Főoldal

Aktualitások


Képeslapok

Naptárak

Kártyák

Memóriajátékok

Filatélia


Más jellegű kiadványok

Pólók

Könyvek

Megrendelés, árak
 
 
 

2012. évben megjelent vasúti képeslapok katalógusa

A Debreceni Zsuzsi Erdei Vasút Mk48 2006 pályaszámú dízelmozdonya, 2012. május 13-án.

A Debreceni Zsuzsi Erdei Vasút Mk48 2006 pályaszámú dízelmozdonya, 2012. május 13-án.

Kódszám: 3605
Fotó: Hoványi Péter

A Nagybörzsönyi Erdei Vasút  3739 pályaszámú C50-es mozdonya, 2005. március 15-én.

A Nagybörzsönyi Erdei Vasút 3739 pályaszámú C50-es mozdonya, 2005. március 15-én.

Kódszám: 3604
Fotó: Hajtó Bálint

A MÁV M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya különvonattal a Nyugati pályaudvaron, 2012. május 11-én.

A MÁV M61 001 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya különvonattal a Nyugati pályaudvaron, 2012. május 11-én.

Kódszám: 3603
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV M61 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Tapolcán, 2000. áprilisában.

A MÁV M61 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Tapolcán, 2000. áprilisában.

Kódszám: 3602
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

NOHAB mozdonyok: Great Northern Railway (eredetileg DSB 1108), NSB Di3602 (eredeti festéssel), NSB Di3616, DSB MX 1001 Angelholmban, 2010. május 13-án.

NOHAB mozdonyok: Great Northern Railway (eredetileg DSB 1108), NSB Di3602 (eredeti festéssel), NSB Di3616, DSB MX 1001 Angelholmban, 2010. május 13-án.

Kódszám: 3601
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Fotó: Klaus Korbacher

A MÁV M61 019  NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2011. szeptember 15-én.

A MÁV M61 019 NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2011. szeptember 15-én.

Kódszám: 3600
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A MÁV 2761 017 és M61 020 és a DSB MY 1125 pályaszámú ”Santa Fe” NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2009. augusztus 23-án.

A MÁV 2761 017 és M61 020 és a DSB MY 1125 pályaszámú ”Santa Fe” NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2009. augusztus 23-án.

Kódszám: 3599
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Klaus Korbacher

A “Szentivánéji Expressz” az M61 001 és 2761 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyokkal Dürnstein és Weissenkirchen között, háttérben a Dunával, 2012 június 23-án.

A “Szentivánéji Expressz” az M61 001 és 2761 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyokkal Dürnstein és Weissenkirchen között, háttérben a Dunával, 2012 június 23-án.

Kódszám: 3598
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Németh Ferenc

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya a 100 éves Inlandsbana Östersund vasútvonalon (Svédország), 2007. június 15-én.

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya a 100 éves Inlandsbana Östersund vasútvonalon (Svédország), 2007. június 15-én.

Kódszám: 3597
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Klaus Korbacher

A PFT (Belga vasútbarát klub) 202 020  (ex CFL 1602) és a 204 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai, 2008. május 10-én.

A PFT (Belga vasútbarát klub) 202 020 (ex CFL 1602) és a 204 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai, 2008. május 10-én.

Kódszám: 3596
Gyártó: Anglo-France-Belge, 1955.
Fotó: Klaus Korbacher

A MÁV M61 019 + M61 001+ M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai a Vasúttörténeti Parkban, 2009. április 17-én.

A MÁV M61 019 + M61 001+ M61 020 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai a Vasúttörténeti Parkban, 2009. április 17-én.

Kódszám: 3595
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Kárpát Vasút Kft. 459 021 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos modonya a Keleti Futoház elott 2012. július 18-án.

A Kárpát Vasút Kft. 459 021 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos modonya a Keleti Futoház elott 2012. július 18-án.

Kódszám: 3594
Fotó: Kovách László

A MÁV M61 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Vámosgyörkön, 1998. júniusában.

A MÁV M61 004 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya Vámosgyörkön, 1998. júniusában.

