-án elhurcolták, 1945-ig a pályaszáma: CFR 324,580.

Kódszám: 1793
1961. dec-től MÁV 324,1564 számmal közlekedett. 1991 júniustól eredeti pályaszámával nosztalgia mozdonnyá alakították.
Gyártó: MÁV Gépgyár, Budapest, 1915.
Fotó: Németh Andor

Az egykori Déli Vasút 109 109 pályaszámú (ex MÁV 302,610) gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténi Parkban, 2000. júliusában.

Az egykori Déli Vasút 109 109 pályaszámú (ex MÁV 302,610) gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténi Parkban, 2000. júliusában.

Kódszám: 1792
Gyártó: Floridsdorf
Fotó: Kovách László

A MÁV 424,287 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya egy korabeli négy tengelyes gyorsvonati kocsikból összeállított vonattal indul Kisterenye állomásról, 2002 szeptember l-én.

A MÁV 424,287 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya egy korabeli négy tengelyes gyorsvonati kocsikból összeállított vonattal indul Kisterenye állomásról, 2002 szeptember l-én.

Kódszám: 1791
Gyártó: MÁVAG, Budapest, 1956.
Fotó: Németh Andor

A MÁV 22,034 pályaszámú gőzmozdonya a zólyomi fűtólláz előtt, 2003. szeptember 13-án.

A MÁV 22,034 pályaszámú gőzmozdonya a zólyomi fűtólláz előtt, 2003. szeptember 13-án.

Kódszám: 1790
1957 augusztus 1-től 275 034 pályaszámmal működött. 1985-től teljesít nosztalgia üzemet.
Gyártó: MÁVAG, Budapest, 1929.
Fotó: Zika Balázs

A MÁV 424,009 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya a Nyugati pályaudvaron. 1945-től 1950 júniusáig Ausztriában közlekedett. 1986 óta nosztalgia üzemi mozdony.

A MÁV 424,009 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya a Nyugati pályaudvaron. 1945-től 1950 júniusáig Ausztriában közlekedett. 1986 óta nosztalgia üzemi mozdony.

Kódszám: 1789
Gyártó: MÁVAG, Budapest, 1924.
Fotó: Zika Balázs

A Lillafüredi Állami Erdei Vasutak 447,401 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Közép-Garadnán, 2004. január 31-én.

A Lillafüredi Állami Erdei Vasutak 447,401 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Közép-Garadnán, 2004. január 31-én.

Kódszám: 1788
Nyomtáv: 760 mm
Fotó: Kovách László

A MÁV 269 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya a ”100 éves” vonattal Dorog és Almásfüzítő között, 2001. május l-én.

A MÁV 269 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya a ”100 éves” vonattal Dorog és Almásfüzítő között, 2001. május l-én.

Kódszám: 1787
Eredetileg 69 pályaszámmal a Magyar Keleti Vásút részére készült. l876-tól MÁV 269, majd 1911-től MÁV 335,095 pályaszámmal közlekedett, selejtezése után Hatvanban volt kiállítva. 1985 óta nosztalgia üzemi mozdony.
Gyártó: G. Sigl Bécsújhely
Fotó: Németh Andor

A MÁV Rt. V63 011 páIyaszámú villamosmozdonya Balatonszentgyörgyön, 2003. augusztus 15-én.

A MÁV Rt. V63 011 páIyaszámú villamosmozdonya Balatonszentgyörgyön, 2003. augusztus 15-én.

Kódszám: 1786
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Zika Balázs

Budapest<BR>Nyugati pályaudvar

Budapest
Nyugati pályaudvar

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1785
Tervezte: August De Serres,Bemardt Győző
Épült: 1874-1877
Fotó: Kovách László

A MÁV 22 034 szertartályos gőzmozdonya (mögötte a MÁV 424 287 nosztalgia gőzmozdony), Esztergomban, 1987. nyarán.

A MÁV 22 034 szertartályos gőzmozdonya (mögötte a MÁV 424 287 nosztalgia gőzmozdony), Esztergomban, 1987. nyarán.

Kódszám: 1784
1957. augusztus 1-től 275 034 pályaszámmal teljesített szolgálatot. 1985 óta nosztalgia gőzmozdonyként üzemel.
Gyártó: MÁVAG, Budapest, 1929. és MÁVAG, Budapest, 1956.
Fotó: Tasnádi Tamás

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) nagysebességű, kétáramnemű TGV szerelvényei Marseille főpályaudvarán, 2000. július 15-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) nagysebességű, kétáramnemű TGV szerelvényei Marseille főpályaudvarán, 2000. július 15-én.

Kódszám: 1783
Gyártó: GEC-Alsthom
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV Rt. Bzmot típusú háromrészes motorvonata Somogyvár állomáson, 2003 januárjában.

A MÁV Rt. Bzmot típusú háromrészes motorvonata Somogyvár állomáson, 2003 januárjában.

Kódszám: 1782
Gyártó: Tatra Studenka
Fotó: Sándor János

A GySEV ABmot 12 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Sopron állomáson, 1979-ben.

A GySEV ABmot 12 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Sopron állomáson, 1979-ben.

Kódszám: 1781
Gyártó: Ganz
Fotó: Nagy Imre

A MÁV 63-41 007-0 pályaszámú kétrészes motorvonata Esztergomnál, 2003. augusztus 27-én.

A MÁV 63-41 007-0 pályaszámú kétrészes motorvonata Esztergomnál, 2003. augusztus 27-én.

Kódszám: 1780
Fotó: Zika Balázs

A MÁV MDmot típusú hatrészes motorvonata a szolnoki Zagyva-hídon, 1986. április 1-én.

A MÁV MDmot típusú hatrészes motorvonata a szolnoki Zagyva-hídon, 1986. április 1-én.

Kódszám: 1779
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Nagy Imre

A MÁV 47 pályaszámú Hargita típusú dízel-mechanikus gyorsmotorvonata a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

A MÁV 47 pályaszámú Hargita típusú dízel-mechanikus gyorsmotorvonata a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

Kódszám: 1778
Gyártó: Ganz
Vmax = 120 km/h P = 331 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV BVmot 002 pályaszámú négyrészes villamos motorvonata Balatonszentgyörgy állomáson, 1998. augusztus 23-án.

A MÁV BVmot 002 pályaszámú négyrészes villamos motorvonata Balatonszentgyörgy állomáson, 1998. augusztus 23-án.

Kódszám: 1777
Gyártó: Ganz-Hunslet
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Bzmot 043 pályaszámú motorkocsija két mellékkocsival Balatonszemesen, 1981 június 17-én. 1998 október 14-től új Rába 0-10 motorral Bzmot 228 pályaszámmal üzemel.

A MÁV Bzmot 043 pályaszámú motorkocsija két mellékkocsival Balatonszemesen, 1981 június 17-én. 1998 október 14-től új Rába 0-10 motorral Bzmot 228 pályaszámmal üzemel.

Kódszám: 1776
Gyártó: Tatra Studenka
Fotó: Nagy Imre

A MÁV Rt. MDmot 3036 pályaszámú négyrészes motorvonata Békéscsaba állomáson, 2003. július 30-án.

A MÁV Rt. MDmot 3036 pályaszámú négyrészes motorvonata Békéscsaba állomáson, 2003. július 30-án.

Kódszám: 1775
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Abmot 374 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Cegléden, 1986. április l-én.

A MÁV Abmot 374 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Cegléden, 1986. április l-én.

Kódszám: 1774
A 40-04 pályaszámmal1945-1950 szeptemberig a Szovjet Hadsereg parancsnoki motorkocsijaként Ausztriában, majd Magyarországon üzemelt, az ismeretlen eredetű Ganz mellékvonali motorkocsi. 1967-ben a MÁV állagába került. 1990 február 23-tól A-166 pályaszámmal szakszolgálati jármű.
Gyártó: Ganz
Fotó: Nagy Imre

A MÁV Rt. BDV típusú Bmxt 200 pályaszámú vezérlőkocsija Dunakeszin, 1999. márciusában.

A MÁV Rt. BDV típusú Bmxt 200 pályaszámú vezérlőkocsija Dunakeszin, 1999. márciusában.

Kódszám: 1773
Gyártó: Ganz-Hunslet, 1996.
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Pilisvörösváron, 2005. február 16-án.

A MÁV Rt. 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Pilisvörösváron, 2005. február 16-án.

Kódszám: 1772
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 6312 001-8 pályaszámú felújított csuklós Bzmot ikermotorkocsija a szombathelyi járműjavítóban, 2005. január 27-én. Felújítva 2005-ben.

A MÁV Rt. 6312 001-8 pályaszámú felújított csuklós Bzmot ikermotorkocsija a szombathelyi járműjavítóban, 2005. január 27-én. Felújítva 2005-ben.

Kódszám: 1771
Vmax = 90 km/h
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. 6342 012-9 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Angyalföldön, 2004. szeptemberében.

A MÁV Rt. 6342 012-9 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Angyalföldön, 2004. szeptemberében.

Kódszám: 1770
Fotó: Joó Ferenc

KTMB Malaysiai Vasúttársaság Ganz-MÁVAG-Ikarus háromrészes sínbusza futópróba előtt Budapest-Józsefváros állomáson, 1988 június 8-án.

KTMB Malaysiai Vasúttársaság Ganz-MÁVAG-Ikarus háromrészes sínbusza futópróba előtt Budapest-Józsefváros állomáson, 1988 június 8-án.

Kódszám: 1769
Az RBC 5000 + 5004 motorkocsikból és RBT 5203 közrefogott hajtott kocsiból álló szerelvény a maláj vasút 1000 mm-es nyomtávolságú vonalain közlekedik. A KTMB 5 háromrészes és 5 ötrészes
Sínbusz - szerelvényt szerzett be a Ganz-MÁVAG gyártól 1988-1989-ben.
Fotó: Nagy Imre

A MÁV V43 1191 pályaszámú villamosmozdonya Cegléd állomáson, 1985. október 27-én.

A MÁV V43 1191 pályaszámú villamosmozdonya Cegléd állomáson, 1985. október 27-én.

Kódszám: 1768
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Nagy Imre

A GySEV M41 001 pályaszámú dízel-villamos mozdony a Sopron állomáson, 1979. október 26-án.

A GySEV M41 001 pályaszámú dízel-villamos mozdony a Sopron állomáson, 1979. október 26-án.

Kódszám: 1767
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Nagy Imre

Az ÖBB 1116 200-5 pályaszámú kétáramnemes Semmeringi Jubileumi villamosmozdonya az egykori Keleti Fűtőházban, 2004. szeptember 5-én.

Az ÖBB 1116 200-5 pályaszámú kétáramnemes Semmeringi Jubileumi villamosmozdonya az egykori Keleti Fűtőházban, 2004. szeptember 5-én.

Kódszám: 1766
Fotó: Klavora Ottó

A MÁV Rt. M44 201 pályaszámú dízel-elektromos tolatómozdonya Békéscsaba állomáson, 2004. szeptember 6-án.

A MÁV Rt. M44 201 pályaszámú dízel-elektromos tolatómozdonya Békéscsaba állomáson, 2004. szeptember 6-án.

Kódszám: 1765
Fotó: Klavora Ottó

A Svájci Szövetségi Vasutak 11673 pályaszámú Európa legerősebb villamosmozdonya a Bellinzona-i vár alatt, 2003. augusztus 2-án.

A Svájci Szövetségi Vasutak 11673 pályaszámú Európa legerősebb villamosmozdonya a Bellinzona-i vár alatt, 2003. augusztus 2-án.

Kódszám: 1764
Gyártó: SLM / BBC / SAAS, 1975-80
P = 7850 kW Vmax = 140 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV Rt. V43 1277 pályaszámú villamosmozdonya Mosonszentmiklóson, 2004. augusztus 15-én.

A MÁV Rt. V43 1277 pályaszámú villamosmozdonya Mosonszentmiklóson, 2004. augusztus 15-én.

Kódszám: 1763
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest
Fotó: Tilai Norbert

Királyréti Állami Erdei Vasút Mk48 2031 pályaszámú dízelmozdonya Hártó-kút megállohelyen, 2004.

Királyréti Állami Erdei Vasút Mk48 2031 pályaszámú dízelmozdonya Hártó-kút megállohelyen, 2004.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1762
Fotó: Lugosi Albert

A MÁV 47 pályaszámú Hargita típusú dízel-mechanikus gyorsmotorvonata a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

A MÁV 47 pályaszámú Hargita típusú dízel-mechanikus gyorsmotorvonata a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

Kódszám: 1761
Gyártó: Ganz
Vmax = 120 km/h P = 331 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Mesztegnyői Erdei Vasút E04048 pályaszámú C50 típusú mozdony a 2002. május l-én, a kisvasúti napon.

A Mesztegnyői Erdei Vasút E04048 pályaszámú C50 típusú mozdony a 2002. május l-én, a kisvasúti napon.

Kódszám: 1760
Fotó: ifj. Kovách László

A Széchenyi Múzeumvasút ”Kastély” állomásán létesített keskenynyomközü vasúti skanzen OKÜ 10 (Gyártó: Sigl, 1870) 1000 mm-es és a 490.057 psz-ú  (Gyártó: MÁVAG, 1950) 760 mm-es szertartályos gőzmozdonyai. Nagycenk 2003. október

A Széchenyi Múzeumvasút ”Kastély” állomásán létesített keskenynyomközü vasúti skanzen OKÜ 10 (Gyártó: Sigl, 1870) 1000 mm-es és a 490.057 psz-ú (Gyártó: MÁVAG, 1950) 760 mm-es szertartályos gőzmozdonyai. Nagycenk 2003. október

Kódszám: 1759
Fotó: Kovách László

A Zsuzsi Erdei Vasút Mk48 2006 pályaszámú dízelmozdony a PFT vonattal Erdészlak állomáson, 2004. május 19-én.

A Zsuzsi Erdei Vasút Mk48 2006 pályaszámú dízelmozdony a PFT vonattal Erdészlak állomáson, 2004. május 19-én.

Kódszám: 1758
Fotó: Hoványi Péter

Lillafüredi Állami Erdei Vasutak 447,401 pályaszámú gözmozdonya különvonattal 2004. január 30-án.

Lillafüredi Állami Erdei Vasutak 447,401 pályaszámú gözmozdonya különvonattal 2004. január 30-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1757
Fotó: Kovách László

A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban

ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat
ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat

Siemens Taurus
Siemens Taurus

Borzsavölgyi kisvasút
Borzsavölgyi kisvasút

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban
Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban

A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen
A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen

5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál
5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál

Barkas B1000 és IFA W50 L/A
Barkas B1000 és IFA W50 L/A

Siemens Combino Supra Budapest NF 12B
Siemens Combino Supra Budapest NF 12B

Ferrari 308 GTB (1976)
Ferrari 308 GTB (1976)

6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson
6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson

ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben
ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben

Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija
Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya
Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya

Trabant P50
Trabant P50

MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya
MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya

A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban
A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban

Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán
Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya
A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya

A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben
A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...
Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...

Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban
Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban

Chrysler Sedan 1942
Chrysler Sedan 1942

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya
A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya

SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye
SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Barkas
Barkas

DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán
DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón
Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya
A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya

Wartburg 311
Wartburg 311

Budapest,Királyi Palota
Budapest,Királyi Palota

Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban
Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban

Rovás memória
Rovás memória

© Top Card Kiadó, 2003.
Minden jog fenntartva.