2012. évben megjelent vasúti képeslapok katalógusa
|
 | A Debreceni Zsuzsi Erdei Vasút Mk48 2006 pályaszámú dízelmozdonya, 2012. május 13-án. Kódszám: 3605 Fotó: Hoványi Péter
|
|
 | A Nagybörzsönyi Erdei Vasút 3739 pályaszámú C50-es mozdonya, 2005. március 15-én. Kódszám: 3604 Fotó: Hajtó Bálint
|
|
 | A MÁV M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya különvonattal a Nyugati pályaudvaron, 2012. május 11-én. Kódszám: 3603 Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A MÁV M61 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Tapolcán, 2000. áprilisában. Kódszám: 3602 Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László
|
|
 | NOHAB mozdonyok: Great Northern Railway (eredetileg DSB 1108), NSB Di3602 (eredeti festéssel), NSB Di3616, DSB MX 1001 Angelholmban, 2010. május 13-án. Kódszám: 3601 Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Fotó: Klaus Korbacher
|
|
 | A MÁV M61 019 NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2011. szeptember 15-én. Kódszám: 3600 Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László
|
|
 | A MÁV 2761 017 és M61 020 és a DSB MY 1125 pályaszámú ”Santa Fe” NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2009. augusztus 23-án. Kódszám: 3599 Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Klaus Korbacher
|
|
 | A “Szentivánéji Expressz” az M61 001 és 2761 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyokkal Dürnstein és Weissenkirchen között, háttérben a Dunával, 2012 június 23-án. Kódszám: 3598 Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Németh Ferenc
|
|
 | Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya a 100 éves Inlandsbana Östersund vasútvonalon (Svédország), 2007. június 15-én. Kódszám: 3597 Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Klaus Korbacher
|
|
 | A PFT (Belga vasútbarát klub) 202 020 (ex CFL 1602) és a 204 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai, 2008. május 10-én. Kódszám: 3596 Gyártó: Anglo-France-Belge, 1955.
Fotó: Klaus Korbacher
|
|
 | A MÁV M61 019 + M61 001+ M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai a Vasúttörténeti Parkban, 2009. április 17-én. Kódszám: 3595 Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A Kárpát Vasút Kft. 459 021 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos modonya a Keleti Futoház elott 2012. július 18-án. Kódszám: 3594 Fotó: Kovách László
|
|
 | A MÁV M61 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Vámosgyörkön, 1998. júniusában. Kódszám: 3593 Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Koszovói Vasutak (Trainkos) 005 és 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai, 2010. május 30-án Kódszám: 3592 Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Fotó: Klaus Korbacher
|
|
 | A Székely Gyors 2761 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelmozdonya az Ezeréves határon Gyimesbükkön, a Tatros folyó hídján, 2012. május 27-én. Kódszám: 3591 Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 120 km/h P = 1435 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A MÁV 424,287 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Cegléden, 1987 augusztusában. Kódszám: 3590 Gyártó: MÁVAG, Budapest
Fotó: Tasnádi Tamás
|
|
 | A Harzer Schmalspurbahn (HSB) 99 773 pályaszámú gőzmozdony indul szerelvénnyel Cranzahl végállomásról, 2012. június 3-án. Kódszám: 3589 Fotó: Kovách László
|
|
 | Gőzmodonyparádé Zólyomban, 2011.szeptember 10-én. Kódszám: 3588 Fotó: Kovách László
|
|
 | A PKP Ok 22-31 pályaszámú gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2007. szeptember 15-én. Kódszám: 3587 Gyártási év: 1929.
Fotó: Mezey Zoltán
|
|
 | A MÁV 411,118 pályaszámú (Truman) nosztalgia gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2012. június 7-én. Kódszám: 3586 Fotó: Kovách László
|
|
 | A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 555.3008 pályaszámú gőzmozdonya Pozsony-Kelet állomáson, 2012. június 24-én. Kódszám: 3585 Fotó: Kovách László
|
|
 | Az egykori Déli Vasút 109,109 pályaszámú (egykori MÁV 302,610) nosztalgia gőzmozdonya Fonyódon, 2011. június 25-én. Kódszám: 3584 Gyártó: Floridsdorf, 1917.
Fotó: Sándor János
|
|
 | A CFR 131.001pályaszámú gőzöse kiállítva Aradon, 2012. május 29-én. Kódszám: 3583 Vmax = 65 km/h
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A MÁV 324,540 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya, 2011. április 16-án. Kódszám: 3582 Gyártó: MÁV Gépgyár, 1915.
Fotó: Neumayer Gábor
|
|
 | Az egykori Jugoszláv Vasútak 118-005 pályaszámú kiállított gőzmozdonya Nova Goricában (Szlovénia), 2010. március 13-án. Kódszám: 3581 Gyártó: Officine Meccaniche, Navali, Nápoly, 1922.