Kódszám: 3593
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Kovách László

A Koszovói Vasutak (Trainkos) 005 és 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai, 2010. május 30-án

A Koszovói Vasutak (Trainkos) 005 és 006 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonyai, 2010. május 30-án

Kódszám: 3592
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Fotó: Klaus Korbacher

A Székely Gyors 2761 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelmozdonya az Ezeréves határon Gyimesbükkön, a Tatros folyó hídján, 2012. május 27-én.

A Székely Gyors 2761 017 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelmozdonya az Ezeréves határon Gyimesbükkön, a Tatros folyó hídján, 2012. május 27-én.

Kódszám: 3591
Gyártó: NOHAB Trollhättan Svédország
Co'Co' Vmax = 120 km/h P = 1435 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV 424,287 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Cegléden, 1987 augusztusában.

A MÁV 424,287 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya Cegléden, 1987 augusztusában.

Kódszám: 3590
Gyártó: MÁVAG, Budapest
Fotó: Tasnádi Tamás

A Harzer Schmalspurbahn (HSB) 99 773 pályaszámú gőzmozdony indul szerelvénnyel Cranzahl végállomásról, 2012. június 3-án.

A Harzer Schmalspurbahn (HSB) 99 773 pályaszámú gőzmozdony indul szerelvénnyel Cranzahl végállomásról, 2012. június 3-án.

Kódszám: 3589
Fotó: Kovách László

Gőzmodonyparádé Zólyomban, 2011.szeptember 10-én.

Gőzmodonyparádé Zólyomban, 2011.szeptember 10-én.

Kódszám: 3588
Fotó: Kovách László

A PKP Ok 22-31 pályaszámú gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2007. szeptember 15-én.

A PKP Ok 22-31 pályaszámú gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2007. szeptember 15-én.

Kódszám: 3587
Gyártási év: 1929.
Fotó: Mezey Zoltán

A MÁV 411,118 pályaszámú (Truman) nosztalgia gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2012. június 7-én.

A MÁV 411,118 pályaszámú (Truman) nosztalgia gőzmozdonya a Magyar Vasúttörténeti Parkban, 2012. június 7-én.

Kódszám: 3586
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 555.3008 pályaszámú gőzmozdonya Pozsony-Kelet állomáson, 2012. június 24-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 555.3008 pályaszámú gőzmozdonya Pozsony-Kelet állomáson, 2012. június 24-én.

Kódszám: 3585
Fotó: Kovách László

Az egykori Déli Vasút 109,109 pályaszámú (egykori MÁV 302,610) nosztalgia gőzmozdonya Fonyódon, 2011. június 25-én.

Az egykori Déli Vasút 109,109 pályaszámú (egykori MÁV 302,610) nosztalgia gőzmozdonya Fonyódon, 2011. június 25-én.

Kódszám: 3584
Gyártó: Floridsdorf, 1917.
Fotó: Sándor János

A CFR 131.001pályaszámú gőzöse kiállítva Aradon, 2012. május 29-én.

A CFR 131.001pályaszámú gőzöse kiállítva Aradon, 2012. május 29-én.

Kódszám: 3583
Vmax = 65 km/h
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV 324,540 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya, 2011. április 16-án.

A MÁV 324,540 pályaszámú nosztalgia gőzmozdonya, 2011. április 16-án.

Kódszám: 3582
Gyártó: MÁV Gépgyár, 1915.
Fotó: Neumayer Gábor

Az egykori Jugoszláv Vasútak 118-005 pályaszámú kiállított gőzmozdonya Nova Goricában (Szlovénia), 2010. március  13-án.

Az egykori Jugoszláv Vasútak 118-005 pályaszámú kiállított gőzmozdonya Nova Goricában (Szlovénia), 2010. március 13-án.

Kódszám: 3581
Gyártó: Officine Meccaniche, Navali, Nápoly, 1922.
Fotó: Orvos Pál

A GySEV 123 pályaszámú (MÁV 375 osztályú) gőzöse Fertőszentmiklóson, 1986. májusában.

A GySEV 123 pályaszámú (MÁV 375 osztályú) gőzöse Fertőszentmiklóson, 1986. májusában.

Kódszám: 3580
Fotó: Reményi Gyula

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút Mk48 2021 pályaszámú hibrid üzemű mozdonya szerelvénnyel, 2012. február 17-én

A Lillafüredi Állami Erdei Vasút Mk48 2021 pályaszámú hibrid üzemű mozdonya szerelvénnyel, 2012. február 17-én

Kódszám: 3579
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 498.104 és 464.001 pályaszámú gőzmozdonyai Pozsony-Kelet állomáson, 2012. június 23-án.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 498.104 és 464.001 pályaszámú gőzmozdonyai Pozsony-Kelet állomáson, 2012. június 23-án.

Kódszám: 3578
Fotó: Kovách László

A BKV-BHÉV 4 pályaszámú “Haraszti” nevű gőzmozdonya, Szentendrén 2010. április 7-én.

A BKV-BHÉV 4 pályaszámú “Haraszti” nevű gőzmozdonya, Szentendrén 2010. április 7-én.

Kódszám: 370
Gyártó: StEG, Wien, 1887.
P = 70 LE
Fotó: Kovách László

A BKV-BHÉV 27 pályaszámú a MÁV 377 sorozatával megegyező gőzmozdonya a Zólyomi mozdonyparádén 2011. szeptember 9-én.

A BKV-BHÉV 27 pályaszámú a MÁV 377 sorozatával megegyező gőzmozdonya a Zólyomi mozdonyparádén 2011. szeptember 9-én.

Kódszám: 368
1929 és 1987 között az Ácsi Cukorgyárnál szolgált.
Gyártó: MÁV Gépgyár, 1902.
Vmax = 45 km/h
Fotó: Kovách László

A BKV-BHÉV 28 pályaszámú a MÁV 377 sorozatával megegyező gőzmozdonya kiállítva Szentendrén, 2010. április 7-én.

A BKV-BHÉV 28 pályaszámú a MÁV 377 sorozatával megegyező gőzmozdonya kiállítva Szentendrén, 2010. április 7-én.

Kódszám: 360
1923-tól a Kaposvári Cukorgyárnál szolgált.
Gyártó: MÁV Gépgyár, 1902.
Vmax = 45 km/h
Fotó: Kovách László

A MÁV-START Zrt. 5341 020-5 pályaszámú Stadler FLIRT villamos motorvonata Budapest - Déli pályaudvaron, 2007. március 1-én.

A MÁV-START Zrt. 5341 020-5 pályaszámú Stadler FLIRT villamos motorvonata Budapest - Déli pályaudvaron, 2007. március 1-én.

Kódszám: 3577
Gyártó: Stadler Rail, Bussnang, 2006.
Vmax = 160 km/h P = 2600 kW
Fotó: Zika Balázs

A MÁV-START Zrt. 5342 004-8 pályaszámú Talent típusú villamos motorvonata Győr fűtőháznál, 2012. február 29-én.

A MÁV-START Zrt. 5342 004-8 pályaszámú Talent típusú villamos motorvonata Győr fűtőháznál, 2012. február 29-én.

Kódszám: 3576
Gyártó: Bombardier, 2007.
Vmax = 140 km/h P = 1520 kW
Fotó: Szing Pál

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. M62 001 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Békéscsabán, 2010. október 1-én.

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. M62 001 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Békéscsabán, 2010. október 1-én.

Kódszám: 3575
Gyártó: LZOR, 1965.
Fotó: Kovách László

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. M40 301 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Somogyváron, 2009. szeptember 21-én.

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. M40 301 pályaszámú dízel-villamos mozdonya Somogyváron, 2009. szeptember 21-én.

Kódszám: 3574
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Budapest, 1963-70.
Fotó: Sándor János

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. 480 006 pályaszámú TRAXX P160 AC2 típusú villanymozdonya Győrben, 2012. május 12-én.

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. 480 006 pályaszámú TRAXX P160 AC2 típusú villanymozdonya Győrben, 2012. május 12-én.

Kódszám: 3573
Gyártó: Bombardier Kassel, 2011.
Vmax = 160 km/h P = 5600 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Floyd Zrt. 91 55 0450 001-7 (eredetileg UK 86 sorozat 248) pályaszámú villamos mozdonya, 2009. július 21-én.

