Főoldal

Aktualitások


Képeslapok

Naptárak

Kártyák

Memóriajátékok

Filatélia


Más jellegű kiadványok

Pólók

Könyvek

Megrendelés, árak
 
 
 

2007. évben megjelent vasúti képeslapok katalógusa

A MÁV V40 sorozatú Kandó-rendszerű fázisváltós mozdonya.

A MÁV V40 sorozatú Kandó-rendszerű fázisváltós mozdonya.

Kódszám: 3128
Gyártották 1932-41 között, 29 példányban.
Gyártók: Ganz Villamossági Rt., MÁVAG
Metropolitan Vickers Co. Ltd.
Feszültség: 16kV ; 50 Hz
Sebességi fokozatok: 24,2 km/h 50km/h 75km/h 100 km/h
Teljesítmény: 592 kW 1350 kW 1620 kW
Fotó: Mandorff Béla

Az Olasz Államvasutak E 550 sorozatú háromfázisú villanymozdonya.

Az Olasz Államvasutak E 550 sorozatú háromfázisú villanymozdonya.

Kódszám: 3126
Gyártották 1908-21 között,
Kandó Kálmán tervei alapján, 186 példányban.
Feszültség: 3,6kV ; 16,66 Hz
Sebességi fokozatok: 22,5km/h 45km/h
Teljesítmény: 620kW 1470kW
Fotó: Fojtán István gyüjteményéből

A Val Tellina Vasút (Olaszország, Comói tó - Tellina völgy) R.A.(Rete Adriatica) 361 pályaszámú villamos mozdonya személyzettel és magyar mérnökökkel (1904 táján).

A Val Tellina Vasút (Olaszország, Comói tó - Tellina völgy) R.A.(Rete Adriatica) 361 pályaszámú villamos mozdonya személyzettel és magyar mérnökökkel (1904 táján).

Kódszám: 3125
Kandó Kálmán tervei alapján a GANZ három ilyen személyvonati mozdonyt gyártott.
Fotó: Parragh Péter gyüjteményéből

A Val Tellina Vasút (Olaszország, Comói tó - Tellina völgy) R.A.(Rete Adriatica) 361 pályaszámú villamos mozdonya

A Val Tellina Vasút (Olaszország, Comói tó - Tellina völgy) R.A.(Rete Adriatica) 361 pályaszámú villamos mozdonya

Kódszám: 3124
az 1910-es években. Kandó Kálmán tervei alapján a GANZ 1903-04 között 3 db ilyen típusú mozdonyt gyártott.
Fotó: Parragh Péter gyüjteményéből

A POHÉV (Pozsony-Országhatárszél Helyi Érdekű Vasút) Eg 5. és  Eg 6. pályaszámú,

A POHÉV (Pozsony-Országhatárszél Helyi Érdekű Vasút) Eg 5. és Eg 6. pályaszámú,

Kódszám: 3123
eredetilegegyenáramú villamos mozdonyai (gyártó: GANZ, 1913), működésük kezdeti időszakában, melyet átalakítások után a Mecseki Szénbánya-vasútnál fejeztek be.
Fotó: Parragh Péter gyüjteményéből

A Magyar Királyi Államvasutak 377,263 pályaszámú (XII. osztályú) mellékvonali, vegyesvonati mozdonya.

A Magyar Királyi Államvasutak 377,263 pályaszámú (XII. osztályú) mellékvonali, vegyesvonati mozdonya.

Kódszám: 3122
A több változatban is készült sorozatot a MÁV Gépgyár 1885-1895 között gyártotta.
Fotó: Parragh Péter gyüjteményéből

A Kassa-Oderbergi Vasút (KsOd)  I/p  osztályú, PRAIRIE jellegű mozdonya.

A Kassa-Oderbergi Vasút (KsOd) I/p osztályú, PRAIRIE jellegű mozdonya.

Kódszám: 3121
A típust gyártotta - más mozdonygyárak mellett a MÁV Gépgyár (Budapest), 1908-1912 között.
Fotó: Parragh Péter gyüjteményéből

A Magyar Királyi Államvasutak 475. sorozatú, (XIV/a osztályú), hegyi pályára épített,

A Magyar Királyi Államvasutak 475. sorozatú, (XIV/a osztályú), hegyi pályára épített,

Kódszám: 3120
mellékvonali, szertatályos, compaund gépezetű mozdonya. Gyártotta 1896-ban MÁV Gépgyár (Budapest)
Fotó: Parragh Péter gyüjteményéből

A Magyar Királyi Államvasutak 41. sorozatú, ABT rendszerű fogaskerekű mozdonya.

A Magyar Királyi Államvasutak 41. sorozatú, ABT rendszerű fogaskerekű mozdonya.

