Főoldal

Aktualitások


Képeslapok

Naptárak

Kártyák

Memóriajátékok

Filatélia


Más jellegű kiadványok

Pólók

Könyvek

Megrendelés, árak
 
 
 

Külföldi nagyvasúti motorvonatok képeslapjainak katalógusa

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) M262 007 pályaszámú motorvonata a pozsonyi járműparádén, 2012. június 24-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) M262 007 pályaszámú motorvonata a pozsonyi járműparádén, 2012. június 24-én.

Kódszám: 3923
Gyártó: Tatra, Studenka, 1949.
Vmax = 90 km/h P = 301 kW
Fotó: Kovách László

A WESTbahn vasúttársaság Stadler típusú emeletes ingavonata Bécs Nyugati pályaudvarán, 2014. október 11-én.

A WESTbahn vasúttársaság Stadler típusú emeletes ingavonata Bécs Nyugati pályaudvarán, 2014. október 11-én.

Kódszám: 3910
Gyártó: Stadler, 2011.
P = 4000 kW Vmax = 200 km/h
Fotó: Sándor János

A HZ (Horvát Vasutak) 7022 101-8 pályaszámú dízelmotorvonat prototípusa, Zágráb főpályaudvarán, 2015. augusztus 31-én. Ebből a típusból nem készült több.

A HZ (Horvát Vasutak) 7022 101-8 pályaszámú dízelmotorvonat prototípusa, Zágráb főpályaudvarán, 2015. augusztus 31-én. Ebből a típusból nem készült több.

Kódszám: 3908
Gyártó: Gredelj, 2012.
P = 1390 kW Vmax = 140 km/h
Fotó: Kovách László

A HZ (Horvát Vasutak) 7123 001 pályaszámú dízelmotorvonata Split pályaudvarán, 2015. augusztus 26-án.

A HZ (Horvát Vasutak) 7123 001 pályaszámú dízelmotorvonata Split pályaudvarán, 2015. augusztus 26-án.

Kódszám: 3907
Gyártó: Bombardier, 2004.
P = 1120 kW Vmax = 160 km/h
Fotó: Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 2442-214 pályaszámú “E-Talent 2” fantázia nevű regionális villamos motorvonata München főpályaudvarán, 2014. június 9-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 2442-214 pályaszámú “E-Talent 2” fantázia nevű regionális villamos motorvonata München főpályaudvarán, 2014. június 9-én.

Kódszám: 3904
Gyártó: Bombardier, 2011.
Vmax = 160 km/h P = 3030 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az ÖBB 4023 011-2 pályaszámú Talent villamos motorvonata Payerbach-Reichenau állomáson, 2016. március 14-én.

Az ÖBB 4023 011-2 pályaszámú Talent villamos motorvonata Payerbach-Reichenau állomáson, 2016. március 14-én.

Kódszám: 3903
Gyártó: Bombardier, 2004.
Vmax = 140 km/h P = 1400 kW
Fotó: Kovách László

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 671 001 pályaszámú villamos motorvonata Hőlakon, 2010-ben.

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 671 001 pályaszámú villamos motorvonata Hőlakon, 2010-ben.

Kódszám: 3901
Gyártó: Skoda Plzen, 2010.
Vmax = 160 km/h P = 2000 kW
Fotó: Hajtó Bálint

Az Ukrán Vasutak (UZ) ER2-884 pályaszámú Ganz dízel motorvonata Hajasd (Kárpátalja) vasútállomáson, útban az Uzsoki-hágó felé, 2009. január 3-án.

Az Ukrán Vasutak (UZ) ER2-884 pályaszámú Ganz dízel motorvonata Hajasd (Kárpátalja) vasútállomáson, útban az Uzsoki-hágó felé, 2009. január 3-án.

Kódszám: 3794
Gyártó: Ganz-MÁVAG, 1960.
Vmax = 120 km/h P = 1080 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az Ukrán Vasutak (UZ) HRCS2-007 pályaszámú ROTEM típusú szerelvénye Harkov Déli pályaudvarán, 2013. június 10-én.

Az Ukrán Vasutak (UZ) HRCS2-007 pályaszámú ROTEM típusú szerelvénye Harkov Déli pályaudvarán, 2013. június 10-én.

Kódszám: 3737
Gyártó: Hyundai, 2012.
Vmax = 160 km/h P = 6000 kW
Fotó: Kovách László

A Bayerische Oberlandbahn német magánvasút (BayOB) FLIRT 3 típusú 6 kocsis szerelvénye München főpályaudvarán, 2014. június 7-án.

A Bayerische Oberlandbahn német magánvasút (BayOB) FLIRT 3 típusú 6 kocsis szerelvénye München főpályaudvarán, 2014. június 7-án.