A Floyd Zrt. 91 55 0450 001-7 (eredetileg UK 86 sorozat 248) pályaszámú villamos mozdonya, 2009. július 21-én.

Kódszám: 3572
Gyártó: British Rail Doncaster Works, 1965.
Vmax = 160 km/h P = 3010 kW
Fotó: Tilai Norbert

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. M41 2126 pályaszámú dízel-villamos mozdonya, 2009. július 17-én.

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. M41 2126 pályaszámú dízel-villamos mozdonya, 2009. július 17-én.

Kódszám: 3571
Gyártó: Ganz-MÁVAG, 1972-84.
Fotó: Rizsavi Tamás

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. 431 099 pályaszámú villamos mozdonya Budapest-Ferencváros rendező pályaudvaron, 2012. május 9-én.

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. 431 099 pályaszámú villamos mozdonya Budapest-Ferencváros rendező pályaudvaron, 2012. május 9-én.

Kódszám: 3570
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek
Vmax = 120 km/h P = 2200 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV-START Zrt. Bzmot 161 pályaszámú dízel motorkocsija Somogyvár bejárati jelzőnél, 2012. május 9-én.

A MÁV-START Zrt. Bzmot 161 pályaszámú dízel motorkocsija Somogyvár bejárati jelzőnél, 2012. május 9-én.

Kódszám: 3569
Fotó: Sándor János

A MÁV-START Zrt. 63-41 013-8 pályaszámú dízel motorvonata Kecskeméten, 2012. május 13-án.

A MÁV-START Zrt. 63-41 013-8 pályaszámú dízel motorvonata Kecskeméten, 2012. május 13-án.

Kódszám: 3568
Gyártó: Mityisinszkij M. Z.
Vmax = 100 km/h P = 730 kW
Fotó: Kovách László

A Train Hungary Magánvasút Kft. 91 53 0 40 0884-9 pályaszámú villamos mozdonya Hegyeshalom-rendezőn, 2012. február 22-én.

A Train Hungary Magánvasút Kft. 91 53 0 40 0884-9 pályaszámú villamos mozdonya Hegyeshalom-rendezőn, 2012. február 22-én.

Kódszám: 3567
Gyártó: Electroputere, Craiova, 1965.
Vmax = 120 km/h P = 5100 kW
Fotó: Szing Pál

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. V43 3187 pályaszámú villamos mozdonya Veszprémben, 2009. február 14-én.

A MÁV-TRAKCIÓ Zrt. V43 3187 pályaszámú villamos mozdonya Veszprémben, 2009. február 14-én.

Kódszám: 3566
Gyártó: Ganz-MÁVAG, Ganz Villamossági Művek
Vmax = 140 km/h P = 2200 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A MÁV-START Zrt. 5341 008-0 pályaszámú Stadler FLIRT villamos motorvonata Isaszegen, 2012. május 13-án.

A MÁV-START Zrt. 5341 008-0 pályaszámú Stadler FLIRT villamos motorvonata Isaszegen, 2012. május 13-án.

Kódszám: 3565
Gyártó: Stadler Rail, Bussnang, 2006.
Vmax = 160 km/h P = 2600 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Királyréti Erdei Vasút ünnepi szerelvénye az Mk48 2017pályaszámú mozdonnyal Szokolyán,  2012.03.15-én.

A Királyréti Erdei Vasút ünnepi szerelvénye az Mk48 2017pályaszámú mozdonnyal Szokolyán, 2012.03.15-én.

Kódszám: 3564
Fotó: Kovách László

A Mátravasút 490,2005 pályaszámú, Gyöngyi nevű gőzmozdonya, Gyöngyösön.

A Mátravasút 490,2005 pályaszámú, Gyöngyi nevű gőzmozdonya, Gyöngyösön.

Kódszám: 3563
Fotó: Kovách László

A Mátravasút 490,2005 pályaszámú, Gyöngyi nevű gőzmozdonya, Gyöngyös állomáson.

A Mátravasút 490,2005 pályaszámú, Gyöngyi nevű gőzmozdonya, Gyöngyös állomáson.

Kódszám: 3562
Fotó: Kovách László

A MÁV ZRt. Nyírvidéki Kisvasút dízelmozdonya szerelvénnyel Ibrány-Nagytanya és Buj között a Lónyay-főcsatorna túlpartjáról, 2009. november 25-én.