Kódszám: 3119
Sebessége adhéziós pályán 25 km/óra, a fogaspályán 12 km/óra volt.
Gyártotta 1896-ban a Wiener Lokomotivfabriks AG, Floridsdorf (Ausztria).
Fotó: Parragh Péter gyüjteményéből

A Magyar Királyi Államvasutak 301. sorozatú, PACIFIC jellegű gyorsvonati mozdonya.

A Magyar Királyi Államvasutak 301. sorozatú, PACIFIC jellegű gyorsvonati mozdonya.

Kódszám: 3118
A típust a MÁV Gépgyár (Budapest) 1911-től több változatban is gyártotta.
Fotó: Parragh Péter gyüjteményéből

A Magyar Királyi Államvasutak 651. sorozatú, Mallet-rendszerű, hegyi pályára épített tehervonati mozdonya, víztisztítóval.

A Magyar Királyi Államvasutak 651. sorozatú, Mallet-rendszerű, hegyi pályára épített tehervonati mozdonya, víztisztítóval.

Kódszám: 3117
A típust a MÁV Gépgyár (Budapest) 1909 és 1914 között gyártotta.
Fotó: Parragh Péter gyüjteményéből

A MÁV Rt. M62 001 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Szolnokon, 2003. június 3-án.

A MÁV Rt. M62 001 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Szolnokon, 2003. június 3-án.

Kódszám: 3116
Fotó: Reményi Gyula

AZ LTE osztrák magánvasút 93 81 2016 903-3 pályaszámú Hercules típusú dízelvillamos mozdonya a Pozsonyi Járműparádén 2006 szeptember 3-án.

AZ LTE osztrák magánvasút 93 81 2016 903-3 pályaszámú Hercules típusú dízelvillamos mozdonya a Pozsonyi Járműparádén 2006 szeptember 3-án.

Kódszám: 3115
Fotó: Kovách László

A PKP (Lengyel Államvasutak) EN81-001 pályaszámú motorkocsija Krakkó Glowny pályaudvaron, 2006. október 21-én.

A PKP (Lengyel Államvasutak) EN81-001 pályaszámú motorkocsija Krakkó Glowny pályaudvaron, 2006. október 21-én.

Kódszám: 3113
Fotó: ifj. Kovách László

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye, Párizs Gare du Nord pályaudvaron, 2000. július 10-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye, Párizs Gare du Nord pályaudvaron, 2000. július 10-én.

Kódszám: 3112
Gyártó: GEC-Alsthom,1996.
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3111
Nosztalgiavonat
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3110
A 490,056 és a 490,039 pályaszámú gőzmozdonyok a Hüvösvölgyi viadukton, 2007. június 9-én.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3109
Az Mk45 2001 pályaszámú dízelmozdony vonattal.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3108
“Kossuth katonavonat” a 490,056 pályaszámú gőzmozdonnyal a Széchenyi-hegyi végállomáson, 2006. május 20-án.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3107
Az Mk45 2003 pályaszámú dízelmozdony vonattal, Hüvösvölgyi viadukton.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3106
Az Mk45 2002 pályaszámú dízelmozdony vonattal, a Széchenyi-hegyi végállomáson.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3105
A 490,056 és a 490,039 pályaszámú gőzmozdonyok a Szépjuhászné mellett, 2007. június 9-én.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3104
Az Mk45 2002 pályaszámú dízelmozdony vonattal Szépjuhászné állomáson.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3103
Nosztalgiavonat a Széchenyi-hegyen.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3102
Nosztalgiavonat a 490-056 pályaszámú gőzmozdonnyal a Budakeszi úti viadukton.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3101
Az Mk45 2004 pályaszámú dízelmozdony vonattal, Szépjuhászné előtt.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3100
Az Mk45 2002 pályaszámú dízelmozdony vonattal, az Indián-völgyi kanyarban.
Fotó: Kovách László

A MÁV V63 144 pályaszámú villamos mozdonya Balatonszentgyörgyön, 2002. július 26-án.

A MÁV V63 144 pályaszámú villamos mozdonya Balatonszentgyörgyön, 2002. július 26-án.

Kódszám: 3099
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 160 km/h P = 3675 kW
Fotó: Sándor János

A Bolgár Államvasutak részére gyártott 18-28 pályaszámú Ganz motorkocsi 1968. áprilisában.

A Bolgár Államvasutak részére gyártott 18-28 pályaszámú Ganz motorkocsi 1968. áprilisában.

Kódszám: 3098
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest
Fotó: Sziklai Dezső

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút 1099.06 pályaszámú villamosmozdonya Mariazell állomáson, 1999. auguszus 22-én.

