Főoldal

Aktualitások


Képeslapok

Naptárak

Kártyák

Memóriajátékok

Filatélia


Más jellegű kiadványok

Pólók

Könyvek

Megrendelés, árak
 
 
 

2008. évben megjelent vasúti képeslapok katalógusa

BUDAPEST<BR> MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 4131
Az Mk45 2006 pályaszámú dízelmozdony vonattal, Szépjuhászné állomáson.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR> MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 4130
Az ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat, Széchenyi-hegy állomáson.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR> MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 4129
Az Mk45 2002 pályaszámú dízelmozdony vonattal.
Fotó: Kovách László

A Trenitalia TT MD-Tn04 ”Minuetto” dízel szerelvénye Velencében a Santa Lucia pályaudvaron, 2006. augusztus 8-án.

A Trenitalia TT MD-Tn04 ”Minuetto” dízel szerelvénye Velencében a Santa Lucia pályaudvaron, 2006. augusztus 8-án.

Kódszám: 3237
Fotó: Mezey Zoltán

Az Eurocom Zrt. (magyar magánvasút) 481001-0 pályaszámú kétáramnemes TRAXX F140 AC2 típusú villamosmozdonya Rákos állomáson, 2008-ban.

Az Eurocom Zrt. (magyar magánvasút) 481001-0 pályaszámú kétáramnemes TRAXX F140 AC2 típusú villamosmozdonya Rákos állomáson, 2008-ban.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3236
Gyártó: Bombardier, Kassel, 2007.
P = 5600 kW Vmax = 140 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV Zrt. MDmot 3025 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Hortobágy-Halastó megállónál, 2006. szeptember 10-én.

A MÁV Zrt. MDmot 3025 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Hortobágy-Halastó megállónál, 2006. szeptember 10-én.

Kódszám: 3235
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV Kombiterminál Kft., (a MÁV CARGO csoport tagja) tulajdonában lévő 22 32 043-6 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdony Istvántelken, 2005. december 2-án.

A MÁV Kombiterminál Kft., (a MÁV CARGO csoport tagja) tulajdonában lévő 22 32 043-6 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdony Istvántelken, 2005. december 2-án.

Kódszám: 3234
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV ZRt. 63-41007-0 pályaszámú motorvonata Piliscsabán, 2005. február 16-án.

A MÁV ZRt. 63-41007-0 pályaszámú motorvonata Piliscsabán, 2005. február 16-án.

Kódszám: 3233
Fotó: Kovách László

A MÁV Pft 687 pályaszámú eredetileg Chevrolet Bel Air típusú (készült az 1950-es évek elején) autóból kialakítot vágánygépjárműve Sopronban kiállítva, 1996-ban.

A MÁV Pft 687 pályaszámú eredetileg Chevrolet Bel Air típusú (készült az 1950-es évek elején) autóból kialakítot vágánygépjárműve Sopronban kiállítva, 1996-ban.

Kódszám: 3232
Fotó: Kovách László

A MÁv Zrt. MDmot 3042 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Békéscsabán, 1997. októberében.

A MÁv Zrt. MDmot 3042 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Békéscsabán, 1997. októberében.

Kódszám: 3231
Fotó: Kovách László

A BOBO Kft. 4044 010-6 és 4044 011-4 pályaszámú dízelmozdonyai Komáromban, 2008. október 30-án.

A BOBO Kft. 4044 010-6 és 4044 011-4 pályaszámú dízelmozdonyai Komáromban, 2008. október 30-án.

Kódszám: 3230
Gyártó: Ganz-MÁVAG
P = 440 kW Vmax = 80 km/h
Fotó: Tilai Norbert

A MÁV Zrt. M41 2204 és V43 1296 pályaszámú mozdonyai Győrben, 2007. augusztusában.

A MÁV Zrt. M41 2204 és V43 1296 pályaszámú mozdonyai Győrben, 2007. augusztusában.

Kódszám: 3229
Fotó: Kovách László

A MÁV-START Zrt. 5341011-4 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Mosonmagyaróváron 2007. augusztus 21-én.

A MÁV-START Zrt. 5341011-4 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Mosonmagyaróváron 2007. augusztus 21-én.

Kódszám: 3228
Fotó: Tilai Norbert

A MÁV ZRt. V46 012 pályaszámú villamos mozdony a Gödön, 2008. augusztus 19-én.

A MÁV ZRt. V46 012 pályaszámú villamos mozdony a Gödön, 2008. augusztus 19-én.

Kódszám: 3227
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek.
Fotó: Zika Balázs

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 005-5 pályaszámú motorvonata Bruck an der Leitha, 2007. augusztus 23-án.

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 005-5 pályaszámú motorvonata Bruck an der Leitha, 2007. augusztus 23-án.

Kódszám: 3226
Fotó: Tilai Norbert

A MÁV Hajdú Kft 40 62 001-5 (korábban M62 168) pályaszámú dízel-elektromos mozdony a Törökbálinton, 2004. április 2-án.

A MÁV Hajdú Kft 40 62 001-5 (korábban M62 168) pályaszámú dízel-elektromos mozdony a Törökbálinton, 2004. április 2-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3225
Gyártó: LZOR Lugansk (Vorosilovgrád), Szovjetunió
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV Zrt. M43 1140 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Ferencvárosban, 2001. márciusában.

A MÁV Zrt. M43 1140 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Ferencvárosban, 2001. márciusában.

Kódszám: 3224
Fotó: Kovách László

A GySEV Bamot 701 pályaszámú Rába-Balaton típusú motorkocsija a Vasúttörténeti Parkban, 2006. április l-én.

A GySEV Bamot 701 pályaszámú Rába-Balaton típusú motorkocsija a Vasúttörténeti Parkban, 2006. április l-én.

Kódszám: 3223
Ebből a típusból a Rába gyár 2 db-ot gyártott 1959és 1961 között.
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV ZRt. BVmot 001 pályaszámú villamos motorvonata a Déli pályaudvaron, 2005. december 30-án.

A MÁV ZRt. BVmot 001 pályaszámú villamos motorvonata a Déli pályaudvaron, 2005. december 30-án.

Kódszám: 3222
Gyártó: Ganz-Hunslet
Fotó: Zika Balazs

A MÁV Zrt. 6342003-8 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Rákos állomáson, 2008. november 19-én.

A MÁV Zrt. 6342003-8 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Rákos állomáson, 2008. november 19-én.

Kódszám: 3221
Fotó: Kovács László

A Mesztegnyői Erdei Vasút C50-es típusú E04047 pályaszámú mozdonya szerelvénnyel Mesztegnyő végállomáson indulásra várva.

A Mesztegnyői Erdei Vasút C50-es típusú E04047 pályaszámú mozdonya szerelvénnyel Mesztegnyő végállomáson indulásra várva.

Kódszám: 3220
Fotó: ifj.Kovách László

A Mesztegnyői Erdei Vasút C50-es típusú E04047 pályaszámú mozdonya szerelvénnyel Mesztegnyő végállomáson.

A Mesztegnyői Erdei Vasút C50-es típusú E04047 pályaszámú mozdonya szerelvénnyel Mesztegnyő végállomáson.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3219
Fotó: Kovách László

A Mesztegnyői Erdei Vasút C50-es típusú E04047 pályaszámú mozdony a szerelvénnyel a Kak pusztai végállomáson.

A Mesztegnyői Erdei Vasút C50-es típusú E04047 pályaszámú mozdony a szerelvénnyel a Kak pusztai végállomáson.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3218
Fotó: Sándor János

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 3112 pályaszámú TGV szerelvénye, Párizs Gare du Nord pályaudvaron, 2000. július 10-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 3112 pályaszámú TGV szerelvénye, Párizs Gare du Nord pályaudvaron, 2000. július 10-én.

Kódszám: 3217
Gyártó: GEC-Alsthom.
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: Ifj. Kovách László

A MÁV M62 001 és 305 pályaszámú dízel-villamos mozdonyai Siófokon, 2007. nyarán.

A MÁV M62 001 és 305 pályaszámú dízel-villamos mozdonyai Siófokon, 2007. nyarán.

Kódszám: 3216
Gyártó: LZOR Lugansk (Vorosilovgrád),Szovjetunió
Vmax = 100 km/h P = 1472 kW
Fotó: Kovách László

A Finn Államvasutak (VR) 7111  pályaszámú Pendolino típusu motorvonata Helsinki fópályaudvarán, 2004. október 14-én.

A Finn Államvasutak (VR) 7111 pályaszámú Pendolino típusu motorvonata Helsinki fópályaudvarán, 2004. október 14-én.