Fotó: Orvos Pál
|
|
 | A GySEV 123 pályaszámú (MÁV 375 osztályú) gőzöse Fertőszentmiklóson, 1986. májusában. Kódszám: 3580 Fotó: Reményi Gyula
|
|
 | A Lillafüredi Állami Erdei Vasút Mk48 2021 pályaszámú hibrid üzemű mozdonya szerelvénnyel, 2012. február 17-én Kódszám: 3579 Fotó: Kovách László
|
|
 | A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 498.104 és 464.001 pályaszámú gőzmozdonyai Pozsony-Kelet állomáson, 2012. június 23-án. Kódszám: 3578 Fotó: Kovách László
|
|
 | A BKV-BHÉV 4 pályaszámú “Haraszti” nevű gőzmozdonya, Szentendrén 2010. április 7-én. Kódszám: 370 Gyártó: StEG, Wien, 1887.
P = 70 LE
Fotó: Kovách László
|
|
 | A BKV-BHÉV 27 pályaszámú a MÁV 377 sorozatával megegyező gőzmozdonya a Zólyomi mozdonyparádén 2011. szeptember 9-én. Kódszám: 368 1929 és 1987 között az Ácsi Cukorgyárnál szolgált.
Gyártó: MÁV Gépgyár, 1902.
Vmax = 45 km/h
Fotó: Kovách László
|
|
 | A BKV-BHÉV 28 pályaszámú a MÁV 377 sorozatával megegyező gőzmozdonya kiállítva Szentendrén, 2010. április 7-én. Kódszám: 360 1923-tól a Kaposvári Cukorgyárnál szolgált.
Gyártó: MÁV Gépgyár, 1902.
Vmax = 45 km/h
Fotó: Kovách László
|
|
 | A MÁV-START Zrt. 5341 020-5 pályaszámú Stadler FLIRT villamos motorvonata Budapest - Déli pályaudvaron, 2007. március 1-én. Kódszám: 3577 Gyártó: Stadler Rail, Bussnang, 2006.
Vmax = 160 km/h P = 2600 kW
Fotó: Zika Balázs
|
|
 | A MÁV-START Zrt. 5342 004-8 pályaszámú Talent típusú villamos motorvonata Győr fűtőháznál, 2012. február 29-én. Kódszám: 3576 Gyártó: Bombardier, 2007.
Vmax = 140 km/h P = 1520 kW
Fotó: Szing Pál
|
|
 | A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. M62 001 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Békéscsabán, 2010. október 1-én. Kódszám: 3575 Gyártó: LZOR, 1965.
Fotó: Kovách László
|
|
 | A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. M40 301 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Somogyváron, 2009. szeptember 21-én. Kódszám: 3574 Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest, 1963-70.
Fotó: Sándor János
|
|
 | A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. 480 006 pályaszámú TRAXX P160 AC2 típusú villanymozdonya Győrben, 2012. május 12-én. Kódszám: 3573 Gyártó: Bombardier Kassel, 2011.
Vmax = 160 km/h P = 5600 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A Floyd Zrt. 91 55 0450 001-7 (eredetileg UK 86 sorozat 248) pályaszámú villamos mozdonya, 2009. július 21-én. Kódszám: 3572 Gyártó: British Rail Doncaster Works, 1965.
Vmax = 160 km/h P = 3010 kW
Fotó: Tilai Norbert
|
|
 | A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. M41 2126 pályaszámú dízel-villamos mozdonya, 2009. július 17-én. Kódszám: 3571 Gyártó: Ganz-MÁVAG, 1972-84.
Fotó: Rizsavi Tamás
|
|
 | A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. 431 099 pályaszámú villamos mozdonya Budapest-Ferencváros rendező pályaudvaron, 2012. május 9-én. Kódszám: 3570 Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek
Vmax = 120 km/h P = 2200 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A MÁV-START Zrt. Bzmot 161 pályaszámú dízel motorkocsija Somogyvár bejárati jelzőnél, 2012. május 9-én. Kódszám: 3569 Fotó: Sándor János
|
|
 | A MÁV-START Zrt. 63-41 013-8 pályaszámú dízel motorvonata Kecskeméten, 2012. május 13-án. Kódszám: 3568 Gyártó: Mityisinszkij M. Z.
Vmax = 100 km/h P = 730 kW
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Train Hungary Magánvasút Kft. 91 53 0 40 0884-9 pályaszámú villamos mozdonya Hegyeshalom-rendezőn, 2012. február 22-én. Kódszám: 3567 Gyártó: Electroputere, Craiova, 1965.