Kódszám: 3735
Gyártó: Stadler, 2013
Vmax = 160 km/h P = 2000 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A VT-Västtrafik svéd magán vasúttársaság 9035 pályaszámú X50-3 “Regina” típusú szerelvénye Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

A VT-Västtrafik svéd magán vasúttársaság 9035 pályaszámú X50-3 “Regina” típusú szerelvénye Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

Kódszám: 3733
Gyártó: Bombardier, 2004
Vmax = 200 km/h P = 2110 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A ŽOS Zvolen magánvasút 813-913.110 pályaszámú motorvonata a Zólyomi jármuparádén, 2013. szeptember 14-én.

A ŽOS Zvolen magánvasút 813-913.110 pályaszámú motorvonata a Zólyomi jármuparádén, 2013. szeptember 14-én.

Kódszám: 3700
Vmax = 90 km/h P = 310 kW
Fotó: Kovách László

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 460 031-8 motorvonata a Kassai Jármuparádén, 2012. április 20-án.

A Szlovákiai Vasúttársaság (ŽSSK) 460 031-8 motorvonata a Kassai Jármuparádén, 2012. április 20-án.

Kódszám: 3699
Vmax = 110 km/h P = 2000 kW
Fotó: Kovách László

A Tátrai Villamosvasút (TEŽ) 425.965-1 pályaszámú motorvonata Ótátrafüreden, 2012. november 19-án.

A Tátrai Villamosvasút (TEŽ) 425.965-1 pályaszámú motorvonata Ótátrafüreden, 2012. november 19-án.

Kódszám: 3632
Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: Hajtó Bálint

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) M262 004 motorvonata a Zólyomi járműparádén, 2012. szeptember 8-án.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) M262 004 motorvonata a Zólyomi járműparádén, 2012. szeptember 8-án.

Kódszám: 3629
Gyártó: Tatra, Studenka, 1949.
Vmax = 90 km/h P = 301 kW
Fotó: Kovách László

A Török Köztársasági Államvasutak (TCDD) CRA57 pályaszámú szerelvénye Isztambul-Haydarpasa pályaudvarán, 2012. november 2-án.

A Török Köztársasági Államvasutak (TCDD) CRA57 pályaszámú szerelvénye Isztambul-Haydarpasa pályaudvarán, 2012. november 2-án.

Kódszám: 3618
Gyártó: Eurotem, 2012.
Fotó: ifj. Kovách László

A Svéd Vasutak (SJ) X2000 típusú nagysebességű billenőszekrényes villamos motorvonata Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

A Svéd Vasutak (SJ) X2000 típusú nagysebességű billenőszekrényes villamos motorvonata Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

Kódszám: 3616
Gyártó: ABB, 1990
Vmax = 200 km/h P = 3260 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak regionális járatának (DB Regio) Bombardier Talent 2 típusú villamos motorvonata Berlin Főpályaudvarán, 2013. január 16-án.

A Német Szövetségi Vasutak regionális járatának (DB Regio) Bombardier Talent 2 típusú villamos motorvonata Berlin Főpályaudvarán, 2013. január 16-án.

Kódszám: 3615
Gyártó: Bombardier Transportation
Fotó: Kovách Attila

Az ÖBB 4024 055-8 pályaszámú Talent típusú villamos motorvonata Wien Hütteldorf állomáson,2007. július 17-én.

Az ÖBB 4024 055-8 pályaszámú Talent típusú villamos motorvonata Wien Hütteldorf állomáson,2007. július 17-én.

Kódszám: 3613
Gyártó: Bombardier, 2004.
Vmax = 140 km/h P = 1400 kW
Fotó: Tilai Norbert

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-T villamos motorvonata Berlin Főpályaudvarán, 2013. január 16-án.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-T villamos motorvonata Berlin Főpályaudvarán, 2013. január 16-án.

Kódszám: 3607
Gyártó: Krauss-Maffei, 2000.
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax = 230 km/h P = 4000 kW
Fotó: Kovách Attila

A Svéd Vasutak (SJ) 3732 pályaszámú Coradia Duplex típusú 3 kocsis emeletes szerelvénye Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

A Svéd Vasutak (SJ) 3732 pályaszámú Coradia Duplex típusú 3 kocsis emeletes szerelvénye Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

Kódszám: 3536
Gyártó: Alstom, 2005
Vmax = 200 km/h P = 2400 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4344 pályaszámú Thalys PBKA szerelvénye Hága főpályaudvarán, 2009. október 22-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4344 pályaszámú Thalys PBKA szerelvénye Hága főpályaudvarán, 2009. október 22-én.

Kódszám: 3534
Gyártó: GEC-Alsthom, 1997
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Holland Vasutak (NSR) emeletes elővárosi  szerelvénye Leiden pályaudvar, 2009. október 20-án.

A Holland Vasutak (NSR) emeletes elővárosi szerelvénye Leiden pályaudvar, 2009. október 20-án.

Kódszám: 3533
Vmax = 160 km/h P = 1592 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Kódszám: 3532
Gyártó: Alstom, 2008
Vmax = 250 km/h P = 5500 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Portugál Vasutak (CP) ETR 460 típusú Pendolino szerelvénye Lisszabon főpályaudvarán, 2010. október 9-én.

A Portugál Vasutak (CP) ETR 460 típusú Pendolino szerelvénye Lisszabon főpályaudvarán, 2010. október 9-én.

Kódszám: 3527
Gyártó: Alstom, 2000
Vmax = 220 km/h P = 4000 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Német szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Nürnberg főpályaudvarán, 2010. február 5-én.

A Német szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Nürnberg főpályaudvarán, 2010. február 5-én.

Kódszám: 3526
Gyártó: Krauss-Maffei, 2000.
Elekromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax= 330 km/h P=8000 kW
Fotó: Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 500 típusú Pendolino szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 500 típusú Pendolino szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Kódszám: 3524
Gyártó: Alstom, 2000
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Cseh Vasutak (CD) 681 006-3 pályaszámú nagysebességű Pendolino típusú motorvonata Prága Hlavni Nádrazi pályaudvaron, 2010. május 21-én.

A Cseh Vasutak (CD) 681 006-3 pályaszámú nagysebességű Pendolino típusú motorvonata Prága Hlavni Nádrazi pályaudvaron, 2010. május 21-én.

Kódszám: 3444
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 812 021-4 pályaszámú motorkocsija a telgárti alagút előtt, 2009. május 3-án.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 812 021-4 pályaszámú motorkocsija a telgárti alagút előtt, 2009. május 3-án.

Kódszám: 3435
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 840 002-2 palyaszamu motorkocsija a Kassai Járműparádén, 2005. áprilisában.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 840 002-2 palyaszamu motorkocsija a Kassai Járműparádén, 2005. áprilisában.

Kódszám: 3432
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 850014-2 pályaszámú motorkocsija a bezárásra ítélt felvidéki Trencsény-Kinorány vonal Barátszabadi állomásán, 2003. január 30-án.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 850014-2 pályaszámú motorkocsija a bezárásra ítélt felvidéki Trencsény-Kinorány vonal Barátszabadi állomásán, 2003. január 30-án.

Kódszám: 3431
Fotó: Jakóts Ádám

A Cseh Vasutak (CD) 471 033-1 pályaszámú motorvonata Prágában, 2010. május 20-án.

A Cseh Vasutak (CD) 471 033-1 pályaszámú motorvonata Prágában, 2010. május 20-án.

Kódszám: 3427
Fotó: Kovách László

Az egykori Csehszlovák Államvasutak (CSD) 240.042 pályaszámú motorkocsija a kassai járműparádén, 2008. április 26-án.

Az egykori Csehszlovák Államvasutak (CSD) 240.042 pályaszámú motorkocsija a kassai járműparádén, 2008. április 26-án.

Kódszám: 3256
Fotó: Kovách László

A Stájerországi Vasutak (SLB) motorvonata Sopronban, 2006. októberében.

A Stájerországi Vasutak (SLB) motorvonata Sopronban, 2006. októberében.

Kódszám: 3254
Fotó: ifj. Kovách László

Az Izraeli Vasutak (IR) 7223 pályaszámú dízel motorvonata  Tel-Avivban, 2007. augusztus 30-án.

Az Izraeli Vasutak (IR) 7223 pályaszámú dízel motorvonata Tel-Avivban, 2007. augusztus 30-án.

Kódszám: 3247
Vmax = 160 km/h P = 900 kW
Fotó: Kovách László

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) 6602 pályaszámú dízelmotorvonata Kairó főpályaudvarán, 2002. augusztus 3-án

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) 6602 pályaszámú dízelmotorvonata Kairó főpályaudvarán, 2002. augusztus 3-án

Kódszám: 3246
Fotó: Kovách László

A Finn Államvasutak (VR) 7111  pályaszámú Pendolino típusu motorvonata Helsinki fópályaudvarán, 2004. október 14-én.

A Finn Államvasutak (VR) 7111 pályaszámú Pendolino típusu motorvonata Helsinki fópályaudvarán, 2004. október 14-én.

Kódszám: 3215
Fotó: Ifj. Kovách László

A Svéd Államvasutak (SJ) 053 pályaszámú motorvonata Västeros pályaudvarán, 2004. október 9-én.

A Svéd Államvasutak (SJ) 053 pályaszámú motorvonata Västeros pályaudvarán, 2004. október 9-én.

Kódszám: 3214
Fotó: Ifj. Kovách László

A Csehszlovák Államvasutak részére gyártott Ganz-MÁVAG dízelmotorvonat, 1961-ben.

A Csehszlovák Államvasutak részére gyártott Ganz-MÁVAG dízelmotorvonat, 1961-ben.

Kódszám: 3168
Fotó: MTI archív

Az E.F.E.A.-L.G.B. Argentína C.M.U. 370 típusú motorvonata párba kapcsolva, 1960. szeptember 21-én.