A MÁV ZRt. Nyírvidéki Kisvasút dízelmozdonya szerelvénnyel Ibrány-Nagytanya és Buj között a Lónyay-főcsatorna túlpartjáról, 2009. november 25-én.

Kódszám: 3561
Fotó: Hoványi Péter

A Nagycenki Széchenyi Múzeumvasút 490 típusú “András” nevű gőzöse, 2011. augusztus 21-én

A Nagycenki Széchenyi Múzeumvasút 490 típusú “András” nevű gőzöse, 2011. augusztus 21-én

Kódszám: 3560
Fotó: Kovách László

A Kemencei Erdei Múzeumvasút MD-40 típusú P2-es pályaszámú mozdonya szerelvénnyel, a Fekete-patak hídján 2011. augusztus 8-án

A Kemencei Erdei Múzeumvasút MD-40 típusú P2-es pályaszámú mozdonya szerelvénnyel, a Fekete-patak hídján 2011. augusztus 8-án

Kódszám: 3559
Fotó: Kovách László

A Királyréti Erdei Vasút Tobi  nevű motorkocsija,  2010. augusztus 22-én.

A Királyréti Erdei Vasút Tobi nevű motorkocsija, 2010. augusztus 22-én.

Kódszám: 3558
Fotó: ifj. Kovách László

A Mátravasút 490,2005 pályaszámú, Gyöngyi nevű gőzmozdonya, Gyöngyös állomáson, 2011. augusztus 27-én.

A Mátravasút 490,2005 pályaszámú, Gyöngyi nevű gőzmozdonya, Gyöngyös állomáson, 2011. augusztus 27-én.

(ELFOGYOTT - Már nem rendelhető!)

Kódszám: 3557
Fotó: Kovách László

A Hortobágyi Nemzeti Park

A Hortobágyi Nemzeti Park

Kódszám: 3556
Hortobágy-Halastavi Kisvasút C50-403 pályaszámú mozdonya szerelvénnyel 2011. május 21-án.
Fotó: Kovách László

A Mecseki Kisvasút C50 4509 pályaszámú dízelmozdonya nyitott kocsikkal, Pécs 2011. május 8-án.

A Mecseki Kisvasút C50 4509 pályaszámú dízelmozdonya nyitott kocsikkal, Pécs 2011. május 8-án.

Kódszám: 3555
Fotó: ifj. Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3554
Az ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat Huvösvölgyben, 2010.április 11-én.
Fotó: Kovách László

A Börzsöny Kisvasút (Szob-Márianosztra) D04-601 pályaszámú L60-as típusú mozdonya, Márianosztrán, 2010. március 28-án.

A Börzsöny Kisvasút (Szob-Márianosztra) D04-601 pályaszámú L60-as típusú mozdonya, Márianosztrán, 2010. március 28-án.

Kódszám: 3553
Fotó: ifj. Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3552
Az Mk45 2003 pályaszámú dízelmozdony vonattal a Széchenyi-hegyen, 2011. december 11-én.
Fotó: Kovách László

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Kódszám: 3551
A 490,039 pályaszámú gőzmozdony vonattal Szépjuhászné állomáson, 2012. február 5-én.
Fotó: Kovách László

A Szilvásváradi Állami Erdei Vasút 394,057 pályaszámú Szilvi  nevű gőzmozdonya, 2008. szeptember 28-án.

A Szilvásváradi Állami Erdei Vasút 394,057 pályaszámú Szilvi nevű gőzmozdonya, 2008. szeptember 28-án.

Kódszám: 3550
Fotó: Hoványi Péter

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 498.104 és 555.3008 pályaszámú gőzmozdonyai Pozsony-Kelet állomáson, 2011. június 24-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 498.104 és 555.3008 pályaszámú gőzmozdonyai Pozsony-Kelet állomáson, 2011. június 24-én.

Kódszám: 3549
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 363 094-4 pályaszámú villanymozdonya a Pozsony-Ligetújfalu állomáson, 1998. augusztus 19-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 363 094-4 pályaszámú villanymozdonya a Pozsony-Ligetújfalu állomáson, 1998. augusztus 19-én.