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút 1099.06 pályaszámú villamosmozdonya Mariazell állomáson, 1999. auguszus 22-én.

Kódszám: 3097
Gyártó: SGP-ELIN, 1994.
Nyomtáv: 760 mm
Fotó: Kovách László

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút 4090 002-9 pályaszámú villamos motorvonata Mariazell állomáson, 1999. auguszus 22-én.

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút 4090 002-9 pályaszámú villamos motorvonata Mariazell állomáson, 1999. auguszus 22-én.

Kódszám: 3096
Gyártó: SGP-ELIN, 1994.
Nyomtáv: 760 mm
Fotó: Kovách László

A Királyréti Erdei Vasút saját építésű sínbiciklije a Morgó-patak hídján, Paphegy állomás közelében, 2007. április 8-án.

A Királyréti Erdei Vasút saját építésű sínbiciklije a Morgó-patak hídján, Paphegy állomás közelében, 2007. április 8-án.

Kódszám: 3095
Fotó: Kovách László

A Börzsönyi Úttörővasút Mk48 601 pályaszámú dízelmozdonya munkavonattal Kismaros állomáson, 1986. május 5-én.

A Börzsönyi Úttörővasút Mk48 601 pályaszámú dízelmozdonya munkavonattal Kismaros állomáson, 1986. május 5-én.

Kódszám: 3094
Fotó: Nagy Imre

A Börzsönyi Úttörővasút Mk48 2018 pályaszámú dízelmozdonya személyvonattal Kincskereső megállóhelyen, 1981. július 15-én.

A Börzsönyi Úttörővasút Mk48 2018 pályaszámú dízelmozdonya személyvonattal Kincskereső megállóhelyen, 1981. július 15-én.

Kódszám: 3093
Fotó: Nagy Imre

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasutak) 52.4984 pályaszámú nosztalgia gőzöse különvonattal indul Semmering állomásról, 2006. január 6-án.

Az ÖBB (Osztrák Szövetségi Vasutak) 52.4984 pályaszámú nosztalgia gőzöse különvonattal indul Semmering állomásról, 2006. január 6-án.

Kódszám: 3092
Fotó: Reményi Gyula

A Lengyel Vasutak (PKP) Pm 36-2 pályaszámú gőzmozdonya a 150 éves a Magyar Vasút parádén Budapest-Angyalföldön, 1996. július 15-én.

A Lengyel Vasutak (PKP) Pm 36-2 pályaszámú gőzmozdonya a 150 éves a Magyar Vasút parádén Budapest-Angyalföldön, 1996. július 15-én.

Kódszám: 3091
Fotó: Kovách László

A MÁV 269 pályaszámú gőzmozdonya Keszthelyen, 1988. szeptember 1-én.

A MÁV 269 pályaszámú gőzmozdonya Keszthelyen, 1988. szeptember 1-én.

Kódszám: 3090
Fotó: Nagy Imre

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 556 036 pályaszámú gőzmozdonya Pozsony-Kelet állomáson, 2002. szeptemberében.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 556 036 pályaszámú gőzmozdonya Pozsony-Kelet állomáson, 2002. szeptemberében.

Kódszám: 3089
Fotó: Kovách László

A Dán Államvasutak (DSB) 994 pályaszámú gőzmozdonya az Odense-i NOHAB-találkozón, 2004. augusztus 15.

A Dán Államvasutak (DSB) 994 pályaszámú gőzmozdonya az Odense-i NOHAB-találkozón, 2004. augusztus 15.

Kódszám: 3088
Fotó: Kovách László

A Marosvásárhely - Mezőbánd között közlekedő keskenynyomközű vasút 1685-600 pályaszámú gőzöse, 2003. július 29-én.

A Marosvásárhely - Mezőbánd között közlekedő keskenynyomközű vasút 1685-600 pályaszámú gőzöse, 2003. július 29-én.

Kódszám: 3087
Fotó: Nagy Imre

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 475 196 pályaszámú gőzmozdonya Sopronban, 2006. június 18-án.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ZSR) 475 196 pályaszámú gőzmozdonya Sopronban, 2006. június 18-án.

Kódszám: 3086
Fotó: Zika Balázs

A MÁV 424 287 pályaszámú gőzmozdonya a lajosmizsei vonal 100. évfordulóján közlekedtetett különvonattal 1987. május 16-án.

A MÁV 424 287 pályaszámú gőzmozdonya a lajosmizsei vonal 100. évfordulóján közlekedtetett különvonattal 1987. május 16-án.