Vmax = 120 km/h P = 5100 kW
Fotó: Szing Pál
|
|
 | A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. V43 3187 pályaszámú villamos mozdonya Veszprémben, 2009. február 14-én. Kódszám: 3566 Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek
Vmax = 140 km/h P = 2200 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A MÁV-START Zrt. 5341 008-0 pályaszámú Stadler FLIRT villamos motorvonata Isaszegen, 2012. május 13-án. Kódszám: 3565 Gyártó: Stadler Rail, Bussnang, 2006.
Vmax = 160 km/h P = 2600 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A Királyréti Erdei Vasút ünnepi szerelvénye az Mk48 2017pályaszámú mozdonnyal Szokolyán, 2012.03.15-én. Kódszám: 3564 Fotó: Kovách László
|
|
 | A Mátravasút 490,2005 pályaszámú, Gyöngyi nevű gőzmozdonya, Gyöngyösön. Kódszám: 3563 Fotó: Kovách László
|
|
 | A Mátravasút 490,2005 pályaszámú, Gyöngyi nevű gőzmozdonya, Gyöngyös állomáson. Kódszám: 3562 Fotó: Kovách László
|
|
 | A MÁV ZRt. Nyírvidéki Kisvasút dízelmozdonya szerelvénnyel Ibrány-Nagytanya és Buj között a Lónyay-főcsatorna túlpartjáról, 2009. november 25-én. Kódszám: 3561 Fotó: Hoványi Péter
|
|
 | A Nagycenki Széchenyi Múzeumvasút 490 típusú “András” nevű gőzöse, 2011. augusztus 21-én Kódszám: 3560 Fotó: Kovách László
|
|
 | A Kemencei Erdei Múzeumvasút MD-40 típusú P2-es pályaszámú mozdonya szerelvénnyel, a Fekete-patak hídján 2011. augusztus 8-án Kódszám: 3559 Fotó: Kovách László
|
|
 | A Királyréti Erdei Vasút Tobi nevű motorkocsija, 2010. augusztus 22-én. Kódszám: 3558 Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A Mátravasút 490,2005 pályaszámú, Gyöngyi nevű gőzmozdonya, Gyöngyös állomáson, 2011. augusztus 27-én. (ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!) Kódszám: 3557 Fotó: Kovách László
|
|
 | A Hortobágyi Nemzeti Park Kódszám: 3556 Hortobágy-Halastavi Kisvasút C50-403 pályaszámú mozdonya szerelvénnyel 2011. május 21-án.
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Mecseki Kisvasút C50 4509 pályaszámú dízelmozdonya nyitott kocsikkal, Pécs 2011. május 8-án. Kódszám: 3555 Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | BUDAPEST MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút Kódszám: 3554 Az ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat Huvösvölgyben, 2010.április 11-én.
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Börzsöny Kisvasút (Szob-Márianosztra) D04-601 pályaszámú L60-as típusú mozdonya, Márianosztrán, 2010. március 28-án. Kódszám: 3553 Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | BUDAPEST MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút Kódszám: 3552 Az Mk45 2003 pályaszámú dízelmozdony vonattal a Széchenyi-hegyen, 2011. december 11-én.
Fotó: Kovách László
|
|
 | BUDAPEST MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút Kódszám: 3551 A 490,039 pályaszámú gőzmozdony vonattal Szépjuhászné állomáson, 2012. február 5-én.
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Szilvásváradi Állami Erdei Vasút 394,057 pályaszámú Szilvi nevű gőzmozdonya, 2008. szeptember 28-án. Kódszám: 3550 Fotó: Hoványi Péter
|
|
 | A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 498.104 és 555.3008 pályaszámú gőzmozdonyai Pozsony-Kelet állomáson, 2011. június 24-én. Kódszám: 3549 Fotó: Kovách László
|
|
 | A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 363 094-4 pályaszámú villanymozdonya a Pozsony-Ligetújfalu állomáson, 1998. augusztus 19-én. Kódszám: 3548 Gyártó: Skoda Plzen, 1984
Vmax = 120 km/h P = 3060 kW
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 121-4 és 754 010-7 pályaszámú mozdonyai Zólyom vára előtt, 1998. augusztus 9-én. Kódszám: 3547 Fotó: Kovách László
|
|
 | Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsony-Kelet állomáson, 2010. június 19-én. Kódszám: 3546 Fotó: Kovách László
|
|
 | A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 098-4 villanymozdonya a komáromi Vág-hídon, 2011. június 17-én. Kódszám: 3545 Gyártó: Skoda Plzen, 1968.