Az E.F.E.A.-L.G.B. Argentína C.M.U. 370 típusú motorvonata párba kapcsolva, 1960. szeptember 21-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3149
(Normál nyomtávú vendég-forgóvázakon).
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest, 1960.
Szállítás éve: 1961.
Nyomtáv: 1000 mm
P = 353 kW Vmax = 100 km/h
Fotó: Sziklai Dezső, MTI archív

A D029-3 pályaszámú szovjet 3 részes motorvonat.

A D029-3 pályaszámú szovjet 3 részes motorvonat.

Kódszám: 3147
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest, 1962.
Fotó: MTI archív

ER (Egyiptomi Államvasutak) luxusmotorvonata 1965. november 20-án.

ER (Egyiptomi Államvasutak) luxusmotorvonata 1965. november 20-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3146
Fotó: MTI archív

A Cseh Vasutak (CD) 471 032-3 pályaszámú motorvonata Prága Hlavni Nadrazi pályaudvaron, 2007. augusztus 20-án.

A Cseh Vasutak (CD) 471 032-3 pályaszámú motorvonata Prága Hlavni Nadrazi pályaudvaron, 2007. augusztus 20-án.

Kódszám: 3143
Fotó: Kovách László

Az Izraeli Vasutak (IR) vezérlőkocsija Tel-Avivban, 2007. augusztus 30-án.

Az Izraeli Vasutak (IR) vezérlőkocsija Tel-Avivban, 2007. augusztus 30-án.

Kódszám: 3140
Fotó: Kovách László

Az Izraeli Vasutak (IR) 7034 pályaszámú dízel motorvonata  Jeruzsálemben, 2007. augusztus 30-án.

Az Izraeli Vasutak (IR) 7034 pályaszámú dízel motorvonata Jeruzsálemben, 2007. augusztus 30-án.

Kódszám: 3135
Vmax = 160 km/h P = 900 kW
Fotó: Kovách László

A Bolgár Államvasutak részére gyártott 18-28 pályaszámú Ganz motorkocsi 1968. áprilisában.

A Bolgár Államvasutak részére gyártott 18-28 pályaszámú Ganz motorkocsi 1968. áprilisában.

Kódszám: 3098
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest
Fotó: Sziklai Dezső

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút 4090 002-9 pályaszámú villamos motorvonata Mariazell állomáson, 1999. auguszus 22-én.

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút 4090 002-9 pályaszámú villamos motorvonata Mariazell állomáson, 1999. auguszus 22-én.

Kódszám: 3096
Gyártó: SGP-ELIN, 1994.
Nyomtáv: 760 mm
Fotó: Kovách László

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 231540 pályaszámú emeletes villamos motorvonata La Ciotat-ban, 2000. júliusában.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 231540 pályaszámú emeletes villamos motorvonata La Ciotat-ban, 2000. júliusában.

Kódszám: 3079
Fotó: ifj. Kovách László

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 5022 001-1 pályaszámú Siemens Desiro típusú dízelmotorvonata Szentgotthárdon, 2005 október 24-én.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 5022 001-1 pályaszámú Siemens Desiro típusú dízelmotorvonata Szentgotthárdon, 2005 október 24-én.

Kódszám: 3012
Gyártó: Siemens, 2004.
Vmax = 120 km/h P = 630 kW
Fotó: Reményi Gyula

A Görög Vasutak (OSE) 460 sorozatú Siemens Desiro típusú dízelmotorvonata Volos pályaudvarán, 2005. október 6-án.

A Görög Vasutak (OSE) 460 sorozatú Siemens Desiro típusú dízelmotorvonata Volos pályaudvarán, 2005. október 6-án.

Kódszám: 3011
Gyártó: Siemens + Hellenic shipyards, 2006.
Vmax = 160 km/h
Fotó: Reményi Gyula

A Finn Államvasutak (VR) 6301 pályaszámú villamos motorvonata Helsinki föpályaudvarán, 2004. október 14-én.

A Finn Államvasutak (VR) 6301 pályaszámú villamos motorvonata Helsinki föpályaudvarán, 2004. október 14-én.

Kódszám: 3010
Gyártó: Alstom, 1999.
Vmax = 160 km/h P = 1200 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 520 010-0 pályaszámú GTW 2/6 típusúmotorvonata Luzernben, 2003. július 22-én.

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 520 010-0 pályaszámú GTW 2/6 típusúmotorvonata Luzernben, 2003. július 22-én.

Kódszám: 3009
Gyártási év: 2002.
Vmax = 115 km/h P = 520 kW
Fotó: ifj.Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

Kódszám: 3008
Gyártó: Krauss-Maffei,2000.
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax = 330 km/h P = 8000 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 521011-7 pályaszámú Flirt típusú motorvonata Budapest - Kelenföldön, 2005. december 12-én.