Kódszám: 3215
Fotó: Ifj. Kovách László

A Svéd Államvasutak (SJ) 053 pályaszámú motorvonata Västeros pályaudvarán, 2004. október 9-én.

A Svéd Államvasutak (SJ) 053 pályaszámú motorvonata Västeros pályaudvarán, 2004. október 9-én.

Kódszám: 3214
Fotó: Ifj. Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3213
A 490,056 pályaszámú gőzmozdony a Szépjuhászné mellett.
Fotó: Bayer Péter

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3212
ABmot 2 pályaszámú motorkocsi 2007 februárban.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3211
A 490,056 pályaszámú gőzmozdony a Széchényi-hegyen, 2006-ban.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3210
Az egykori Úttörővasút egyik nyári szerelvénye Ságvári-liget állomás közelében. A vonatot az Mk49,2007 pályaszámú mozdony továbbítja, amely 1962-től 1973-ig közlekedett.
Fotó: Gyermekvasút archívum

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3209
A 490,056 és a 490,039 pályaszámú gőzmozdonyok a Szépjuhásznén, 2007. június 9-én.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3208
Az Mk45 2004 pályaszámú dízelmozdony vonattal, a Széchenyi-hegyi végállomáson, 2006. nyarán.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3207
A 490,056 pályaszámú gőzmozdony a Szépjuhászné mellett 2005-ben.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3206
Az Mk45 2004 pályaszámú dízelmozdony vonattal Hárshegy állomáson 2003-ban.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3205
Az Mk45 2003 pályaszámú dízelmozdony vonattal a Hűvösvölgyi viadukton, 2003-ban.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3204
Az egykori Úttörővasút Bamot 801 pályaszámú, Dunakeszin gyártott motorkocsija a hűvösvölgyi vontatási telepén. 1951-től 1973-ig közlekedett.
Fotó: Gyermekvasút archívum

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3203
A 490,056 pályaszámú gőzmozdony a Szépjuhászné mellett 2001-ben.
Fotó: Almási Zoltán

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3202
Az Mk45 2004 pályaszámú dízelmozdony vonattal Szépjuhászné állomáson 2006-ban.
Fotó: Kovách László

A MÁV ZRt Balatonfenyves Gazdasági Vasút GV 383 pályaszámú C50-es típusú mozdonya,

A MÁV ZRt Balatonfenyves Gazdasági Vasút GV 383 pályaszámú C50-es típusú mozdonya,

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3201
Balatonfenyves állomáson, a C50-es típus gyártásának 50.évfordulóján, 2002.szeptember 7-én.
Fotó: Sándor János

Pálháza Állami Erdei Vasút C01-403 pályaszámú C50-es típusú mozdonya útban Kőkapu felé, 2008. május 15-én.

Pálháza Állami Erdei Vasút C01-403 pályaszámú C50-es típusú mozdonya útban Kőkapu felé, 2008. május 15-én.

Kódszám: 3200
Fotó: Frank Tamás

A Szilvásváradi Állami Erdei Vasút Mk48-411 pályaszámú dízelmozdonya Szalajka-Fatelep állomáson, 2007. október 13-án.

A Szilvásváradi Állami Erdei Vasút Mk48-411 pályaszámú dízelmozdonya Szalajka-Fatelep állomáson, 2007. október 13-án.

Kódszám: 3199
Fotó: Tusnádi Péter Csaba

A Hortobágyi Nemzeti Park Hortobágy-Halastavi KisvasútjaD04-601 pályaszámú L60-as típusú mozdony Hortobágy állomáson 2008 május 1-én.

A Hortobágyi Nemzeti Park Hortobágy-Halastavi KisvasútjaD04-601 pályaszámú L60-as típusú mozdony Hortobágy állomáson 2008 május 1-én.

Kódszám: 3198
Fotó: Mezey Zoltán

A Nagybörzsöny Erdei Kisvasút Kht. 3756 és 3739 pályaszámú C50-es típusú mozdonyai a kisirtási csúcsfordítóban, 2008 május 12-én.

A Nagybörzsöny Erdei Kisvasút Kht. 3756 és 3739 pályaszámú C50-es típusú mozdonyai a kisirtási csúcsfordítóban, 2008 május 12-én.

Kódszám: 3197
Fotó: Kovách László

A Kemencei Erdei Múzeumvasút Karlik akkumulátoros villanymozdonnyal vontatott bányavasúti szerelvénye egy Ikarus 311-es autóbusszal találkozik a Csarnapusztára vezető út átjárójában 2007. június 29-én

A Kemencei Erdei Múzeumvasút Karlik akkumulátoros villanymozdonnyal vontatott bányavasúti szerelvénye egy Ikarus 311-es autóbusszal találkozik a Csarnapusztára vezető út átjárójában 2007. június 29-én

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3196
Fotó: Fodor Illés

A Nyírvidéki Regionális Kisvasút Mk48 2003 pályaszámú dízelmozdonya 2006. szeptember 2-án.

A Nyírvidéki Regionális Kisvasút Mk48 2003 pályaszámú dízelmozdonya 2006. szeptember 2-án.

Kódszám: 3195
Fotó: Fodor Illés

A Mesztegnyői Erdei Vasút

A Mesztegnyői Erdei Vasút

Kódszám: 3194
C50-es típusú E04047 pályaszámú mozdonya a Búsvári-halastó mellett 2005. április 23-án.
Fotó: Sándor János

A Börzsöny Kisvasút D04-601 pályaszámú L60-as típusú mozdonya, Szob állomáson 2008 május 1-én.

A Börzsöny Kisvasút D04-601 pályaszámú L60-as típusú mozdonya, Szob állomáson 2008 május 1-én.

Kódszám: 3193
Fotó: Fábry Roland

A Debreceni Zsuzsi Erdei Vasút

A Debreceni Zsuzsi Erdei Vasút

Kódszám: 3192
394 023 pályaszámú gőzmozdonya, 2008 április.
Fotó: Csizmazia Tamás

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút különvonata a Mélyvölgyi viadukton, 2008. február 16-án.

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút különvonata a Mélyvölgyi viadukton, 2008. február 16-án.

Kódszám: 3191
Fotó: Kenyeres Gábor

A Királyréti Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú gőzmozdonya Kismaroson,  2008. május  12-én.

A Királyréti Erdei Vasút 490 2004 pályaszámú gőzmozdonya Kismaroson, 2008. május 12-én.

Kódszám: 3190
Gyártó: Resita, 1951.
Fotó: Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) Pendolino típusú nagysebességű vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvaron, 2007. február 11-én.

Az Olasz Vasutak (FS) Pendolino típusú nagysebességű vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvaron, 2007. február 11-én.

Kódszám: 3189
Fotó: Kovách László

A MÁV Zrt. 6342 019-4 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Rákos állomáson, 2008. április 24-én.

A MÁV Zrt. 6342 019-4 pályaszámú Siemens Desiro motorvonata Rákos állomáson, 2008. április 24-én.

Kódszám: 3188
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Rt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3187
Az Mk45 2002 pályaszámú dízelmozdony vonattal, indul Szépjuhászné állomásról.
Fotó: Kovách László

A MÁV V55 006 pályaszámú villamos mozdonya Budapesten az 1976-os járműkiállításon.

A MÁV V55 006 pályaszámú villamos mozdonya Budapesten az 1976-os járműkiállításon.

Kódszám: 3186
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek.
Fotó: Ladányi Károly

A MÁV BZmot 181 , BCmot 390 és M32 2040 típusú mellékvonali motorvonatai Balassagyarmaton, 2007. május 12-én.

A MÁV BZmot 181 , BCmot 390 és M32 2040 típusú mellékvonali motorvonatai Balassagyarmaton, 2007. május 12-én.

Kódszám: 3185
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV V43 1368 pályaszámú villamos mozdonya Budapesten az 1976-os járműkiállításon.

A MÁV V43 1368 pályaszámú villamos mozdonya Budapesten az 1976-os járműkiállításon.

Kódszám: 3184
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 120 km/h P = 2220 kW
Fotó: Ladányi Károly

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 008-9 pályaszámú motorvonata, 2007. június 10-én.

A MÁV Zrt. Talent típusú 5342 008-9 pályaszámú motorvonata, 2007. június 10-én.

Kódszám: 3183
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV M61 010 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Budapest Déli pu-on.

A MÁV M61 010 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Budapest Déli pu-on.

Kódszám: 3182
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Tüttő Tibor

A MÁV M61 019 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Alsóörsön, 1999.

A MÁV M61 019 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Alsóörsön, 1999.

Kódszám: 3181
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A MÁV M61 013 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Fonyódon, 1981.

A MÁV M61 013 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Fonyódon, 1981.

Kódszám: 3180
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV M61 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Káptalanfüreden, 1981.júl. 1.

A MÁV M61 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Káptalanfüreden, 1981.júl. 1.

Kódszám: 3179
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Nagy Imre

A MÁV M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Piliscséven.

A MÁV M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Piliscséven.

Kódszám: 3178
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV M61 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Salgótarján-külsőn, 1993.

A MÁV M61 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Salgótarján-külsőn, 1993.

Kódszám: 3177
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Boros Péter

A MÁV Rt. A61 017 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Balatonakarattyán, 2003. július 12-én.

A MÁV Rt. A61 017 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Balatonakarattyán, 2003. július 12-én.

Kódszám: 3176
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 120 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Székesfehérváron, 1998.

A MÁV M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Székesfehérváron, 1998.

Kódszám: 3175
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Joó Ferenc

A Székely Gyors A61 017 pályaszámú mozdonya az Ezeréves határon Gyimesbükkön a Tatros folyó hídján, háttérben a Rákóczi-várral, 2008. május 11-én.

A Székely Gyors A61 017 pályaszámú mozdonya az Ezeréves határon Gyimesbükkön a Tatros folyó hídján, háttérben a Rákóczi-várral, 2008. május 11-én.

Kódszám: 3174
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 120 km/h P = 1435 kW
Fotó: Géczy Gábor

A Koszovói Vasutak 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya személyvonattal indulásra készen Lesak állomáson, 2005. szept.-ben.

A Koszovói Vasutak 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya személyvonattal indulásra készen Lesak állomáson, 2005. szept.-ben.

Kódszám: 3173
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Fotó: Reményi Gyula

A MÁV M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Bp-Nyugatiban, 2001. 05. 03.

A MÁV M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Bp-Nyugatiban, 2001. 05. 03.

Kódszám: 3172
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV M61 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Tapolcán, 1999.

A MÁV M61 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Tapolcán, 1999.

Kódszám: 3171
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Jakóts Ádám

A MÁV Rt. A61 017 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Rákos állomáson, 2008. április 24-én.

A MÁV Rt. A61 017 pályaszámú NOHAB-GM dízelvillamos mozdonya Rákos állomáson, 2008. április 24-én.

Kódszám: 3170
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 120 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV-START Zrt. Bybdtee 005 pályaszámú vezérlőkocsija 2007. szeptember 30-án.

A MÁV-START Zrt. Bybdtee 005 pályaszámú vezérlőkocsija 2007. szeptember 30-án.

Kódszám: 3169
Fotó: Mezey Zoltán

A Csehszlovák Államvasutak részére gyártott Ganz-MÁVAG dízelmotorvonat, 1961-ben.

A Csehszlovák Államvasutak részére gyártott Ganz-MÁVAG dízelmotorvonat, 1961-ben.

Kódszám: 3168
Fotó: MTI archív

A MÁV V63 006 pályaszámú villamos mozdonya Budapesten az 1976-os járműkiállításon.

A MÁV V63 006 pályaszámú villamos mozdonya Budapesten az 1976-os járműkiállításon.

Kódszám: 3167
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek.
Vmax = 160 km/h P = 3675 kW
Fotó: Ladányi Károly

A MÁV-START Zrt. 5341 010-6 pályaszámú Stadler villamos motorvonata 2007. szeptember 30-án.

A MÁV-START Zrt. 5341 010-6 pályaszámú Stadler villamos motorvonata 2007. szeptember 30-án.

Kódszám: 3166
Fotó: Mezey Zoltán

A Szovjet Vasutak TEP 70 007 pályaszámú dízelmozdonya a szentpétervári OZSD Múzeumban.

A Szovjet Vasutak TEP 70 007 pályaszámú dízelmozdonya a szentpétervári OZSD Múzeumban.

Kódszám: 3165
Fotó: Vladimir Varaksin

A Szovjet Vasutak TEP 60 0190 pályaszámú dízelmozdonya a szentpétervári OZSD Múzeumban.

A Szovjet Vasutak TEP 60 0190 pályaszámú dízelmozdonya a szentpétervári OZSD Múzeumban.

Kódszám: 3164
Fotó: Vladimir Varaksin

A Szovjet Vasutak M62 001 pályaszámú szergej prototípusa dízelmozdonya a szentpétervári OZSD Múzeumban.

A Szovjet Vasutak M62 001 pályaszámú szergej prototípusa dízelmozdonya a szentpétervári OZSD Múzeumban.

Kódszám: 3163
Fotó: Vladimir Varaksin

A MÁV 1047 009-4 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Mürzzuschlag állomásra érkezik tehervonattal, 2006. január 6-án.

A MÁV 1047 009-4 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Mürzzuschlag állomásra érkezik tehervonattal, 2006. január 6-án.

Kódszám: 3162
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Reményi Gyula

A GySEV 1047 504-4 és a MÁV 1047 002-9 pályaszámú Siemens Taurus villamosmozdonyai  Győr állomáson, 2004. május 2-án.

A GySEV 1047 504-4 és a MÁV 1047 002-9 pályaszámú Siemens Taurus villamosmozdonyai Győr állomáson, 2004. május 2-án.

Kódszám: 3161
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Tilai Norbert

A GySEV Rt. 1047 501-0 pályaszámú Siemens Taurus villamosmozdonya Sopronban, 2006. október 29-én.

A GySEV Rt. 1047 501-0 pályaszámú Siemens Taurus villamosmozdonya Sopronban, 2006. október 29-én.

Kódszám: 3160
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: ifj.Kovách László

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 003-3 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Győrben, 2008 februárjában.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 003-3 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Győrben, 2008 februárjában.

Kódszám: 3159
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Tilai Norbert

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 250-0 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Salzburgban, 2006. július 22-én.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 250-0 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Salzburgban, 2006. július 22-én.

Kódszám: 3158
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Tilai Norbert

A Szlovén Vasutak (SZ) 541-101 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya, 2006. szeptember 7-én.

A Szlovén Vasutak (SZ) 541-101 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya, 2006. szeptember 7-én.

Kódszám: 3157
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV 1047 008-6 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya, 2007. augusztus 16-án.

A MÁV 1047 008-6 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya, 2007. augusztus 16-án.

Kódszám: 3156
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Mezey Zoltán

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 015-7 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya a Liszt Ferenc Eurocity-vel, 2005. május 26-án.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 015-7 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya a Liszt Ferenc Eurocity-vel, 2005. május 26-án.

Kódszám: 3155
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Zika Balázs

A Dispolok ES 64 U-063 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Mosonszentmiklóson, 2006. május 8-án.

A Dispolok ES 64 U-063 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Mosonszentmiklóson, 2006. május 8-án.

Kódszám: 3154
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Tilai Norbert

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1216 226 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Wien Südbhf vontatási telepen, 2006. március 22-én.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1216 226 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Wien Südbhf vontatási telepen, 2006. március 22-én.

Kódszám: 3153
A mozdony az EU országai zászlóinak festését kapta.
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Reményi Gyula

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 264-1 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Bruck an der Mur állomáson, 2006. január 6-án.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 264-1 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Bruck an der Mur állomáson, 2006. január 6-án.

Kódszám: 3152
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Reményi Gyula

A GySEV által az Osztrák Szövetségi Vasutaktól tartósan bérelt 1116 061-1 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Pörtschach am Wörthersee állomáson az IC 538 vonattal, 2005. december 19-én.

A GySEV által az Osztrák Szövetségi Vasutaktól tartósan bérelt 1116 061-1 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya Pörtschach am Wörthersee állomáson az IC 538 vonattal, 2005. december 19-én.

Kódszám: 3151
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Reményi Gyula

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 005-8 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya,villanymozdonya, Szár és Bicske között 2007. szeptember 22-én.

Az Osztrák Szövetségi Vasutak (ÖBB) 1116 005-8 pályaszámú Siemens Taurus villanymozdonya,villanymozdonya, Szár és Bicske között 2007. szeptember 22-én.

Kódszám: 3150
Gyártó: Siemens SGP - Krauss Maffei
P = 6400 kW Vmax = 230 km/h
Fotó: Mezey Zoltán

Az E.F.E.A.-L.G.B. Argentína C.M.U. 370 típusú motorvonata párba kapcsolva, 1960. szeptember 21-én.

Az E.F.E.A.-L.G.B. Argentína C.M.U. 370 típusú motorvonata párba kapcsolva, 1960. szeptember 21-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3149
(Normál nyomtávú vendég-forgóvázakon).
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest, 1960.
Szállítás éve: 1961.
Nyomtáv: 1000 mm
P = 353 kW Vmax = 100 km/h
Fotó: Sziklai Dezső, MTI archív

A Magyar Magánvasút (MMV) Zrt. 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban, 2007. áprilisában.

A Magyar Magánvasút (MMV) Zrt. 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban, 2007. áprilisában.

Kódszám: 3148
Fotó: Reményi Gyula

A D029-3 pályaszámú szovjet 3 részes motorvonat.

A D029-3 pályaszámú szovjet 3 részes motorvonat.

Kódszám: 3147
Gyártó: Ganz-MÁVAG Budapest, 1962.
Fotó: MTI archív

ER (Egyiptomi Államvasutak) luxusmotorvonata 1965. november 20-án.

ER (Egyiptomi Államvasutak) luxusmotorvonata 1965. november 20-án.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3146
Fotó: MTI archív

A MÁV Zrt. V46 012 pályaszámú villamos tolatómozdonya Békéscsabán, 2007. október 12-én.

A MÁV Zrt. V46 012 pályaszámú villamos tolatómozdonya Békéscsabán, 2007. október 12-én.

Kódszám: 3145
Fotó: Kovách László

A MÁV Zrt. M41 2146 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Békéscsabán, 2007. október 12-én.

A MÁV Zrt. M41 2146 pályaszámú dízel-hidraulikus mozdonya Békéscsabán, 2007. október 12-én.

Kódszám: 3144
Fotó: Kovách László

A Cseh Vasutak (CD) 471 032-3 pályaszámú motorvonata Prága Hlavni Nadrazi pályaudvaron, 2007. augusztus 20-án.

A Cseh Vasutak (CD) 471 032-3 pályaszámú motorvonata Prága Hlavni Nadrazi pályaudvaron, 2007. augusztus 20-án.

Kódszám: 3143
Fotó: Kovách László

Egykori kubai 457 pályaszámú cukornádvasúti gőzös kiállítva Santa Clara közelében 2008. március 6-án.

Egykori kubai 457 pályaszámú cukornádvasúti gőzös kiállítva Santa Clara közelében 2008. március 6-án.

Kódszám: 3142
Fotó: ifj. Kovách László

A Kubai vasutak sínbusza. Eredetileg egy Giron VI. (Ikarus 211 másolat) típusú autóbusz, egyike a kubai mérnökök csodájának. Trinidad, 2008. március 10.

A Kubai vasutak sínbusza. Eredetileg egy Giron VI. (Ikarus 211 másolat) típusú autóbusz, egyike a kubai mérnökök csodájának. Trinidad, 2008. március 10.

Kódszám: 3141
Fotó: ifj. Kovách László

Az Izraeli Vasutak (IR) vezérlőkocsija Tel-Avivban, 2007. augusztus 30-án.

Az Izraeli Vasutak (IR) vezérlőkocsija Tel-Avivban, 2007. augusztus 30-án.

Kódszám: 3140
Fotó: Kovách László

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya a Batisia War Loop-nál (tengerszint felett 2300 m), 2007. április 14-én.

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya a Batisia War Loop-nál (tengerszint felett 2300 m), 2007. április 14-én.

Kódszám: 3139
A kisvasút 1881-ben nyílt meg.
Gyártó: North British Loco Co, Glasgow, Scotland, 1914.
Nyomtáv: 610 mm
Fotó: ifj. Kovách László

Az Aquabai Vasúttársaság (Jordánia) 955 pályaszámú U20C típusú dízelmozdonya, Aquabában, 2007.09.05.

Az Aquabai Vasúttársaság (Jordánia) 955 pályaszámú U20C típusú dízelmozdonya, Aquabában, 2007.09.05.

Kódszám: 3138
A vasúttársaság az Al-Hassa bányáiból hordja a foszfát ércet Aquaba kikötőjébe 260 km távon.
Gyártó: GM, USA, 1980.
Vmax = 120 km/h P = 1600 kW
Fotó: Kovách László

Gőzmozdony a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én.

Gőzmozdony a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én.

Kódszám: 3137
Fotó: ifj. Kovách László

A GIPR (Great Indian Peninsula Railway), később Centrail Railway  4006 pályaszámú “Sir Roger Lumley”  nevű villanymozdonya a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én.

A GIPR (Great Indian Peninsula Railway), később Centrail Railway 4006 pályaszámú “Sir Roger Lumley” nevű villanymozdonya a Delhi Nemzeti Vasúti Múzeumban, 2007. április 1-én.