Vmax = 120 km/h P = 3080 kW
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 3033 pályaszámú gőzmozdonya Pozsony-Kelet állomáson, 2010. június 19-én. Kódszám: 3544 Fotó: Kovách László
|
|
 | A Feketegarami Erdei Vasút 976,52 pályaszámú gőzmozdonya és TU 45 001 pályaszámú Rába dízelvillamos mozdonya Feketebalogon, 2009. május 9-én. Kódszám: 3543 Nyomtáv: 760 mm
Fotó: Almási Zoltán
|
|
 | A Feketegarami Erdei Vasút TU48.001 pályaszámú dízelmozdonya útban a Vydrovoi Skanzenhez, 2009. május 1-jén. Kódszám: 3542 Gyártó: FAUR, Bukarest
Nyomtáv: 760 mm
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Csermely-völgyi keskenynyomközű vasút TU29.2003 pályaszámú dízelmozdonya a Kassai Járműparádén, 2011. április 15-én. Kódszám: 3541 Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Csermely-völgyi keskenynyomközű vasút 125 éves Katka nevű gőzmozdonya a Kassai Járműparádén, 2010. április 25-én. Kódszám: 3540 Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 477.013 és 486.007 pályaszámú gőzmozdonyai Pozsony-Kelet állomáson, 2010. június 20-án. Kódszám: 3539 Fotó: Kovách László
|
|
 | A Csorbatói Fogaskerekű Vasút 405 951-5 pályaszámú fogaskerekű vasútja Csorbán, 2008. március 30-án. Kódszám: 3538 Nyomtáv: 1000 mm
Gyártó: Winterthur, 1969.
Vmax = 30 km/h P = 336 kW
Fotó: Almási Zoltán
|
|
 | A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 422.0108 pályaszámú (egykori kkStB 178 osztályú) gőzmozdonya Zólyom állomáson, 2011. szeptember 9-én. Kódszám: 3537 Gyártó: PCM, 1909.
Vmax = 50 km/h P = 420 kW
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Svéd Vasutak (SJ) 3732 pályaszámú Coradia Duplex típusú 3 kocsis emeletes szerelvénye Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án. Kódszám: 3536 Gyártó: Alstom, 2005
Vmax = 200 km/h P = 2400 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A Gornergrat Bahn keskenynyomközű vasút 3083 pályaszámú motorkocsija Gornergrat végállomáson (tszf. 3089 m) háttérben a Matterhonnal (Svájc), 2009. szeptember 7-én. Kódszám: 3535 Nyomtáv: 1000 mm
Gyártó: Stadler, 2006.
Vmax= 30 km/h P=1000 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4344 pályaszámú Thalys PBKA szerelvénye Hága főpályaudvarán, 2009. október 22-én. Kódszám: 3534 Gyártó: GEC-Alsthom, 1997
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A Holland Vasutak (NSR) emeletes elővárosi szerelvénye Leiden pályaudvar, 2009. október 20-án. Kódszám: 3533 Vmax = 160 km/h P = 1592 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án. Kódszám: 3532 Gyártó: Alstom, 2008
Vmax = 250 km/h P = 5500 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | Az ÖBB 1044 típusú villanymozdonya Semmering és Breitenstein között, 2010. május 23-án. Kódszám: 3531 Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya a 100 éves Inlandsbana Östersund vasútvonalon (Svédország), 2007. június 12-én. Kódszám: 3530 Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Klaus Korbacher
|
|
 | Az ÖBB Taurus villamos mozdonyai Bécs- Westbahnhof pályaudvaron, 2008. április 26-án. Kódszám: 3529 Fotó: Tilai Norbert
|
|
 | A Mariazell-i keskenynyomközű vasút 4090 002-9 pályaszámú villamos motorvonata Kódszám: 3528 Gyártó: SGP-ELIN, 1994.
Nyomtáv: 760 mm
Vmax = 70 km/h P = 250 kW
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Portugál Vasutak (CP) ETR 460 típusú Pendolino szerelvénye Lisszabon főpályaudvarán, 2010. október 9-én. Kódszám: 3527 Gyártó: Alstom, 2000
Vmax = 220 km/h P = 4000 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
 | A Német szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Nürnberg főpályaudvarán, 2010. február 5-én. Kódszám: 3526 Gyártó: Krauss-Maffei, 2000.
Elekromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax= 330 km/h P=8000 kW
Fotó: Kovách László
|
|
 | A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101.070-1 pályaszámú villanymozdonya a Tauernbahn vasútvonalon, Ausztriában 2008. december 26-án. Kódszám: 3525 Fotó: Rizsavi Tamás
|
|
 | Az Olasz Vasutak (FS) ETR 500 típusú Pendolino szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án. Kódszám: 3524 Gyártó: Alstom, 2000
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László
|
|
A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban |