Főoldal

Aktualitások


Képeslapok

Naptárak

Kártyák

Memóriajátékok

Filatélia


Más jellegű kiadványok

Pólók

Könyvek

Megrendelés, árak
 
 
 

2006. évben megjelent vasúti képeslapok katalógusa

A GySEV Rt. V43 320 pályaszámú villamos mozdonya Budapest Keleti pályaudvaron

A GySEV Rt. V43 320 pályaszámú villamos mozdonya Budapest Keleti pályaudvaron

Kódszám: 3020
Gyártó: Ganz-MÁVAG,Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 120 km/h P = 2220 kW
Fotó: Kovách László

A GySEV Rt. V41 típusú Ward-Leonard rendszerű villamos mozdonya kiállítva Sopronban, 2000-ben.

A GySEV Rt. V41 típusú Ward-Leonard rendszerű villamos mozdonya kiállítva Sopronban, 2000-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3019
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek, 1961-62.
Fotó:Kovách László

A MÁV Rt. V63 151 pályaszámú villamos mozdonya Keszthelyen, 2001. augusztusában.

A MÁV Rt. V63 151 pályaszámú villamos mozdonya Keszthelyen, 2001. augusztusában.

Kódszám: 3018
Gyártó: Ganz-MÁVAG,Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 160 km/h P = 3675 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. V43 1184 pályaszámú villamos mozdonya Celldömölkön, 2002. augusztusában.

A MÁV Rt. V43 1184 pályaszámú villamos mozdonya Celldömölkön, 2002. augusztusában.

Kódszám: 3017
Gyártó: Ganz-MÁVAG,Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 120 km/h P = 2220 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M47 1229 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Békéscsabán, 2005. október 17-én.

A MÁV Rt. M47 1229 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Békéscsabán, 2005. október 17-én.

Kódszám: 3016
Gyártó: FAUR, Bukarest, 1974.
Vmax = 70 km/h P = 630 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ UDJ-1-001 pályaszámú munkagépe Tokodon, 1999. májusában.

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ UDJ-1-001 pályaszámú munkagépe Tokodon, 1999. májusában.

Kódszám: 3015
Gyártó: MÁV Gépjavító Üzem, 1975.
Vmax = 80 km/h P = 140 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ Ab-25 + SDS + Ab-35 pályaszámú munkagépe Budapest - Ferencvárosban, 2004. május 11-én.

A MÁV Rt. Pályagazdálkodási Központ Ab-25 + SDS + Ab-35 pályaszámú munkagépe Budapest - Ferencvárosban, 2004. május 11-én.

Kódszám: 3014
Gyártó: Ganz - MÁVAG,Budapest, 1958.
Vmax = 100 km/h P = 736 kW
Fotó: Zika Balázs

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1141 024-8  pályaszámú könnyű univerzális nosztalgia villamos mozdonya Mürzuschlagon,  2005. december 17-én

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1141 024-8 pályaszámú könnyű univerzális nosztalgia villamos mozdonya Mürzuschlagon, 2005. december 17-én

Kódszám: 3013
Gyártási év: 1955.
Vmax = 110 km/h P = 2160 kW
Fotó: Reményi Gyula

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 5022 001-1 pályaszámú Siemens Desiro típusú dízelmotorvonata Szentgotthárdon, 2005 október 24-én.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 5022 001-1 pályaszámú Siemens Desiro típusú dízelmotorvonata Szentgotthárdon, 2005 október 24-én.

Kódszám: 3012
Gyártó: Siemens, 2004.
Vmax = 120 km/h P = 630 kW
Fotó: Reményi Gyula

A Görög Vasutak (OSE) 460 sorozatú Siemens Desiro típusú dízelmotorvonata Volos pályaudvarán, 2005. október 6-án.

A Görög Vasutak (OSE) 460 sorozatú Siemens Desiro típusú dízelmotorvonata Volos pályaudvarán, 2005. október 6-án.

Kódszám: 3011
Gyártó: Siemens + Hellenic shipyards, 2006.
Vmax = 160 km/h
Fotó: Reményi Gyula

A Finn Államvasutak (VR) 6301 pályaszámú villamos motorvonata Helsinki föpályaudvarán, 2004. október 14-én.

A Finn Államvasutak (VR) 6301 pályaszámú villamos motorvonata Helsinki föpályaudvarán, 2004. október 14-én.

Kódszám: 3010
Gyártó: Alstom, 1999.
Vmax = 160 km/h P = 1200 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 520 010-0 pályaszámú GTW 2/6 típusúmotorvonata Luzernben, 2003. július 22-én.

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 520 010-0 pályaszámú GTW 2/6 típusúmotorvonata Luzernben, 2003. július 22-én.

Kódszám: 3009
Gyártási év: 2002.
Vmax = 115 km/h P = 520 kW
Fotó: ifj.Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

Kódszám: 3008
Gyártó: Krauss-Maffei,2000.
Elektromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax = 330 km/h P = 8000 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Borzsavölgyi Gazdasági Vasút TU2 098 pályaszámú dízelmozdonya a Kisvasúti nap különvonatával, 2006. augusztus 6-án.

A Borzsavölgyi Gazdasági Vasút TU2 098 pályaszámú dízelmozdonya a Kisvasúti nap különvonatával, 2006. augusztus 6-án.

Kódszám: 3007
Nyomtáv: 750 mm
Gyártási év: 1956.
Vmax = 50 km/h P = 242 kW
Fotó: Kovách László

A Borzsavölgyi Gazdasági Vasút TU2 034 pályaszámú dízelmozdonya a Borzsa-folyó hídján, 2006. augusztus 5-én.

A Borzsavölgyi Gazdasági Vasút TU2 034 pályaszámú dízelmozdonya a Borzsa-folyó hídján, 2006. augusztus 5-én.

Kódszám: 3006
Nyomtáv: 750 mm
Gyártási év: 1956.
Vmax = 50 km/h P = 242 kW
Fotó: Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101 131-1 pályaszámú villamos mozdonya a Köln és Frankfurt között egykor közlekedő Metropolitan vonattal Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101 131-1 pályaszámú villamos mozdonya a Köln és Frankfurt között egykor közlekedő Metropolitan vonattal Köln főpályaudvarán, 2003. július 15-én.

Kódszám: 3005
Vmax = 220 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV Rt. M47 2075 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Tapolcán, 2000-ben.

A MÁV Rt. M47 2075 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Tapolcán, 2000-ben.

Kódszám: 3004
Gyártó: FAUR, Bukarest, 1979.
Vmax = 70 km/h P = 514 kW
Fotó: Kovách László

A Lett Vasutak (LDZ) TEP 70 203 pályaszámú dízel-elektromos mozdonya Tallinn főpályaudvarán (Észtország), 2004. október 14-én.

A Lett Vasutak (LDZ) TEP 70 203 pályaszámú dízel-elektromos mozdonya Tallinn főpályaudvarán (Észtország), 2004. október 14-én.

Kódszám: 3003
Vmax = 160 km/h P = 2944 kW
Gyártási év: 1987
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV V42 527 pályaszámú Ward-Leonard rendszerű villamos mozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

A MÁV V42 527 pályaszámú Ward-Leonard rendszerű villamos mozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

Kódszám: 3002
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek, 1961-64.
Vmax = 80 km/h P = 1214 kW
Fotó: ifj. Kovách László

MÁV V41 523 pályaszámú Ward-Leonard rendszerű villamos mozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

MÁV V41 523 pályaszámú Ward-Leonard rendszerű villamos mozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2004. szeptember 4-én.

Kódszám: 3001
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek, 1961-62.
Vmax = 80 km/h P = 956 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV Rt. M41 2187 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Veszprémben, 2000-ben.

A MÁV Rt. M41 2187 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Veszprémben, 2000-ben.

Kódszám: 3000
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Kovách László

A MÁV V40 016 pályaszámú Kandó rendszerű villamos mozdonya felújítás előtt 1999 májusában, a Keleti fűtőházban.

A MÁV V40 016 pályaszámú Kandó rendszerű villamos mozdonya felújítás előtt 1999 májusában, a Keleti fűtőházban.

Kódszám: 1999
Gyártó: MÁVAG Mozdony és Gépgyár, 1934.
Fotó: Kovách László

A Korzikai Vasutak X2001 pályaszámú Ponte Leccia és Calvi között közlekedő szerelvénye L’Ile Rousse tengerpartján, 2006. július 16-án.

A Korzikai Vasutak X2001 pályaszámú Ponte Leccia és Calvi között közlekedő szerelvénye L’Ile Rousse tengerpartján, 2006. július 16-án.

Kódszám: 1998
Vmax = 85 km/h P = 242 kW
Gyártási év: 1975.
Fotó: ifj. Kovách László

Brienz Rothorn Bahn H2/3 típusú 15 pályaszámú gőzöse (Svájc) 2003. július 23-án.

Brienz Rothorn Bahn H2/3 típusú 15 pályaszámú gőzöse (Svájc) 2003. július 23-án.

Kódszám: 1997
Nyomtáv: 800 mm
Gyártó: SLM,1996.
Vmax = 12 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A Román Vasutak (CFR) 142 044 pályaszámú gőzmozdonya a 150 éves a Magyar Vasút parádén Budapest-Angyalföldön, 1996. július 15-én.

A Román Vasutak (CFR) 142 044 pályaszámú gőzmozdonya a 150 éves a Magyar Vasút parádén Budapest-Angyalföldön, 1996. július 15-én.

Kódszám: 1996
Gyártási év: 1937.
Vmax = 110 km/h
Fotó: Kovách László

A 30 éves Csörgő tiszteletére rendezett parádé Székesfehérváron, 2003. május 31-én.

A 30 éves Csörgő tiszteletére rendezett parádé Székesfehérváron, 2003. május 31-én.

Kódszám: 1995
A MÁV Rt. M41 2143, M47 1310, M62 187, M62 302, M47 2060, M41 2301 pályaszámú mozdonyai.
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. TVGnh-1291-M pályaszámú munkagépe Kaposvárott, 2005. március 15-én.

A MÁV Rt. TVGnh-1291-M pályaszámú munkagépe Kaposvárott, 2005. március 15-én.

Kódszám: 1994
Fotó: Sándor János

A Szlovák Vasutak 422 0108 pályaszámú gőzmozdonya Badacsonytördemic-Szigliget állomáson, 2000. augusztus 20-án.

A Szlovák Vasutak 422 0108 pályaszámú gőzmozdonya Badacsonytördemic-Szigliget állomáson, 2000. augusztus 20-án.

Kódszám: 1993
Gyártó: PCM, 1909.
Vmax = 50 km/h P = 400 kW
Fotó: Sándor János

A Szlovák Vasutak (ZSR) 475,196 pályaszámú gőzmozdonya a Pozsonyi Járműparádén, 2006. szeptember 2-án.

A Szlovák Vasutak (ZSR) 475,196 pályaszámú gőzmozdonya a Pozsonyi Járműparádén, 2006. szeptember 2-án.

Kódszám: 1992
Vmax = 100 km/h P = 1430 kW
Gyártási év: 1950.
Fotó: Kovách László

A MÁV 204 (ex MÁV 220.194) pályaszámú gőzmozdonya a Pozsonyi Járműparádén, 2006. szeptember 2-án.

A MÁV 204 (ex MÁV 220.194) pályaszámú gőzmozdonya a Pozsonyi Járműparádén, 2006. szeptember 2-án.

Kódszám: 1991
Gyártó: MÁV Gépgyár,1900.
Vmax = 90 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV Zrt. 6342 006-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Lábatlanban, 2006. augusztus 16-án.

A MÁV Zrt. 6342 006-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Lábatlanban, 2006. augusztus 16-án.

Kódszám: 1990
Fotó: Kovách László

A Királyréti Erdei Vasút Mk48 2017 pályaszámú mozdonya nosztalgiakocsikkal Morgó állomáson.

A Királyréti Erdei Vasút Mk48 2017 pályaszámú mozdonya nosztalgiakocsikkal Morgó állomáson.

Kódszám: 1989
Fotó: Mezey Zoltán

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1988
Az Mk45 2005 pályaszámú dízelmozdony vonattal, Hárs-hegy állomáson.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1987
Az Mk45 2004 pályaszámú dízelmozdony vonattal, Szépjuhászné állomáson.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1986
Nosztalgiavonat Szépjuhászné állomás mellett.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1985
Az Mk45 2001 pályaszámú dízelmozdony vonattal, Hüvösvölgy végállomáson.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1984
“Kossuth katonavonat” a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal a Széchenyi-hegyi végállomáson, 2006. május 20-án.
Fotó: Kovách László

A MÁVRt. V46 034 pályaszámú villamosmozdonya Murakeresztúron, 1999. májusá 30-án.

A MÁVRt. V46 034 pályaszámú villamosmozdonya Murakeresztúron, 1999. májusá 30-án.

Kódszám: 1983
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest, 1988.
Fotó: Kovách László

A BHÉV 27 pályaszámú (ex MÁV XII. osztály) gőzmozdonya az ácsi cukorgyárban, 1986. január 17-én.

A BHÉV 27 pályaszámú (ex MÁV XII. osztály) gőzmozdonya az ácsi cukorgyárban, 1986. január 17-én.

Kódszám: 1982
Gyártotta: MÁV Gépgyár, Budapest, 1902.
Fotó: Nagy Imre

A Szilvásváradi Erdei Vasút 394,057 pályaszámú Szilvi gőzöse vendégségben Mátrafüreden 2005. október 8-án.

A Szilvásváradi Erdei Vasút 394,057 pályaszámú Szilvi gőzöse vendégségben Mátrafüreden 2005. október 8-án.

Kódszám: 1981
Nyomtáv: 760 mm
Fotó: Almási Zoltán

A ZSR 310 433 pályaszámú gőzmozdonya a zólyomi parádén, 2004. szeptember 11-én.

A ZSR 310 433 pályaszámú gőzmozdonya a zólyomi parádén, 2004. szeptember 11-én.

Kódszám: 1980
Fotó: Kovách László

A MÁV egyetlen áramvonalas mozdonysorozatának egyetlen megmaradt példánya a 242.001 pályaszámú és a 275.034 (ex 22.034) pályaszámú gőzmozdonyai 2002 őszén.

A MÁV egyetlen áramvonalas mozdonysorozatának egyetlen megmaradt példánya a 242.001 pályaszámú és a 275.034 (ex 22.034) pályaszámú gőzmozdonyai 2002 őszén.

Kódszám: 1979
Gyártó: (242) MÁVAG, Budapest 1936(275) MÁVAG, Budapest 1929
Fotó: Németh Andor

A MÁV 424.334 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Keszthelyen, 1988. szeptember 1-én.

A MÁV 424.334 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Keszthelyen, 1988. szeptember 1-én.

Kódszám: 1978
Gyártó: MÁVAG, Budapest.
Fotó: Nagy Imre

Az egykori Déli Vasút 109,109 pályaszámú (egykori MÁV 302,610) gőzmozdonya, Dunakeszi-Gyártelep állomáson, 2001. június 1-én.

Az egykori Déli Vasút 109,109 pályaszámú (egykori MÁV 302,610) gőzmozdonya, Dunakeszi-Gyártelep állomáson, 2001. június 1-én.

Kódszám: 1977
Gyártó: Floridsdorf
Fotó: Zika Balázs

A MÁV 324.540 pályaszámú mozdonya a Balaton északi partján egy különvonattal, 2002. nyarán.

A MÁV 324.540 pályaszámú mozdonya a Balaton északi partján egy különvonattal, 2002. nyarán.

Kódszám: 1976
Gyártotta: MÁV Gépgyár, Budapest, 1915.
A gőzmozdonyt 1919. augusztus 8-án elhurcolták, 1945-ig a pályaszáma: CFR 324.580. 1961. dec-től MÁV 324.1564 számmal közlekedett. 1991 júniustól eredeti pályaszámával nosztalgia mozdonnyá alakították.
Fotó: Németh Andor

A MÁV 411.118 pályaszámú gőzmozdonya tehervonattal Rákosrendező után.

A MÁV 411.118 pályaszámú gőzmozdonya tehervonattal Rákosrendező után.

Kódszám: 1975
Gyártó: Baldwin Locomotive Works, Philadelphia, 1944.
Fotó: Németh Andor

A Harzer Schmalspurbahn (HSB) 99 5901 pályaszámú gőzmozdonya (ex-NWE 11 psz.) és 99 7235 pályaszámú (1'E1' /2-10-2T/ tengelyelrendezésű) gőzmozdonya (ex- Schmalspurbahnen Eisfeld-Schönbrunn 99 7235 psz.) Wernigerode állomáson, 1997. nyarán.

A Harzer Schmalspurbahn (HSB) 99 5901 pályaszámú gőzmozdonya (ex-NWE 11 psz.) és 99 7235 pályaszámú (1'E1' /2-10-2T/ tengelyelrendezésű) gőzmozdonya (ex- Schmalspurbahnen Eisfeld-Schönbrunn 99 7235 psz.) Wernigerode állomáson, 1997. nyarán.

Kódszám: 1974
Gyártó: Jung, 1897 (99 5901)Lokomotivbau "Karl Marx"(Babelsberg), 1954 (99 7235)
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV 424.282 pályaszámú gőzmozdonya a 47-es pályaszámú Hargitával az 1980-as években.

A MÁV 424.282 pályaszámú gőzmozdonya a 47-es pályaszámú Hargitával az 1980-as években.

Kódszám: 1973
Gyártó: MÁVAG, Budapest.
Fotó: Nagy Imre

A Union Pacific 4012 pályaszámú, 4-8-8-4 tengelyelrendezésű “Big Boy” gőzmozdonya a Steamtown múzeumban (Scranton, Pennsylvania), 2002. áprilisában.

A Union Pacific 4012 pályaszámú, 4-8-8-4 tengelyelrendezésű “Big Boy” gőzmozdonya a Steamtown múzeumban (Scranton, Pennsylvania), 2002. áprilisában.

Kódszám: 1972
Gyártó: ALCO (Schenectady, New York, USA), 1941.
P = 4600 kW Vmax = 129 km/h l: 40,47 m m: 540,0 t
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV 376.642 pályaszámú gőzmozdonya kiállítva Kaposvárott, 2003. januárjában.

A MÁV 376.642 pályaszámú gőzmozdonya kiállítva Kaposvárott, 2003. januárjában.

Kódszám: 1971
Gyártó: MÁV Gépgyár.
Fotó: Sándor János

A MÁV 424.287 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya egy korabeli négytengelyes gyorsvonati kocsikból összeállított vonattal indul Kisterenye állomásról, 2002 szeptember 1-én.

A MÁV 424.287 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya egy korabeli négytengelyes gyorsvonati kocsikból összeállított vonattal indul Kisterenye állomásról, 2002 szeptember 1-én.

Kódszám: 1970
Gyártó: MÁVAG, Budapest, 1956.
Fotó: Németh Andor

A MÁVRt. M40 234 pályaszámú dízel-elektromos mozdonya Hatvanban, 2004. április 30-án.

A MÁVRt. M40 234 pályaszámú dízel-elektromos mozdonya Hatvanban, 2004. április 30-án.

Kódszám: 1969
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest 1970.
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M43 1159 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Hatvanban, 2004. április 30-án.

A MÁV Rt. M43 1159 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Hatvanban, 2004. április 30-án.

Kódszám: 1968
Gyártó: FAUR, Bukarest, 1979.
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M44 209 pályaszámú dízel-elektromos mozdonya Békéscsabán, 2005. október 17-én.

A MÁV Rt. M44 209 pályaszámú dízel-elektromos mozdonya Békéscsabán, 2005. október 17-én.

Kódszám: 1967
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest, 1954.
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya, 1997. július 25-én.

A MÁV Rt. M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya, 1997. július 25-én.

Kódszám: 1966
Fotó: Reményi Gyula

Az idén ötödik alkalommal közlekedik Győrből a Vasutasnap alkalmából különvonat.

Az idén ötödik alkalommal közlekedik Győrből a Vasutasnap alkalmából különvonat.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1965
2002. Győr-Veszprém-Balatonfüred
2003. Győr-Tapolca-Balatonfüred
2004. Győr-Tapolca-Fonyód
2005. Győr-Komárom-Zánka-Köveskál
Fotók: Reményi Gyula

Az Észt Államvasutak dízel motorvonata Tallinn főpályaudvarán, 2004. október 14-én.

Az Észt Államvasutak dízel motorvonata Tallinn főpályaudvarán, 2004. október 14-én.

Kódszám: 1964
Fotó: ifj. Kovách László

Szeged Szabad Királyi város Tűzoltósága lóvontatású motoros tűzoltófecskendője

Szeged Szabad Királyi város Tűzoltósága lóvontatású motoros tűzoltófecskendője

Kódszám: 1963

A MÁV Rt. M63 003 pályaszámú dízelvillamos mozdonya a Füstiben, 2001. december 21-én.

A MÁV Rt. M63 003 pályaszámú dízelvillamos mozdonya a Füstiben, 2001. december 21-én.

Kódszám: 1962
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. V43 2273 pályaszámú villamosmozdonya Budapest Keleti pályaudvaron, 2003. október 4-én.

A MÁV Rt. V43 2273 pályaszámú villamosmozdonya Budapest Keleti pályaudvaron, 2003. október 4-én.

Kódszám: 1961
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Szever Dániel

A GySEV Rt. 1047 505-1 pályaszámú Siemens Taurus mozdonya villamos mozdonyok élén Sopronban, 2003. április 20-án.

A GySEV Rt. 1047 505-1 pályaszámú Siemens Taurus mozdonya villamos mozdonyok élén Sopronban, 2003. április 20-án.

Kódszám: 1960
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. MDmot 3034 pályaszámú motorvonata Szegeden, 2003. június 23-án.

A MÁV Rt. MDmot 3034 pályaszámú motorvonata Szegeden, 2003. június 23-án.

Kódszám: 1959
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. V43 1157 pályaszámú villamos mozdonya a zebegényi viadukton, 2003. júliusában.

A MÁV Rt. V43 1157 pályaszámú villamos mozdonya a zebegényi viadukton, 2003. júliusában.

Kódszám: 1958
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Bzmot típusú háromrészes motorvonata Balatonkenese közelében, 2001. július 26-án.

A MÁV Rt. Bzmot típusú háromrészes motorvonata Balatonkenese közelében, 2001. július 26-án.

Kódszám: 1957
Gyártó: Tatra Studenka
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Bzmot 412 pályaszámú InterPici dízel-hidraulikus motorkocsija Budapesten, 2000. júliusában.

A MÁV Rt. Bzmot 412 pályaszámú InterPici dízel-hidraulikus motorkocsija Budapesten, 2000. júliusában.

Kódszám: 1956
Fotó: Zika Balázs

A MÁV 109,109 (egykori 302,610) pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya a “150 éves a magyar vasút” parádén Angyalföldön, 1996. július 14-én.

A MÁV 109,109 (egykori 302,610) pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya a “150 éves a magyar vasút” parádén Angyalföldön, 1996. július 14-én.

Kódszám: 1955
Gyártó: Floridsdorf Lf.v. Sigl, Wiener Neustadt, 1917
Vmax = 100 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. Bzmot típusú 234 pályaszámú négyrészes motorvonata az egri vár alatt, 2006. április 30-án.

A MÁV Rt. Bzmot típusú 234 pályaszámú négyrészes motorvonata az egri vár alatt, 2006. április 30-án.

Kódszám: 1954
Gyártó: Tatra Studenka
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV Rt. M62 127 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Hatvanban, 2004. április 30-án.

A MÁV Rt. M62 127 pályaszámú dízelvillamos mozdonya Hatvanban, 2004. április 30-án.

Kódszám: 1953
Gyártó: LZOR Luganszk(Vorosilovgrád), Szovjetunió
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 6342 008-7 és 6342 005-3 pályaszámú  Siemens Desiro motorvonatai Piliscsabán, 2005. február 16-án.

A MÁV Rt. 6342 008-7 és 6342 005-3 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatai Piliscsabán, 2005. február 16-án.

Kódszám: 1952
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M41 2148 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Öreglak megállóhely után, 2003. január.

A MÁV Rt. M41 2148 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Öreglak megállóhely után, 2003. január.

Kódszám: 1951
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Sándor János

A MÁV Rt. V43 1351 pályaszámú villamos mozdonya egy BV InterCity szerelvényt húz Fenékpusztánál, 2000. nyarán.

A MÁV Rt. V43 1351 pályaszámú villamos mozdonya egy BV InterCity szerelvényt húz Fenékpusztánál, 2000. nyarán.

Kódszám: 1950
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. M62 120 pályaszámú dízelvillamos mozdonya vontatta tehervonat halad Budapesten a Gubacsi út feletti hídon Soroksár felé, 2005. december 18-án.

A MÁV Rt. M62 120 pályaszámú dízelvillamos mozdonya vontatta tehervonat halad Budapesten a Gubacsi út feletti hídon Soroksár felé, 2005. december 18-án.

Kódszám: 1949
Gyártó: LZOR Luganszk(Vorosilovgrád), Szovjetunió
Fotó: Pulisch József

A MÁV Zrt. Talent típusú motorvonata 2006-ban.

A MÁV Zrt. Talent típusú motorvonata 2006-ban.

Kódszám: 1948
Fotó: Németh Andor

A MÁV Rt. Bzmot 407 pályaszámú Interpici dízel-hidraulikus motorvonatai és a 63-41 037-7 pályaszámú motorvonata Békéscsaba pályaudvaron, 2005. október 17-én.

A MÁV Rt. Bzmot 407 pályaszámú Interpici dízel-hidraulikus motorvonatai és a 63-41 037-7 pályaszámú motorvonata Békéscsaba pályaudvaron, 2005. október 17-én.

Kódszám: 1947
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1946
A C50-3703 pályaszámú dízelmozdony a hüvösvölgyi fordítókorongon, 2003. áprilisában.
Fotó: Schulek Tibor

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1945
Az Mk 45-2004 pályaszámú dízelmozdony vonattal a Budakeszi úti viadukton.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1944
Nosztalgiavonat a 490-056 pályaszámú gőzmozdonnyal Vadaspark megállóhely és János-hegy állomás között.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt.Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt.Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1943
Nosztalgiavonat
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M61 010 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdony a a Budapestre közlekedő S 9705 számú sebes vonattal, Tapolca állomáson 1999. február 17-én.

A MÁV Rt. M61 010 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdony a a Budapestre közlekedő S 9705 számú sebes vonattal, Tapolca állomáson 1999. február 17-én.

Kódszám: 1942
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

Az OHJ (dán magánvasút) 43 pályaszámú (korábban MX 1006) NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya, Holbaek állomáson a Nyborg-ba induló délutáni iskolás vonattal, 2002. május 30-án.

Az OHJ (dán magánvasút) 43 pályaszámú (korábban MX 1006) NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya, Holbaek állomáson a Nyborg-ba induló délutáni iskolás vonattal, 2002. május 30-án.

Kódszám: 1941
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige A1A' A1A' Vmax = 133 km/h P = 1078 kW
Fotó: Joó Ferenc

Az NSB (Norvég Államvasutak) Di 3 641 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Zvecan állomáson (Jugoszlávia-Koszovó), 2003. június 27-én.

Az NSB (Norvég Államvasutak) Di 3 641 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Zvecan állomáson (Jugoszlávia-Koszovó), 2003. június 27-én.

Kódszám: 1940
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige Co'Co' Vmax = 143 km/h P = 1305 kW
Fotó: Gayer Márk

A MÁV Rt. M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú díze1villamos mozdonya Balatonfüzfőn, 1999. szeptember 25-én.

A MÁV Rt. M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú díze1villamos mozdonya Balatonfüzfőn, 1999. szeptember 25-én.

Kódszám: 1939
Gyártó: NOHAB Trollhiittan, Sverige
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. M61 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Balatonederics és Balatongyörök között, 1999. júliusában.

A MÁV Rt. M61 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Balatonederics és Balatongyörök között, 1999. júliusában.

Kódszám: 1938
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige Co 'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A PFr(Belga vasútbarát klub) 202 020 (ex CFL 1602) pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Odenseben (Dánia), 2004. augusztus 14-én.

A PFr(Belga vasútbarát klub) 202 020 (ex CFL 1602) pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Odenseben (Dánia), 2004. augusztus 14-én.

Kódszám: 1937
Gyártó: Anglo-France-Belge, 1955.
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 2761 017 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Balatonrendesen, 2004. július 17-én.

A MÁV Rt. 2761 017 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Balatonrendesen, 2004. július 17-én.

Kódszám: 1936
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige
Co'Co' Vmax = 120 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A Moniss & Essex (M&S's) Vasúttársaság Lehigh Valley 576 és 578 pályaszámú F7 típusú ”ős NOHAB-jai” Monisstown közelében 1999-ben.

A Moniss & Essex (M&S's) Vasúttársaság Lehigh Valley 576 és 578 pályaszámú F7 típusú ”ős NOHAB-jai” Monisstown közelében 1999-ben.

Kódszám: 1935
Gyártó: General Motors
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. M61 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Füleken, 1998. augusztus 9-én.

A MÁV Rt. M61 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Füleken, 1998. augusztus 9-én.

Kódszám: 1934
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. M6l 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdony a különvonattal Pozsony-Kelet állomáson, 2003. szeptember 7-én.

A MÁV Rt. M6l 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdony a különvonattal Pozsony-Kelet állomáson, 2003. szeptember 7-én.

Kódszám: 1933
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. M61 019 pályaszámú NOHAB-GM típusú díze1villamos mozdonya, Öreglak megálló után 2000. február 28-án.

A MÁV Rt. M61 019 pályaszámú NOHAB-GM típusú díze1villamos mozdonya, Öreglak megálló után 2000. február 28-án.

Kódszám: 1932
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Sándor János

A MÁV Rt. M61 006, M61 010, M61 019, M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai a Vasúttörténeti Parkban, 2001. január 12-én.

A MÁV Rt. M61 006, M61 010, M61 019, M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai a Vasúttörténeti Parkban, 2001. január 12-én.

Kódszám: 1931
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige Co 'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV Rt. M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Somogyjádra érkezik a Fonyódról Kaposvárra közlekedő 8817 számú személyvonattal, 1997. július 25-én.

A MÁV Rt. M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Somogyjádra érkezik a Fonyódról Kaposvárra közlekedő 8817 számú személyvonattal, 1997. július 25-én.

Kódszám: 1930
Gyártó: NOHAB Trollhattan, Sverige
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1929
Az Mk 45-2002 pályaszámú dízelmozdony vonattal a Széchenyi-hegyen, 2005-ben.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1928
Az Mk 45-2005 pályaszámú dízelmozdony vonattal.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1927
Az Mk 45-2006 pályaszámú dízelmozdony és az ABmot 2 pályaszámú motorkocsi találkozása János-hegy állomáson.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1926
Az Mk 45-2005 pályaszámú dízelmozdony vonattal Hűvösvölgyben, 2006. április 21-én.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1925
Nosztalgiavonat a 490-056 pályaszámú gőzmozdonnyal Vadaspark megállóhely és János-hegy állomás között.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1924
Az Mk 45-2005 pályaszámú dízelmozdony hókotróva! János-hegy és Virágvölgy állomások között.
Fotó: Schulek Tibor

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1923
Az Mk 45-2004 pályaszámú dízelmozdony vonattal Szépjuhászné állomás közelében, 2006. március 6-án.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV ZRt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 1922
Nosztalgiavonat a 490-056 pályaszámú gőzmozdonnyal Vadaspark megállóhely és János-hegy állomás között.
Fotó: Kovách László

A Szilvásváradi Állami Erdei Vasút 394 057 pályaszámú ”Szilvi” nevű gőzmozdonya Szilvásváradon, 2000. október ll-én.

A Szilvásváradi Állami Erdei Vasút 394 057 pályaszámú ”Szilvi” nevű gőzmozdonya Szilvásváradon, 2000. október ll-én.

Kódszám: 1921
Fotó: Jakóts Ádám.

A Felsőtárkányi Állami Erdei Vasút C04 404 pályaszámú CS O-es típusú mozdonya vonattal, 2001. június 2-án.

A Felsőtárkányi Állami Erdei Vasút C04 404 pályaszámú CS O-es típusú mozdonya vonattal, 2001. június 2-án.

Kódszám: 1920
Fotó: Jakóts Ádám

A Gemenci Állami Erdei Vasút 490,2003 pályaszámú Rezét nevű gőzmozdonya nosztalgiavonattal Nyárilegelőnél, 2002. június 22-én.

A Gemenci Állami Erdei Vasút 490,2003 pályaszámú Rezét nevű gőzmozdonya nosztalgiavonattal Nyárilegelőnél, 2002. június 22-én.

Kódszám: 1919
Fotó: Tusnádi Csaba Károly

Nyírvidéki Regionális Kisvasút Mk48 2016 psz-ú mozdonya ellenfényben Gávavencsellő határában, a Lónyai-főcsatorna hídján, 2005. augusztus 19-én.

Nyírvidéki Regionális Kisvasút Mk48 2016 psz-ú mozdonya ellenfényben Gávavencsellő határában, a Lónyai-főcsatorna hídján, 2005. augusztus 19-én.

Kódszám: 1918
Fotó: Tusnádi Csaba Károly

A Pálházi Állami Erdei Vasút C50-es mozdonya vonattal Pálháza-Kőkapunál, 2002. június 18-án.

A Pálházi Állami Erdei Vasút C50-es mozdonya vonattal Pálháza-Kőkapunál, 2002. június 18-án.

Kódszám: 1917
Fotó: Abonyi László

A Kemencei Erdei Múzeumvasút szerelvénye a strand-hídon 2005. július 20-án. A mozdony eredetileg a hajdúböszörményi téglagyárban teljesített szolgálatot.

A Kemencei Erdei Múzeumvasút szerelvénye a strand-hídon 2005. július 20-án. A mozdony eredetileg a hajdúböszörményi téglagyárban teljesített szolgálatot.

Kódszám: 1916
Fotó: Bacsinszky Tibor

A Kaszói Erdei Vasút Karácsony nevű gőzöse 2005. május 21-én.

A Kaszói Erdei Vasút Karácsony nevű gőzöse 2005. május 21-én.

Kódszám: 1915
Fotó: Sándor János

A Mesztegnyői Erdei Vasút C50-es mozdonyai.

A Mesztegnyői Erdei Vasút C50-es mozdonyai.

Kódszám: 1914
Fotó: Jakóts Ádám

A Debreceni Zsuzsi Erdei Vasút Mk 48 2006 és 2002 pályaszámú mozdonyai vonattal Hármashegyalján, 2004. május 27-én.

A Debreceni Zsuzsi Erdei Vasút Mk 48 2006 és 2002 pályaszámú mozdonyai vonattal Hármashegyalján, 2004. május 27-én.

Kódszám: 1913
Fotó: Hoványi Péter

A Mátravasút 490 2005 pályaszámú ”Gyöngyi” nevű gőzmozdonya Gyöngyösön, 2006. április 3-án.

A Mátravasút 490 2005 pályaszámú ”Gyöngyi” nevű gőzmozdonya Gyöngyösön, 2006. április 3-án.

Kódszám: 1912
Fotó: Jakóts Ádám

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút C02-407 pályaszámú C5O-es típusú légfékes mozdonya 2006. február 10-én.

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút C02-407 pályaszámú C5O-es típusú légfékes mozdonya 2006. február 10-én.

Kódszám: 1911
Fotó: ifj. Kovách László

A Királyréti Állami Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú gőzmozdonya 2005. októberében.

A Királyréti Állami Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú gőzmozdonya 2005. októberében.

Kódszám: 1910
Fotó: Kovách László

A Királyréti Erdei Vasút Mk 482014 pályaszámú dízelmozdonya Királyrét végállomáson, 2003. május 3-án.

A Királyréti Erdei Vasút Mk 482014 pályaszámú dízelmozdonya Királyrét végállomáson, 2003. május 3-án.

Kódszám: 1909
Fotó: Kovách László

A Királyréti Erdei Vasút 490,2004 pályaszámú gőzmozdonya Hártó-kút állomáson halad át, 2006. április l6-án.

A Királyréti Erdei Vasút 490,2004 pályaszámú gőzmozdonya Hártó-kút állomáson halad át, 2006. április l6-án.

Kódszám: 1908
Fotó: Kovalcsik Tamás

A Királyréti Állami Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú gőzmozdonya, 2005. októberében.

A Királyréti Állami Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú gőzmozdonya, 2005. októberében.

Kódszám: 1907
Fotó: Kovách László

A Királyréti Állami Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú gőzmozdonya, 2005. októberében.

A Királyréti Állami Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú gőzmozdonya, 2005. októberében.

Kódszám: 1906
Fotó: Kovách László

A MÁV Rt. 6342 002-0 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata kapcsoltan Solymáron, 2003. szeptember 26-án.

A MÁV Rt. 6342 002-0 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata kapcsoltan Solymáron, 2003. szeptember 26-án.

Kódszám: 1905
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Rt. Bmxt 004, M62 001 és BDVmot 008 pályaszámú vonatai Rákospalota-Újpest állomáson, 2005. augusztus 17-én.

A MÁV Rt. Bmxt 004, M62 001 és BDVmot 008 pályaszámú vonatai Rákospalota-Újpest állomáson, 2005. augusztus 17-én.

Kódszám: 1904
Fotó: Zika Balázs

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 521011-7 pályaszámú Flirt típusú motorvonata Budapest - Kelenföldön, 2005. december 12-én.

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 521011-7 pályaszámú Flirt típusú motorvonata Budapest - Kelenföldön, 2005. december 12-én.

Kódszám: 1903
Gyártó: Stadler AG
Fotó: Zika Balázs

Budapest<BR>Régi Keleti Fűtőház

Budapest
Régi Keleti Fűtőház

Kódszám: 1902
Fotó: Somogyi-Tóth Dániel

A MÁV ZRt. V43 típusú villanymozdonya Zebegény és Nagymaros között.

A MÁV ZRt. V43 típusú villanymozdonya Zebegény és Nagymaros között.

Kódszám: 1901
Fotó: Somogyi-Tóth Dániel

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 4024 063-2 pályaszámú egyáramnemes Bombardier Talent típusú villamos motorvonata Hegyeshalom állomáson, 2006. január 23-án.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 4024 063-2 pályaszámú egyáramnemes Bombardier Talent típusú villamos motorvonata Hegyeshalom állomáson, 2006. január 23-án.

Kódszám: 1900
Gyártó: Bombardier - ELIN EBG, 2006.
Vmax = 140 km/h P = 1520 kW
Fotó: Zika Balázs

A MÁV ZRt. M62 001 pályaszámú dízel-villamos mozdonya találkozik egy V63 villanymozdonnyal Budapest - Nagytétényben.

A MÁV ZRt. M62 001 pályaszámú dízel-villamos mozdonya találkozik egy V63 villanymozdonnyal Budapest - Nagytétényben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1899
Fotó: Somogyi-Tóth Dániel

Dombóvár<BR>Fűtőház

Dombóvár
Fűtőház

Kódszám: 1898
Fotó: Somogyi-Tóth Dániel

A MÁV ZRt. 6312001-8 pályaszámú felújítottcsuklós Bzmot ikermotorkocsija Beled állomáson, 2006. január 23-.án. Felújítva 2005-ben.

A MÁV ZRt. 6312001-8 pályaszámú felújítottcsuklós Bzmot ikermotorkocsija Beled állomáson, 2006. január 23-.án. Felújítva 2005-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1897
Vmax = 90 km/h , P = 257 kW
Fotó: Zika Balázs

Budapest<BR>A MÁV ZRt. Bzmot típusú motorvonata Siklós és Villány között.

Budapest
A MÁV ZRt. Bzmot típusú motorvonata Siklós és Villány között.

Kódszám: 1896
Fotó: Somogyi-Tóth Dániel

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 521011-7 pályaszámú Flirt típusú motorvonata Gárdonyban, 2005. december 14-én.

A Svájci Szövetségi Vasutak (SBB CFF FFS) 521011-7 pályaszámú Flirt típusú motorvonata Gárdonyban, 2005. december 14-én.

Kódszám: 1895
Gyártó: Stadler AG
Fotó: Zika Balázs

A MÁV ZRt. V63 015 + V43 1195 + V63 006 pályaszámú villanymozdonyai Budafokon

A MÁV ZRt. V63 015 + V43 1195 + V63 006 pályaszámú villanymozdonyai Budafokon

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 1894
Fotó: Somogyi-Tóth Dániel

Budapest<BR>Déli pályaudvar

Budapest
Déli pályaudvar

Kódszám: 1893
Fotó: Somogyi-Tóth Dániel

A MÁV 275,015 pályaszámú gőzmozdonya kiállítva Zalaegerszegen, 2005. január 25-én.

A MÁV 275,015 pályaszámú gőzmozdonya kiállítva Zalaegerszegen, 2005. január 25-én.

Kódszám: 1892
Gyártó: MÁVAG, 1928.
Vmax = 70 km/h
Fotó: Zika Balázs

Budapest<BR>Magyar Vasúttörténeti Park

Budapest
Magyar Vasúttörténeti Park

Kódszám: 1891
Fotó: Somogyi-Tóth Dániel

Budapest<BR>Keleti Pályaudvar

Budapest
Keleti Pályaudvar

Kódszám: 1890
Épült: 1881-84.
Tervezte: Rochlitz Gyula, Feketeházy János
Fotó: Somogyi-Tóth Dániel

A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban

ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat
ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat

Siemens Taurus
Siemens Taurus

Borzsavölgyi kisvasút
Borzsavölgyi kisvasút

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban
Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban

A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen
A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen

5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál
5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál

Barkas B1000 és IFA W50 L/A
Barkas B1000 és IFA W50 L/A

Siemens Combino Supra Budapest NF 12B
Siemens Combino Supra Budapest NF 12B

Ferrari 308 GTB (1976)
Ferrari 308 GTB (1976)

6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson
6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson

ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben
ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben

Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija
Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya
Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya

Trabant P50
Trabant P50

MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya
MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya

A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban
A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban

Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán
Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya
A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya

A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben
A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...
Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...

Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban
Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban

Chrysler Sedan 1942
Chrysler Sedan 1942

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya
A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya

SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye
SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Barkas
Barkas

DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán
DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón
Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya
A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya

Wartburg 311
Wartburg 311

Budapest,Királyi Palota
Budapest,Királyi Palota

Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban
Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban

Rovás memória
Rovás memória

© Top Card Kiadó, 2003.
Minden jog fenntartva.