Kódszám: 3085
Fotó: Tasnádi Tamás

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3084
A 490,056 és a 490,039 pályaszámú gőzmozdonyok a Szépjuhászné mellett, 2007. június 9-én.
Fotó: Kovách László

A MÁV 424 287 pályaszámú gőzöse egy korban hozzáillő gyorsvonattal Hatvan felé, 2002. nyarán.

A MÁV 424 287 pályaszámú gőzöse egy korban hozzáillő gyorsvonattal Hatvan felé, 2002. nyarán.

Kódszám: 3083
Fotó: Németh Andor

A Brnoi Közlekedési Társaság “Caroline” nevű 10-es pályaszámú gőzöse, 2006. október 21-én.

A Brnoi Közlekedési Társaság “Caroline” nevű 10-es pályaszámú gőzöse, 2006. október 21-én.

Kódszám: 3082
Fotó: Kovách László

A MÁV 375 1029 pályaszámú gőzmozdonya Vácott, 2003. február 4-én.

A MÁV 375 1029 pályaszámú gőzmozdonya Vácott, 2003. február 4-én.

Kódszám: 3081
Fotó: Zika Balázs

A MÁV 324 540 pályaszámú gőzmozdonya nosztalgia vonattal Badacsony után, 2003. nyarán.

A MÁV 324 540 pályaszámú gőzmozdonya nosztalgia vonattal Badacsony után, 2003. nyarán.

Kódszám: 3080
Fotó: Sándor János

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 231540 pályaszámú emeletes villamos motorvonata La Ciotat-ban, 2000. júliusában.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 231540 pályaszámú emeletes villamos motorvonata La Ciotat-ban, 2000. júliusában.

Kódszám: 3079
Fotó: ifj. Kovách László

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya a Batisia War Loop-nál (tengerszint felett 2300 m), 2007. április 14-én. A kisvasút 1881-ben nyílt meg.

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya a Batisia War Loop-nál (tengerszint felett 2300 m), 2007. április 14-én. A kisvasút 1881-ben nyílt meg.

Kódszám: 3078
Gyártó: North British Loco Co, Glasgow, Scotland, 1914.
Nyomtáv: 610 mm
Fotó: dr. Horváth Alexandra

A Kalka-Shimla Vasút 149 pályaszámú dízelmozdonya egy kis hűtésre szorul, 2007. április 19-én.

A Kalka-Shimla Vasút 149 pályaszámú dízelmozdonya egy kis hűtésre szorul, 2007. április 19-én.

Kódszám: 3077
A kisvasút 1903-ban nyílt meg, 96 km-es útja során 656 méterről 2076 méterre kapaszkodik fel és 102 alagúton megy keresztül.
Fotó: ifj. Kovách László

A Jodhpur Railways (hajdani RMR - Rajputana Malwa Railway) “E” osztályú 207 pályaszámú gőzmozdonya, a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én. Mögötte a Wales-i Herceg Szalon, melyet VII. Edward angol királyról neveztek el, az 1876-os látogatása alkalmából.

A Jodhpur Railways (hajdani RMR - Rajputana Malwa Railway) “E” osztályú 207 pályaszámú gőzmozdonya, a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én. Mögötte a Wales-i Herceg Szalon, melyet VII. Edward angol királyról neveztek el, az 1876-os látogatása alkalmából.

Kódszám: 3076
Gyártó: Dubbs & Co, Glasgow, 1878.
Salon: Agra Workshop, RMR, 1875.
Nyomtáv: 1000mm
Fotó: ifj. Kovách László

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) NDMG típusú 605 pályaszámú “Buccaneer” nevű dízelmozdonya a Batasia War Loopnál (tengerszint felett 2300 m), 2007. április 14-én.

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) NDMG típusú 605 pályaszámú “Buccaneer” nevű dízelmozdonya a Batasia War Loopnál (tengerszint felett 2300 m), 2007. április 14-én.

Kódszám: 3075
A kisvasút 1881-ben nyílt meg.
Gyártó: SAN Engineering & Locomotive Co. Ltd., Bangalore, 2000.
Nyomtáv: 610 mm
Fotó: ifj. Kovách László

Az Indiai Vasutak WAP 5 típusú 30011 pályaszámú “Navodit” nevű villanymozdonya Mughalsarai rendezőpályaudvaron, 2007. április 13-án. Ennek a típusnak az első 10 darabját az ADTranz gyártotta.

Az Indiai Vasutak WAP 5 típusú 30011 pályaszámú “Navodit” nevű villanymozdonya Mughalsarai rendezőpályaudvaron, 2007. április 13-án. Ennek a típusnak az első 10 darabját az ADTranz gyártotta.