Kódszám: 3548
Gyártó: Skoda Plzen, 1984
Vmax = 120 km/h P = 3060 kW
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 121-4 és 754 010-7 pályaszámú mozdonyai Zólyom vára előtt, 1998. augusztus 9-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 121-4 és 754 010-7 pályaszámú mozdonyai Zólyom vára előtt, 1998. augusztus 9-én.

Kódszám: 3547
Fotó: Kovách László

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsony-Kelet állomáson, 2010. június 19-én.

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsony-Kelet állomáson, 2010. június 19-én.

Kódszám: 3546
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 098-4 villanymozdonya a komáromi Vág-hídon, 2011. június 17-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 240 098-4 villanymozdonya a komáromi Vág-hídon, 2011. június 17-én.

Kódszám: 3545
Gyártó: Skoda Plzen, 1968.
Vmax = 120 km/h P = 3080 kW
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 3033 pályaszámú gőzmozdonya Pozsony-Kelet állomáson, 2010. június 19-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 3033 pályaszámú gőzmozdonya Pozsony-Kelet állomáson, 2010. június 19-én.

Kódszám: 3544
Fotó: Kovách László

A Feketegarami Erdei Vasút 976,52 pályaszámú gőzmozdonya és TU 45 001 pályaszámú Rába dízelvillamos mozdonya Feketebalogon, 2009. május 9-én.

A Feketegarami Erdei Vasút 976,52 pályaszámú gőzmozdonya és TU 45 001 pályaszámú Rába dízelvillamos mozdonya Feketebalogon, 2009. május 9-én.

Kódszám: 3543
Nyomtáv: 760 mm
Fotó: Almási Zoltán

A Feketegarami Erdei Vasút TU48.001 pályaszámú dízelmozdonya útban a Vydrovoi Skanzenhez, 2009. május 1-jén.

A Feketegarami Erdei Vasút TU48.001 pályaszámú dízelmozdonya útban a Vydrovoi Skanzenhez, 2009. május 1-jén.

Kódszám: 3542
Gyártó: FAUR, Bukarest
Nyomtáv: 760 mm
Fotó: Kovách László

A Csermely-völgyi keskenynyomközű vasút TU29.2003 pályaszámú dízelmozdonya a Kassai Járműparádén, 2011. április 15-én.

A Csermely-völgyi keskenynyomközű vasút TU29.2003 pályaszámú dízelmozdonya a Kassai Járműparádén, 2011. április 15-én.

Kódszám: 3541
Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: Kovách László

A Csermely-völgyi keskenynyomközű vasút 125 éves Katka nevű gőzmozdonya a Kassai Járműparádén, 2010. április 25-én.

A Csermely-völgyi keskenynyomközű vasút 125 éves Katka nevű gőzmozdonya a Kassai Járműparádén, 2010. április 25-én.

Kódszám: 3540
Nyomtáv: 1000 mm
Fotó: Kovách László

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 477.013 és 486.007 pályaszámú gőzmozdonyai Pozsony-Kelet állomáson, 2010. június 20-án.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 477.013 és 486.007 pályaszámú gőzmozdonyai Pozsony-Kelet állomáson, 2010. június 20-án.

Kódszám: 3539
Fotó: Kovách László

A Csorbatói Fogaskerekű Vasút 405 951-5 pályaszámú fogaskerekű vasútja Csorbán, 2008. március 30-án.

A Csorbatói Fogaskerekű Vasút 405 951-5 pályaszámú fogaskerekű vasútja Csorbán, 2008. március 30-án.

Kódszám: 3538
Nyomtáv: 1000 mm
Gyártó: Winterthur, 1969.
Vmax = 30 km/h P = 336 kW
Fotó: Almási Zoltán

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 422.0108 pályaszámú (egykori kkStB 178 osztályú) gőzmozdonya Zólyom állomáson, 2011. szeptember 9-én.

A Szlovák Köztársasági Vasút (ŽSR) 422.0108 pályaszámú (egykori kkStB 178 osztályú) gőzmozdonya Zólyom állomáson, 2011. szeptember 9-én.