Kódszám: 3136
Nyomtáv: 1676 mm
Fotó: ifj. Kovách László

Az Izraeli Vasutak (IR) 7034 pályaszámú dízel motorvonata  Jeruzsálemben, 2007. augusztus 30-án.

Az Izraeli Vasutak (IR) 7034 pályaszámú dízel motorvonata Jeruzsálemben, 2007. augusztus 30-án.

Kódszám: 3135
Vmax = 160 km/h P = 900 kW
Fotó: Kovách László

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) 3188 pályaszámú dízelmozdonya Kairóban, 2007. augusztus 30-án.

Az Egyiptomi Nemzeti Vasút (ENR) 3188 pályaszámú dízelmozdonya Kairóban, 2007. augusztus 30-án.

Kódszám: 3134
Fotó: Kovách László

Az Aquabai Vasúttársaság (Jordánia) 313 pályaszámú U20C típusú dízelmozdonya, Aquabában, 2007.09.05.

Az Aquabai Vasúttársaság (Jordánia) 313 pályaszámú U20C típusú dízelmozdonya, Aquabában, 2007.09.05.

Kódszám: 3133
A vasúttársaság az Al-Hassa bányáiból hordja a foszfát ércet Aquaba kikötőjébe 260 km távon.
Gyártó: GM, USA, 1980.
Vmax = 120 km/h P = 1600 kW
Fotó: Kovách László

Az Izraeli Vasutak (IR) 764 pályaszámú dízelmozdonya Tel-Avivban, 2007. augusztus 30-án.

Az Izraeli Vasutak (IR) 764 pályaszámú dízelmozdonya Tel-Avivban, 2007. augusztus 30-án.

Kódszám: 3132
Gyártó: GEC/Alstom, 1998.
Vmax = 140 km/h P = 2600 kW
Fotó: Kovách László

A Hershey Elektromos Vasút 501 és 401 pályaszámú villamos szerelvénye Havanna, Casa Blanca állomáson, 2008. március 22-én.

A Hershey Elektromos Vasút 501 és 401 pályaszámú villamos szerelvénye Havanna, Casa Blanca állomáson, 2008. március 22-én.

Kódszám: 3131
Kuba egyetlen villamosított vasútvonalát 1917-ben építette Hershey amerikai cukornád-ültetvényes Havanna és Matanzas között.
Fotó: ifj. Kovách László

A Valle de Los Ingenios vasút 1432 pályaszámú gőzmozdonya Trinidadban (Kuba), 2008. március 10-én.

A Valle de Los Ingenios vasút 1432 pályaszámú gőzmozdonya Trinidadban (Kuba), 2008. március 10-én.

Kódszám: 3130
A vasútvonal eredetileg a Los Ingenios völgyben közlekedett Trinidad és Sancti Spiritus között, de a természeti katasztrófák tönkretették a vasútpályát.
Gyártotta: Baldwin Locomotive Company of Philadelphia, 1919.
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV Bzmot 131 pályaszámú motorkocsija Battonya állomáson, 1997. június 10-én.

A MÁV Bzmot 131 pályaszámú motorkocsija Battonya állomáson, 1997. június 10-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3129
Fotó: Kovách László

A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban

ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat
ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat

Siemens Taurus
Siemens Taurus

Borzsavölgyi kisvasút
Borzsavölgyi kisvasút

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban
Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban

A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen
A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen

5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál
5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál

Barkas B1000 és IFA W50 L/A
Barkas B1000 és IFA W50 L/A

Siemens Combino Supra Budapest NF 12B
Siemens Combino Supra Budapest NF 12B

Ferrari 308 GTB (1976)
Ferrari 308 GTB (1976)

6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson
6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson

ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben
ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben

Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija
Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya
Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya

Trabant P50
Trabant P50

MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya
MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya

A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban
A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban

Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán
Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya
A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya

A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben
A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...
Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...

Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban
Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban

Chrysler Sedan 1942
Chrysler Sedan 1942

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya
A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya

SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye
SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Barkas
Barkas

DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán
DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón
Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya
A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya

Wartburg 311
Wartburg 311

Budapest,Királyi Palota
Budapest,Királyi Palota

Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban
Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban

Rovás memória
Rovás memória

© Top Card Kiadó, 2003.
Minden jog fenntartva.