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 521011-7 pályaszámú Flirt típusú motorvonata Budapest - Kelenföldön, 2005. december 12-én.

Kódszám: 1903
Gyártó: Stadler AG
Fotó: Zika Balázs

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 4024 063-2 pályaszámú egyáramnemes Bombardier Talent típusú villamos motorvonata Hegyeshalom állomáson, 2006. január 23-án.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 4024 063-2 pályaszámú egyáramnemes Bombardier Talent típusú villamos motorvonata Hegyeshalom állomáson, 2006. január 23-án.

Kódszám: 1900
Gyártó: Bombardier - ELIN EBG, 2006.
Vmax = 140 km/h P = 1520 kW
Fotó: Zika Balázs

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 521011-7 pályaszámú Flirt típusú motorvonata Gárdonyban, 2005. december 14-én.

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 521011-7 pályaszámú Flirt típusú motorvonata Gárdonyban, 2005. december 14-én.

Kódszám: 1895
Gyártó: Stadler AG
Fotó: Zika Balázs

A Bolgár Államvasutak (BDZS) 9552 10026.6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Békéscsaba pályaudvarán 2005. október 17-én.

A Bolgár Államvasutak (BDZS) 9552 10026.6 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Békéscsaba pályaudvarán 2005. október 17-én.

Kódszám: 1887
Fotó: Kovách László

Az Upplands Lokaltrafik (svéd magánvasút) 304 pályaszámú villamos motorvonata Uppsala pályaudvarán, 2004. október 10-én.

Az Upplands Lokaltrafik (svéd magánvasút) 304 pályaszámú villamos motorvonata Uppsala pályaudvarán, 2004. október 10-én.

Kódszám: 1875
Foto: ifj. Kovách László

A Svéd Államvasutak (SJ) 3192 pályaszámú villamos motorvonata Västeros pályaudvarán, 2004. október 9-én.

A Svéd Államvasutak (SJ) 3192 pályaszámú villamos motorvonata Västeros pályaudvarán, 2004. október 9-én.

Kódszám: 1874
Fotó: ifj. Kovách lászló

A Dán Államvasutak (DSB) elővárosi motorvonata Koppenhágai Főpályaudvaron, 2004. augusztus 18-án.

A Dán Államvasutak (DSB) elővárosi motorvonata Koppenhágai Főpályaudvaron, 2004. augusztus 18-án.

Kódszám: 1859
Fotó: Kovách László

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) nagysebességű, kétáramnemű TGV szerelvényei Marseille főpályaudvarán, 2000. július 15-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) nagysebességű, kétáramnemű TGV szerelvényei Marseille főpályaudvarán, 2000. július 15-én.

Kódszám: 1783
Gyártó: GEC-Alsthom
Fotó: ifj. Kovách László

KTMB Malaysiai Vasúttársaság Ganz-MÁVAG-Ikarus háromrészes sínbusza futópróba előtt Budapest-Józsefváros állomáson, 1988 június 8-án.

KTMB Malaysiai Vasúttársaság Ganz-MÁVAG-Ikarus háromrészes sínbusza futópróba előtt Budapest-Józsefváros állomáson, 1988 június 8-án.

Kódszám: 1769
Az RBC 5000 + 5004 motorkocsikból és RBT 5203 közrefogott hajtott kocsiból álló szerelvény a maláj vasút 1000 mm-es nyomtávolságú vonalain közlekedik. A KTMB 5 háromrészes és 5 ötrészes
Sínbusz - szerelvényt szerzett be a Ganz-MÁVAG gyártól 1988-1989-ben.
Fotó: Nagy Imre

A Svéd Államvasutak (SJ) 3272 pályaszámú motorvonata Västeros pályaudvarán, 2004. október 9-én.

A Svéd Államvasutak (SJ) 3272 pályaszámú motorvonata Västeros pályaudvarán, 2004. október 9-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1750
Fotó: ifj. Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 500 típusú nagysebességü Eurostar vonata Velence Santa Lucia pályaudvaron, 2004 júliusában.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 500 típusú nagysebességü Eurostar vonata Velence Santa Lucia pályaudvaron, 2004 júliusában.

Kódszám: 1744
Fotó: Mezey Zoltán

A Kínai Népköztársaság részére készült 4 részes Ganz motorvonat még hazai próbapályán, 1962. április 20-án

A Kínai Népköztársaság részére készült 4 részes Ganz motorvonat még hazai próbapályán, 1962. április 20-án

Kódszám: 1714
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest, 1962.
Vmax. = 120 km/h P = 736 kW
Fotó: Járai Rudolf, MTI -Ganz Hunslet -archívum

A Finn Államvasutak (VR) 5475 pályaszámú Pendolino típusu motorvonata Turku fópályaudvarán, 2002. április 5-én.

A Finn Államvasutak (VR) 5475 pályaszámú Pendolino típusu motorvonata Turku fópályaudvarán, 2002. április 5-én.

Kódszám: 1696
Fotó: Kiss Ferenc

A Hombaekbanen (dán magánvasút) Siemens Desiro típusú motorvonata Helsingörben, 2003. július 18-án.

A Hombaekbanen (dán magánvasút) Siemens Desiro típusú motorvonata Helsingörben, 2003. július 18-án.

Kódszám: 1695
Fotó: ifj. Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE 1 villamos motorvonataKöln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE 1 villamos motorvonataKöln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1655
Gyártó: Krauss - Maffei Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
P = 9600 kW Vmax = 250 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

Az ausztriai Montafonerbahn magánvasúttársaság ET 10.109 pályaszámú motorkocsija Liechtenstein Hercegség Schaan-Vaduz állomásán, 2003. júl. 26-án.

Az ausztriai Montafonerbahn magánvasúttársaság ET 10.109 pályaszámú motorkocsija Liechtenstein Hercegség Schaan-Vaduz állomásán, 2003. júl. 26-án.

Kódszám: 1654
Gyártó: Adtranz / Stadler, 1999.
Vmax = 140 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A Dániai Államvasutak 4918 pályaszámú Siemens Desiro ikermotorkocsija Odenseben, 2003. július 17-én.

A Dániai Államvasutak 4918 pályaszámú Siemens Desiro ikermotorkocsija Odenseben, 2003. július 17-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1638
Fotó: ifj. Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 810 sorozatszámú motorvonata a telgárti viadukton, 2003. szeptember 14-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 810 sorozatszámú motorvonata a telgárti viadukton, 2003. szeptember 14-én.

Kódszám: 1628
Gyártó: Tatra Studénka
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 811 003-3 pályaszámú motorkocsija Árvaváralján, 2003. szeptember 9-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 811 003-3 pályaszámú motorkocsija Árvaváralján, 2003. szeptember 9-én.

Kódszám: 1623
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 830 124-4 pályaszámú motorkocsija a bezárásra ítélt Nemsó-Ledmiaróna vonal Poroszka állomásán, 2003. január 30-án.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 830 124-4 pályaszámú motorkocsija a bezárásra ítélt Nemsó-Ledmiaróna vonal Poroszka állomásán, 2003. január 30-án.

Kódszám: 1621
Fotó: Jakóts Ádám

A Spanyol Vasutak (RENFE) TGV típusú AVE villamos motorvonata Sevilla, Santa Justa pályaudvaron, 1992 júliusában.

A Spanyol Vasutak (RENFE) TGV típusú AVE villamos motorvonata Sevilla, Santa Justa pályaudvaron, 1992 júliusában.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1592
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: Joó Ferenc

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 218 számú emeletes TGV szerelvénye Marseille-ben, 2000. július 15-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 218 számú emeletes TGV szerelvénye Marseille-ben, 2000. július 15-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1590
Gyártó: GEC-Alsthom, 1995-97.
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Német Szövetségi Vasút (DB) nagysebességű ICE vonata Bécs-Süd pályaudvarán, 2000 nyarán

A Német Szövetségi Vasút (DB) nagysebességű ICE vonata Bécs-Süd pályaudvarán, 2000 nyarán

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1568
Gyártó: Krauss Maffei
Elektromos részek: ABB-AEG-Siemens
P = 9600 kW Vmax = 250 km/h
Fotó: Joó Ferenc

A Tunéziai Nemzeti Vasutak (SNCFT) YZB 672 pályaszámú dízel motorvonata a Tuniszi vontatási főnökségen 2000. november 16-án.

A Tunéziai Nemzeti Vasutak (SNCFT) YZB 672 pályaszámú dízel motorvonata a Tuniszi vontatási főnökségen 2000. november 16-án.

Kódszám: 1491
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest, 1975
P = 982 kW Vmax = 130 km/h Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: Reményi Gyula

A Sousse és Mahdia között közlekedő felszíni Metró szerelvénye Monastirban, 2001. május 27-én.

A Sousse és Mahdia között közlekedő felszíni Metró szerelvénye Monastirban, 2001. május 27-én.

Kódszám: 1481
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest
P = 982 kW Vmax = 130 km/h Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: István Zsolt

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) külön motorvonata Marrakesh és Rabat között, 2000. októberében

A Marokkói Nemzeti Vasutak (ONCFM) külön motorvonata Marrakesh és Rabat között, 2000. októberében

Kódszám: 1480
Fotó: Jacques Sebban

A Francia Államvasutak (SNCF) nagysebességű, kétáramnemű TGV  Réseau szerelvényei Nice főpályaudvarán 2001. augusztus 11-én.

A Francia Államvasutak (SNCF) nagysebességű, kétáramnemű TGV Réseau szerelvényei Nice főpályaudvarán 2001. augusztus 11-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1452
Gyártó: GEC-Alsthom, 1992-96.
P = 8800 kW Vmax = 300 km/h
Fotó: Seregélyes András

A Korzikai Vasutak (CFC) 20 pályaszámú motorvonata Calvi állomásán, 2002. augusztus 20-án.