Kódszám: 3074
Gyártó: Chittarnajan Locomotive Works
Vmax = 160 km/h P = 4000 kW
Nyomtáv: 1676 mm
Fotó: ifj. Kovách László

A Delhi Nemzeti Vasúti Múzeum keskenynyomközű vasútja, mely körbeviszi a látogatókat a múzeum körül, 2007. április 1-én.

A Delhi Nemzeti Vasúti Múzeum keskenynyomközű vasútja, mely körbeviszi a látogatókat a múzeum körül, 2007. április 1-én.

Kódszám: 3073
Fotó: ifj. Kovách László

Az  Indiai Vasutak WAP 4E típusú 22605 pályaszámú villanymozdonya személyvonattal Fatehpur Szikri állomáson, 2007. április 7-én.

Az Indiai Vasutak WAP 4E típusú 22605 pályaszámú villanymozdonya személyvonattal Fatehpur Szikri állomáson, 2007. április 7-én.

Kódszám: 3072
Gyártó: Chittarnajan Locomotive Works
Nyomtáv: 1676 mm
Fotó: ifj. Kovách László

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 782 pályaszámú “Mountaineer”nevű gőzmozdonya indul a Darjeeling-Kurseong Passanger-rel, 2007. április 14-én. A kisvasút 1881-ben nyílt meg.

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 782 pályaszámú “Mountaineer”nevű gőzmozdonya indul a Darjeeling-Kurseong Passanger-rel, 2007. április 14-én. A kisvasút 1881-ben nyílt meg.

Kódszám: 3071
Gyártó: Sharp Stewart&Co, Glasgow, Scotland, 1899.
Nyomtáv: 610 mm
Fotó: ifj. Kovách László

A RMR (Rajputana Malwa Railway) “F” osztályú 734 pályaszámú gőzmozdonya, a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én. Ez a típus volt a századforduló legjellegzetesebb indiai gőzmozdonya, amit 1902-től Indiában gyártottak.

A RMR (Rajputana Malwa Railway) “F” osztályú 734 pályaszámú gőzmozdonya, a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én. Ez a típus volt a századforduló legjellegzetesebb indiai gőzmozdonya, amit 1902-től Indiában gyártottak.

Kódszám: 3070
Gyártó: Ajmer Workshop,1902.
Nyomtáv: 1000mm
Fotó: ifj. Kovách László

Az  Indiai Vasutak WDM1 típusú 17000-es sorozatú dízelmozdonya, a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én. Ez a típus volt az első nagy teljesítményű dízelmozdony Indiában.

Az Indiai Vasutak WDM1 típusú 17000-es sorozatú dízelmozdonya, a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én. Ez a típus volt az első nagy teljesítményű dízelmozdony Indiában.

Kódszám: 3069
Gyártó: Alco + GM, 1957.
Nyomtáv: 1676 mm
Fotó: ifj. Kovách László

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én.

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én.

Kódszám: 3068
Fotó: ifj. Kovách László

A GIPR (Great Indian Peninsula Railway), később Centrail Railway EF osztályú WCG1 típusú 20027 pályaszámú “Sir Leslie Wilson” nevű villanymozdonya a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én. Európában közkeletű neve a “Krokodil”, Indiában a “khekda”, azaz “rák” nevet kapta.

A GIPR (Great Indian Peninsula Railway), később Centrail Railway EF osztályú WCG1 típusú 20027 pályaszámú “Sir Leslie Wilson” nevű villanymozdonya a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én. Európában közkeletű neve a “Krokodil”, Indiában a “khekda”, azaz “rák” nevet kapta.

Kódszám: 3067
Ez volt a szubkontinens első villanymozdonya.
Gyártó: SLM Winterthur & Vulcan Foundry, Manchaster, 1928.
Vmax = 80 km/h P = 485 kW
Nyomtáv: 1676 mm
Fotó: ifj. Kovách László

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya a

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya a

Kódszám: 3066
Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én.
Gyártó: SLM Winterthur 1930.
Fotó: ifj. Kovách László

A BB&CI (Bombay, Baroda and Central India Railway  - a mai Western Railway) 31652 pályaszámú gőzmozdonya (egykori RMR - Rajputana-Malwa Railway), a Delhi Közlekedési Múzeumban, 2007. április 1-én.

A BB&CI (Bombay, Baroda and Central India Railway - a mai Western Railway) 31652 pályaszámú gőzmozdonya (egykori RMR - Rajputana-Malwa Railway), a Delhi Közlekedési Múzeumban, 2007. április 1-én.

Kódszám: 3065
Gyártó: BESA (British Engineering Standards Association), 1900.
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV M61 019 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Tapolcán,1999-ben.

A MÁV M61 019 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Tapolcán,1999-ben.

Kódszám: 3064
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV M61 008 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Fonyódon, 1996-ban. Selejtezve: 1997-ben.

