Főoldal

Aktualitások


Képeslapok

Naptárak

Kártyák

Memóriajátékok

Filatélia


Más jellegű kiadványok

Pólók

Könyvek

Megrendelés, árak
 
 
 

Magyar nagyvasúti motorvonatok képeslapjainak katalógusa

A MÁV-START Zrt. Bombardier Talent és Stadler Flirt motorvonatai a Déli pályaudvaron, 2008. január 1-én.

A MÁV-START Zrt. Bombardier Talent és Stadler Flirt motorvonatai a Déli pályaudvaron, 2008. január 1-én.

Kódszám: 3978
Fotó: Zika Balázs

A MÁV-Start Zrt. 426 027 pályaszámú Siemens Desiro típusú dízel-villamos motorvonata a pilisvörösvári viadukton 2015. szeptember 29-én.

A MÁV-Start Zrt. 426 027 pályaszámú Siemens Desiro típusú dízel-villamos motorvonata a pilisvörösvári viadukton 2015. szeptember 29-én.

Kódszám: 3975
Fotó: Kovách László

A MÁV Zrt. 426 018 pályaszámú Siemens Desiro típusú dízelvillamos motorvonata kapcsoltan Pilisvörösvár-Szabadságliget megállóhelyen 2015. szeptember 29-én.

A MÁV Zrt. 426 018 pályaszámú Siemens Desiro típusú dízelvillamos motorvonata kapcsoltan Pilisvörösvár-Szabadságliget megállóhelyen 2015. szeptember 29-én.

Kódszám: 3892
(3879)
Fotó: Kovách László

A MÁV V60 003, V40 016, M46 2001 pályaszámú mozdonyai és a Hargita motorvonat a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2013. március 15-én.

A MÁV V60 003, V40 016, M46 2001 pályaszámú mozdonyai és a Hargita motorvonat a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2013. március 15-én.

Kódszám: 3848
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV-START Zrt. 5341 046-1 pályaszámú Stadler FLIRT motorvonata Budapest, Kőbánya-Felső állomáson, 2015. május 4-én.

A MÁV-START Zrt. 5341 046-1 pályaszámú Stadler FLIRT motorvonata Budapest, Kőbánya-Felső állomáson, 2015. május 4-én.

Kódszám: 3842
Fotó: Kovách László

A MÁV ZRt. 6342 019-4 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Szécsényben, 2009. május 1-jén.

A MÁV ZRt. 6342 019-4 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Szécsényben, 2009. május 1-jén.

Kódszám: 3841
Fotó: Almási Zoltán

A MÁV-START Zrt. 415 095 pályaszámú Stadler FLIRT típusú négyrészes villamos motorvonata Budapest Kelenföld pályaudvaron, 2015. augusztus 10-én.

A MÁV-START Zrt. 415 095 pályaszámú Stadler FLIRT típusú négyrészes villamos motorvonata Budapest Kelenföld pályaudvaron, 2015. augusztus 10-én.

Kódszám: 3836
Gyártó: Stadler Rail, 2014.
Vmax = 160 km/h P = 2000 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV-START Zrt. 415 079 pályaszámú Stadler FLIRT villamos motorvonata Kőbánya-Kispesten, 2015-ben.

A MÁV-START Zrt. 415 079 pályaszámú Stadler FLIRT villamos motorvonata Kőbánya-Kispesten, 2015-ben.

Kódszám: 3809
Vmax = 160 km/h P = 2600 kW
Fotó: Fábián Gergely

A MÁV-START Zrt. Stadler FLIRT típusú villamos motorvonatai Budapest-Déli pályaudvaron, 2014. július 5-én.

A MÁV-START Zrt. Stadler FLIRT típusú villamos motorvonatai Budapest-Déli pályaudvaron, 2014. július 5-én.

Kódszám: 3781
Vmax = 160 km/h P = 2000 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV ZRt. Siemens Desiro motorvonatai Esztergomban, 2008. augusztus 25-én.

A MÁV ZRt. Siemens Desiro motorvonatai Esztergomban, 2008. augusztus 25-én.

Kódszám: 3710
Fotó: Zika Balázs

A MÁV-START Zrt. 5342 010 pályaszámú Talent típusú villamos motorvonata Budapest Déli pályaudvaron, 2009. január 1-én.

A MÁV-START Zrt. 5342 010 pályaszámú Talent típusú villamos motorvonata Budapest Déli pályaudvaron, 2009. január 1-én.

Kódszám: 3703
Gyártó: Bombardier, 2006.
Vmax = 140 km/h P = 1520 kW
Fotó: Zika Balázs

A MÁV-START Zrt. 63-41 013-8 pályaszámú dízel motorvonata Kecskeméten, 2012. május 13-án.