Kódszám: 3537
Gyártó: PCM, 1909.
Vmax = 50 km/h P = 420 kW
Fotó: Kovách László

A Svéd Vasutak (SJ) 3732 pályaszámú Coradia Duplex típusú 3 kocsis emeletes szerelvénye Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

A Svéd Vasutak (SJ) 3732 pályaszámú Coradia Duplex típusú 3 kocsis emeletes szerelvénye Göteborg főpályaudvarán, 2011. június 13-án.

Kódszám: 3536
Gyártó: Alstom, 2005
Vmax = 200 km/h P = 2400 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Gornergrat Bahn keskenynyomközű vasút 3083 pályaszámú motorkocsija Gornergrat végállomáson (tszf. 3089 m) háttérben a Matterhonnal (Svájc), 2009. szeptember 7-én.

A Gornergrat Bahn keskenynyomközű vasút 3083 pályaszámú motorkocsija Gornergrat végállomáson (tszf. 3089 m) háttérben a Matterhonnal (Svájc), 2009. szeptember 7-én.

Kódszám: 3535
Nyomtáv: 1000 mm
Gyártó: Stadler, 2006.
Vmax= 30 km/h P=1000 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4344 pályaszámú Thalys PBKA szerelvénye Hága főpályaudvarán, 2009. október 22-én.

A Francia Nemzeti Vasúttársaság (SNCF) 4344 pályaszámú Thalys PBKA szerelvénye Hága főpályaudvarán, 2009. október 22-én.

Kódszám: 3534
Gyártó: GEC-Alsthom, 1997
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Holland Vasutak (NSR) emeletes elővárosi  szerelvénye Leiden pályaudvar, 2009. október 20-án.

A Holland Vasutak (NSR) emeletes elővárosi szerelvénye Leiden pályaudvar, 2009. október 20-án.

Kódszám: 3533
Vmax = 160 km/h P = 1592 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 600 típusú “Nuovo Pendolino” szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Kódszám: 3532
Gyártó: Alstom, 2008
Vmax = 250 km/h P = 5500 kW
Fotó: ifj. Kovách László

Az ÖBB 1044 típusú villanymozdonya Semmering és Breitenstein között, 2010. május 23-án.

Az ÖBB 1044 típusú villanymozdonya Semmering és Breitenstein között, 2010. május 23-án.

Kódszám: 3531
Fotó: ifj. Kovách László

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya a 100 éves Inlandsbana Östersund vasútvonalon (Svédország), 2007. június 12-én.

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya a 100 éves Inlandsbana Östersund vasútvonalon (Svédország), 2007. június 12-én.

Kódszám: 3530
Gyártó: NOHAB Trollhättan, Svédország
Co'Co' Vmax = 105 km/h P = 1435 kW
Fotó: Klaus Korbacher

Az ÖBB Taurus villamos mozdonyai Bécs- Westbahnhof pályaudvaron, 2008. április 26-án.

Az ÖBB Taurus villamos mozdonyai Bécs- Westbahnhof pályaudvaron, 2008. április 26-án.

Kódszám: 3529
Fotó: Tilai Norbert

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút 4090 002-9 pályaszámú villamos motorvonata

A Mariazell-i keskenynyomközű vasút 4090 002-9 pályaszámú villamos motorvonata

Kódszám: 3528
Gyártó: SGP-ELIN, 1994.
Nyomtáv: 760 mm
Vmax = 70 km/h P = 250 kW
Fotó: Kovách László

A Portugál Vasutak (CP) ETR 460 típusú Pendolino szerelvénye Lisszabon főpályaudvarán, 2010. október 9-én.

A Portugál Vasutak (CP) ETR 460 típusú Pendolino szerelvénye Lisszabon főpályaudvarán, 2010. október 9-én.

Kódszám: 3527
Gyártó: Alstom, 2000
Vmax = 220 km/h P = 4000 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A Német szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Nürnberg főpályaudvarán, 2010. február 5-én.

A Német szövetségi Vasutak (DB) nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Nürnberg főpályaudvarán, 2010. február 5-én.

Kódszám: 3526
Gyártó: Krauss-Maffei, 2000.
Elekromos részek: ABB - AEG - Siemens
Vmax= 330 km/h P=8000 kW
Fotó: Kovách László

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101.070-1 pályaszámú villanymozdonya a Tauernbahn vasútvonalon, Ausztriában 2008. december 26-án.

A Német Szövetségi Vasutak (DB) 101.070-1 pályaszámú villanymozdonya a Tauernbahn vasútvonalon, Ausztriában 2008. december 26-án.

Kódszám: 3525
Fotó: Rizsavi Tamás

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 500 típusú Pendolino szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Az Olasz Vasutak (FS) ETR 500 típusú Pendolino szerelvénye Firenze főpályaudvarán, 2011. augusztus 28-án.

Kódszám: 3524
Gyártó: Alstom, 2000
Vmax = 300 km/h P = 8800 kW
Fotó: ifj. Kovách László

A bemutatott képeslapok megrendelhetők a
Top Card Kiadónál:
Telefon: (30) 210 9572
Fax: 06 1 256 2624
E-mail: topcardkiado@gmail.com
Levélcím: 1173 Budapest, Kaszáló utca 31.
Árak: lásd a kapcsolatfelvétel menüpontban

ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat
ABmot 2 pályaszámú dízelmotorvonat

Siemens Taurus
Siemens Taurus

Borzsavölgyi kisvasút
Borzsavölgyi kisvasút

Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban
Warszawa 223 és Skoda 1202 típusú sínautók Pozsonyban

A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen
A BKV ZRt. 825 pályaszámú M IX típusú HÉV szerelvénye Csepelen

5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál
5341 001-5 pályaszámú Stadler villamos motorvonata Komáromnál

Barkas B1000 és IFA W50 L/A
Barkas B1000 és IFA W50 L/A

Siemens Combino Supra Budapest NF 12B
Siemens Combino Supra Budapest NF 12B

Ferrari 308 GTB (1976)
Ferrari 308 GTB (1976)

6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson
6342 016-0 és 6342 011-1 pályaszámú Siemens Desiro motorvonatok Esztergom állomáson

ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben
ÖBB 1014 005-1 pályaszámú villanymozdonya City Airport Train színezésben

Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija
Magyar Televízió Pye-Morris típusú 1957-ben gyártott, első közvetítő kocsija

Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya
Az IBAB vasúttársaság TMX 1013 pályaszámú NOHAB-GM MX típusú dízelvillamos mozdonya

Trabant P50
Trabant P50

MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya
MÁV M61 009 pályaszámú NOHAB-GM típusú dízelvillamos mozdonya

A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban
A Magyar Magánvasút (MMV) 91 55 0400628-8 pályaszámú villanymozdonya Komáromban

Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán
Olasz Vasutak Pendolino vasútjai Velence, Santa Lucia pályaudvarán

A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya
A Patiala Állam Egysínű Vasút (PSMR) gőzmozdonya

A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben
A BKV 3054, 2992, 3061, 2989 pályaszámú ikerkocsijai a Ferencvárosi kocsiszínben

Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...
Az Eichholzi német vasúti magáncég V170 1147 (Ex DSB My 1147) pályaszámú NOHAB-GM...

Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban
Az 519 pályaszámú Düwag típusú villamos Isztambulban

Chrysler Sedan 1942
Chrysler Sedan 1942

A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya
A Darjeeling Himalája Vasút (DHR) “B” osztályú 791 pályaszámú “Horatio”nevű gőzmozdonya

SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye
SNCF 4539 pályaszámú TGV Thalys szerelvénye

BUDAPEST<BR>MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút
BUDAPEST
MÁV Zrt. Széchenyi-hegyi Gyermekvasút

Barkas
Barkas

DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán
DB nagysebességű ICE-3 villamos motorvonata Köln főpályaudvarán

Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón
Ikarus 66 típusú távolsági autóbusz veterántalálkozón

A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya
A NMR (Nilgiri Mountain Railway) X 37385 pályaszámú keskenynyomközű gőzmozdonya

Wartburg 311
Wartburg 311

Budapest,Királyi Palota
Budapest,Királyi Palota

Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban
Magyar Királyság közigazgatási térképe, 1886-ban

Rovás memória
Rovás memória

© Top Card Kiadó, 2003.
Minden jog fenntartva.