A MÁV M61 008 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Fonyódon, 1996-ban. Selejtezve: 1997-ben.

Kódszám: 3063
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Schönbergben (Vogtland), 2007. március 11-én.

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Schönbergben (Vogtland), 2007. március 11-én.

Kódszám: 3062
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co'
Fotó: Klaus Korbacher

A MÁV M61 013 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron, 1986. szeptember 7-én.

A MÁV M61 013 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron, 1986. szeptember 7-én.

Kódszám: 3061
Selejtezve: 1999-ben.
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Nagy Imre

A PFT (Belga vasútbarát klub) 202 020  (ex CFL 1602) pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Croix-Rouge közelében, 2003-ban.

A PFT (Belga vasútbarát klub) 202 020 (ex CFL 1602) pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Croix-Rouge közelében, 2003-ban.

Kódszám: 3060
Gyártó: Anglo-France-Belge, 1955.
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV M61 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Fenékpusztánál, 1999-ben.

A MÁV M61 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Fenékpusztánál, 1999-ben.

Kódszám: 3059
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV M61 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Budapest-Kelenföldön

A MÁV M61 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Budapest-Kelenföldön

Kódszám: 3058
Selejtezve: 1998-ban.
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Tapolcán, 2000-ben.

A MÁV M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Tapolcán, 2000-ben.

Kódszám: 3057
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV M61 010 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Öreglak állomás után, 1999. április 30-án.

A MÁV M61 010 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Öreglak állomás után, 1999. április 30-án.

Kódszám: 3056
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Sándor János

A MÁV M61 002 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Székesfehérvár vasútállomáson, 1996. augusztus 9-én.

A MÁV M61 002 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Székesfehérvár vasútállomáson, 1996. augusztus 9-én.

Kódszám: 3055
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A PFf (Belga vasútbarát klub) 202 020 (ex CFL 1602) pályaszámú és 204 004 pályaszámú dízelvillamos mozdonyai Croix-Rouge közelében, 2003-ban.

A PFf (Belga vasútbarát klub) 202 020 (ex CFL 1602) pályaszámú és 204 004 pályaszámú dízelvillamos mozdonyai Croix-Rouge közelében, 2003-ban.

Kódszám: 3054
Gyártó: Anglo-France-Belge, 1955.
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron, 1981. június 21-én.

A MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron, 1981. június 21-én.

Kódszám: 3053
Selejtezve: 1987-ben.
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Pozsonyban, 2006. szeptember 4-én.

A MÁV M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Pozsonyban, 2006. szeptember 4-én.

Kódszám: 3052
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A Szilvásváradi Állami Erdei Vasút szerelvénye a D04-602 pályaszámú dízelmozdonnyal Szalajka-Halastó megállóhelyen, 1996. október 12-én.

A Szilvásváradi Állami Erdei Vasút szerelvénye a D04-602 pályaszámú dízelmozdonnyal Szalajka-Halastó megállóhelyen, 1996. október 12-én.

Kódszám: 3051
Fotó: Tusnádi Csaba Károly

A Felsőtárkányi Állami Erdei Vasút C04 404 pályaszámú C50-es típusú mozdonya vonattal a Stimecz-házi kitérőnél, 2006. október 14-én.

A Felsőtárkányi Állami Erdei Vasút C04 404 pályaszámú C50-es típusú mozdonya vonattal a Stimecz-házi kitérőnél, 2006. október 14-én.

Kódszám: 3050
Fotó: Tusnádi Péter Csaba

A 394-023 pályaszámú gőzmozdony szolgálatot teljesít a Nyírvidéki Regionális Kisvasúton, a kisvasút napi különvonattal 2005. szeptember 10-én.

A 394-023 pályaszámú gőzmozdony szolgálatot teljesít a Nyírvidéki Regionális Kisvasúton, a kisvasút napi különvonattal 2005. szeptember 10-én.

Kódszám: 3049
Fotó: Mezey Zoltán

A Pálházi Állami Erdei Vasút C50-es típusú mozdonya vonattal, 2006. augusztus 19-én.

A Pálházi Állami Erdei Vasút C50-es típusú mozdonya vonattal, 2006. augusztus 19-én.

Kódszám: 3048
Fotó: Mezey Zoltán

A Gemenci Állami Erdei Vasút 490,2003 pályaszámú Rezét nevű gőzmozdonya nosztalgiavonattal a Duna partján,

A Gemenci Állami Erdei Vasút 490,2003 pályaszámú Rezét nevű gőzmozdonya nosztalgiavonattal a Duna partján,

Kódszám: 3047
Fotó: Almási Zoltán

A Kemencei Erdei Múzeumvasút szerelvénye EL9-es akkumulátoros bányamozdonnyal a 2006. július 22-i kisvasúti napon.