A MÁV-START Zrt. 63-41 013-8 pályaszámú dízel motorvonata Kecskeméten, 2012. május 13-án.

Kódszám: 3568
Gyártó: Mityisinszkij M. Z.
Vmax = 100 km/h P = 730 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Aamot 23 pályaszámú Árpád típusú és nevű dízel motorkocsija a Pozsonyi vasúti parádén 2011. június 25-én. Eredetileg ”Tas” néven futott, 1987-ben lett felújítva, ekkor kapta az Árpád nevet.

A MÁV Aamot 23 pályaszámú Árpád típusú és nevű dízel motorkocsija a Pozsonyi vasúti parádén 2011. június 25-én. Eredetileg ”Tas” néven futott, 1987-ben lett felújítva, ekkor kapta az Árpád nevet.

Kódszám: 3489
Gyártó: Ganz, 1935.
Vmax = 110 km/h P = 202 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Zrt. Bzmot 232 pályaszámú dízel motorvonata Somogyvár után, 2008. április 14-én.

A MÁV Zrt. Bzmot 232 pályaszámú dízel motorvonata Somogyvár után, 2008. április 14-én.

Kódszám: 3487
Fotó: Sándor János

A MÁV Zrt. MDmot 3028 pályaszámú dízel-hidraulikus hatrészes mellékvonali motorvonata Tiszafüred Tisza hídján, 2007. március 31-én.

A MÁV Zrt. MDmot 3028 pályaszámú dízel-hidraulikus hatrészes mellékvonali motorvonata Tiszafüred Tisza hídján, 2007. március 31-én.

Kódszám: 3486
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest, 1972.
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV ZRt. Siemens Desiro motorvonatai Pilisvörösvárott, 2009 januárjában.

A MÁV ZRt. Siemens Desiro motorvonatai Pilisvörösvárott, 2009 januárjában.

Kódszám: 3484
Fotó: Kovách László

A MÁV-START ZRt. 5341 018-9 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Szőnynél, 2010. június 5-én.

A MÁV-START ZRt. 5341 018-9 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Szőnynél, 2010. június 5-én.

Kódszám: 3410
Fotó: Rizsavi Tamás

A MÁV ZRt. BCmot 397 pályaszámú motorkocsija a Becskei alagútnál 2007. május 12-én.

A MÁV ZRt. BCmot 397 pályaszámú motorkocsija a Becskei alagútnál 2007. május 12-én.

Kódszám: 3409
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV ZRt. 6342 021-0 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Balatonkenesén, 2009. július 30-án.

A MÁV ZRt. 6342 021-0 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Balatonkenesén, 2009. július 30-án.

Kódszám: 3407
Fotó: Rizsavi Tamás

A MÁV-START ZRt. 5341 053-7 pályaszámú Stadler Flirt villamos motorvonata Veszprém állomáson, 2010. február 13-án.

A MÁV-START ZRt. 5341 053-7 pályaszámú Stadler Flirt villamos motorvonata Veszprém állomáson, 2010. február 13-án.

Kódszám: 3402
Fotó: ifj. Kovách László

Szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum <BR> BCmot 422 pályaszámú Ganz-Jendrassik motorvonat 2009. április 14-én.

Szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum
BCmot 422 pályaszámú Ganz-Jendrassik motorvonat 2009. április 14-én.

Kódszám: 3397
Fotó: Kovách László

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 001-4 pályaszámú motorvonata és MÁV Hajdú Kft. 4062 016-0 pályaszámú dízelmozdonya, 2007. május 20-án.

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 001-4 pályaszámú motorvonata és MÁV Hajdú Kft. 4062 016-0 pályaszámú dízelmozdonya, 2007. május 20-án.

Kódszám: 3396
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV Zrt. 6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatai Esztergom állomáson, 2008. augusztus 25-én.

A MÁV Zrt. 6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatai Esztergom állomáson, 2008. augusztus 25-én.

Kódszám: 3395
Fotó: Zika Balázs

A MÁV-START Zrt. 5341 001-5  pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál, 2008. szeptember 4-én.

A MÁV-START Zrt. 5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál, 2008. szeptember 4-én.

Kódszám: 3394
Fotó: Zika Balázs

A MÁV ZRt. Bzmot típusú 180 pályaszámú motorvonata a Celldömölki Fűtőház előtt, 2007.08.21-én.

A MÁV ZRt. Bzmot típusú 180 pályaszámú motorvonata a Celldömölki Fűtőház előtt, 2007.08.21-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3238
Gyártó: Tatra Studenka
Fotó: Sándor János

A MÁV ZRt. 63-41007-0 pályaszámú motorvonata Piliscsabán, 2005. február 16-án.