A Korzikai Vasutak (CFC) 20 pályaszámú motorvonata Calvi állomásán, 2002. augusztus 20-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1448
Fotó: Kiss Ferenc

A Svéd Államvasutak (SJ) 6423 pályaszámú LINX gyorsvonata Göteborg főpályaudvarán, 2002. július 5-én.

A Svéd Államvasutak (SJ) 6423 pályaszámú LINX gyorsvonata Göteborg főpályaudvarán, 2002. július 5-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1447
Fotó: Kiss Ferenc

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4503 pályaszámú TGV szerelvénye Marseille Főpályaudvarán, 2000. július 15-én

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4503 pályaszámú TGV szerelvénye Marseille Főpályaudvarán, 2000. július 15-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1439
Gyártó: GEC Alsthom
Fotó: ifj. Kovách László

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) 6602 pályaszámú dízelmotorvonata Kairóba indulás előtt az Alexandriai Főpályaudvaron, 2002. augusztus 3-án.

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) 6602 pályaszámú dízelmotorvonata Kairóba indulás előtt az Alexandriai Főpályaudvaron, 2002. augusztus 3-án.

Kódszám: 1415
Fotó: Kovách László

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB-CFF) RABDe típusú 500 102-9 pályaszámú motorvonata Luzernben

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB-CFF) RABDe típusú 500 102-9 pályaszámú motorvonata Luzernben

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1389
2000. augusztus 4-én.
Gyártó: Adtranz + FIAT - SIG
Fotó: ifj. Kovách László

A Francia Államvasutak (SNCF) 517 pályaszámú nagysebességű, kétáramnemű TGV Réseau szerelvénye Douai mellett egy Párizs - Lille vonattal, 2000. szeptember 21-én.

A Francia Államvasutak (SNCF) 517 pályaszámú nagysebességű, kétáramnemű TGV Réseau szerelvénye Douai mellett egy Párizs - Lille vonattal, 2000. szeptember 21-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1385
Gyártó: GEC-Alsthom, 1992-96.
P = 8800 kW
Vmax: 300 km/h
Fotó: Joó Ferenc

A Holland Vasutak (NS) 406-552-0 pályaszámú ICE-3 típusú négy áramrendszerű motorvonata a Kölni főpályaudvaron, 2001. március 3-án.

A Holland Vasutak (NS) 406-552-0 pályaszámú ICE-3 típusú négy áramrendszerű motorvonata a Kölni főpályaudvaron, 2001. március 3-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1384
Gyártó: Siemens / Adtranz (1999)
Vmax = 330 km/h P = 8000 kW
Fotó: Letenyei Tamás

A Görög Vasutak (OSE) 668 pályaszámú dízelelektromos Inter City szerelvénye Athén főpályaudvarán, 2001. július 1-én.

A Görög Vasutak (OSE) 668 pályaszámú dízelelektromos Inter City szerelvénye Athén főpályaudvarán, 2001. július 1-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1347
Fotó: ifj. Kovách László

A Portugál Vasutak (CP) nagysebességű „Pendolino” villamos motorvonata Lisszabon Santa Apolonia pályaudvaron, 2000. márciusában.

A Portugál Vasutak (CP) nagysebességű „Pendolino” villamos motorvonata Lisszabon Santa Apolonia pályaudvaron, 2000. márciusában.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1340
Gyártó: FIAT / Siemens, 1998.
P = 2040
Vmax = 220 km/h
Fotó: Joó Ferenc

ER (Egyiptomi Államvasutak) luxusmotorvonata 1967. június

ER (Egyiptomi Államvasutak) luxusmotorvonata 1967. június

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1327
Fotó: Hercegh István

AA Szíriai Hedjaz vasút (CFH) R-503 pályaszámú hidromechanikus motorkocsija Damaszkuszban az Al Kadam vontatási telepen 2001. május 5-én.<BR>Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest, 1974.<BR> Vmax  = 100 km/h  

AA Szíriai Hedjaz vasút (CFH) R-503 pályaszámú hidromechanikus motorkocsija Damaszkuszban az Al Kadam vontatási telepen 2001. május 5-én.
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest, 1974.
Vmax = 100 km/h  

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1296
Nyomtáv: 1050 mm
Fotó: Reményi Gyula

A brit GNER vasúttársaság által kölcsönzött 3304+3303 pályaszámú-ú., 3 áramnemű, nagysebességű Eurostar vonata York-ban, Londonba közlekedő gyorsvonatként, 2001. március 14-én.<BR>Gyártó: GEC-Alsthom, 1993-1995.<BR>P = 12200 kW

A brit GNER vasúttársaság által kölcsönzött 3304+3303 pályaszámú-ú., 3 áramnemű, nagysebességű Eurostar vonata York-ban, Londonba közlekedő gyorsvonatként, 2001. március 14-én.
Gyártó: GEC-Alsthom, 1993-1995.
P = 12200 kW

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1282
Vmax = 300 km/h
Fotó: Joó Ferenc

AA Német Szövetségi Vasút (DB) nagysebességű ICE vonata München főpályaudvarán, 2000. június 30-án.<BR>Gyártó: Krauss – Maffei<BR>Elektromos részek: ABB-AEG-Siemens<BR>P = 9600 kW

AA Német Szövetségi Vasút (DB) nagysebességű ICE vonata München főpályaudvarán, 2000. június 30-án.
Gyártó: Krauss – Maffei
Elektromos részek: ABB-AEG-Siemens
P = 9600 kW

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1273
Vmax = 250 km/h
Fotó: Jakóts Ádám

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút ( 760 mm ) 4090 002-9 pályaszámú villamos motorvonata Mariazell állomáson 1999. augusztus 22-én<BR>Gyártó: SGP-ELIN, 1994.<BR>P= 250 kW

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút ( 760 mm ) 4090 002-9 pályaszámú villamos motorvonata Mariazell állomáson 1999. augusztus 22-én
Gyártó: SGP-ELIN, 1994.
P= 250 kW

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1261
V=70 km/h
Áramrendszer: 6,5 kV / 25 Hz
Fotó: Kovách László

A Szlovák Államvasutak (ZSR) 851 009-1 pályaszámú dizel-hidrodinamikus erőátvitelű

A Szlovák Államvasutak (ZSR) 851 009-1 pályaszámú dizel-hidrodinamikus erőátvitelű

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1257
motorkocsija Zólyom állomáson 2000. szeptember 17–én
Gyártó: TATRA Studenka 1968.
P= 588 kW
Vmax= 110 km/h
Fotó: Kovách László

A Holland Vasutak (NS) 406. sorozatú, 4 áramnemű (15kV 16,7 Hz, 25 kV 50Hz, 1500V=, 3000V=), nagysebességű ICE3 villamos motorvonata Osnabrück állomásra érkezik egy Anszerdam-Hannover Messe EXE vonattal 2000. szeptember 22-én.

A Holland Vasutak (NS) 406. sorozatú, 4 áramnemű (15kV 16,7 Hz, 25 kV 50Hz, 1500V=, 3000V=), nagysebességű ICE3 villamos motorvonata Osnabrück állomásra érkezik egy Anszerdam-Hannover Messe EXE vonattal 2000. szeptember 22-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1253
Gyártó: Siemens / Adtranz (1999.)
Vmax = 330 km/h (AC), 220 km/h (DC)
P = 8000 kW (AC), 4300 kW (DC)

1253. Fotó: Joó Ferenc

A Channel Thunnel 3002 pályaszámú szerelvénye London Waterloo Street pályaudvaron

A Channel Thunnel 3002 pályaszámú szerelvénye London Waterloo Street pályaudvaron

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1236
Fotó: Letenyei Tamás

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 231505 pályaszámú emeletes villamos motorvonata Toulonban, 2000. július

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 231505 pályaszámú emeletes villamos motorvonata Toulonban, 2000. július

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1211
Fotó: ifj. Kovách László

A Tunéziai Államvasutak (SNCFT) TGM helyiérdekű vasút Karthágó állomáson

A Tunéziai Államvasutak (SNCFT) TGM helyiérdekű vasút Karthágó állomáson

Kódszám: 1196
Fotó: Kovách László

A Sousse és Mahdia között közlekedő felszíni Metró szerelvénye, 2000. március

A Sousse és Mahdia között közlekedő felszíni Metró szerelvénye, 2000. március

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1193
Fotó: Kovách László

A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban

ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat
ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat

Siemens Taurus
Siemens Taurus

Borzsavölgyi kisvasút
Borzsavölgyi kisvasút

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban
Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban

A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen
A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen

5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál
5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál

Barkas B1000 és IFA W50 L/A
Barkas B1000 és IFA W50 L/A

Siemens Combino Supra Budapest NF 12B
Siemens Combino Supra Budapest NF 12B

Ferrari 308 GTB (1976)
Ferrari 308 GTB (1976)

6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson
6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson

ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben
ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben

Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija
Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya
Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya

Trabant P50
Trabant P50

MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya
MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya

A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban
A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban

Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán
Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya
A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya

A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben
A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...
Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...

Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban
Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban

Chrysler Sedan 1942
Chrysler Sedan 1942

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya
A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya

SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye
SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Barkas
Barkas

DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán
DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón
Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya
A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya

Wartburg 311
Wartburg 311

Budapest,Királyi Palota
Budapest,Királyi Palota

Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban
Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban

Rovás memória
Rovás memória

© Top Card Kiadó, 2003.
Minden jog fenntartva.