A Kemencei Erdei Múzeumvasút szerelvénye EL9-es akkumulátoros bányamozdonnyal a 2006. július 22-i kisvasúti napon.

Kódszám: 3046
Fotó: Kovalcsik Tamás

A Kaszói Erdei Vasút Karácsony nevű gőzöse, 2005. május 21-én.

A Kaszói Erdei Vasút Karácsony nevű gőzöse, 2005. május 21-én.

Kódszám: 3045
Fotó: Sándor János

A Mesztegnyői Erdei Vasút, E04048-as pályaszámú C50-es típusú mozdonya, Mesztegnyő állomáson, 2005. április 23-án.

A Mesztegnyői Erdei Vasút, E04048-as pályaszámú C50-es típusú mozdonya, Mesztegnyő állomáson, 2005. április 23-án.

Kódszám: 3044
Fotó: Sándor János

A Nagybörzsöny Erdei Kisvasút Kht. 3739 pályaszámú C50-es mozdonya, 2007. április 8-án.

A Nagybörzsöny Erdei Kisvasút Kht. 3739 pályaszámú C50-es mozdonya, 2007. április 8-án.

Kódszám: 3043
Fotó: Kovách László

A Mátravasút 490,2005 pályaszámú, Gyöngyi nevü gőzmozdonya első útján, Mátrafüred állomáson, 2006. április 3-án.

A Mátravasút 490,2005 pályaszámú, Gyöngyi nevü gőzmozdonya első útján, Mátrafüred állomáson, 2006. április 3-án.

Kódszám: 3042
Fotó: Tusnádi Csaba Károly

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút 447,401 pályaszámú Lilla nevű gőzmozdonya különvonattal 2004. január 30-án

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút 447,401 pályaszámú Lilla nevű gőzmozdonya különvonattal 2004. január 30-án

Kódszám: 3041
Fotó: ifj. Kovách László

A Királyréti Állami Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú gőzmozdonya Szokolyán,  2007. április 8-án.

A Királyréti Állami Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú gőzmozdonya Szokolyán, 2007. április 8-án.

Kódszám: 3040
Gyártó: Resita, 1951.
Fotó: Kovách László

A Királyréti Erdei Vasút 490,2004 pályaszámú, Morgó nevű gőzmozdonya, Szokolyán, 2007. április 8-án.

A Királyréti Erdei Vasút 490,2004 pályaszámú, Morgó nevű gőzmozdonya, Szokolyán, 2007. április 8-án.

Kódszám: 3039
Fotó: Kovách Attila

A MÁV V63 155 pályaszámú és az ÖBB 1116 017-3 pályaszámú villamos mozdonyai Budapest, Keleti pályaudvaron.

A MÁV V63 155 pályaszámú és az ÖBB 1116 017-3 pályaszámú villamos mozdonyai Budapest, Keleti pályaudvaron.

Kódszám: 3038
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Zrt. V43 1777 pályaszámú villamosmozdonya Budapest-Déli pályaudvaron.

A MÁV Zrt. V43 1777 pályaszámú villamosmozdonya Budapest-Déli pályaudvaron.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3037
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 120 km/h P = 2220kW
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 002-2 pályaszámú motorvonata Gödöllőn, 2006. október 19-én.

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 002-2 pályaszámú motorvonata Gödöllőn, 2006. október 19-én.

Kódszám: 3036
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Zrt. V43 1034 pályaszámú villamosmozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron.

A MÁV Zrt. V43 1034 pályaszámú villamosmozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron.

Kódszám: 3035
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 120 km/h P = 2220kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV Zrt. V43 1029 pályaszámú villamosmozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron.

A MÁV Zrt. V43 1029 pályaszámú villamosmozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron.

Kódszám: 3034
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 120 km/h P = 2220kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV V42 520 pályaszámú Ward-Leonard rendszerű villamos mozdonya Budapest Keleti pályaudvaron, az 1980-as évek elején.

A MÁV V42 520 pályaszámú Ward-Leonard rendszerű villamos mozdonya Budapest Keleti pályaudvaron, az 1980-as évek elején.

Kódszám: 3033
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Vmax = 80 km/h P = 1214 kW
Fotó: Nagy Imre

A GySEV M62 904 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Sopronban, 1988. április 9-én.

A GySEV M62 904 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Sopronban, 1988. április 9-én.

Kódszám: 3032
Gyártó: LZOR Lugansk (Vorosilovgrád),Szovjetunió
Vmax = 100 km/h P = 1472 kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV M41 2127 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Szentesen, 1987. október 16-án.