A MÁV ZRt. 63-41007-0 pályaszámú motorvonata Piliscsabán, 2005. február 16-án.

Kódszám: 3233
Fotó: Kovách László

A MÁV-START Zrt. 5341011-4 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Mosonmagyaróváron 2007. augusztus 21-én.

A MÁV-START Zrt. 5341011-4 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Mosonmagyaróváron 2007. augusztus 21-én.

Kódszám: 3228
Fotó: Tilai Norbert

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 005-5 pályaszámú motorvonata Bruck an der Leitha, 2007. augusztus 23-án.

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 005-5 pályaszámú motorvonata Bruck an der Leitha, 2007. augusztus 23-án.

Kódszám: 3226
Fotó: Tilai Norbert

A GySEV Bamot 701 pályaszámú Rába-Balaton típusú motorkocsija a Vasúttörténeti Parkban, 2006. április l-én.

A GySEV Bamot 701 pályaszámú Rába-Balaton típusú motorkocsija a Vasúttörténeti Parkban, 2006. április l-én.

Kódszám: 3223
Ebből a típusból a Rába gyár 2 db-ot gyártott 1959és 1961 között.
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV ZRt. BVmot 001 pályaszámú villamos motorvonata a Déli pályaudvaron, 2005. december 30-án.

A MÁV ZRt. BVmot 001 pályaszámú villamos motorvonata a Déli pályaudvaron, 2005. december 30-án.

Kódszám: 3222
Gyártó: Ganz-Hunslet
Fotó: Zika Balazs

A MÁV Zrt. 6342003-8 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Rákos állomáson, 2008. november 19-én.

A MÁV Zrt. 6342003-8 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Rákos állomáson, 2008. november 19-én.

Kódszám: 3221
Fotó: Kovács László

A MÁV Zrt. 6342 019-4 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Rákos állomáson, 2008. április 24-én.

A MÁV Zrt. 6342 019-4 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Rákos állomáson, 2008. április 24-én.

Kódszám: 3188
Fotó: Kovách László

A MÁV BZmot 181 , BCmot 390 és M32 2040 típusú mellékvonali motorvonatai Balassagyarmaton, 2007. május 12-én.

A MÁV BZmot 181 , BCmot 390 és M32 2040 típusú mellékvonali motorvonatai Balassagyarmaton, 2007. május 12-én.

Kódszám: 3185
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 008-9 pályaszámú motorvonata, 2007. június 10-én.

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 008-9 pályaszámú motorvonata, 2007. június 10-én.

Kódszám: 3183
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV-START Zrt. 5341 010-6 pályaszámú Stadler villamos motorvonata 2007. szeptember 30-án.

A MÁV-START Zrt. 5341 010-6 pályaszámú Stadler villamos motorvonata 2007. szeptember 30-án.

Kódszám: 3166
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV Bzmot 131 pályaszámú motorkocsija Battonya állomáson, 1997. június 10-én.

A MÁV Bzmot 131 pályaszámú motorkocsija Battonya állomáson, 1997. június 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3129
Fotó: Kovách László

A MÁV Bbmot 639 pályaszámú motorkocsija Szarvason, 1985. szeptember 22-én.

A MÁV Bbmot 639 pályaszámú motorkocsija Szarvason, 1985. szeptember 22-én.

Kódszám: 3030
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Nagy Imre

A MÁV Abmot motorkocsikból álló szerelvénye, az élen a 392 pályaszámú motorkocsi, Zalabér és Batyk között, 1986. április 9-én.

A MÁV Abmot motorkocsikból álló szerelvénye, az élen a 392 pályaszámú motorkocsi, Zalabér és Batyk között, 1986. április 9-én.

Kódszám: 3025
Gyártó: Ganz
Fotó: Nagy Imre

A MÁV Zrt. 6342 006-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Lábatlanban, 2006. augusztus 16-án.

A MÁV Zrt. 6342 006-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Lábatlanban, 2006. augusztus 16-án.

Kódszám: 1990
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. MDmot 3034 pályaszámú motorvonata Szegeden, 2003. június 23-án.

A MÁV Rt. MDmot 3034 pályaszámú motorvonata Szegeden, 2003. június 23-án.

Kódszám: 1959
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Bzmot típusú háromrészes motorvonata Balatonkenese közelében, 2001. július 26-án.

A MÁV Rt. Bzmot típusú háromrészes motorvonata Balatonkenese közelében, 2001. július 26-án.

Kódszám: 1957
Gyártó: Tatra Studenka
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Bzmot típusú 234 pályaszámú négyrészes motorvonata az egri vár alatt, 2006. április 30-án.

A MÁV Rt. Bzmot típusú 234 pályaszámú négyrészes motorvonata az egri vár alatt, 2006. április 30-án.

Kódszám: 1954
Gyártó: Tatra Studenka
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV Rt. 6342 008-7 és 6342 005-3 pályaszámú  Siemens Desiro motorvonatai Piliscsabán, 2005. február 16-án.

A MÁV Rt. 6342 008-7 és 6342 005-3 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatai Piliscsabán, 2005. február 16-án.

Kódszám: 1952
Fotó: Kovách László

A MÁV Zrt. Talent típusú motorvonata 2006-ban.

A MÁV Zrt. Talent típusú motorvonata 2006-ban.

Kódszám: 1948
Fotó: Németh Andor

A MÁV Rt. Bzmot 407 pályaszámú Interpici dízel-hidraulikus motorvonatai és a 63-41 037-7 pályaszámú motorvonata Békéscsaba pályaudvaron, 2005. október 17-én.

A MÁV Rt. Bzmot 407 pályaszámú Interpici dízel-hidraulikus motorvonatai és a 63-41 037-7 pályaszámú motorvonata Békéscsaba pályaudvaron, 2005. október 17-én.

Kódszám: 1947
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 6342 002-0 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata kapcsoltan Solymáron, 2003. szeptember 26-án.

A MÁV Rt. 6342 002-0 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata kapcsoltan Solymáron, 2003. szeptember 26-án.

Kódszám: 1905
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. Bmxt 004, M62 001 és BDVmot 008 pályaszámú vonatai Rákospalota-Újpest állomáson, 2005. augusztus 17-én.

A MÁV Rt. Bmxt 004, M62 001 és BDVmot 008 pályaszámú vonatai Rákospalota-Újpest állomáson, 2005. augusztus 17-én.

Kódszám: 1904
Fotó: Zika Balázs

A MÁV ZRt. 6312001-8 pályaszámú felújítottcsuklós Bzmot ikermotorkocsija Beled állomáson, 2006. január 23-.án. Felújítva 2005-ben.

A MÁV ZRt. 6312001-8 pályaszámú felújítottcsuklós Bzmot ikermotorkocsija Beled állomáson, 2006. január 23-.án. Felújítva 2005-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1897
Vmax = 90 km/h , P = 257 kW
Fotó: Zika Balázs

Budapest<BR>A MÁV ZRt. Bzmot típusú motorvonata Siklós és Villány között.

Budapest
A MÁV ZRt. Bzmot típusú motorvonata Siklós és Villány között.

Kódszám: 1896
Fotó: Somogyi-Tóth Dániel

Budapest<BR>Déli pályaudvar

Budapest
Déli pályaudvar

Kódszám: 1893
Fotó: Somogyi-Tóth Dániel

A MÁV Rt. 6342004-6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Pázmáneumnál, 2005. február 16-án.

A MÁV Rt. 6342004-6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Pázmáneumnál, 2005. február 16-án.

Kódszám: 1888
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Bzmot 185 pályaszámú motorkocsija Kaposvár állomáson, 2002. őszén.

A MÁV Rt. Bzmot 185 pályaszámú motorkocsija Kaposvár állomáson, 2002. őszén.

Kódszám: 1879
Fotó: Sándor jános

A MÁV Rt 6342 004-6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Solymár-Üröm állomáson, 2003. szeptember 28-án.

A MÁV Rt 6342 004-6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Solymár-Üröm állomáson, 2003. szeptember 28-án.

Kódszám: 1876
Foto: Zika Balázs

A GySEV ABmot 15 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Vönöck állomáson, 1978. október 21-én.

A GySEV ABmot 15 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Vönöck állomáson, 1978. október 21-én.

Kódszám: 1870
Gyártó: Ganz
Fotó: Nagy Imre

A GySEV Rt. 5047 501-1 pályaszámú dízel-hidraulikus erőátviteli motorkocsija Sopron állomáson, 2005. június 23-án.

A GySEV Rt. 5047 501-1 pályaszámú dízel-hidraulikus erőátviteli motorkocsija Sopron állomáson, 2005. június 23-án.

Kódszám: 1866
Gyártó: Jenbacher Energiesystem (1996.)
p= 415 kW Vmax = 120 km/h
Fotó: Zika Balázs

A GySEV Rt. 5146-02 pályaszámú dízelhidraulikus motorkocsija Sopron állomáson, 1996. szeptember 25-én.

A GySEV Rt. 5146-02 pályaszámú dízelhidraulikus motorkocsija Sopron állomáson, 1996. szeptember 25-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1864
Gyártó: SGP 1961.
Vmax: 100 km/h P = 400 kW
Fotó: Kovách László

A GySEV Ba mot 701 pályaszámú dízelhidraulikus motorkocsija Sopronban, 1978-ban.

A GySEV Ba mot 701 pályaszámú dízelhidraulikus motorkocsija Sopronban, 1978-ban.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1863
Gyártó: Rába, Győr 1962.
P = 2x11O kW Vmax = 90 km/h
Fotó: Nagy Imre

A MÁV Rt. BDVmot 020 pályaszámú villamos motorvonata Csomádon, 2003. szeptember 4-én.

A MÁV Rt. BDVmot 020 pályaszámú villamos motorvonata Csomádon, 2003. szeptember 4-én.

Kódszám: 1849
Gyártó: Ganz-Hunslet
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. BVmot 001 pályaszámú villamos motorvonata a körvasúton, 2005. május 23-án.

A MÁV Rt. BVmot 001 pályaszámú villamos motorvonata a körvasúton, 2005. május 23-án.

Kódszám: 1846
Gyártó: Ganz-Hunslet
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. 63-41 006-2 pályaszámú motorvonata Óbudán, 2003. április 29-én.

A MÁV Rt. 63-41 006-2 pályaszámú motorvonata Óbudán, 2003. április 29-én.

Kódszám: 1844
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. Bzmot típusú 310 pályaszámú négyrészes motorvonata Magyarnándor közelében, 2005. június ll-én.

A MÁV Rt. Bzmot típusú 310 pályaszámú négyrészes motorvonata Magyarnándor közelében, 2005. június ll-én.

Kódszám: 1843
Gyártó: Tatra Studenka
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 6342001-2 pályaszámú Siemens Desiro típusú motorvonata Pilisvörösváron, 2005. február 16-án.

A MÁV Rt. 6342001-2 pályaszámú Siemens Desiro típusú motorvonata Pilisvörösváron, 2005. február 16-án.

Kódszám: 1841
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. MDmot 3007 és 3030 pályaszámú motorvonatai a Budapesti körvasúton,2005. május 24-én.

A MÁV Rt. MDmot 3007 és 3030 pályaszámú motorvonatai a Budapesti körvasúton,2005. május 24-én.

Kódszám: 1840
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. 6342 013-7 pályaszámú Siemens Desiro típusú motorvonata Pilisvörösvár-Szabadságligeten, 2005. május 10-én.

A MÁV Rt. 6342 013-7 pályaszámú Siemens Desiro típusú motorvonata Pilisvörösvár-Szabadságligeten, 2005. május 10-én.

Kódszám: 1836
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Bzmot típusú háromrészes motorvonata Somogyvár állomáson, 2003 januárjában.

A MÁV Rt. Bzmot típusú háromrészes motorvonata Somogyvár állomáson, 2003 januárjában.

Kódszám: 1782
Gyártó: Tatra Studenka
Fotó: Sándor János

A GySEV ABmot 12 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Sopron állomáson, 1979-ben.

A GySEV ABmot 12 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Sopron állomáson, 1979-ben.

Kódszám: 1781
Gyártó: Ganz
Fotó: Nagy Imre

A MÁV 63-41 007-0 pályaszámú kétrészes motorvonata Esztergomnál, 2003. augusztus 27-én.

A MÁV 63-41 007-0 pályaszámú kétrészes motorvonata Esztergomnál, 2003. augusztus 27-én.

Kódszám: 1780
Fotó: Zika Balázs

A MÁV MDmot típusú hatrészes motorvonata a szolnoki Zagyva-hídon, 1986. április 1-én.

A MÁV MDmot típusú hatrészes motorvonata a szolnoki Zagyva-hídon, 1986. április 1-én.

Kódszám: 1779
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Nagy Imre

A MÁV 47 pályaszámú Hargita típusú dízel-mechanikus gyorsmotorvonata a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

A MÁV 47 pályaszámú Hargita típusú dízel-mechanikus gyorsmotorvonata a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

Kódszám: 1778
Gyártó: Ganz
Vmax = 120 km/h P = 331 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV BVmot 002 pályaszámú négyrészes villamos motorvonata Balatonszentgyörgy állomáson, 1998. augusztus 23-án.

A MÁV BVmot 002 pályaszámú négyrészes villamos motorvonata Balatonszentgyörgy állomáson, 1998. augusztus 23-án.

Kódszám: 1777
Gyártó: Ganz-Hunslet
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Bzmot 043 pályaszámú motorkocsija két mellékkocsival Balatonszemesen, 1981 június 17-én. 1998 október 14-től új Rába 0-10 motorral Bzmot 228 pályaszámmal üzemel.

A MÁV Bzmot 043 pályaszámú motorkocsija két mellékkocsival Balatonszemesen, 1981 június 17-én. 1998 október 14-től új Rába 0-10 motorral Bzmot 228 pályaszámmal üzemel.

Kódszám: 1776
Gyártó: Tatra Studenka
Fotó: Nagy Imre

A MÁV Rt. MDmot 3036 pályaszámú négyrészes motorvonata Békéscsaba állomáson, 2003. július 30-án.

A MÁV Rt. MDmot 3036 pályaszámú négyrészes motorvonata Békéscsaba állomáson, 2003. július 30-án.

Kódszám: 1775
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Abmot 374 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Cegléden, 1986. április l-én.

A MÁV Abmot 374 pályaszámú mellékvonali motorkocsija Cegléden, 1986. április l-én.

Kódszám: 1774
A 40-04 pályaszámmal1945-1950 szeptemberig a Szovjet Hadsereg parancsnoki motorkocsijaként Ausztriában, majd Magyarországon üzemelt, az ismeretlen eredetű Ganz mellékvonali motorkocsi. 1967-ben a MÁV állagába került. 1990 február 23-tól A-166 pályaszámmal szakszolgálati jármű.
Gyártó: Ganz
Fotó: Nagy Imre

A MÁV Rt. BDV típusú Bmxt 200 pályaszámú vezérlőkocsija Dunakeszin, 1999. márciusában.

A MÁV Rt. BDV típusú Bmxt 200 pályaszámú vezérlőkocsija Dunakeszin, 1999. márciusában.

Kódszám: 1773
Gyártó: Ganz-Hunslet, 1996.
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Pilisvörösváron, 2005. február 16-án.

A MÁV Rt. 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Pilisvörösváron, 2005. február 16-án.

Kódszám: 1772
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 6312 001-8 pályaszámú felújított csuklós Bzmot ikermotorkocsija a szombathelyi járműjavítóban, 2005. január 27-én. Felújítva 2005-ben.

A MÁV Rt. 6312 001-8 pályaszámú felújított csuklós Bzmot ikermotorkocsija a szombathelyi járműjavítóban, 2005. január 27-én. Felújítva 2005-ben.

Kódszám: 1771
Vmax = 90 km/h
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. 6342 012-9 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Angyalföldön, 2004. szeptemberében.

A MÁV Rt. 6342 012-9 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Angyalföldön, 2004. szeptemberében.

Kódszám: 1770
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV 47 pályaszámú Hargita típusú dízel-mechanikus gyorsmotorvonata a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

A MÁV 47 pályaszámú Hargita típusú dízel-mechanikus gyorsmotorvonata a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

Kódszám: 1761
Gyártó: Ganz
Vmax = 120 km/h P = 331 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV 6342 001-2 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Pilisvörösvár-Szabadságligeten

A MÁV 6342 001-2 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Pilisvörösvár-Szabadságligeten

Kódszám: 1756
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV Rt 6342 006-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Piliscsabán, 2004. június 21-én.

A MÁV Rt 6342 006-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Piliscsabán, 2004. június 21-én.

Kódszám: 1751
Fotó: Kovách László

A MÁV Árpád sínautóbusza a Nógrádszakáli alagútnál, 2003. októberében.

A MÁV Árpád sínautóbusza a Nógrádszakáli alagútnál, 2003. októberében.

Kódszám: 1745
Gyártotta: Ganz, 1939.
Fotó: Schulek Tibor

A MÁV Rt. BDL 402 pályaszámú vezérlökocsija különvonattal Hatvan és Tura között 2001. szeptember 20-án.

A MÁV Rt. BDL 402 pályaszámú vezérlökocsija különvonattal Hatvan és Tura között 2001. szeptember 20-án.

Kódszám: 1740
Fotó: Németh Andor

A MÁv Rt. 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata Pilisvörösvár-Szabadságliget megállóhelyen 2003. július ll-én.

A MÁv Rt. 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata Pilisvörösvár-Szabadságliget megállóhelyen 2003. július ll-én.

Kódszám: 1738
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. 6342001-2 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Piliscsaba állomáson 2004. június 21-én.

A MÁV Rt. 6342001-2 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Piliscsaba állomáson 2004. június 21-én.

Kódszám: 1734
Fotó: Kovách László

A MÁV 6342 005 és 006 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatai Pilisvörösvár-Szabadságliget megállóhelyen 2004. június 19-én.

A MÁV 6342 005 és 006 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatai Pilisvörösvár-Szabadságliget megállóhelyen 2004. június 19-én.

Kódszám: 1719
Gyártó: Siemens
Fotó: Kovách László

A MÁV 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata Kecskemét állomáson, 2004. március 16-án.

A MÁV 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata Kecskemét állomáson, 2004. március 16-án.

Kódszám: 1718
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV Rt. 43 pályaszámú dízel-hidromechanikus motorkocsija Hatvanban, 2000. május l-én.

A MÁV Rt. 43 pályaszámú dízel-hidromechanikus motorkocsija Hatvanban, 2000. május l-én.

Kódszám: 1658
Gyártó: Rába, Győr
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. BVmot 001 pályaszámú Intercity szerelvényének a Bmxtz 001-es vezérlőkocsija Budapest, Nyugati pályaudvaron, 1997. februárjában

A MÁV Rt. BVmot 001 pályaszámú Intercity szerelvényének a Bmxtz 001-es vezérlőkocsija Budapest, Nyugati pályaudvaron, 1997. februárjában

Kódszám: 1657
Gyártó: Ganz-Hunslet, Budapest
Fotó: Kovách László

A MÁV 6342 003 és 004 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatai Pilisvörösvár állomáson, 2003. szeptember 27-én.

A MÁV 6342 003 és 004 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatai Pilisvörösvár állomáson, 2003. szeptember 27-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1633
Gyártó: Siemens
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. 63-41 004-7 pályaszámú motorvonata a pilisvörösvári viadukton, 2003. június 7-én.

A MÁV Rt. 63-41 004-7 pályaszámú motorvonata a pilisvörösvári viadukton, 2003. június 7-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1604
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV Rt 6342 002-0 pályaszámú Siemens Desiro típusú ikermotorkocsija próbajáraton Veresegyházán, 2003. szeptember 4-én.

A MÁV Rt 6342 002-0 pályaszámú Siemens Desiro típusú ikermotorkocsija próbajáraton Veresegyházán, 2003. szeptember 4-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1593
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata Piliscséven, 2003. augusztus 5-én.

A MÁV Rt. 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata Piliscséven, 2003. augusztus 5-én.

Kódszám: 1578
Gyártó: Mityisinszkij Masinosztroityelnij Závod, Moszkva
Foto: Zika Balázs

A MÁV Rt. MDmot 3025 pályaszámú dízel-hidraulikus motorvonata Szilvásváradon, 2000. július 23-án.

A MÁV Rt. MDmot 3025 pályaszámú dízel-hidraulikus motorvonata Szilvásváradon, 2000. július 23-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1576
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Vmax = 100 km/h P = 590 kW
Fotó: Klavora Ottó

A MÁV Rt. Bzmot 305 pályaszámú dízel-hidraulikus motorkocsija Vinye mellett 2003. május 18-án.

A MÁV Rt. Bzmot 305 pályaszámú dízel-hidraulikus motorkocsija Vinye mellett 2003. május 18-án.

Kódszám: 1575
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata a Nyugati pályaudvaron, 2003. április l7-én.

A MÁV Rt. 63-41 003-9 pályaszámú motorvonata a Nyugati pályaudvaron, 2003. április l7-én.

Kódszám: 1561
Gyártó: Mityisinszkij Masinosztroityelnij Závod, Moszkva
Fotó: Zika Balázs

A MÁV MDa 3015 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal eredeti színezésben, 1985-ben.

A MÁV MDa 3015 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya vonattal eredeti színezésben, 1985-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1534
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Vmax = 100 km/h P = 590 kW
Fotó: MTI - Ganz-Hunslet archívum


A MÁV Rt. Bzmot 410 + Btzx 801 + Bzmot 407 pályaszámú Interpici szerelvénye Békéscsaba állomáson 2002. november 10-én

A MÁV Rt. Bzmot 410 + Btzx 801 + Bzmot 407 pályaszámú Interpici szerelvénye Békéscsaba állomáson 2002. november 10-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1462
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt Bzmot 270. pályaszámú dízel-hidraulikus motorkocsija Keszthelyen, 2001. augusztus 26-án

A MÁV Rt Bzmot 270. pályaszámú dízel-hidraulikus motorkocsija Keszthelyen, 2001. augusztus 26-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1440
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt Bzmot 402 és 403 pályaszámú Interpici motorkocsija Budapest-Nyugati pályaudvaron 1999. december 28-án

A MÁV Rt Bzmot 402 és 403 pályaszámú Interpici motorkocsija Budapest-Nyugati pályaudvaron 1999. december 28-án

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1432
Átépítette: Szombathelyi Vasjármű Kft
Motor: Volvo THD 102 KB
V max = 80 km/h
P = 210 kW
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV Rt Bzmot sorozatú, hidromechanikus erőátvitelű dízelmotorkocsija Balatonedericsen, 2002. június 14-én

A MÁV Rt Bzmot sorozatú, hidromechanikus erőátvitelű dízelmotorkocsija Balatonedericsen, 2002. június 14-én

Kódszám: 1428
Gyártó: MÁV Szolnoki Vasjármű Kft
Karosszéria és Járműgyár, Budapest, 1983
V max = 80 km/h
P = 206 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Bzmot 601 pályaszámú dízelhidraulikus könnyű kísérleti sínautóbusza

A MÁV Bzmot 601 pályaszámú dízelhidraulikus könnyű kísérleti sínautóbusza

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1416
Gyártó: Ganz Mávag + Ikarus Karosszéria és Járműgyár, Budapest, 1983
V max = 100 km/h
P = 250 kW
Fotó: MTI - Ikarus archív

A MÁV Rt. BVmot 002 és 003 pályaszámú Intercity szerelvényei Budapest Nyugati pályaudvaron, 1997-ben.

A MÁV Rt. BVmot 002 és 003 pályaszámú Intercity szerelvényei Budapest Nyugati pályaudvaron, 1997-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1357
Fotó: Grátzer Ákos

MÁV A172 pályaszámú (ex Abmot 368) motorkocsija a ”Répás árok” feletti viadukton, 1994.

MÁV A172 pályaszámú (ex Abmot 368) motorkocsija a ”Répás árok” feletti viadukton, 1994.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1326
Fotó: Letenyei Tamás

A MÁV Rt. Bzmot 322 pályaszámú dizel-hidraulikus motorkocsija Várpalotán, 2001. június 10-én.

A MÁV Rt. Bzmot 322 pályaszámú dizel-hidraulikus motorkocsija Várpalotán, 2001. június 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1317
Gyártó: MÁV Szolnoki Vasjármű Kft.
P = 206 kW
Vmax = 80 km/h
Fotó: Kovách László

A Magyar Államvasutak Rt Btx 020 pályaszámú vezérlőkocsija Pécs pályaudvarán, 2000. augusztus 8-án.

A Magyar Államvasutak Rt Btx 020 pályaszámú vezérlőkocsija Pécs pályaudvarán, 2000. augusztus 8-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1258
Gyártó: Ganz MÁVAG, 1972
Vmax = 100 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Bzmot 402 pályaszámú Bzx  sorozatú mellékkocsiból átalakitott

A MÁV Rt. Bzmot 402 pályaszámú Bzx sorozatú mellékkocsiból átalakitott

Kódszám: 1256
dizel-hidraulikus motorkocsija Pozsony-Ligetújfalu állomáson 1998.
Átépitette: Szombathelyi Vasjármű Kft.
Motor: Volvo THD 102 KB
P= 210 kW
Vmax= 80 km/h
Fotó: Kovách László

A Magyar Államvasutak Rt Bz mot 336 pályaszámú dízel-hidraulikus motorkocsija Esztergom állomáson, 2000. október 31-én

A Magyar Államvasutak Rt Bz mot 336 pályaszámú dízel-hidraulikus motorkocsija Esztergom állomáson, 2000. október 31-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1251
Gyártó: MÁV Szolnoki Vasjármű Kft, 1996.
P = 206 kW
Vmax = 80 km/h
Fotó: Kovách László


A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban

ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat
ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat

Siemens Taurus
Siemens Taurus

Borzsavölgyi kisvasút
Borzsavölgyi kisvasút

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban
Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban

A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen
A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen

5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál
5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál

Barkas B1000 és IFA W50 L/A
Barkas B1000 és IFA W50 L/A

Siemens Combino Supra Budapest NF 12B
Siemens Combino Supra Budapest NF 12B

Ferrari 308 GTB (1976)
Ferrari 308 GTB (1976)

6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson
6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson

ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben
ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben

Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija
Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya
Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya

Trabant P50
Trabant P50

MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya
MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya

A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban
A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban

Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán
Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya
A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya

A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben
A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...
Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...

Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban
Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban

Chrysler Sedan 1942
Chrysler Sedan 1942

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya
A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya

SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye
SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Barkas
Barkas

DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán
DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón
Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya
A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya

Wartburg 311
Wartburg 311

Budapest,Királyi Palota
Budapest,Királyi Palota

Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban
Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban

Rovás memória
Rovás memória

© Top Card Kiadó, 2003.
Minden jog fenntartva.