A MÁV M41 2127 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Szentesen, 1987. október 16-án.

Kódszám: 3031
Gyártó: Ganz-MÁVAG,Budapest
Vmax = 100 km/h P = 1325 kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV Bbmot 639 pályaszámú motorkocsija Szarvason, 1985. szeptember 22-én.

A MÁV Bbmot 639 pályaszámú motorkocsija Szarvason, 1985. szeptember 22-én.

Kódszám: 3030
Gyártó: Ganz-MÁVAG
Fotó: Nagy Imre

A MÁV M44 072 pályaszámú dízel-villamos tolatómozdonya és a 424 287 pályaszámú gőzmozdonya a lajosmizsei vonal 100. évfordulóján közlekedtetett különvonattal 1987. május 16-án.

A MÁV M44 072 pályaszámú dízel-villamos tolatómozdonya és a 424 287 pályaszámú gőzmozdonya a lajosmizsei vonal 100. évfordulóján közlekedtetett különvonattal 1987. május 16-án.

Kódszám: 3029
Gyártó: Ganz-MÁVAG.
Fotó: Tasnádi Tamás

A MÁV V43 1110 pályaszámú villamos mozdonya, a Budai út megállóhely közelében 1985. nyarán.

A MÁV V43 1110 pályaszámú villamos mozdonya, a Budai út megállóhely közelében 1985. nyarán.

Kódszám: 3028
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 120 km/h P = 2220 kW
Fotó: Tasnádi Tamás

A MÁV M62 107 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Balatonlellén, 1988. június 25-én.

A MÁV M62 107 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Balatonlellén, 1988. június 25-én.

Kódszám: 3027
Gyártó: LZOR Lugansk
Vmax= 100 km/h P= 1472 kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV 424 345 pályaszámú gőzmozdonya Vámosgyörk állomáson, 1981-ben.

A MÁV 424 345 pályaszámú gőzmozdonya Vámosgyörk állomáson, 1981-ben.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3026
Gyártó: Ganz-MÁVAG.
Fotó: Tasnádi Tamás

A MÁV Abmot motorkocsikból álló szerelvénye, az élen a 392 pályaszámú motorkocsi, Zalabér és Batyk között, 1986. április 9-én.

A MÁV Abmot motorkocsikból álló szerelvénye, az élen a 392 pályaszámú motorkocsi, Zalabér és Batyk között, 1986. április 9-én.

Kódszám: 3025
Gyártó: Ganz
Fotó: Nagy Imre

A MÁV V63 052 és V63 004 pályaszámú villamos mozdonyai Budapest-Keleti pályaudvaron, 1988. március 30-án.

A MÁV V63 052 és V63 004 pályaszámú villamos mozdonyai Budapest-Keleti pályaudvaron, 1988. március 30-án.

Kódszám: 3024
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 160 km/h P = 3675 kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV M61 006 pályaszámú NOHAB típusú dízel-villamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron, 1981. telén.

A MÁV M61 006 pályaszámú NOHAB típusú dízel-villamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron, 1981. telén.

Kódszám: 3023
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Vmax= 105 km/h P= 1435 kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV V43 1034 pályaszámú villamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron.

A MÁV V43 1034 pályaszámú villamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron.

Kódszám: 3022
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 120 km/h P = 2220 kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV M62 048 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron, 1981. május 15-én.

A MÁV M62 048 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Budapest-Keleti pályaudvaron, 1981. május 15-én.

Kódszám: 3021
Gyártó: LZOR Lugansk
Vmax= 100 km/h P= 1472 kW
Fotó: Nagy Imre

A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban

ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat
ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat

Siemens Taurus
Siemens Taurus

Borzsavölgyi kisvasút
Borzsavölgyi kisvasút

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban
Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban

A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen
A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen

5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál
5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál

Barkas B1000 és IFA W50 L/A
Barkas B1000 és IFA W50 L/A

Siemens Combino Supra Budapest NF 12B
Siemens Combino Supra Budapest NF 12B

Ferrari 308 GTB (1976)
Ferrari 308 GTB (1976)

6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson
6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson

ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben
ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben

Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija
Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya
Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya

Trabant P50
Trabant P50

MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya
MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya

A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban
A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban

Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán
Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya
A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya

A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben
A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...
Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...

Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban
Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban

Chrysler Sedan 1942
Chrysler Sedan 1942

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya
A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya

SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye
SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Barkas
Barkas

DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán
DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón
Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya
A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya

Wartburg 311
Wartburg 311

Budapest,Királyi Palota
Budapest,Királyi Palota

Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban
Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban

Rovás memória
Rovás memória

© Top Card Kiadó, 2003.
Minden jog fenntartva.